Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44810000-1(Фарба)
Очікувана вартість
2 064 110,00 UAH
UA-2017-08-30-001126-a ● 3c672a50cf7043858cf208e0f9b4267e
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6 |
Контактна особа: |
Мішкоріз Олександр Миколайович +38 044 333 17 55 umv@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2017 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 вересня 2017 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 вересня 2017 17:00 |
Очікувана вартість: | 2 064 110,00 UAH без ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Зазначено у Додатку 2 до тендерної документації
Тендерна документація
30 серпня 2017 16:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2017 16:40 |
ТД - ФАРБА (ПФ).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-08-30-001126-a.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ІНЕРЛАЙН", Код ЄДРПОУ:40681746
Дата подання: 22 жовтня 2017 10:13
Вимога до Замовника торгів
30.08.2017р. Регіональною філією «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (далі - Замовник) була оголошена процедура закупівлі фарби (код ДК 021-2015 (CPV) : 44810000-1 – Фарби) за Лотом № 1 та Лотом № 2. Аукціон було проведено 18.09.2017р.
Відповідно до ч.4. ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Відповідно до результатів аукціону тендерна пропозиція ТОВ «Фортіс Юкрейн» була найнижчою за ціною за Лотом № 1 та ТОВ «ВП «Полісан» з за лотом № 2.
Відповідно до ч. 4. ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник мав розглянути тендерну пропозицію ТОВ «Фортіс Юкрейн» та ТОВ «ВП «Полісан» протягом 5 робочих днів з дати аукціону, тобто до 25.09.2017р. У разі продовження строку розгляду тендерних пропозицій Замовник мав оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій. При цьому ,як зазначено в Законі, таке повідомлення має бути аргументоване.
Всупереч вимогам ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не оприлюднив належним чином повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій. Лише разом з оприлюдненням рішення про визначення переможцем за Лотом № 1 ТОВ «Фортіс Юкрейн» та за Лотом № 2 – ТОВ «ВП «Полісан» 12.10.2017 р. о 15-13 Замовник оприлюднив повідомлення про продовження розгляду тендерних пропозицій. Повідомлення не тільки оприлюднене з порушенням строків, але й зовсім неаргументоване.
Такі дії Замовника свідчать про порушення ним вимог Закону під час проведення процедури закупівель як за Лотом № 1, так і за Лотом № 2. Більше того таке безпідставне продовження строку розгляду тендерних пропозицій дає підстави вважати, що Замовник свідомо пішов на затягування строку з метою втрати комерційного інтересу іншими учасниками до процедури закупівлі. Крім того повідомлення Замовника про продовження розгляду тендерних пропозицій не містить навіть інформації про те, на який саме строк продовжується строк розгляду тендерних пропозицій переможців аукціону.
Своїми діями Замовник прямо порушив вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо загальних принципів здійснення закупівель. Замовник допустив явно дискримінаційні дії по відношенню до інших учасників закупівлі, здійснив явно необ’єктивну та упереджену оцінку тендерних пропозицій переможців аукціону (які не відповідають доречі вимогам тендерної документації як за Лотом № 1, так і за Лотом № 2). Все це дає привід вважати наявність зловживань Замовником своїми правами під час проведення вказаної процедури закупівлі.
Тендерна пропозиція ТОВ «Фортіс Юкрейн» не містить засвідчення належним чином копій висновків СЕС, а також не надано підтвердження щодо акредитації лабораторії, якою здійснювалися вимірювання.
Тендерна пропозиція ТОВ «ВП «Полісан» взагалі не відповідає технічним вимогам Замовника, оскільки Замовник вимагав надання Товару, який би відповідав ГОСТ 6465-76, тоді як ТОВ «ВП «Полісан» надало Товар, який виготовлено за ТУ У 24.3-14005076-068:2005. При цьому ТОВ «ВП «Полісан» не зазначило, чи є товар , вироблений за ТУ, аналогом Товару за технічними та якісними характеристиками, виготовленим за ГОСТ.
Все це дає підстави вважати, що усунути допущені Замовником під час проведення процедури закупівель порушення законодавства неможливо, оскільки вже неможливо відновити порушені права інших учасників закупівлі під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій «переможців закупівлі».
Відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги, зокрема, в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом ( а враховуючи аналогію закону можна також стверджувати, що і порушення повідомлення про продовження строку розгляду пропозицій); відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
На підставі всього вищенаведеного, вимагаємо від Замовника у відповідності до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, відмінити процедуру закупівлі за Лотом № 1 та Лотом № 2 у зв’язку з наявністю порушень що виникли під час проведення процедури, які неможливо усунути.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч.4. ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Відповідно до результатів аукціону тендерна пропозиція ТОВ «Фортіс Юкрейн» була найнижчою за ціною за Лотом № 1 та ТОВ «ВП «Полісан» з за лотом № 2.
Відповідно до ч. 4. ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник мав розглянути тендерну пропозицію ТОВ «Фортіс Юкрейн» та ТОВ «ВП «Полісан» протягом 5 робочих днів з дати аукціону, тобто до 25.09.2017р. У разі продовження строку розгляду тендерних пропозицій Замовник мав оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій. При цьому ,як зазначено в Законі, таке повідомлення має бути аргументоване.
Всупереч вимогам ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не оприлюднив належним чином повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій. Лише разом з оприлюдненням рішення про визначення переможцем за Лотом № 1 ТОВ «Фортіс Юкрейн» та за Лотом № 2 – ТОВ «ВП «Полісан» 12.10.2017 р. о 15-13 Замовник оприлюднив повідомлення про продовження розгляду тендерних пропозицій. Повідомлення не тільки оприлюднене з порушенням строків, але й зовсім неаргументоване.
Такі дії Замовника свідчать про порушення ним вимог Закону під час проведення процедури закупівель як за Лотом № 1, так і за Лотом № 2. Більше того таке безпідставне продовження строку розгляду тендерних пропозицій дає підстави вважати, що Замовник свідомо пішов на затягування строку з метою втрати комерційного інтересу іншими учасниками до процедури закупівлі. Крім того повідомлення Замовника про продовження розгляду тендерних пропозицій не містить навіть інформації про те, на який саме строк продовжується строк розгляду тендерних пропозицій переможців аукціону.
Своїми діями Замовник прямо порушив вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо загальних принципів здійснення закупівель. Замовник допустив явно дискримінаційні дії по відношенню до інших учасників закупівлі, здійснив явно необ’єктивну та упереджену оцінку тендерних пропозицій переможців аукціону (які не відповідають доречі вимогам тендерної документації як за Лотом № 1, так і за Лотом № 2). Все це дає привід вважати наявність зловживань Замовником своїми правами під час проведення вказаної процедури закупівлі.
Тендерна пропозиція ТОВ «Фортіс Юкрейн» не містить засвідчення належним чином копій висновків СЕС, а також не надано підтвердження щодо акредитації лабораторії, якою здійснювалися вимірювання.
Тендерна пропозиція ТОВ «ВП «Полісан» взагалі не відповідає технічним вимогам Замовника, оскільки Замовник вимагав надання Товару, який би відповідав ГОСТ 6465-76, тоді як ТОВ «ВП «Полісан» надало Товар, який виготовлено за ТУ У 24.3-14005076-068:2005. При цьому ТОВ «ВП «Полісан» не зазначило, чи є товар , вироблений за ТУ, аналогом Товару за технічними та якісними характеристиками, виготовленим за ГОСТ.
Все це дає підстави вважати, що усунути допущені Замовником під час проведення процедури закупівель порушення законодавства неможливо, оскільки вже неможливо відновити порушені права інших учасників закупівлі під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій «переможців закупівлі».
Відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги, зокрема, в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом ( а враховуючи аналогію закону можна також стверджувати, що і порушення повідомлення про продовження строку розгляду пропозицій); відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
На підставі всього вищенаведеного, вимагаємо від Замовника у відповідності до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, відмінити процедуру закупівлі за Лотом № 1 та Лотом № 2 у зв’язку з наявністю порушень що виникли під час проведення процедури, які неможливо усунути.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-08-30-001126-a.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ІНЕРЛАЙН", Код ЄДРПОУ:40681746
Дата подання: 22 жовтня 2017 10:13
Вимога до Замовника торгів
30.08.2017р. Регіональною філією «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (далі - Замовник) була оголошена процедура закупівлі фарби (код ДК 021-2015 (CPV) : 44810000-1 – Фарби) за Лотом № 1 та Лотом № 2. Аукціон було проведено 18.09.2017р.
Відповідно до ч.4. ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Відповідно до результатів аукціону тендерна пропозиція ТОВ «Фортіс Юкрейн» була найнижчою за ціною за Лотом № 1 та ТОВ «ВП «Полісан» з за лотом № 2.
