Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці, крісла офісні
Очікувана вартість
26 000,00 UAH
UA-2017-09-06-000005-a 7f7fbb896ed440e597a9e623c776f7b4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Монич Марія Василівна

+380567403032 q2303@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП НМЦ ЦЗ та БЖД Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 09822784
Місцезнаходження: 49069, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Богдана Хмельницького, 5а
Контактна особа: Монич Марія Василівна
+380567403032
q2303@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2017 06:30
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2017 06:35
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2017 06:35
Очікувана вартість: 26 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,58%

Інформація про предмет закупівлі

Оплата після отримання товару
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Стільці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2017  —  30 вересня 2017
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
13 шт
Крісла офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2017  —  30 вересня 2017
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
2 шт
Крісла офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51200, Україна, Дніпропетровська область, Новомосковськ, площа Героїв, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2017  —  30 вересня 2017
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
2 шт
Крісла офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53211, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, вулиця Поштова, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2017  —  30 вересня 2017
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
3 шт
Крісла офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51933, Україна, Дніпропетровська область, Камянське (Дніпродзержинськ), проспект Свободи, 2/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2017  —  30 вересня 2017
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
3 шт
Крісла офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50006, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Вадима Гурова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2017  —  30 вересня 2017
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
2 шт
Крісла офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, вулиця Ганни Світличної, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2017  —  30 вересня 2017
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 вересня 2017 06:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Печений Володимир Борисович" 25 755,00
UAH з ПДВ
25 755,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2017 14:19
Форма 4-ОПП.pdf
11 вересня 2017 14:19
Право підпису.pdf
11 вересня 2017 14:19
Матер.технічна база.pdf
11 вересня 2017 14:19
Корупція.jpg
11 вересня 2017 14:19
копия.pdf
11 вересня 2017 14:19
Кваліф. критерії Ст.16.pdf
11 вересня 2017 14:19
Інформація про учасника.pdf
11 вересня 2017 14:19
Довідка з міліції 29.08.2017.pdf
11 вересня 2017 14:19
Довідка з банку 12.07.2017.pdf
11 вересня 2017 14:19
гигиена 15 год (5).pdf
11 вересня 2017 14:19
Гарантійний лист.pdf
11 вересня 2017 14:19
Витяг з реестр. ПДВ.PDF
11 вересня 2017 14:19
Витяг ЄДР 17.08.17.PDF
11 вересня 2017 14:19
Виписка з ЄДР.pdf
11 вересня 2017 14:19
Види діяльності.pdf
11 вересня 2017 14:19
Цінова ДП НМЦ Днепр 1409210.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Печений Володимир Борисович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Печений Володимир Борисович"
#2959011296
Переможець 25 755,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2017 11:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2017 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Печений Володимир Борисович"
#2959011296
25 755,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договор укладений
02 жовтня 2017 13:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 25 755,00
UAH з ПДВ