Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

огірки консервовані, помідори консервовані, кабачки консервовані, сухофрукти
Очікувана вартість
1 104 505,00 UAH
UA-2017-08-29-000354-c 081583c56eaf4e62b85ac2f348d49520
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шупіна Лариса Анатоліївна

380456351989 buh_gorono@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143809
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122
Контактна особа: Шупіна Лариса Анатоліївна
380456351989
buh_gorono@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 серпня 2017 11:20
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2017 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2017 16:00
Очікувана вартість: 1 104 505,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

2 лоти

Тендерна документація

29 серпня 2017 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2017 11:27
проект договору.doc
29 серпня 2017 11:25
ТД концервація+сухофрукти.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-29-000354-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Стартрейдінг, Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 20 вересня 2017 13:39
СКАРГА про неправомірні рішення
Оскарження
про неправомірне рішення Замовником

Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради було проведено закупівлю згідно ДК 021:2015 код 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі, Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-08-29-000354-c
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь учасники:
1. ФОП Самохвал Богдан Юрійович (ЄДРПОУ 3014001831)
2. ФОП Мельніченко Катерина Вікторівна (ЄДРПОУ 2298607029)
3. ТОВ "Стартрейдінг" (ЄДРПОУ 38390363)
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником:
ФОП Самохвал Богдан Юрійович
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією (поданими документами) останнього зазначаємо, що технічні характеристики пропонованого учасником товару не відповідають технічному завданню, оприлюдненому Замовником при оголошенні закупівлі. Зокрема, надання всіх необхідних документів, передбачених запитом Замовника та законодавчо встановлених норм та правил, які діють на території України.
Зазначаємо, що в складі тендерної документації не були надані наступні документи:
1. Особисті медичні книжки зразка, 21.02.2013р за №150 Затверджено Наказом Міністерства охорони здоров’я Форму №1- ОМК (далі Наказ). З 2015 року, відповідно до Наказу, встановлено, що особові медичні книжки видаються закладом охорони здоров’я. Тобто в разі проходження медогляду працівником було б видано медичну книжку нового зразка, а саме: Форму №1- ОМК. ФОП Самохвал Богдан Юрійович не надав особисті медичні книжки, а тому на підставі п.4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» пропозиція має бути відхилена, як така що не відповідає умовам тендерної документації та Законодавству.
2. Договір про Дезінфекцію (Дезінсекцію) із зазначенням адреси встановленого складського приміщення (яке обробляється) та транспортного засобу (Назва та р.п. авто), (Відповідно до законодавства зазначене в п1. п2 оскарження це є ОБОВЯЗКОВОЮ УМОВОЮ ДЛЯ ОПЕРАТОРА РИНКУ (ФОП/ПОУ) який займається зберіганням, продажем та перевезенням ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ)
3. Декларація виробника або Посвідчення про якість.
4. У Довідці про працівників зазначені особи які не перебувають у зареєстрованих трудових відносинах
5. Подані сумнівні копії якихось документів ніким не засвідчені (Оригінальною печаткою та підписом ФОП).
Зазначене вище є грубим порушенням відповідного Законодавства та унеможливлює зберігання та перевезення харчових продуктів відповідно до Затверджених норм та правил перевезення і зберігання харчових продуктів до діючого Законодавства на території України.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних (невідповідних) на то причин прямо суперечить одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому та Законодавство України.
Виходячи з вищезазначеного Замовник порушує ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а також порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 ЗУ "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів, а також проявляються випадки принципу взаємної економічної вигоди та здійснення дискримінації до іншого постачальника, а це є порушення ЗУ «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» та ЗУ «Про запобігання корупції».
ПРОСИМО:
1. Переглянути зазначені ГРУБІ порушення та недотримані Законодавчі НОРМИ та ПРАВИЛА які діють в УКРАЇНІ і Скасувати рішення щодо визначення переможцем ПП "Продцентр - Плюс" і перейти до розгляду наступного та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Законодавства України.
2. Розглянути це звернення та надати письмову відповідь у встановлені Законом строки (ст. 10 цього Закону «Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету Замовника або уповноважена особа»).
І на останок зауважуємо, що при ігноруванні на порушення Законодавства, зазначені оскарженні, призведе до подання Скарги до контролюючих органів, а саме до Прокуратури, Національної поліції та Антимонопольного комітету України.

