Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Легковий автомобіль спеціалізованого санітарного призначення ( код ДК 021:2015 - 34110000-1 - Легкові автомобілі)
Очікувана вартість
480 000,00 UAH
UA-2017-09-08-001781-c ● d2abcee363294ef99732907cc9559a62
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНИЙ ЗАКЛАД "ОБЛАСНИЙ ЛІКАРСЬКО-ФІЗКУЛЬТУРНИЙ ДИСПАНСЕР" |
Код ЄДРПОУ: | 02006774 |
Місцезнаходження: | 84511, Україна , Донецька обл., місто Бахмут, ВУЛИЦЯ О.СИБІРЦЕВА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Антон Діденко +380956260606,+380994449884 02006774@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 вересня 2017 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2017 15:47 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 вересня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2017 15:47 |
Початок аукціону: | 29 вересня 2017 11:22 |
Очікувана вартість: | 480 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Легковий автомобіль спеціалізованого санітарного призначення ( код ДК 021:2015 - 34110000-1 - Легкові автомобілі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84511, Україна, Донецька область, м. Бахмут, вул. О. Сибірцева, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2017
—
15 грудня 2017
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2017 15:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2017 15:08 |
Нова редакція_ТД Легковий автомобіль спеціалізованого санітарного призначення_від 21.09.2017 року.docx | |
21 вересня 2017 15:08 |
Перелік змін_ТД легковий автомобіль спеціалізованого санітарного призначенн від 21.09.2017 року.PDF | |
21 вересня 2017 15:08 |
Протокол № 48 внесення змін в тендерну документацію від 21.09.2017р..PDF |
21 вересня 2017 15:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 вересня 2017 15:08 |
Нова редакція_ТД Легковий автомобіль спеціалізованого санітарного призначення_від 21.09.2017 року.docx | ||||||
21 вересня 2017 15:08 |
Перелік змін_ТД легковий автомобіль спеціалізованого санітарного призначенн від 21.09.2017 року.PDF
|
||||||
21 вересня 2017 15:08 |
Протокол № 48 внесення змін в тендерну документацію від 21.09.2017р..PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зміни в ДКТ
Дата подання: 08 вересня 2017 16:24
Дата відповіді: 11 вересня 2017 10:17
Вами, як Замовником, без будь-якого обгрунтування, зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є виключно характеристиками однієї конкретної марки автомобіля, лише однієї моделі конкретного виробника і виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які б призвели до економії та ефективного використання бюджетних коштів.
Потенційний Учасник торгів, може запропонувати Вам автомобіль іншої марки, який буде дешевший, більш технологічний, єкономічний, з кращими показниками, але з іншими характеристиками. Формально це є приводом для дискваліфікації Участника торгів, як такого, чия пропозиція більш вигідна, але характеристики якого не суттєво відрізняються від тих, що вказав Замовник.
Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників.
Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб, з максимальною економією та ефективністю, повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників а документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі.
В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі.
Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Роз’ясніть будь ласка та внесіть в конкурсну документацію перелік документів які повинен надати учасник процедури закупівлі для підтвердження того що автомобіль є спеціалізований санітарно-транспортний та стане на облік в ТСЦ МВС як СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ САНІТАРНИЙ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зазначаємо Вашу увагу, що Замовником ніяким чином не намагався порушувати принципи, що передбачені ст.3 Закону. Наприклад, максимальна економія та ефективність може бути реалізована виключно в контексті визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції за результатами оцінки, що проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель передбачає собою оприлюднення інформації Замовником в електронній системі закупівель щодо планування вказаної закупівлі відповідно до ст. 4 Закону та іншої інформації стосовно публічної закупівлі відповідно до вимог ст. 10 Закону. Також об’єктивна та неупереджена оцінка не може бути здійснена щодо тендерних пропозицій, для яких згідно вимог Закону замовником встановлено єдиний критерій оцінки – ціну (постійно діючий ринок тощо).
Частина 2 статті 5 Закону роз'яснює, що під недискримінацією учасників слід розуміти і те, що Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Варто розуміти, що Закон зобов’язує Замовника здійснити закупівлю товару не тільки найдешевшого, але максимально ефективного. Під ефективністю розуміється відношення між виділеними і використаними ресурсами та досягнутими результатами. Отже розумна економія маю бути в рамках забезпечення необхідною потреби Замовника та достатньої ефективності придбаного товару, керуючись статтею 3 Закону.
Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 232 від 02.10.2000 затверджено Перелік спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу (категорії) санітарних. Разом з тим, відповідно до преамбули зазначеного Наказу Перелік спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу (категорії) санітарних затверджено лише з метою визначення автомобілів, які використовуються в системі охорони здоров'я за призначенням, такими, що відносяться до санітарного автомобільного транспорту та для правильної реєстрації цих транспортних засобів в органах Державної автомобільної інспекції та приведення у відповідність до національних стандартів. Кольоровографічні схеми, розпізнавальні знаки, написи та спеціальні сигнали транспортних засобів оперативних і спеціальних служб. «Загальні вимоги» (ДСТУ 3849-99).
Учасники повинні надати документи підтверджуючі, що транспорт є спеціалізований санітарний, дані документи повинні бути видані уповноваженим органом в установленим законом Порядком.
Дякуємо Вам за запитання!
Будемо раді Вас бачити як учасника даної закупівлі.
Частина 2 статті 5 Закону роз'яснює, що під недискримінацією учасників слід розуміти і те, що Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Варто розуміти, що Закон зобов’язує Замовника здійснити закупівлю товару не тільки найдешевшого, але максимально ефективного. Під ефективністю розуміється відношення між виділеними і використаними ресурсами та досягнутими результатами. Отже розумна економія маю бути в рамках забезпечення необхідною потреби Замовника та достатньої ефективності придбаного товару, керуючись статтею 3 Закону.
Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 232 від 02.10.2000 затверджено Перелік спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу (категорії) санітарних. Разом з тим, відповідно до преамбули зазначеного Наказу Перелік спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу (категорії) санітарних затверджено лише з метою визначення автомобілів, які використовуються в системі охорони здоров'я за призначенням, такими, що відносяться до санітарного автомобільного транспорту та для правильної реєстрації цих транспортних засобів в органах Державної автомобільної інспекції та приведення у відповідність до національних стандартів. Кольоровографічні схеми, розпізнавальні знаки, написи та спеціальні сигнали транспортних засобів оперативних і спеціальних служб. «Загальні вимоги» (ДСТУ 3849-99).
Учасники повинні надати документи підтверджуючі, що транспорт є спеціалізований санітарний, дані документи повинні бути видані уповноваженим органом в установленим законом Порядком.
Дякуємо Вам за запитання!
Будемо раді Вас бачити як учасника даної закупівлі.
Перелік документів!
Дата подання: 11 вересня 2017 11:44
Дата відповіді: 12 вересня 2017 16:56
Шановний замовник! "Учасники повинні надати документи підтверджуючі, що транспорт є спеціалізований санітарний, дані документи повинні бути видані уповноваженим органом в установленим законом Порядком." Ніякої конкретики! Замовнику надайте вичерпний перелік документів, та внесить список в ДКТ, для підтвердження того що автомобіль СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ! Перш за все це сертифікат відповідності на спеціалізований автомобіль!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Задля виконання ЗУ "Про публічні закупівлі" Згідно ст 3,5, Закону,та враховуючи ваше запитання,повідомляємо наступне,що тендерним комітетом ОЛФД було прийнято рішення внести зміни до документації,в переліку документів,що підтверджують відповідність предмету закупівлі,як спеціальзованого санітарного призначення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 вересня 2017 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБ" |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
420 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС |
455 360,00
UAH з ПДВ
|
455 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БРИСТОЛЬ-АВТО |
470 000,00
UAH з ПДВ
|
470 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБ" #41085735 |
Відхилено |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2017 12:22
|
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС #31778059 |
Переможець |
455 360,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2017 13:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2017 15:21
|
Спеціфікація.PDF | зміни до договору |
03 листопада 2017 15:20
|
Додаткова угода №1.PDF | зміни до договору |
03 листопада 2017 15:20
|
Протокол №72 від 03.11.2017 року.PDF | зміни до договору |
03 листопада 2017 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2017 16:40
|
Договір № 63 легковий автомобіль спеціалізований від 17.10.2017 року.PDF | укладений |
17 жовтня 2017 16:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до спеціфікації |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 63 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |