Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
414 100,00 UAH
UA-2017-09-11-001103-c a7270fcaf376433b86b6ad0fc55ff47e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Ільясівна

+380504941648 museum_kherson-kr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонський обласний краєзнавчий музей
Код ЄДРПОУ: 02224040
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Соборна, 9
Контактна особа: Ірина Ільясівна
+380504941648
museum_kherson-kr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2017 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2017 14:50
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2017 14:50
Очікувана вартість: 414 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 070,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул.Соборна 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2017 08:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2017 14:54
ТД послуги охорони 11.09.doc
13 вересня 2017 08:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2017 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2017 14:54
ТД послуги охорони 11.09.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

пости охорони
Дата подання: 11 вересня 2017 15:52
Дата відповіді: 13 вересня 2017 09:26
В Додатку 3 до Тендерної документації "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" вказаний обсяг надання послуг: в м. Херсоні - 2 поста - цілодобово та 2 поста - 15 годин (робочі дні), 16 годин (передвихідні та передсвяткові), 24 години (вихідні та святкові). Вкажіть, будь ласка, конкретні години надання послуг (нічні чи денні пости), з якої до якої години повинні надаватися послуги?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: надання послуг 15 годин (робочі дні) - з 17.00 до 08.00 або за фактом здання об'єкту 16 годин (передвихідні та передсвяткові) - з 16.00 до 08.00 або за фактом здання об'єкту
наявність в м. Херсоні матеріально-технічної бази
Дата подання: 11 вересня 2017 15:54
Дата відповіді: 13 вересня 2017 10:43
Встановивши таку вимогу про наявність в м. Херсоні матеріально-технічної бази та керівного складу для організації роботи і планованих перевірок охорони, ви обмежили коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та матимуть змогу бути допущеними до оцінки, хоча і відповідають всім технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника. А отже, створили дискримінаційні умови участі у процедурі закупівлі. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону Країни «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Даними вимогами Ви порушили чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме обмежили конкуренцію та створюєте дискримінаційні умови. Прописуючи таку вимогу, Ви даєте зрозуміти те, що дана Тендерна документація була прописана під конкретного учасника торгів, з яким у Вас є певні корупційні домовленості, що можуть вплинути на результати закупівлі даних послуг. Вимагаємо виключити дану вимогу про наявність матеріально-технічної бази та керівного складу для організації роботи і планованих перевірок охорони в м. Херсон як таку, що є дискримінаційною та тако, що обмежує коло учасників
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Херсонський обласний краєзнавчий музей є комунальною установою, яка фінансується за рахунок коштів обласного бюджету. З метою дотримання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» в музеї розроблена кваліфікаційна документація для укладення договорів на охорону об’єктів музею, що розташовані як в обласному центрі, так і в населених пунктах Херсонської області. У відповідності до вимог ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», який визначає, що замовник може встановлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. В колекції музею знаходяться унікальні експонати, які в сукупності мають не тільки вартість, що важко переоцінити, але й не мають аналогів в інших музеях України та закордонних закладах культури. Наявність матеріально-технічної бази в місті Херсоні, як один із кваліфікаційних критеріїв, не має на меті та не обмежує конкуренцію. Такий критерій не суперечить приписам статті 16 зазначеного Закону, а лише має на меті забезпечення надійного зберігання унікальної колекції музею та швидкого реагування на можливі екстрені ситуації. При бажанні, будь-яка особа, у тому числі іноземна, для надання охоронних послуг заздалегідь могла б створити матеріально-технічну базу та розмістити керівний склад в будь-якому місті України, та надавати якісні послуги охорони. Отже, тендерна документація не містить обмежень конкуренції та дискримінації її учасників.
група швидкого реагування у м. Херсоні
Дата подання: 11 вересня 2017 16:37
Дата відповіді: 13 вересня 2017 10:45
В Додатку 1 до Тендерної документації вказано, що учасники повинні надати у складі пропозиції довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника торгів, про наявність у учасника торгів групи швидкого реагування у м. Херсоні. Встановивши дану вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі та створюєте дискримінаційні умови для участі. Так як для відповідності даній вимозі, учасник як мінімум повинен бути зареєстрований у м.Херсоні, тому і матиме групи швидкого реагування на даний момент у м.Херсоні, а ті учасники, які мають необхідну матеріально-технічну базу для забезпечення якісного надання послуг з охорони, достатню кількість працівників, які мають необхідні знання та досвід, а також досвід надання аналогічних послуг, але на даний момент не мають груп швидкого реагування у м. Херсон, не мають змогу бути допущеними до оцінки та визнання переможцем даної процедури закупівлі. Звертаємо вашу увагу на те, що наявність груп швидкого реагування у м.Херсоні в учасників на даний момент (на момент оголошення процедури закупівлі) є необгрунтованою та недоцільною для учасників, які зареєстровані і знаходяться в інших регіонах України. При визнанні учасника переможцем даної процедури не є проблемою для будь-якого учасника передислокувати групу швидкого реагування у м.Херсон на час дії договору про надання послуг з охорони. Тому, на підставі вищевикладеного, вимагаємо вилучити вимогу про надання учасниками в складі пропозиції довідку про наявність групи швидкого реагування у м.Херсон як таку, що є дискримінаційною та такою,що обмежує коло учасників. Цим самим порушує норми чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, а саме статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме добросовісна конкуренція між учасниками (тому що явну перевагу мають підприємства-учасники, що зареєстровані чи знаходяться на даний момент у м.Херсон), недискримінація учасників), а також частину 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Вимагаємо вилучити дану вимогу з Тендерної документації, замінивши її на надання учасником в складі пропозиції зобовязання забезпечити групу швидкого реагування у м.Херсон на час дії договору про надання послуг з охорони відповідно до даної процедури закупівлі, внести відповідні зміни в Тендерну документацію та привести її у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності з дислокацією об'єктів музею, крім приміщень, будівль, сховищ та експозиційних залів, що перебувають під сигналізацією з виводом на пункт централізованого спостереження, в музеї використовуються також кнопки тривожного сповіщення. На сигнал "Тривога" мають негайно прибувати групи швидкого реагування. Оскільки вимог щодо виду транспорту та (або) його наявності Замовником не висувається, ставити питання про обмеження конкуренції шляхом вимоги про групи швидкого реагування в Херсоні недоречно.
сроки оказания услуг
Дата подання: 15 вересня 2017 16:26
Дата відповіді: 18 вересня 2017 15:39
Так какой же все таки срок оказания услуг использовать для расчета предложений участниками с 01.09.2017 или с 11.09.2017. Для того чтоб правильно расчитать коммерческое предложение необходимо точно знать даты предоставления услуг и разбег дат в 11 дней ставит разных участников в неравные условия. Потому как ценовые предложения будут значительно отличаться друг от друга.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: строк надання послуг з 01.09.2017 по 31.12.2017
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-09-11-001103-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКІНГ-2012", Код ЄДРПОУ:38133542
Дата подання: 12 вересня 2017 18:24
Вікові дискримінаційні обмеження щодо охоронців
В ДОДАТОКУ № 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» пунктом 4. «Вимоги до учасників:» встановлені вимоги до охоронців, а саме:
- вік працюючих повинен бути не нижче 20 років і не перевищувати 55 років;
Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності (постанова КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960) персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку. Стає не зрозумілим на яких підставах Замовником встановлена вимога щодо віку охоронців, не нижче 20 років і не перевищувати 55 років, адже Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності чітко визначено, що охоронцями можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку. Також в жодному законодавчому акті не встановлений граничний вік для працівників охоронної сфери, незрозуміло чим керувався Замовник обираючи такий віковий ценз до працездатних осіб, як не нижче 20 років і не перевищувати 55 років.
Хочемо зауважити, що згідно ст. 11. п.1 Закону України «Про зайнятість населення» : «Держава гарантує особі право на захист від будь-яких проявів дискримінації у сфері зайнятості населення за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, членства у професійних спілках або інших об'єднаннях громадян, статі, віку, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками», та навіть, згідно п.3 ст. 11. забороняється в оголошеннях (рекламі) про вакансії зазначати обмеження щодо віку кандидатів.
Тому дана вимога є дискримінаційною та порушує вимоги ч.1 ст.3 та ч. 3. ст 5. Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації та вести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 вересня 2017 21:02
Замовник не вбачає порушень законодавства, що регулює трудові правовідносини, а також законодавство в галузі охоронної діяльності. Встановлення меж віку визначено виключено з метою дотримання кадрових вимог ліцензійних умов щодо категорийності охоронників.