З повагою та розумінням,
Директор А. М. Лях
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 вересня 2017 16:14
Управлінням освіти і науки БМР в електронній системі закупівель (електронна торговельна площадка «e-tender.biz»): було проведено закупівлю сухофруктів, згідно з ДК 021:2015 код 15330000-0. Оброблені фрукти та овочі, номер закупівлі UA-2017-08-29-000354-c.
В аукціоні взяли участь три учасники:
1) ФОП Самохвал Богдан Юрійович – 268324,00 грн.
2) ФОП Мельніченко Катерина Вікторівна – 317093,70 грн.
3) ТОВ «Стартрейдінг» – 317275,00 грн.
У результаті розгляду було встановлено, що пропозиція Учасника ФОП Самохвала Б.Ю. відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації.
Ґрунтовні пояснення по суті скарги:
1. Щодо медичної книжки водія, то в тендерній документації не вимагалося надання санітарної книжки, тому учасником вона надана не була, але був наданий акт санітарно-епідеміологічного обстеження автомобіля від 19.06.2017р. № 40, у якому було зазначено, що транспортний засіб відповідає вимогам ст. 44 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 22.07.2014р. № 1602-VII та може використовуватися для перевезення та реалізації продуктів харчування, які потребують особливих умов зберігання. Також у цьому акті зазначено, що водії даного транспортного засобу, Самохвал Б. Ю. та Мальований О. С. пройшли медичний огляд, а саме: у Мальованого О. С. медичний огляд пройдено до 04.11.2017 р., у Самохвала Б. Ю. – до 06.12.2017року.
2. У тендерній документації не вимагалося надання договору про Дезінфекцію складського приміщення. Учасником у складі тендерної пропозиції був наданий акт, складений за результатами проведеного позапланового заходу державного контролю про додержання операторами ринку (в даному випадку Учасником) гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданий Держпродспоживслужбою від 27.07.2017р. № 10-26-04.
3. Відповідно до вимог тендерної документації в додатку № 3 п. 4.7 вимагалися копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару, наявність яких передбачена чинним законодавством (висновки санітарно-епідеміологічної експертизи (СЕС) або декларації виробника тощо). Учасником був наданий протокол випробування на фізико-хімічні показники, згідно з яким доставлений зразок сухофруктів за визначеними показниками відповідає вимогам чинної нормативної документації: Державні гігієнічні правила і норми «Регламент максимальних рівнів окремих забруднюючих речовин у харчових продуктах».
4. Учасником подана довідка про працівників відповідної кваліфікації, у якій зазначено три працівники: директор, водій та бухгалтер. Якщо дані особи не перебувають у зареєстрованих трудових відносин, то відповідальність перед органами ДФС буде нести Учасник. Документи, що засвідчують трудові відносини між працедавцем та працівниками, не вимагалися.
5. За достовірність поданої інформації відповідальність несе лише Учасник, який подав документи.
Якщо на якомусь із поданих документів не стоїть підпис або печатка це є формальною помилкою. У тендерній документації зазначено, що при складанні тендерної пропозиції Учасником дозволяється допущення формальних (несуттєвих) помилок, які пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: відсутність нумерації сторінок (наприклад: декілька сторінок пропозиції будуть без нумерації), підписів (наприклад: деякі сторінки не матимуть підпису керівника або уповноваженої особи), печаток на окремих документах, технічні помилки й описки (наприклад: некоректно складено слово, у якому випадають деякі літери або переставлені місцями). За наявності формальних помилок тендерна пропозиція (кваліфікаційна пропозиція) не відхиляється.
Тендерним комітетом було вирішено відхилити дану скаргу, так як рішення було прийняте правомірно та відповідає Законодавству.
Номер вимоги: UA-2017-08-29-000354-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Стартрейдінг, Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 27 вересня 2017 11:14
Недотримання Законодавства та неправомірне рішення Замовником
Оскарження
про неправомірне рішення Замовником

Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради було проведено закупівлю згідно ДК 021:2015 код 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі, Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-08-29-000354-c
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь учасники:
1. ФОП Самохвал Богдан Юрійович (ЄДРПОУ 3014001831)
2. ФОП Мельніченко Катерина Вікторівна (ЄДРПОУ 2298607029)
3. ТОВ "Стартрейдінг" (ЄДРПОУ 38390363)
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником:
ФОП Мельніченко Катерина Вікторівна
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією (поданими документами) останнього зазначаємо, що технічні характеристики пропонованого учасником товару не відповідають технічному завданню, оприлюдненому Замовником при оголошенні закупівлі. Зокрема, надання всіх необхідних документів, передбачених запитом Замовника та законодавчо встановлених норм та правил, які діють на території України.
Зазначаємо, що в складі тендерної документації не були надані наступні документи:
1. Особисті медичні книжки зразка, 21.02.2013р за №150 Затверджено Наказом Міністерства охорони здоров’я Форму №1- ОМК (далі Наказ). З 2015 року, відповідно до Наказу, встановлено, що особові медичні книжки видаються закладом охорони здоров’я. Тобто в разі проходження медогляду працівником було б видано медичну книжку нового зразка, а саме: Форму №1- ОМК. ФОП Мельніченко Катерина Вікторівна не надала (ні на себе, ні на інших) особисті медичні книжки, а тому на підставі п.4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» пропозиція має бути відхилена, як така що не відповідає умовам тендерної документації та Законодавству.
2. Договір про Дезінфекцію (Дезінсекцію) із зазначенням адреси встановленого складського приміщення (яке обробляється) та транспортного засобу (Назва та р.п. авто), (Відповідно до законодавства зазначене в п1. п2 оскарження це є ОБОВЯЗКОВОЮ УМОВОЮ ДЛЯ ОПЕРАТОРА РИНКУ (ФОП/ПОУ) який займається зберіганням, продажем та перевезенням ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ)
3. Декларація виробника або Посвідчення про якість – відсутня (Протокол відсутності сміття у товарі не являється підтвердженням про якість продукту). Крім того відповідно до реєстраційних даних ФОП Мельніченко Катерина Вікторівна може займатися тільки оптовою торгівлею фруктами та овочами. Виробництвом та фасування продуктів харчування займатися ФОП Мельніченко Катерина Вікторівна не може.
4. У Довідці про працівників зазначені особи які не перебувають у зареєстрованих трудових відносинах.
5. Подані сумнівні копії якихось документів ніким не засвідчені (Оригінальною печаткою та підписом ФОП) хоча в інформації зазначає, що діє із печаткою.
6. Відсутні документи, які підтверджують оренду складського приміщення та авто або особисте майно (Договори, реєстраційне посвідчення авто, інші підтверджуючі документи).
Зазначене вище є грубим порушенням відповідного Законодавства та унеможливлює зберігання та перевезення харчових продуктів відповідно до Затверджених норм та правил перевезення і зберігання харчових продуктів до діючого Законодавства на території України.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних (невідповідних) на то причин прямо суперечить одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому та Законодавство України.
Виходячи з вищезазначеного Замовник порушує ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а також порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 ЗУ "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів, а також проявляються випадки принципу взаємної економічної вигоди та здійснення дискримінації до іншого постачальника, а це є порушення ЗУ «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» та ЗУ «Про запобігання корупції».
ПРОСИМО:
1. Переглянути зазначені ГРУБІ порушення та недотримані Законодавчі НОРМИ та ПРАВИЛА які діють в УКРАЇНІ і Скасувати рішення щодо визначення переможцем ФОП Мельніченко Катерина Вікторівна і перейти до розгляду наступного та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Законодавства України.
2. Розглянути це звернення та надати письмову відповідь у встановлені Законом строки (ст. 10 цього Закону «Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету Замовника або уповноважена особа»).
І на останок зауважуємо, що при ігноруванні на порушення Законодавства, зазначені оскарженні, призведе до подання Скарги до контролюючих органів, а саме до Прокуратури, Національної поліції та Антимонопольного комітету України.

