Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту
автомобільної дороги О102316 Кашперівка - Кошів (на Борщагівку) на ділянках км 3+600 - км 5+500, км 9+030 - км 14+230 (45233142-6 Ремонт доріг)
GBN G.1-218- 182:2011. Current mid-life repair services of motor road O102316 Kashperivka - Koshiv (on Borschagivka) on section km 3+600 - km 5+500, km 9+030 - km 14+230 (45233142-6 Road-repair works)
GBN G.1-218- 182:2011. Current mid-life repair services of motor road O102316 Kashperivka - Koshiv (on Borschagivka) on section km 3+600 - km 5+500, km 9+030 - km 14+230 (45233142-6 Road-repair works)
Очікувана вартість
27 547 942,00 UAH
UA-2017-09-12-000246-a ● 82f49e2b76f448c3b60d88973b219a56
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Вебсайт: | http://kiev.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А |
Контактна особа: |
Саранча Володимир Анатолійович 380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kyiv Oblast |
National ID: | 26345736 |
Contact point: |
Sarancha Volodumyr Anatiliovych 380442000503 sadkotender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2017 10:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2017 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2017 12:00 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2017 12:51 |
Очікувана вартість: | 27 547 942,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 137 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 137800 UAH |
Publication date: | 12 вересня 2017 10:11 |
Enquiries until: | 02 жовтня 2017 12:00 |
Complaints submission until: | до 08 жовтня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 жовтня 2017 12:00 |
Information
Estimated total value: | 27 547 942 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 137 800 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7100 метри
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту
автомобільної дороги О102316 Кашперівка - Кошів (на Борщагівку) на ділянках км 3+600 - км 5+500, км 9+030 - км 14+230 (45233142-6 Ремонт доріг)
автомобільної дороги О102316 Кашперівка - Кошів (на Борщагівку) на ділянках км 3+600 - км 5+500, км 9+030 - км 14+230 (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, відповідно до тендерної документації, відповідно до тендерної документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
GBN G.1-218- 182:2011. Current mid-life repair services of motor road O102316 Kashperivka - Koshiv (on Borschagivka) on section km 3+600 - km 5+500, km 9+030 - km 14+230 (45233142-6 Road-repair works)
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2017 10:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2017 10:24 |
Додаток №13 Підсумкова відомість ресурсів.docx | |
12 вересня 2017 10:21 |
128В-17 Проект Договору.doc | |
12 вересня 2017 10:19 |
128В-17 Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Участь в тендере
Дата подання: 21 вересня 2017 09:56
Дата відповіді: 21 вересня 2017 12:44
Как оформить заявку на участие в тендере?
Відповідь: Порядок прийняття участі в торгах Учасниками визначений умовами ст 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
тендерна пропозиція
Дата подання: 28 вересня 2017 13:25
Дата відповіді: 28 вересня 2017 14:34
Чи потрібно Учаснику у складі тендерної пропозиції надати Договірну ціну з кошторисними та іншими розрахунками?
Відповідь: У відповідь на Ваше питання щодо надання договірної ціни, повідомляємо - уважно ознайомтесь з вимогами п. 1.2 та п 1.3 Тендерної документації. В п. 1.3. Тендерної документації зазначено, які Документи необхідно надати Переможцеві торгів.
п. 1.3.1. Тендерної документації "Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі необхідно надати договірну ціну з розрахунками розраховану за результатами аукціону" При складанні тендерної пропозиції керуйтеся вимогами Тендерної документації.