Номер вимоги: UA-2017-09-11-001103-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКІНГ-2012", Код ЄДРПОУ:38133542
Дата подання: 12 вересня 2017 19:01
Виправте помилки в строках надання послуг, та термінах проведення торгів
Щановний Замовник торгів просимо привести вашу документацію до ладу, та правильно визначити терміни надання послуг. Тому що дата проведення аукціону 29.09.2017 року
А оголошенні Вами було зазначено «Період постачання: з 11.09.2017 по 31.12.2017»
Також згідно розробленої Вами документації торгів в розділі «Загальні положення» визначено пунктом 4.4 «строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт). - 01.09.2017 по 31.12.2017 року»
Також в розділі «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» пунктом 4 «Істотні умови, що обов’яз-ково включаються до договору про закупівлю» визначено - строк (термін) надання послуг: з 01.09.2017 до 31.12.2017 року;
Додатком 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» у пункті 2 зазначено - 2. Строк (термін) надання послуг: з 01.09. 2017 до 31.12.2017 року.
Та договором про закупівлю визначено 1.1. Постачальник зобов'язується у період з 01.09.2017 р. по 31.12.2017 р.
Тому просимо вас правильно визначитися з датою надання послуг, врахувавши що дана закупівля має статус «Відкритих торгів» та
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно наданої документації та розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» пункт 2 «Строк укладання договору». В яких чітко визначено терміни укладеня догову про надання послуг, а саме:
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.

Таким чином, якщо приблизно розрахувати ймовірну дату підписання договору та надання послуг. Виходить наступне, що аукціон відбудеться 29.09.2017 року, після проведення аукціону (згідно законодавства) Замовник розглядає документи учасника який надав найменшу ціну не більше 5 робочих днів, та приймає рішення про визначення його переможцем. Потім Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику відповідні документи. Та після розгляду наданих документів учасником, замовник публікує повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Звертаємо вашу увагу на те що процедура відкритих торгів не має скороченої процедури підписання договору. Тому мінімальний строк, через який може бути підписано договір це не раніше 25.10.2017 року.
Виходячи з цього Вами не вірно розраховані строки надання послуг, що призведе до помилки в розрахунках у наданих пропозиціях учасниками, що ставить майбутніх учасників в нерівні умови, та порушує ЗУ «Про публічні закупівлі».
З невірно розрахованої дати надання послуг ми вбачаємо наступне, що Замовник має наметі, провести формальні торги під свого заздалегідь визначеного переможця, з яким домовився, або який вже надає свої послуги Замовнику.
Тому ще раз наполегливо просимо Вас привести документацію до ладу, а також вірно вказати строки надання послуг учасниками, для того щоб усі мали однакові можливості розрахунку своїх цінових пропозицій.
Заздалегідь вдячні за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 вересня 2017 21:03
Порушень терміну проведення торгів не вбачається, оскільки це вже другий етап торгів. На першому етапі було подано менше двох пропозицій.
Номер вимоги: UA-2017-09-11-001103-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКІНГ-2012", Код ЄДРПОУ:38133542
Дата подання: 13 вересня 2017 13:43
Дискримінаційні умови наявності офісу та мат-бази саме в м.Херсон
У ДОДАТОКУ № 1 до тендерної документації замовником встановлено такі «кваліфікаційні критерії та визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям». Пунктом 2 визначена «Наявність обладнання та матеріально–технічної бази», згідно якого учасник повинен надати «2.2. Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально–технічної бази у м. Херсоні для організації роботи і планованих перевірок охорони (надати документ, яким підтверджується наявність та розташування матеріально–технічної бази у м. Херсоні).»
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до суб’єктів господарювання, що зареєстровані в інших містах України та мають усю відповідну матеріально технічну базу для виконання умов договору. Згідно з Цивільним кодексом України створення філій або відокремлених підрозділів у регіоні надання послуг та наявність чи відсутність в цих регіонах матеріальної бази є правом суб’єкта господарювання, а не його обов’язком. Ведення господарської діяльності у суб’єктів господарювання не обмежується якимось певним містом, районом чи областю. Згідно роз’яснень ДФС України, будь який суб’єкт господарювання провадить свою господарську діяльність по всій території України без обмежень, будь то поставка товарів, проведення робіт чи надання послуг. Єдиним документом, який підтверджує здатність учасника надавати послуги у сфері охорони є ні що інше як ЛІЦЕНЗІЯ
Але думку Замовника виходить, що: згідно положень Закону України "Про охоронну діяльність" та Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності випливає, що суб’єкт охоронної діяльності, у разі надання послуг з охорони в іншому регіоні ніж той, де він зареєстрований, повинен мати у такому регіоні філію або відокремлений підрозділ та відповідну матеріально-технічну базу саме в регіоні де він планує надавати відповідні послуги, у зв’язку з чим і прописана вимога підпункту 2.2 пункту 2 додатку 1 Документації, та є такими, що на наводять Замовника на думку о відповідності даної вимоги чинному законодавству.
