Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світильник операційний
Очікувана вартість
2 145 000,00 UAH
UA-2017-09-11-001585-c c5833ec4dc854ed39d2ba9b11947f978
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриценко Алла Яківна

+380487123150 gria@odmu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський національний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010801
Вебсайт: http://odmu.edu.ua
Місцезнаходження: 65082, Україна , Одеська обл., Одеса, Валіховський провулок, 2
Контактна особа: Гриценко Алла Яківна
+380487123150
gria@odmu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2017 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2017 18:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2017 13:09
Очікувана вартість: 2 145 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 725,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Світильник операційний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Пастера,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2017 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2017 16:22
Додаток 3 - ТП.docx
11 вересня 2017 16:22
Додаток 2 - ПД.doc
11 вересня 2017 16:22
Додаток 1 - МТВ.docx
11 вересня 2017 16:22
ТД .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Безпідставні технічні обмеження
Дата подання: 23 вересня 2017 08:51
Дата відповіді: 26 вересня 2017 11:55
У медико-технічних вимогах наведено безпідставні технічні обмеження (Гібридна конструкція важелів в поєднанні з характеристиками вбудованої відеосистеми), оскільки лише один виробник Світильників операційних має відповідні технічні характеристики. Конструкція важелів світильника має бути гібридною. Має бути можливість зміни послідовності важелів, зміни їх кількості навіть після інсталяції. Технічні характеристики відео системи: Кількість пікселів, не менше 8800000; Роздільна здатність, не гірше 4096x2160. У такий спосіб обмежується добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників (Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Пропонуємо внести зміни до медико-технічних вимог у частині неправомірних обмежень, що обмежують добросовісну конкуренцію серед учасників. У випадку, якщо Замовник не відреагує та не внесе зміни до тендерної документації у відведений законодавством термін, будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно ознайомившись з Вашим Запитання до процедури закупівлі 33160000-9 Устаткування для операційних блоків Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 (Світильник операційний) – 1 шт. повідомляємо Вам про наступне:
1) З приводу гібридної конструкції важелів
Гібридна система важелів в майбутньому дозволить покращити модифікацію світильника в разі розширення спектру клінічних задач (наприклад модифікація в трикупольнуий світильник при кардіохірургічних операціях і т д).
2) З приводу характеристик вбудованої відеосистеми:
Доводимо до Вашого відома, що більшість світових виробників хірургічних світильників мають можливість поставки відеосистеми.
Вказані в медико-технічних вимогах характеристики відеосистеми (роздільна здатність та кількість пікселів) відповідаюсть за якість зображення, що буде використовуватися в ході навчального процесу. Погіршення технічних характеристик відеосистеми негативно вплине як на якість отримуваного зображення так і, відповідно, на якість навчального процесу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2017 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сервісмед 2 140 000,00
UAH з ПДВ
2 129 275,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лівін" 2 140 000,00
UAH з ПДВ
2 140 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2017 16:31
Документи переможця
02 жовтня 2017 14:45
191-192 Цінова пропозиція.pdf
02 жовтня 2017 14:45
1-3 Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сервісмед

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сервісмед
#38126142
Переможець 2 129 275,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2017 08:05

Документи

09 жовтня 2017 08:05
Електронний підпис
09 жовтня 2017 08:04
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2017 08:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сервісмед
#38126142
2 129 275,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 жовтня 2017 08:05
Електронний підпис
09 жовтня 2017 08:04
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 16:02
Електронний підпис укладений
21 грудня 2017 08:48
доп угода 1 554.pdf зміни до договору
21 грудня 2017 08:47
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2017 12:44
протокол 429.pdf зміни до договору
25 жовтня 2017 12:41
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2017 12:21
протокол 429.pdf зміни до договору
25 жовтня 2017 12:19
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2017 09:42
договір укладений
20 жовтня 2017 09:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення помилки
Номер договору про закупівлю: 554
Договір:
Номер додаткової угоди: 554
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення помилки
Номер договору про закупівлю: 554
Договір:
Номер додаткової угоди: 554
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): взаємна згода Сторін
Номер договору про закупівлю: 554
Договір:
Номер додаткової угоди: 554
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 2 129 275,00
UAH з ПДВ