Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція каналізаційних мереж з влаштуванням стаціонарного снігоплавильного пункту в м. Києві»
Очікувана вартість
3 638 000,00 UAH
UA-2017-08-31-000870-c 281cd97fea2f4b6f92f56db2fb5fcb4e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2017 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2017 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2017 21:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2017 14:52
Очікувана вартість: 3 638 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 190,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція каналізаційних мереж з влаштуванням стаціонарного снігоплавильного пункту в м. Києві»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київ, Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2017 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2017 17:10
ТД - ПР Реконструкція каналізаційних мереж.doc
18 вересня 2017 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2017 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2017 17:10
ТД - ПР Реконструкція каналізаційних мереж.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо технічного завдання
Дата подання: 05 вересня 2017 10:30
Дата відповіді: 06 вересня 2017 15:01
Просимо надати наступну інформацію 1. На сьогоднішній день, замовником торгів було обрано або затверджено технологію приймання, обробки та переробки снігу? За наявності просимо надати відповідні документи на розгляд. 2. Просимо вказати місце розміщення майданчику для снігаплавильного пункту, а також його габаритні розміри. 3. Яким чином планується підключення снігоплавильної камери до існуючих мереж? 4. Чи наявний акт відведення землі? 5. Вкажіть довжину під’їзних доріг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Технологія приймання, обробки та переробки снігу не розроблялась замовником. За результатами неодноразових робочих візитів за основу взято технологію, що застосовується у місті Мінську, де аналогічну споруду введено в експлуатацію.
2. На сьогоднішній день визначено майже 10 перспективних місць розміщення стаціонарного снігоплавильного пункту (далі – ССП). Остаточне рішення щодо місця розміщення споруди буде прийнято замовником після опрацювання відповідних пропозицій проектантів. Орієнтовні розміри ділянки для ССП – 0,2 га.
3. Технічне рішення щодо підключення до існуючих мереж визначається проектно-кошторисною документацією з урахуванням вимог технічних умов ПАТ «АК «Київводоканал» та інших вихідних даних, які згідно тендерної документації отримує переможець торгів.
4. Див. пункт 2.
5. Див. пункт 2.
Стосовно Завдання на проектування
Дата подання: 08 вересня 2017 09:33
Дата відповіді: 12 вересня 2017 18:26
Просимо надати орієнтовну протяжність каналізаційних мереж, які підлягають реконструкції , а також діаметри трубопроводів.
Відповідь: Протяжність каналізаційних мереж, які підлягають реконструкції, а також діаметрів трубопроводів, визначається технічним рішенням з підключення до існуючих мереж проектно-кошторисною документацією з урахуванням вимог технічних умов ПАТ «АК «Київводоканал» та інших вихідних даних, які згідно тендерної документації отримує переможець торгів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2017 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖКОМПРОЕКТ» 3 485 703,84
UAH з ПДВ
2 890 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" 3 500 000,00
UAH з ПДВ
2 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектсервіс» 3 586 800,00
UAH з ПДВ
3 586 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2017 15:39
Відгук.rar
28 вересня 2017 15:39
Гарантійний лист.rar
28 вересня 2017 15:39
Довідка про працівників.rar
28 вересня 2017 15:39
Договір з додатками.rar
28 вересня 2017 15:39
Заявка пропозиція.rar
28 вересня 2017 15:39
Проект договору.rar
28 вересня 2017 15:39
Сертифікати колір.rar
28 вересня 2017 15:39
Сканований паспорт.rar
28 вересня 2017 15:39
Сканований Статут.rar

Публічні документи

26 вересня 2017 12:26
Довідки.rar
18 вересня 2017 16:06
1809029.pdf
18 вересня 2017 16:06
Банківська гарантія.rar
18 вересня 2017 16:06
Договори аналогічні.rar
18 вересня 2017 16:06
Довідки.rar
18 вересня 2017 16:06
Установчі документи.rar
18 вересня 2017 16:06
Субпідряд.rar

Публічні документи

28 вересня 2017 10:21
Для тендера.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖКОМПРОЕКТ»

ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства"

ТОВ "ПРОЕКТСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖКОМПРОЕКТ»
#36002919
Переможець 2 890 000,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2017 16:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2017 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖКОМПРОЕКТ»
#36002919
2 890 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 14:12
Лист на розірвання.pdf укладений
17 січня 2020 14:09
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2019 09:46
Додаткова 5.pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 09:45
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2018 10:02
Додаткова 4.pdf зміни до договору
11 грудня 2018 10:01
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2018 11:04
Додаткова 3.pdf зміни до договору
31 травня 2018 11:03
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2018 12:03
Додаткова 2.pdf зміни до договору
15 травня 2018 12:00
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 12:43
Додаткова 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 12:42
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2017 12:50
Договір 1001-14.pdf укладений
24 жовтня 2017 12:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна обсягів фінансування
Номер договору про закупівлю: 1001-14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів фінансування та зміна календарного плану
Номер договору про закупівлю: 1001-14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1001-14
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни фінансування
Номер договору про закупівлю: 1001-14
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 4.1 зміна фінансування на 2019 рік 2. Пункт 2 внесення змін до додатку №2 до Договору
Номер договору про закупівлю: 1001-14
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2017 — 30 червня 2018
Сума оплати за договором: 48 094,87
UAH (в тому числі ПДВ 8 015,81 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку із зміноюназви Об'єкту та виникненням додаткових робіт