Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Програмне забезпечення для центрів надання адміністративних послуг
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2017-08-22-000909-a 8a93030f271a47b098c618abf29aea82
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федака Маріанна Іванівна

+380312616635 zakeconomy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економічного розвитку і торгівлі Закарпатської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02741440
Вебсайт: http://www.carpathia.gov.ua
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, пл. Народна, 4
Контактна особа: Федака Маріанна Іванівна
+380312616635
zakeconomy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2017 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2017 14:03
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2017 14:03
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Програма розвитку малого і середнього підприємництва на 2017-2018 роки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Програмне забезпечення для центрів надання адміністративних послуг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88008, Україна, Закарпатська область, Ужгород, пл.Народна 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2017  —  31 жовтня 2017
ДК 021:2015: 48210000-3 — Пакети мережевого програмного забезпечення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо постачання СУБД
Дата подання: 22 серпня 2017 14:25
Дата відповіді: 22 серпня 2017 15:53
Умовами тендерної документації ("Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", додаток 2 до тендерної документації) передбачено: "Використання промислової системи управління базами даних (СУБД)". Чи повинен учасник передбачити у складі своєї тендерної пропозиції постачання системи управління базами даних?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня !
Можливості СУБД дозволяють створювати бази даних додавання, оновлення, видалення та читання інформації з них; контроль доступу до БД; керування спільним доступом до БД; дозволяється відновлювати БД після збою апаратного або програмного забезпечення, тому така вимога, щодо використання СУБД є обов'язковою для всіх учасників.
Щодо постачання СУБД
Дата подання: 22 серпня 2017 16:17
Дата відповіді: 22 серпня 2017 17:03
Питання стосувалось не використання СУБД, а чи повинен учасник передбачити у складі своєї тендерної пропозиції постачання програмного забезпечення СУБД для замовника? Якщо ні, то чи є у замовника в наявності програмне забезпечення СУБД (назва, версія)?
Відповідь: Учасники повинні передбачити у складі своєї тендерної пропозиції постачання програмного забезпечення СУБД для замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2017 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГРУШЕЦЬКИЙ ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ 198 900,00
UAH з ПДВ
198 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2017 20:50
Електронний підпис
06 вересня 2017 20:50
Електронний підпис
06 вересня 2017 20:48
Електронний підпис
06 вересня 2017 20:46
Договір ЦНАП Верховина.pdf
06 вересня 2017 20:46
Договір ЦНАП Галич.pdf
06 вересня 2017 20:46
Договір м. Рівне.pdf
06 вересня 2017 20:46
Договір м. Тернопіль.pdf
06 вересня 2017 20:46
СЕД УП.PDF
06 вересня 2017 20:46
Доручення Грушецький.pdf
06 вересня 2017 20:46
Паспорт ПЗ 1стор.pdf
06 вересня 2017 20:46
Витяг з ЄДРПОУ ФОП.rtf
06 вересня 2017 20:46
Паспорт ПЗ 2стор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГРУШЕЦЬКИЙ ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ

Інформація про відміну

Дата відміни
07 вересня 2017 14:03
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій