Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Аварійно - відбудовні роботи (капітальний ремонт) покрівлі, віконних, дверних прорізів, та частини внутрішніх приміщень будівлі Балаклійської загальноосвітньої школи I-III ступенів №6 Балаклійської районної ради Харківської області розташованої по вул. Гагаріна, 14 у м. Балаклія, Балаклійського району Харківської області» (згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
3 364 497,60 UAH
UA-2017-08-23-000705-c b5f4b1c4c4ac4db9bdb9bd70376662eb
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Суслова Тетяна

+380951818133 bal_school6@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Балаклійська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6 Балаклійської районної ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 25457309
Місцезнаходження: 64203, Україна , Харківська обл., Балаклія, Харківська область місто Балаклія, вулиця Гагаріна, 14
Контактна особа: Суслова Тетяна
+380951818133
bal_school6@mail.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 35 Закону на сьогодні виникла нагальна потреба у здійсненні закупівлі – проведення робіт з капітального ремонту покрівлі, віконних та дверних прорізів будівлі школи у зв’язку з виникненням особливих економічних та соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендеру, а саме пов`язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайної ситуації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2017 16:43
Оскарження наміру укласти договір: 29 серпня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Аварійно - відбудовні роботи (капітальний ремонт) покрівлі, віконних, дверних прорізів, та частини внутрішніх приміщень будівлі Балаклійської загальноосвітньої школи I-III ступенів №6 Балаклійської районної ради Харківської області розташованої по вул. Гагаріна, 14 у м. Балаклія, Балаклійського району Харківської області» (згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи )
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64200, Україна, Харківська обл., Балаклія, Гагаріна, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 серпня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

23 серпня 2017 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"
#32438415
Переможець 3 324 868,80
UAH з ПДВ
23 серпня 2017 16:43

Документи

23 серпня 2017 16:43
Електронний підпис
23 серпня 2017 16:43
загрузки 002.jpg
23 серпня 2017 16:43
загрузки 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2017 16:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"
#32438415
3 324 868,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 серпня 2017 16:43
Електронний підпис
23 серпня 2017 16:43
загрузки 002.jpg
23 серпня 2017 16:43
загрузки 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2017 13:07
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2017 11:15
ДУ №3.jpg зміни до договору
10 жовтня 2017 11:14
Дог.ціна до ДУ №3.jpg зміни до договору
10 жовтня 2017 11:14
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2017 16:25
Дод.угода №2.jpg зміни до договору
05 вересня 2017 16:24
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2017 15:25
Календарний графік.jpg зміни до договору
31 серпня 2017 15:19
Дефектний акт 2стор..jpg зміни до договору
31 серпня 2017 15:19
Дефектний акт 1стор..jpg зміни до договору
31 серпня 2017 15:19
Додаткова угода №1.jpg зміни до договору
31 серпня 2017 15:19
Електронний підпис укладений
29 серпня 2017 15:48
загрузки 006.jpg укладений
29 серпня 2017 15:45
загрузки 005.jpg укладений
29 серпня 2017 15:45
загрузки 004.jpg укладений
29 серпня 2017 15:45
загрузки 003.jpg укладений
29 серпня 2017 15:45
загрузки 002.jpg укладений
29 серпня 2017 15:45
загрузки 001.jpg укладений
29 серпня 2017 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення у новій редакції розділу 14 договору, а саме внесені зміни в реквізити замовника
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення у новій редакції розділу 5 договору п.5.1, а саме внесені зміни в строки виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору, в зв'язку зі зміною обсягів робіт. Загальна ціна договору складає 3304754,40 грн.
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 серпня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 3 304 754,40
UAH з ПДВ