З повагою та розумінням,
Директор
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 вересня 2017 10:53
Управлінням освіти і науки БМР в електронній системі закупівель (електронна торговельна площадка «e-tender.biz»): було проведено закупівлю сухофруктів, згідно ДК 021:2015 код 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі, номер закупівлі UA-2017-08-29-000354-c.
В аукціоні взяли участь три учасника:
1) ФОП Самохвал Богдан Юрійович – 268324,00 грн.
2) ФОП Мельніченко Катерина Вікторівна – 317093,70 грн.
3) ТОВ «Стартрейдінг» – 317275,00 грн.
В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція Учасника ФОП Мельніченко К.В. відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України “Про публічні закупівлі” та умовам тендерної документації.
Грунтовні пояснення по суті скарги:
1. Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Замовником не передбачено надання документів зазначених у пунктах 1, 2, 6 скарги ТОВ «Стартрейдінг» і не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП Мельніченко К.В.
2. Пункт 3 скарги містить інформацію про відсутність декларації виробника або якісне посвідчення. Оскільки даний вид продукції може виготовлятися та реалізовуватися не тільки підприємством але і будь якою фізичною особою, яка на підтвердження якості продукції може надати лише протокол випробування, виданий уповноваженим органом (в т.ч Лабораторним центром Міністерства охорони здоров’я України), що і було надано у складі тендерної пропозиції ФОП Мельніченко К.В.
3. У довідці про працівників ФОП Мельніченко К.В. зазначила що знаходиться у трудових відносинах з ФОП Колодієм В.В., що підтверджено цивільно-правовим договором, наданим у складі тендерної пропозиції, який не потребує будь-якої реєстрації.
4. Відповідно до ч.3 ст. 22 Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Замовником у тендерній документації зазначено що несуттєвими помилками є: відсутність нумерації сторінок (наприклад: декілька сторінок пропозиції будуть без нумерації), підписів (наприклад: деякі сторінки не матимуть підпису керівника або уповноваженої особи), печаток на окремих документах, технічні помилки та описки (наприклад: некоректно складене слово, в якому випадають деякі літери або переставлені місцями). За наявності формальних помилок тендерна пропозиція (кваліфікаційна пропозиція) не відхиляється. А тому за путком 5 скраги пропозиції ФОП Мельніченко К.В не може бути відхилена.
Розгорнути Згорнути
Щодо оскарження на рішення про визнання ФОП Мельніченко К.В. переможцем
Номер вимоги: UA-2017-08-29-000354-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Стартрейдінг, Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 29 вересня 2017 14:02
СКАРГА
Скарга
про неправомірні рішення прийняті Замовником
та необізнаність у законодавстві, що діє на території України

Своєю відповіддю та бездіяльністю Ви взагалі не дотримуєтесь Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та дискредитуєте себе тим, що виставленою в системі електронних закупівель ProZorro документацію Ви взагалі не зважаєте на свої вимоги до кваліфікації учасників, технічні вимоги до товару та Законодавства України.
Зважаючи на наше попереднє Оскарження та неправомірні рішення членів тендерного комітету Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради щодо проведення закупівлі згідно ДК 021:2015 код 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі, Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-08-29-000354-c ТОВ «Стартрейдінг» додатково інформує про Вимоги відповідно до яких повинен дотримуватись Тендерний комітет для прийняття рішень після Аукціону, а саме:
- По перше Працівники, які працюють із продуктами харчування (Виробництво, Постачання) Форма №1- ОМК- є обов’язковою – читайте законодавство.
- По друге Приміщення, транспортні засоби, обладнання, які призначені для виробництва, зберігання, постачання продуктів харчування - ОБОВЯЗКОВОЮ УМОВОЮ ДЛЯ ОПЕРАТОРА РИНКУ (ФОП/ПОУ) який займається зберіганням, продажем та перевезенням ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ) є Дератизація, Дезінфекцію (Дезінсекцію) – читайте законодавство.
- По трете Протокол відсутності сміття у товарі не є підтвердженням про якість Продуктів харчування – читайте законодавство.
- По четверте Відповідно до реєстраційних даних ФОП Мельніченко Катерина Вікторівна може займатися тільки оптовою торгівлею фруктами та овочами
- По п’яте для Виробництва та фасування продуктів харчування потрібно ЗАРЕЄСТРУВАТИ ВІДПОВІДНІ ПОТУЖНОСТІ – читайте законодавство
- По шосте Всі трудові відносини (Наказ, Трудовий договір, Контракт, Угода) обов’язково повинні реєструватися (ПФУ, ДФС, Нотаріально та інше) – читайте законодавство.
- По сьоме Відсутні документи, які підтверджують оренду складського приміщення та авто або особисте майно (Договори, реєстраційне посвідчення авто, інші підтверджуючі документи) – Є ОБОВЯЗКОВОЮ ВАШОЮ УМОВОЮ у п.5 Інструкція з підготовки в ТП (Наявність працівників та обладнання М-ТБ).
Із наведеного вище та акцентуванням на інші грубі порушення виходить, що Ваші співробітники не орієнтуються ні в чинному законодавстві України, ні підзаконних актах, державних та міждержавних стандартах, що діють на території нашої Держави.
Тому ми пропонуємо щоб Ваша установа провела навчання для співробітників які безпосередньо пов’язані з тендерними закупівлями у сфері продуктів харчування. У першу чергу пропонуємо розглянути та вивчити наступне:
- Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»
- Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013р. №150 (щодо затвердження медичної документації яка діє на території України);
- Закон України «Про публічні закупівлі»;
- Закон України «Про захист економічної конкуренції»;
- Закон України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні»;
- Закон України «Про запобігання корупції»;
- Інформацію про Міжнародну організацію із стандартизації (International Organizationfor Standardization, ISO)
- Інформацію про ГОСТ(ДЕСТ), ДСТУ, ТУ, ГСТУ;
- Інформацію про Вимоги Національного стандарту України ДЕРЖАВНОЇ УНІФІКОВАНОЇ СИСТЕМИ ДОКУМЕНТАЦІЇ;
- Інформацію про Загальні вимоги Діловодства та Архівної справи;
- Інформацію про Законність оформлення Договорів між юридичними або фізичними особами.
- І також просимо Вас вести обов’язковий контроль та перевірку за інформацією яку Ви подаєте, підписуєте та викладаєте у загальний доступ.
У разі подальшого недотримання Законодавства і прийняття протиправних рішень дана Скарга та попередні Оскарження будуть офіційно передані до Київської обласної державної адміністрації, Генеральної Прокуратури, Антимонопольного комітету та Національної поліції з усіма додатками, а також відміченими порушеннями відповідно до яких члени тендерного комітету не звертають уваги та ігнорують Законодавство України.
Також хочемо зазначити та зауважити про те, що наше Товариство завжди дотримується чинного Законодавства та діє тільки відповідно до нього, а працівники постійно підвищують свою кваліфікацію у сфері, що пов’язана із безпечністю та якістю харчових продуктів.
Повторно просимо:
1. Переглянути зазначені ГРУБІ порушення та недотримані Законодавчі НОРМИ та ПРАВИЛА які діють в УКРАЇНІ і Скасувати рішення щодо визначення переможцем ФОП Мельніченко Катерина Вікторівна і перейти до розгляду наступного та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Законодавства України.
2. Розглянути це звернення та надати письмову відповідь у встановлені Законом строки (ст. 10 цього Закону «Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету Замовника або уповноважена особа»).

З повагою та розумінням,
Директор А. М. Лях
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 жовтня 2017 17:48
Управлінням освіти і науки БМР в електронній системі закупівель (електронна торговельна площадка «e-tender.biz») було проведено закупівлю сухофруктів, згідно з ДК 021:2015 код 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі, номер закупівлі UA-2017-08-29-000354-c.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII зі змінами і доповненнями, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу на те, що вказані звернення до Замовника не надходили.
Стосовно питання щодо відповідності транспортного засобу гігієнічним умовам, передбаченим чинним законодавством, інформуємо, що згідно з актом санітарно-епідеміологічного обстеження автомобіля від 19.06.2017р. № 40, транспортний засіб відповідає вимогам ст. 44 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та може використовуватися для перевезення та реалізації продуктів харчування, які потребують особливих умов зберігання. Також в акті зазначено, що дезінфекція даного транспортного засобу проводиться згідно з договором від 30.01.2017р.
Що стосується медичної книжки водія, то тендерною документацією не вимагалося надання санітарної книжки, однак вищевказаним актом від 19.06.2017 р. встановлено, що водієм даного транспортного засобу – Мельніченко К. В. – медичний огляд пройдено.
Оскільки в тендерній документації не вимагалося надання договору про дезінфекцію складського приміщення для підтвердження їх санітарно-гігієнічних умов, Учасником у складі тендерної пропозиції був наданий акт, складений за результатами проведеного санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта, виданий Держпродспоживслужбою від 27.07.2017р. № 10-26-3/1.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону, та вказує в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Замовником не передбачено надання документів, зазначених у пунктах 1, 2, 5, 7 скарги ТОВ «Стартрейдінг», і не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП Мельніченко К. В.
Щодо оскаржень Вами в пункті 3 скарги Протоколу «про відсутність сміття» у товарі, зазначаємо, що ФОП Мельніченко К.В. у складі тендерної пропозиції було надано протокол випробування товару на фізико-хімічні показники від 08.09.2017р. (перевіряється визначення наявності масової частки нітратів у товарі), виданий Лабораторним центром Міністерства охорони здоров’я України.
На питання щодо трудових відносин, повідомляємо, що Договір між ФОП Мельніченко К.В і ФОП Колодієм В.В., наданий у складі ТД, відповідає нормам Цивільного та Господарського законодавства, враховуючи насткупне:
Стаття 208 ЦК України визначає правочини, які належить вчиняти у письмовій формі: 1) правочини між юридичними особами; 2) правочини між фізичною та юридичною особою; 3) правочини фізичних осіб між собою на суму, що перевищує у двадцять і більше разів розмір неоподатковуваного мінімуму доходів громадян; 4) інші правочини, щодо яких законом встановлена письмова форма.
Положення статті 209 ЦК України визначають правочини, що потребують нотаріального посвідчення, а саме: правочин, який вчинений у письмовій формі, підлягає нотаріальному посвідченню лише у випадках, встановлених законом або домовленістю сторін.
Відповідно до пункту 35 Інструкції про порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженої наказом міністерства юстиції України від 03.03.2004 року № 20/5 (зі змінами та доповненнями), нотаріуси посвідчують правочини, нотаріальне посвідчення яких передбачено законом, зокрема:
- договори про відчуження (купівля-продаж, міна, дарування, пожертва, рента, довічне утримання (догляд), спадковий договір) нерухомого майна;
- іпотечні договори;
- договори застави транспортних засобів;
- договори про спільну часткову власність на земельну ділянку; про купівлю-продаж земельних ділянок, про перехід права власності та про передачу права власності на земельні ділянки; про обмін земельними ділянками, які виділені єдиним масивом у натурі (на місцевості) власникам земельних часток (паїв);
- договори купівлі-продажу (приватизації) державного майна;
- договори про поділ майна, що є об'єктом права спільної сумісної власності подружжя; про надання утримання; про припинення права утримання взамін набуття права на нерухоме майно або одержання одноразової грошової виплати; шлюбні договори; договори між подружжям про розмір та строки виплати аліментів на дитину; договори про припинення права на аліменти на дитину у зв'язку з набуттям права власності на нерухоме майно;
- договори найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше;
- договори найму транспортних засобів за участю фізичної особи, договори позички транспортного засобу, у якому хоча б однією стороною є фізична особа;
- договори про створення акціонерних товариств, якщо товариства створюються фізичними особами;
- договори управління нерухомим майном;
- договори про зміну черговості одержання права на спадкування;
- заповіти;
- довіреності на укладання правочинів, нотаріальне посвідчення яких передбачене законом; довіреності, що видаються в порядку передоручення.
За домовленістю сторін нотаріуси посвідчують інші правочини, укладені у письмовій формі, нотаріальне посвідчення яких законом не передбачено (наприклад: договори позики, позички, договори про визначення часток або про зміну розміру часток, договір доручення тощо).
Окрім того, необхідною умовою укладення деяких договорів є їх державна реєстрація. Правочин підлягає державній реєстрації лише у випадках, встановлених законом. Такий правочин є вчиненим з моменту його державної реєстрації. Реєстрації, зокрема, підлягають договори купівлі продажу нерухомого майна; договір найму будівлі або іншої капітальної споруди, укладений на строк не менше трьох років тощо. Договір, наданий у складі тендерної пропозиції ФОП Мельніченко К.В., до даного переліку не відноситься.
У п. 1 додатку 3 ТД вимагалася довідка в довільній формі, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази складських приміщень і транспортних засобів, необхідних для виконання технічних вимог замовника, опис технічних можливостей Учасника за підписом керівника учасника та завірена печаткою учасника, що і було надано Учасником. Окрім того, в актах санітарно-епідеміологічного обстеження автомобіля та складу вказано, що власником є Мельніченко К.В.
Відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, видами діяльності ФОП Мельніченко К.В. є:
Код КВЕД 46.31 Оптова торгівля фруктами й овочами (основний);
Код КВЕД 46.38 Оптова торгівля іншими продуктами харчування, у тому числі рибою, ракоподібними та молюсками;
Код КВЕД 47.29 Роздрібна торгівля іншими продуктами харчування в спеціалізованих магазинах;
Код КВЕД 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту;
Код КВЕД 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна.
Ураховуючи вищевикладене, задовольнити Ваші вимоги стосовно скасування рішення щодо визначення переможцем ФОП Мельніченко Катерину Вікторівну є неможливим, оскільки воно прийняте правомірно та у відповідності до чинного законодавства України.
Таким чином, тендерним комітетом вирішено відхилити цю скаргу.

Документи подані скаржником

20 вересня 2017 13:39
Оскарження_БЦ_УО.PDF

Документи

22 вересня 2017 16:13
відповідь на скаргу.pdf

Документи подані скаржником

27 вересня 2017 11:14
Оскарження_УО_БЦ_сушка1.PDF

Документи

29 вересня 2017 10:47
Мельніченко відповідь.pdf

Документи подані скаржником

29 вересня 2017 14:02
Скарга_сушкаБЦ_УО.PDF

Документи

04 жовтня 2017 17:45
відповідь на скаргу 3.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 1 (консервовані огірки, томати, кабачки)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 741 905,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 420,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

7894 шт
огірки – 7894 3л банок
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, за адресами навчальних закладів
Дата доставки: 30 грудня 2017
6600 шт
томати – 6600 3л банок
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, за адресами навчальних закладів
Дата доставки: 30 грудня 2017
3505 шт
кабачки – 3505 3л банок
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, за адресами навчальних закладів
Дата доставки: 30 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Стартрейдінг 686 518,00
UAH з ПДВ
686 518,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Стартрейдінг

Інформація про відміну

Дата відміни
13 вересня 2017 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій