Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Аварійно - відбудовні роботи (капітальний ремонт) покрівлі, віконних, дверних прорізів, та частини внутрішніх приміщень будівлі Балаклійської загальноосвітньої школи I-III ступенів №6 Балаклійської районної ради Харківської області розташованої по вул. Гагаріна, 14 у м. Балаклія, Балаклійського району Харківської області» (згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
3 364 497,60 UAH
UA-2017-08-23-000705-c b5f4b1c4c4ac4db9bdb9bd70376662eb
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Суслова Тетяна

+380951818133 bal_school6@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Балаклійська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6 Балаклійської районної ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 25457309
Місцезнаходження: 64203, Україна , Харківська обл., Балаклія, Харківська область місто Балаклія, вулиця Гагаріна, 14
Контактна особа: Суслова Тетяна
+380951818133
bal_school6@mail.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 35 Закону на сьогодні виникла нагальна потреба у здійсненні закупівлі – проведення робіт з капітального ремонту покрівлі, віконних та дверних прорізів будівлі школи у зв’язку з виникненням особливих економічних та соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендеру, а саме пов`язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайної ситуації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2017 16:43
Оскарження наміру укласти договір: 29 серпня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Аварійно - відбудовні роботи (капітальний ремонт) покрівлі, віконних, дверних прорізів, та частини внутрішніх приміщень будівлі Балаклійської загальноосвітньої школи I-III ступенів №6 Балаклійської районної ради Харківської області розташованої по вул. Гагаріна, 14 у м. Балаклія, Балаклійського району Харківської області» (згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи )
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64200, Україна, Харківська обл., Балаклія, Гагаріна, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 серпня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

23 серпня 2017 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"
#32438415
Переможець 3 324 868,80
UAH з ПДВ
23 серпня 2017 16:43

Документи

23 серпня 2017 16:43
Електронний підпис
23 серпня 2017 16:43
загрузки 002.jpg
23 серпня 2017 16:43
загрузки 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2017 16:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"
#32438415
3 324 868,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 серпня 2017 16:43
Електронний підпис
23 серпня 2017 16:43
загрузки 002.jpg
23 серпня 2017 16:43
загрузки 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2017 13:07
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2017 11:15
ДУ №3.jpg зміни до договору
10 жовтня 2017 11:14
Дог.ціна до ДУ №3.jpg зміни до договору
10 жовтня 2017 11:14
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2017 16:25
Дод.угода №2.jpg зміни до договору
05 вересня 2017 16:24
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2017 15:25
Календарний графік.jpg зміни до договору
31 серпня 2017 15:19
Дефектний акт 2стор..jpg зміни до договору
31 серпня 2017 15:19
Дефектний акт 1стор..jpg зміни до договору
31 серпня 2017 15:19
Додаткова угода №1.jpg зміни до договору
31 серпня 2017 15:19
Електронний підпис укладений
29 серпня 2017 15:48
загрузки 006.jpg укладений
29 серпня 2017 15:45
загрузки 005.jpg укладений
29 серпня 2017 15:45
загрузки 004.jpg укладений
29 серпня 2017 15:45
загрузки 003.jpg укладений
29 серпня 2017 15:45
загрузки 002.jpg укладений
29 серпня 2017 15:45
загрузки 001.jpg укладений
29 серпня 2017 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення у новій редакції розділу 14 договору, а саме внесені зміни в реквізити замовника
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення у новій редакції розділу 5 договору п.5.1, а саме внесені зміни в строки виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору, в зв'язку зі зміною обсягів робіт. Загальна ціна договору складає 3304754,40 грн.
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 серпня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 3 304 754,40
UAH з ПДВ