Також Замовником було надано відповідь від 13.09.2017 10:43, в якій зазначено, що:
Херсонський обласний краєзнавчий музей є комунальною установою, яка фінансується за рахунок коштів обласного бюджету. З метою дотримання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» в музеї розроблена кваліфікаційна документація для укладення договорів на охорону об’єктів музею, що розташовані як в обласному центрі, так і в населених пунктах Херсонської області. У відповідності до вимог ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», який визначає, що замовник може встановлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Наявність матеріально-технічної бази в місті Херсоні, як один із кваліфікаційних критеріїв, не має на меті та не обмежує конкуренцію. Такий критерій не суперечить приписам статті 16 зазначеного Закону, а лише має на меті забезпечення надійного зберігання унікальної колекції музею та швидкого реагування на можливі екстрені ситуації. При бажанні, будь-яка особа, у тому числі іноземна, для надання охоронних послуг заздалегідь могла б створити матеріально-технічну базу та розмістити керівний склад в будь-якому місті України, та надавати якісні послуги охорони. Отже, тендерна документація не містить обмежень конкуренції та дискримінації її учасників.


При цьому, ні Закон України "Про охоронну діяльність", ні Ліцензійні умови не
містять вимог щодо обов’язкової наявності у суб’єкта охоронної діяльності філії або іншого відокремленого підрозділу а також відсутні будь які обов’язкові вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази саме в регіоні де планується надання послуг з охорони.
Також ми провели деякі дослідження рішень Антимонопольного комітету, та можемо з впевненістю стверджувати, що вимога Замовника - в наявності матеріально-технічної бази саме (або тільки) в м. Херсон є незаконною, та дискримінаційною. Що в свою чергу підтверджується рішенням Антимонопольного комітету України № 32-р/пк-ск від 14.01.2014 року, яке підтверджує що встановлення даних обмежень є дискримінаційною вимогою по відношенню до учасників, та порушує діюче законодавство.
Витяг з рішення № 32-р/пк-ск від 14.01.2014 року:
«законодавством не передбачено обов’язкової наявності у суб’єкта охоронної діяльності філії або відокремленого підрозділу у регіоні надання послуг.
Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника (в частині встановлення зазначених вище умов Документації) порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та основні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників.
Отже, Документація у вказаній частині потребує внесення змін.»
Таким чином посилаючись на відповідні рішення Антимонопольного комітету України, та вимог Закону України "Про охоронну діяльність", та Ліцензійні умови.
Вимагаємо прибрати обов’язкову наявність матеріально-технічної бази саме у м. Херсон.
І ще раз наголошуємо що Єдиним документом, який підтверджує здатність учасника надавати послуги у сфері охорони є ні що інше як ЛІЦЕНЗІЯ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 вересня 2017 15:17
У відповідності до вимог ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», який визначає, що замовник може встановлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Наявність матеріально-технічної бази в місті Херсоні, як один із кваліфікаційних критеріїв, не має на меті та не обмежує конкуренцію. Такий критерій не суперечить приписам статті 16 зазначеного Закону, а лише має на меті забезпечення надійного зберігання унікальної колекції музею та швидкого реагування на можливі екстрені ситуації. При бажанні, будь-яка особа, у тому числі іноземна, для надання охоронних послуг заздалегідь могла б створити матеріально-технічну базу та розмістити керівний склад в будь-якому місті України, та надавати якісні послуги охорони. Отже, тендерна документація не містить обмежень конкуренції та дискримінації її учасників.
Номер вимоги: UA-2017-09-11-001103-c.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКІНГ-2012", Код ЄДРПОУ:38133542
Дата подання: 15 вересня 2017 18:07
дискриминационные условия наличия мат-базы именно в г. Херсон
Уважаемый заказчик, согласно требований вы обязываете участников иметь мат-базу в г. Херсон. Однако в техническом задании указано, что ваши объекты расположены как в г.Херсон, так и в г. Каховка.
Тогда встает закономерный вопрос. Почему материально-техническая база именно в г.Херсон, а не в г. Каховке? Или в городе Каховка не надо охранять «унікальні колекції музею»?
Ну и т.к. Заказчиком не выдвигаются требования по поводу наличия и вида транспорта у участников. Это было указано Вами «На сигнал "Тривога" мають негайно прибувати групи швидкого реагування. Оскільки вимог щодо виду транспорту та (або) його наявності Замовником не висувається»
То вопрос по материально-тенической базе становится не понятен совсем почему именно только в г. Херсоне??
Все наверное, потому что вы уже договорились с определенным участником, а именно с ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСЕНАЛ - С" (с которым вы уже не первый раз заключаете договора по переговорной процедуре), о том что надо прописать именно так и ни как иначе. К тому же как нам известно ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСЕНАЛ - С" находится с вами в одном и том же здании.
Так же вопрос, что вы подразумеваете под наличием материально технической базы??
Судя по техническому заданию для выполнения договора необходимо 5 постов, которые укомплектовываются - 5 балончиками с слезоточивым газом, 5 резиновыми палками, максимум 15 костюмами и 5 фонариками?? Мы так понимаем что такое сверх мощную матерально-техническую базу не под силу иметь ни одному охранному агентству. Потому для этого и надо иметь в г. Херсон офис. Ой извините, вы же сами сказали что офис не обязательно иметь в г. Херсон «При бажанні, будь-яка особа, у тому числі іноземна, для надання охоронних послуг заздалегідь могла б створити матеріально-технічну базу та розмістити керівний склад в будь-якому місті України, та надавати якісні послуги охорони.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 вересня 2017 15:41
У Вашому пості відсутня вимога або скарга.
Номер вимоги: UA-2017-09-11-001103-c.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКІНГ-2012", Код ЄДРПОУ:38133542
Дата подання: 18 вересня 2017 12:21
Вікові обмеження до охоронців
Згідно Вашої відповіді на питання стосовно встановлення вікових обмежень. Вами сказано: «Замовник не вбачає порушень законодавства, що регулює трудові правовідносини, а також законодавство в галузі охоронної діяльності. Встановлення меж віку визначено виключено з метою дотримання кадрових вимог ліцензійних умов щодо категорийності охоронників.»
Щановний Замовнику, переконливо просимо Вас дотримуватися діючого законодавства. Як що Ваша юридична служба дала таку відповідь на питання стосовно встановлення «з метою дотримання кадрових вимог ліцензійних умов», в такому випадку Ваші юристи навіть не читали ліцензійні вимоги до охоронної діяльності. В яких чітко зазначено що: згідно Кадрових вимог пунктом 17 визначено наступне «17. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).»
Таким чином ми бачимо що лізензійними вимогами встановлено лише одне, що охоронцями мають бути особи які досягли 18-річного віку. А не так як Ви зазначили «не нижче 20 років».
Також у ліцензійних вимогах повністю відсутній граничний кваліфікаційний критерій, таким чином Ви не маєто жодного права вимагати від учасників, що вік охорона повинен не перевищувати 55 років. Також ліцензійними умовами визначено, що охоронниками мають бути громадяни які отримали: «документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;»
В даний момент Законом України про працю також не встановлено будь яких обмежень, що до віку посадового персоналу, та до тих робітників що мають пенсійний вік.
Таким чином обмеживши вік охоронців ви порушуєте що найменше 3 Закони України, що в свою чергу може призвести до дискримінації майбутніх учасників. Це може свідчити лише про те що дана документація прописана під свого заздалегідь визначеного переможця, під якого і була розроблена дана документація. Таким чином в діях Замовника в частині не внесення змін до тендерної документації, є порушення Кримінального кодексу України.
Тому ще раз вимагаємо дотримуватися діючого законодавства, а не трактувати його на свій розсуд, та прибрати дискримінаційні вимоги що до вікових обмежень до охоронців.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 вересня 2017 09:57
У вашому пості відсутні відомості про норми закону, які нібито порушує замовник послуг. Фактично, він містить емоційне однобічне бачення ситуації без врахування державних інтересів. Повідомляємо, що замовник послуг належним чином дотримується вимог законодавства в сфері публічних закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2017 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСЕНАЛ - С" 407 318,00
UAH з ПДВ
407 318,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2017 08:38
Електронний підпис
26 вересня 2017 08:37
2. Договори оренди авто.pdf
26 вересня 2017 08:37
4. Тендерна пропозиція.pdf
26 вересня 2017 08:37
7. Лист-згода.pdf
26 вересня 2017 08:37
9. Ліцензія(оригінал).pdf
26 вересня 2017 08:36
11. Довідки ст. 17 ЗУ.pdf
26 вересня 2017 08:36
12. Калькуляція.pdf
26 вересня 2017 08:36
13. Довідка наявність ГШР.pdf
26 вересня 2017 08:36
Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСЕНАЛ - С"

Інформація про відміну

Дата відміни
28 вересня 2017 14:50
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій