Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2017-09-04-001741-b ● e35fa39651924823bdb4ac3ffc7c50d2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міськавтотранс" Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35069244 |
Місцезнаходження: | 46027, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Тролейбусна, 9 |
Контактна особа: |
Дмитрук Юлія Євгенівна 380975256920 yuliya.buyak@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2017 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 вересня 2017 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 вересня 2017 11:00 |
Початок аукціону: | 11 вересня 2017 15:39 |
Очікувана вартість: | 6 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Папка картонна швидкозшивач в кількості 50 штук;
Папка картонна СПРАВА в кількості 300 штук;
Папка картонна на зав’язках в кількості 150 штук;
Конверт білий, без марок, формат С6 (114 × 162 мм) в кількості 400 штук;
Файли формату А4+, глянцеві, по 100 штук в упаковці в кількості 3 упаковок;
Ручка синя масляна в кількості 100 штук;
Скріпки 28 мм в кількості 3 упаковок (в одній упаковці по10 пачок, в одній пачці 100 штук);
Скріпки 50 мм в кількості 1 упаковок (в одній упаковці по10 пачок, в одній пачці 100 штук);
Скоби №24/6 в кількості 5 упаковок (в одній упаковці по 10 пачок);
Штемпельна фарба синього кольору на водяній основі 28 мл в кількості 3 банки;
Біндери 41 мм в кількості 3 пачки (в одній пачці по 12 штук);
Папір формат А4 в кількості 7 ящиків (в одному ящику по 5 упаковов в кожній упаковці по 500 листків);
Поставка товару здійснюється протягом п’яти днів за місцем знаходження Замовника. Документи які потрібно надати до пропозиції : Відскановані установчі документи; Контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місце знаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).
Розгорнути
Згорнути
Папка картонна СПРАВА в кількості 300 штук;
Папка картонна на зав’язках в кількості 150 штук;
Конверт білий, без марок, формат С6 (114 × 162 мм) в кількості 400 штук;
Файли формату А4+, глянцеві, по 100 штук в упаковці в кількості 3 упаковок;
Ручка синя масляна в кількості 100 штук;
Скріпки 28 мм в кількості 3 упаковок (в одній упаковці по10 пачок, в одній пачці 100 штук);
Скріпки 50 мм в кількості 1 упаковок (в одній упаковці по10 пачок, в одній пачці 100 штук);
Скоби №24/6 в кількості 5 упаковок (в одній упаковці по 10 пачок);
Штемпельна фарба синього кольору на водяній основі 28 мл в кількості 3 банки;
Біндери 41 мм в кількості 3 пачки (в одній пачці по 12 штук);
Папір формат А4 в кількості 7 ящиків (в одному ящику по 5 упаковов в кожній упаковці по 500 листків);
Поставка товару здійснюється протягом п’яти днів за місцем знаходження Замовника. Документи які потрібно надати до пропозиції : Відскановані установчі документи; Контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місце знаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1025 штуки
Папка картонна швидкозшивач в кількості 50 штук;
Папка картонна СПРАВА в кількості 300 штук;
Папка картонна на зав’язках в кількості 150 штук;
Конверт білий, без марок, формат С6 (114 × 162 мм) в кількості 400 штук;
Файли формату А4+, глянцеві, по 100 штук в упаковці в кількості 3 упаковок;
Ручка синя масляна в кількості 100 штук;
Скріпки 28 мм в кількості 3 упаковок (в одній упаковці по10 пачок, в одній пачці 100 штук);
Скріпки 50 мм в кількості 1 упаковок (в одній упаковці по10 пачок, в одній пачці 100 штук);
Скоби №24/6 в кількості 5 упаковок (в одній упаковці по 10 пачок);
Штемпельна фарба синього кольору на водяній основі 28 мл в кількості 3 банки;
Біндери 41 мм в кількості 3 пачки (в одній пачці по 12 штук);
Папір формат А4 в кількості 7 ящиків (в одному ящику по 5 упаковов в кожній упаковці по 500 листків).
Поставка товару здійснюється протягом п’яти днів за місцем знаходження Замовника. Документи які потрібно надати до пропозиції : Відскановані установчі документи; Контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місце знаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).
Розгорнути
Згорнути
Папка картонна СПРАВА в кількості 300 штук;
Папка картонна на зав’язках в кількості 150 штук;
Конверт білий, без марок, формат С6 (114 × 162 мм) в кількості 400 штук;
Файли формату А4+, глянцеві, по 100 штук в упаковці в кількості 3 упаковок;
Ручка синя масляна в кількості 100 штук;
Скріпки 28 мм в кількості 3 упаковок (в одній упаковці по10 пачок, в одній пачці 100 штук);
Скріпки 50 мм в кількості 1 упаковок (в одній упаковці по10 пачок, в одній пачці 100 штук);
Скоби №24/6 в кількості 5 упаковок (в одній упаковці по 10 пачок);
Штемпельна фарба синього кольору на водяній основі 28 мл в кількості 3 банки;
Біндери 41 мм в кількості 3 пачки (в одній пачці по 12 штук);
Папір формат А4 в кількості 7 ящиків (в одному ящику по 5 упаковов в кожній упаковці по 500 листків).
Поставка товару здійснюється протягом п’яти днів за місцем знаходження Замовника. Документи які потрібно надати до пропозиції : Відскановані установчі документи; Контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місце знаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46027, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вулиця Тролейбусну, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 вересня 2017
—
29 вересня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 вересня 2017 16:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ КОРВЕТ |
4 105,25
UAH з ПДВ
|
3 899,95
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БУЛА ЮРІЙ ІГОРОВИЧ" |
4 833,48
UAH з ПДВ
|
3 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ" |
4 663,50
UAH з ПДВ
|
4 053,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
4 918,76
UAH з ПДВ
|
4 603,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КОРВЕТ #21337459 |
Переможець |
3 899,95
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2017 17:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір ст.2.jpg | укладений |
18 вересня 2017 15:52
|
Договір ст.1.jpg | укладений |
18 вересня 2017 15:52
|