п. 1.3.1. Тендерної документації "Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі необхідно надати договірну ціну з розрахунками розраховану за результатами аукціону" При складанні тендерної пропозиції керуйтеся вимогами Тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-09-12-000246-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Открытое акционерное общество "Дорожно-строительный трест № 4 г.Брест", Код ЄДРПОУ:200274482
Дата подання: 26 жовтня 2017 10:02
Вимога в порядку ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Службі автомобільних доріг
У Київській області
03680, Україна, Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А
Вимога
в порядку ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Ознайомившись з рішенням Замовника, оформленого Протоколом №128В-3-17 від 24.10.2017 р., відповідно до якого тендерна пропозиція ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» на закупівлю послуг «ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О102316 Кашперівка - Кошів (на Борщагівку) на ділянках км 3+600 - км 5+500, км 9+030 - км 14+230 (45233142-6 Ремонт доріг)», що проводиться Службою автомобільних доріг у Київській області, оголошення про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2017-09-12-000246-a була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації, вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, та вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, з урахуванням нижченаведеного.
Підставою для відхилення тендерної пропозиції Замовником зазначено наступне: «… в наданій довідці щодо поставки асфальтобетонної суміші (форма №2 додатку№4) учасником зазначений запланований обсяг асфальтобетону по марках, типах та кількості, які не відповідають розрахунковій (кошторисній) потребі, зазначеній в тендерній документації та гарантійному листі Приватного Акціонерного Товариства «Асфальтобетонний завод» АБ «Столичний» від 04.10.2017 р. №17/316».
Однак, відповідно до умов тендерної документації, Замовником не вимагалось надання довідки щодо поставки асфальтобетонної суміші (форма №2 додатку№4) у разі, якщо учасник буде закуповувати асфальтобетонні суміші у виробника.
Так, у відповідності до п. 1.2.3. ч. 1 р. ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям надаються документи відповідно до п. 5.2. ч. 5 Р. ІІІ цієї документації.
Пунктом 5.2.2 ч. 5 р. ІІІ тендерної документації встановлена вимога про надання учасниками Довідки про наявність обладнання та матеріально - технічної бази, необхідних для виконання вимог зазначених в цій тендерній документації (Додаток № 4 до цієї тендерної документації).
Відповідно до п. 2 Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагав надання Довідки про наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі.
Відповідно до пп. 2.1. та 2.2. п.2 Додатку 4 до тендерної документації, при залученні учасником, для надання послуг за предметом закупівлі власного та орендованого заводу, учасники подають інформацію згідно обсягів, що встановлені у Розрахунковій (кошторисній) потребі в обсягах асфальтобетону (по типах та марках), включаючи цю інформацію у Ф-2.
Відповідно до п.2.3 Додатку 4 до тендерної документації: у разі, якщо учасник для надання послуг за предметом закупівлі планує закуповувати асфальтобетонні суміші у інших виробників, такий учасник в складі тендерної пропозиції надає: чинний (чинні) договір(и) з виробником(ами) асфальтобетону або лист(и)-підтвердження від виробника(ів) асфальтобетону про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного виду (зазначеної вище), в потрібній кількості (зазначеної вище), для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього періоду надання послуг.
Відповідно до приміток до п. 2 Додатку №4 до тендерної документації, якщо Учасник буде отримувати асфальтобетон на власному асфальтобетонному заводі, орендованому та здійснювати закупівлю у виробника, йому необхідно у ФОРМІ № 2 зазначити всі джерела отримання асфальтобетонної суміші за видами та кількістю. Тобто, відповідно до цього пункту, форма 2 вимагалася Замовником при комбінованих поставках (з власного, орендованого заводів та закупівлі у виробника)
Таким чином, відповідно до вимог Додатку №4 до тендерної документації, у разі відсутності в учасника власного/орендованого заводу, він не був зобов’язаним надавати Довідку про наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі за формою 2. Прийнятним у такому разі було надання або договору поставки або листа від виробника.
У складі тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» було надано помилково Довідку про постачання асфальтобетону, і, з урахуванням відсутності у тендерній документації вимоги про надання учасниками, які будуть закуповувати асфальтобетон у виробників, будь-яких довідок про постачання асфальтобетону, такий помилковий документ (який можна також вважати додатковим) не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, оскільки у даному випадку відсутнє порушення умов тендерної документації.
В той же час, у складі тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» надано лист від виробника від 04.10.2017 р. №17/316 із зазначенням про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного виду, в потрібній кількості, для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього періоду надання послуг. При цьому, за змістом цього листа, обсяг асфальтобетону по марках, типах та кількості, відповідають розрахунковій (кошторисній) потребі, зазначеній в тендерній документації.
Таким чином, учасником ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» було дотримано умови тендерної документації і ми не вважаємо аргументацію, наведену у протоколі відхилення, достатньою для відхилення нашої тендерної пропозиції, оскільки такі формальні обґрунтування не можуть слугувати підставою для недопущення нас до аукціону, що матиме наслідком обмеження конкуренції та порушення принципів максимальної економії та ефективності під час проведення процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» із посиланням на конкретний пункт тендерної документації, який містить вимогу про те, що у разі, якщо учасник для надання послуг за предметом закупівлі планує закуповувати асфальтобетонні суміші у інших виробників, то такий учасник повинен надавати Довідку згідно форми 2 чи будь-яку іншу довідку.
Окремо звертаємо увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику не заборонено самостійно скасовувати свої рішення (до прийняття відповідного рішення Органом оскарження), які прийняті в процесі проведення процедур закупівель.
Розгорнути
Згорнути
У Київській області
03680, Україна, Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А
Вимога
в порядку ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Ознайомившись з рішенням Замовника, оформленого Протоколом №128В-3-17 від 24.10.2017 р., відповідно до якого тендерна пропозиція ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» на закупівлю послуг «ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О102316 Кашперівка - Кошів (на Борщагівку) на ділянках км 3+600 - км 5+500, км 9+030 - км 14+230 (45233142-6 Ремонт доріг)», що проводиться Службою автомобільних доріг у Київській області, оголошення про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2017-09-12-000246-a була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації, вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, та вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, з урахуванням нижченаведеного.
Підставою для відхилення тендерної пропозиції Замовником зазначено наступне: «… в наданій довідці щодо поставки асфальтобетонної суміші (форма №2 додатку№4) учасником зазначений запланований обсяг асфальтобетону по марках, типах та кількості, які не відповідають розрахунковій (кошторисній) потребі, зазначеній в тендерній документації та гарантійному листі Приватного Акціонерного Товариства «Асфальтобетонний завод» АБ «Столичний» від 04.10.2017 р. №17/316».
Однак, відповідно до умов тендерної документації, Замовником не вимагалось надання довідки щодо поставки асфальтобетонної суміші (форма №2 додатку№4) у разі, якщо учасник буде закуповувати асфальтобетонні суміші у виробника.
Так, у відповідності до п. 1.2.3. ч. 1 р. ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям надаються документи відповідно до п. 5.2. ч. 5 Р. ІІІ цієї документації.
Пунктом 5.2.2 ч. 5 р. ІІІ тендерної документації встановлена вимога про надання учасниками Довідки про наявність обладнання та матеріально - технічної бази, необхідних для виконання вимог зазначених в цій тендерній документації (Додаток № 4 до цієї тендерної документації).
Відповідно до п. 2 Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагав надання Довідки про наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі.
Відповідно до пп. 2.1. та 2.2. п.2 Додатку 4 до тендерної документації, при залученні учасником, для надання послуг за предметом закупівлі власного та орендованого заводу, учасники подають інформацію згідно обсягів, що встановлені у Розрахунковій (кошторисній) потребі в обсягах асфальтобетону (по типах та марках), включаючи цю інформацію у Ф-2.
Відповідно до п.2.3 Додатку 4 до тендерної документації: у разі, якщо учасник для надання послуг за предметом закупівлі планує закуповувати асфальтобетонні суміші у інших виробників, такий учасник в складі тендерної пропозиції надає: чинний (чинні) договір(и) з виробником(ами) асфальтобетону або лист(и)-підтвердження від виробника(ів) асфальтобетону про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного виду (зазначеної вище), в потрібній кількості (зазначеної вище), для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього періоду надання послуг.
Відповідно до приміток до п. 2 Додатку №4 до тендерної документації, якщо Учасник буде отримувати асфальтобетон на власному асфальтобетонному заводі, орендованому та здійснювати закупівлю у виробника, йому необхідно у ФОРМІ № 2 зазначити всі джерела отримання асфальтобетонної суміші за видами та кількістю. Тобто, відповідно до цього пункту, форма 2 вимагалася Замовником при комбінованих поставках (з власного, орендованого заводів та закупівлі у виробника)
Таким чином, відповідно до вимог Додатку №4 до тендерної документації, у разі відсутності в учасника власного/орендованого заводу, він не був зобов’язаним надавати Довідку про наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі за формою 2. Прийнятним у такому разі було надання або договору поставки або листа від виробника.
У складі тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» було надано помилково Довідку про постачання асфальтобетону, і, з урахуванням відсутності у тендерній документації вимоги про надання учасниками, які будуть закуповувати асфальтобетон у виробників, будь-яких довідок про постачання асфальтобетону, такий помилковий документ (який можна також вважати додатковим) не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, оскільки у даному випадку відсутнє порушення умов тендерної документації.
В той же час, у складі тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» надано лист від виробника від 04.10.2017 р. №17/316 із зазначенням про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного виду, в потрібній кількості, для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього періоду надання послуг. При цьому, за змістом цього листа, обсяг асфальтобетону по марках, типах та кількості, відповідають розрахунковій (кошторисній) потребі, зазначеній в тендерній документації.
Таким чином, учасником ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» було дотримано умови тендерної документації і ми не вважаємо аргументацію, наведену у протоколі відхилення, достатньою для відхилення нашої тендерної пропозиції, оскільки такі формальні обґрунтування не можуть слугувати підставою для недопущення нас до аукціону, що матиме наслідком обмеження конкуренції та порушення принципів максимальної економії та ефективності під час проведення процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» із посиланням на конкретний пункт тендерної документації, який містить вимогу про те, що у разі, якщо учасник для надання послуг за предметом закупівлі планує закуповувати асфальтобетонні суміші у інших виробників, то такий учасник повинен надавати Довідку згідно форми 2 чи будь-яку іншу довідку.
Окремо звертаємо увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику не заборонено самостійно скасовувати свої рішення (до прийняття відповідного рішення Органом оскарження), які прийняті в процесі проведення процедур закупівель.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 жовтня 2017 17:08
У складі тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ №4 м.Брест» (далі – Учасник) надана довідка щодо постачання асфальтобетону (форма №2), в якій міститься інформація, що «Для надання послуг за предметом закупівлі плануємо закуповувати необхідні асфальтобетонні суміші у виробника, копія гарантійного листа від виробника додається». Тому тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Київській області (далі – Замовник) тендерна пропозиція Учасника розглядалася в комплексі з наданим гарантійним листом Приватного Акціонерного Товариства «Асфальтобетонний завод» АБ Столичний» та наданої довідки щодо постачання асфальтобетону (форма №2).
Але в наданій довідці щодо поставки асфальтобетонної суміші (форма №2 додатку №4) Учасником зазначений запланований обсяг асфальтобетону поставки на об’єкт по марках, типах та кількості, які не відповідають розрахунковій (кошторисній) потребі, зазначеній в тендерній документації (п.2 Додаток №4) та гарантійному листі Приватного Акціонерного Товариства «Асфальтобетонний завод» АБ Столичний». Тобто Учасник (згідно наданої форми №2) запропонував надати послуги по об’єкту по типу, марці та кількості асфальтобетону, яка не відповідає вимозі по якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі.
З огляду на вищевикладене тендерний комітет Замовника дійшов висновку, що підстав для скасування прийнятого рішення (Протокол № 128В-3-17 від 24.10.2017 року) немає.
Але в наданій довідці щодо поставки асфальтобетонної суміші (форма №2 додатку №4) Учасником зазначений запланований обсяг асфальтобетону поставки на об’єкт по марках, типах та кількості, які не відповідають розрахунковій (кошторисній) потребі, зазначеній в тендерній документації (п.2 Додаток №4) та гарантійному листі Приватного Акціонерного Товариства «Асфальтобетонний завод» АБ Столичний». Тобто Учасник (згідно наданої форми №2) запропонував надати послуги по об’єкту по типу, марці та кількості асфальтобетону, яка не відповідає вимозі по якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі.
З огляду на вищевикладене тендерний комітет Замовника дійшов висновку, що підстав для скасування прийнятого рішення (Протокол № 128В-3-17 від 24.10.2017 року) немає.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 24 жовтня 2017
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПП АВІГЕЯ СТ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ДП "АЛЬКОР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СТ "ГАЛАКТИКА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬБУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Открытое акционерное общество "Дорожно-строительный трест № 4 г.Брест" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2017 13:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДП "АЛЬКОР" |
25 400 726,34
UAH з ПДВ
|
24 400 726,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП АВІГЕЯ СТ |
27 347 942,00
UAH з ПДВ
|
25 347 942,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СТ "ГАЛАКТИКА" |
25 800 420,00
UAH з ПДВ
|
25 800 420,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДП "АЛЬКОР" #39507877 |
Рішення скасоване |
24 400 726,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2017 14:21
|
ТОВ "ДП "АЛЬКОР" #39507877 |
Відхилено |
24 400 726,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2017 14:26
|
ПП АВІГЕЯ СТ #33796221 |
Переможець |
25 347 942,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2017 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2018 12:23
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2017 15:21
|
Договір № 473М-17 від 24.11.2017р..pdf | укладений |
24 листопада 2017 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2017 15:18
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2018 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Rеруючись положеннями: Бюджетного кодексу України, Законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про автомобільні дороги», «Про внесення змін до деяких законів України щодо реформування системи управління автомобільними дорогами загального користування», «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо удосконалення механізму фінансового забезпечення дорожньої галузі», «Про внесення змін до Закону України «Про джерела фінансування дорожнього господарства України» щодо удосконалення механізму фінансування дорожньої галузі», постанови Кабінету Міністрів України від 16.09.2015 № 726 «Про проведення експерименту з фінансового забезпечення здійснення заходів з розвитку автомобільних доріг загального користування в усіх областях та м. Києві, а також дорожньої інфраструктури у м. Києві», розпорядження Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 №759-р «Про передачу автомобільних доріг загального користування місцевого значення», розпоряджень Київської обласної державної адміністрації від 25.07.2017 № 379 «Про затвердження Переліку об’єктів, щодо яких проводиться експеримент з фінансового забезпечення здійснення заходів з розвитку автомобільних доріг загального користування в Київській області», від 26.09.2017 № 505 «Про затвердження переліків автомобільних доріг загального користування місцевого значення Київської області» та від 10.11.2017 № 573 «Про передачу автомобільних доріг загального користування місцевого значення до сфери управління Київської обласної державної адміністрації», від 28 лютого 2018 року № 108 «Про внесення змін до Переліку об’єктів, щодо яких проводиться експеримент з фінансового забезпечення здійснення заходів з розвитку автомобільних доріг загального користування в Київській області», враховуючи внесені за розпорядженням Київської обласної державної адміністрації від 28 лютого 2018 року № 108 зміни в пунктах 29-182 та 190-192 у графі «Замовник робіт» у «Переліку об’єктів, щодо яких проводиться експеримент з фінансового забезпечення здійснення заходів з розвитку автомобільних доріг загального користування в Київській області», що затверджені розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації від 25.07.2017 № 379, а саме припинення функцій Замовника на об’єктах автомобільних доріг загального користування місцевого значення, а також відповідно до пункту 10.4. Договору від «24» листопада 2017 року № 473М-17 «ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О102316 Кашперівка - Кошів (на Борщагівку) на ділянках км 3+600 - км 5+500, км 9+030 - км 14+230 (45233142-6 Ремонт доріг)», Сторони погодились розірвати цей Договір за згодою Сторін. |