Відповідно до ч. 4. ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник мав розглянути тендерну пропозицію ТОВ «Фортіс Юкрейн» та ТОВ «ВП «Полісан» протягом 5 робочих днів з дати аукціону, тобто до 25.09.2017р. У разі продовження строку розгляду тендерних пропозицій Замовник мав оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій. При цьому ,як зазначено в Законі, таке повідомлення має бути аргументоване.
Всупереч вимогам ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не оприлюднив належним чином повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій. Лише разом з оприлюдненням рішення про визначення переможцем за Лотом № 1 ТОВ «Фортіс Юкрейн» та за Лотом № 2 – ТОВ «ВП «Полісан» 12.10.2017 р. о 15-13 Замовник оприлюднив повідомлення про продовження розгляду тендерних пропозицій. Повідомлення не тільки оприлюднене з порушенням строків, але й зовсім неаргументоване.
Такі дії Замовника свідчать про порушення ним вимог Закону під час проведення процедури закупівель як за Лотом № 1, так і за Лотом № 2. Більше того таке безпідставне продовження строку розгляду тендерних пропозицій дає підстави вважати, що Замовник свідомо пішов на затягування строку з метою втрати комерційного інтересу іншими учасниками до процедури закупівлі. Крім того повідомлення Замовника про продовження розгляду тендерних пропозицій не містить навіть інформації про те, на який саме строк продовжується строк розгляду тендерних пропозицій переможців аукціону.
Своїми діями Замовник прямо порушив вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо загальних принципів здійснення закупівель. Замовник допустив явно дискримінаційні дії по відношенню до інших учасників закупівлі, здійснив явно необ’єктивну та упереджену оцінку тендерних пропозицій переможців аукціону (які не відповідають доречі вимогам тендерної документації як за Лотом № 1, так і за Лотом № 2). Все це дає привід вважати наявність зловживань Замовником своїми правами під час проведення вказаної процедури закупівлі.
Тендерна пропозиція ТОВ «Фортіс Юкрейн» не містить засвідчення належним чином копій висновків СЕС, а також не надано підтвердження щодо акредитації лабораторії, якою здійснювалися вимірювання.
Тендерна пропозиція ТОВ «ВП «Полісан» взагалі не відповідає технічним вимогам Замовника, оскільки Замовник вимагав надання Товару, який би відповідав ГОСТ 6465-76, тоді як ТОВ «ВП «Полісан» надало Товар, який виготовлено за ТУ У 24.3-14005076-068:2005. При цьому ТОВ «ВП «Полісан» не зазначило, чи є товар , вироблений за ТУ, аналогом Товару за технічними та якісними характеристиками, виготовленим за ГОСТ.
Все це дає підстави вважати, що усунути допущені Замовником під час проведення процедури закупівель порушення законодавства неможливо, оскільки вже неможливо відновити порушені права інших учасників закупівлі під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій «переможців закупівлі».
Відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги, зокрема, в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом ( а враховуючи аналогію закону можна також стверджувати, що і порушення повідомлення про продовження строку розгляду пропозицій); відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
На підставі всього вищенаведеного, вимагаємо від Замовника у відповідності до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, відмінити процедуру закупівлі за Лотом № 1 та Лотом № 2 у зв’язку з наявністю порушень що виникли під час проведення процедури, які неможливо усунути.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч.4. ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Відповідно до результатів аукціону тендерна пропозиція ТОВ «Фортіс Юкрейн» була найнижчою за ціною за Лотом № 1 та ТОВ «ВП «Полісан» з за лотом № 2.
Відповідно до ч. 4. ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник мав розглянути тендерну пропозицію ТОВ «Фортіс Юкрейн» та ТОВ «ВП «Полісан» протягом 5 робочих днів з дати аукціону, тобто до 25.09.2017р. У разі продовження строку розгляду тендерних пропозицій Замовник мав оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій. При цьому ,як зазначено в Законі, таке повідомлення має бути аргументоване.
Всупереч вимогам ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не оприлюднив належним чином повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій. Лише разом з оприлюдненням рішення про визначення переможцем за Лотом № 1 ТОВ «Фортіс Юкрейн» та за Лотом № 2 – ТОВ «ВП «Полісан» 12.10.2017 р. о 15-13 Замовник оприлюднив повідомлення про продовження розгляду тендерних пропозицій. Повідомлення не тільки оприлюднене з порушенням строків, але й зовсім неаргументоване.
Такі дії Замовника свідчать про порушення ним вимог Закону під час проведення процедури закупівель як за Лотом № 1, так і за Лотом № 2. Більше того таке безпідставне продовження строку розгляду тендерних пропозицій дає підстави вважати, що Замовник свідомо пішов на затягування строку з метою втрати комерційного інтересу іншими учасниками до процедури закупівлі. Крім того повідомлення Замовника про продовження розгляду тендерних пропозицій не містить навіть інформації про те, на який саме строк продовжується строк розгляду тендерних пропозицій переможців аукціону.
Своїми діями Замовник прямо порушив вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо загальних принципів здійснення закупівель. Замовник допустив явно дискримінаційні дії по відношенню до інших учасників закупівлі, здійснив явно необ’єктивну та упереджену оцінку тендерних пропозицій переможців аукціону (які не відповідають доречі вимогам тендерної документації як за Лотом № 1, так і за Лотом № 2). Все це дає привід вважати наявність зловживань Замовником своїми правами під час проведення вказаної процедури закупівлі.
Тендерна пропозиція ТОВ «Фортіс Юкрейн» не містить засвідчення належним чином копій висновків СЕС, а також не надано підтвердження щодо акредитації лабораторії, якою здійснювалися вимірювання.
Тендерна пропозиція ТОВ «ВП «Полісан» взагалі не відповідає технічним вимогам Замовника, оскільки Замовник вимагав надання Товару, який би відповідав ГОСТ 6465-76, тоді як ТОВ «ВП «Полісан» надало Товар, який виготовлено за ТУ У 24.3-14005076-068:2005. При цьому ТОВ «ВП «Полісан» не зазначило, чи є товар , вироблений за ТУ, аналогом Товару за технічними та якісними характеристиками, виготовленим за ГОСТ.
Все це дає підстави вважати, що усунути допущені Замовником під час проведення процедури закупівель порушення законодавства неможливо, оскільки вже неможливо відновити порушені права інших учасників закупівлі під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій «переможців закупівлі».
Відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги, зокрема, в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом ( а враховуючи аналогію закону можна також стверджувати, що і порушення повідомлення про продовження строку розгляду пропозицій); відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
На підставі всього вищенаведеного, вимагаємо від Замовника у відповідності до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, відмінити процедуру закупівлі за Лотом № 1 та Лотом № 2 у зв’язку з наявністю порушень що виникли під час проведення процедури, які неможливо усунути.
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-08-30-001126-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00204607
Дата подання: 20 жовтня 2017 18:08
Дата подання: 20 жовтня 2017 18:08
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 жовтня 2017 14:11
Рішення від 24.10.2017 № 7466 + Лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 25 жовтня 2017 14:10
рішення від 31.10.2017 № 7629.PDF
Дата публікації: 31 жовтня 2017 14:51
інформація про резолютивну частину рішення від 09.11.2017 № 7894.pdf
Дата публікації: 09 листопада 2017 20:43
Рішення від 09.11.2017 № 7894.PDF
Дата публікації: 14 листопада 2017 19:36
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 Фарба |
Опис предмету закупівлі: |
Зазначено у Додатку 2 до тендерної документації
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 692 110,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 33 842,20 UAH без ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50763 UAH |
Аукціон
Позиції
59000 кг
Лот №1 Фарба
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
26 вересня 2017
—
31 грудня 2017
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2017-08-30-001126-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00204607
Дата подання: 20 жовтня 2017 18:08
Дата подання: 20 жовтня 2017 18:08
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 жовтня 2017 14:11
Рішення від 24.10.2017 № 7466 + Лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 25 жовтня 2017 14:10
рішення від 31.10.2017 № 7629.PDF
Дата публікації: 31 жовтня 2017 14:51
інформація про резолютивну частину рішення від 09.11.2017 № 7894.pdf
Дата публікації: 09 листопада 2017 20:43
Рішення від 09.11.2017 № 7894.PDF
Дата публікації: 14 листопада 2017 19:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2017 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТІС ЮКРЕЙН" |
1 596 330,00
UAH
|
1 494 802,60
UAH
|
Документи |
ТОВ "ІНЕРЛАЙН" |
1 651 300,00
UAH
|
1 524 615,60
UAH
|
Документи |
ПАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД" |
1 652 410,00
UAH
|
1 652 410,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТІС ЮКРЕЙН" #41387104 |
Переможець |
1 494 802,60
UAH
|
12 жовтня 2017 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2017 17:09
|
договір емаль ПФ-115 Фортіс 001126.doc | укладений |
23 листопада 2017 17:09
|