Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
197 920,00 UAH
UA-2017-08-31-000411-a ● 9fa6196b860c4049a24ea7e1fdac88d3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Депатрамент з питань енергоефективних технологій та ініціатив Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41474233 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, будинок 75 |
Контактна особа: |
Наталія Гуня +380501449077 departament.energy.dp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 серпня 2017 11:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 вересня 2017 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2017 14:00 |
Початок аукціону: | 12 вересня 2017 11:44 |
Очікувана вартість: | 197 920,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Д.Яворницького,75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 вересня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 серпня 2017 11:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 серпня 2017 11:54 |
Додаток № 3 до оголошення - Згода на використання персональних даних.docx | |
31 серпня 2017 11:54 |
Додаток №1 до оголошення - ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
31 серпня 2017 11:54 |
Додаток №2 до оголошення - КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx | |
31 серпня 2017 11:54 |
Оголошення для проведення закупівлі.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертіфікати
Дата подання: 01 вересня 2017 13:24
Дата відповіді: 01 вересня 2017 14:46
Чи дій потрібни ці сертіфікати
3.16. Копія сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2008, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001:2009) на виробництво блоків системних (або комп’ютерів персональних), дійсного на дату розкриття пропозиції;
3.17. Копія сертифікату на систему екологічного керування ISO 14001:2004, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO
Отце згідно наказу N28 ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ комп’ютери вилучено зовсім із списку товарів підлягаючих обов’язковій сертифікації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В оголошені є пункт:
3.14.Завірену підписом та печаткою٭ Учасника копію документа про якість (сертифікат відповідності або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, або зареєстровані ТУ на виготовлення товару у Держстандарті, тощо), встановлений діючим законодавством України на запропоновану продукцію або обґрунтування його відсутності (не підлягає обов'язковій сертифікації, тощо).
*Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.
Дякуємо за запитання!
3.14.Завірену підписом та печаткою٭ Учасника копію документа про якість (сертифікат відповідності або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, або зареєстровані ТУ на виготовлення товару у Держстандарті, тощо), встановлений діючим законодавством України на запропоновану продукцію або обґрунтування його відсутності (не підлягає обов'язковій сертифікації, тощо).
*Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.
Дякуємо за запитання!
А
Дата подання: 02 вересня 2017 15:09
Дата відповіді: 04 вересня 2017 10:03
Шановний замовник, Ви розглядаєте аналогічний товар від інших виробників? Завчасно дякую за відповідь.
Відповідь: Доброго дня! У Специфікації до договору є такий пункт: У разі, якщо в документації є посилання на конкретну торгівельну марку виробника, конструкцію або тип обладнання читати з виразом «або еквівалент» (згідно ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII). Технічні характеристики, передбачені данною Спеціфікацією, є мінімальними, учасник має право за власним вибором пропонувати на торги товар із зазначеними характеристиками, еквівалент (аналог) або вищої якості. Дякуємо за запитання
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-08-31-000411-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Комел, Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 15 вересня 2017 16:29
Оскарження вибору переможця
ТОВ Комел висловлює Вам свою повагу, та хоче звернути увагу на невідповідність пропозиції учасника ТОВ "Лайт-сервіс", якого було визнано переможцем, Вашим вимогам, а саме:
-учасник надав копію статуту не завірену належним чином (підписом та печаткою), хочу у вимогах Замовника у п3 ясно вказано, що "Учасник повинен надати в сканованому вигляді або сформовані в електронному форматі (відповідно до чинного законодавства) завірені підписом та печаткою в складі своєї пропозиції наступні документи:
3.3. Копія Статуту або іншого установчого документу, завірені належним чином, якщо учасник – юридична особа"
Вважаємо це невідповідністю вимогам Замовника, що тягне за собою дискваліфікацію учасника ТОВ Лайт-сервіс (відповідно до п9.2 Наказу №35 від 13.04.2016 "пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі")
Сподіваємось на справедливе рішення по даному питанню!
Розгорнути
Згорнути
-учасник надав копію статуту не завірену належним чином (підписом та печаткою), хочу у вимогах Замовника у п3 ясно вказано, що "Учасник повинен надати в сканованому вигляді або сформовані в електронному форматі (відповідно до чинного законодавства) завірені підписом та печаткою в складі своєї пропозиції наступні документи:
3.3. Копія Статуту або іншого установчого документу, завірені належним чином, якщо учасник – юридична особа"
Вважаємо це невідповідністю вимогам Замовника, що тягне за собою дискваліфікацію учасника ТОВ Лайт-сервіс (відповідно до п9.2 Наказу №35 від 13.04.2016 "пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі")
Сподіваємось на справедливе рішення по даному питанню!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 вересня 2017 12:52
На вашу скаргу №UA-2017-08-31-000411-a.c1 повідомляємо, що основним критерієм оцінки тендерних пропозицій є запропонована ціна, а вказана помилка ТОВ "Лайт-сервіс" не є значною. Крім того, варто зазначити, що ТОВ «Лайт-сервіс» 15.09.2017 року надіслало на електрону адресу лист у якому зазначило про унеможливлення долучити належним чином завірену копію статуту з технічних причин у передбачений строк та надіслало належним чином завірену копію статуту, яка долучена до відповіді. Також зазначаємо, що відповідно до Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді №30/9 від 08.06.2016 року вказана помилка не є виключною підставою для дискваліфікації передбачених п. 4.9 вказаного положення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 вересня 2017 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Лайт-сервіс" |
167 184,00
UAH з ПДВ
|
167 184,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Комел |
177 984,00
UAH з ПДВ
|
174 199,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Систематика Україна" |
189 772,80
UAH з ПДВ
|
176 983,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Шевченко О.С. |
193 100,00
UAH з ПДВ
|
184 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ |
196 720,00
UAH з ПДВ
|
185 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОНОВАЛОВА ОЛЕНА ГРИГОРІВНА" |
197 760,00
UAH з ПДВ
|
197 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Лайт-сервіс" #39376560 |
Рішення скасоване |
167 184,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2017 13:38
|
ТОВ "Лайт-сервіс" #39376560 |
Відхилено |
167 184,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2017 13:54
|
ТОВ Комел #24083083 |
Переможець |
174 199,68
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2017 13:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2017 16:02
|
договор 07-т.pdf | укладений |
09 жовтня 2017 13:37
|