Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт зеленої зони адміністративної площі за адресою: пр. Мира,70 м. Маріуполь, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 (код CPV за ДК 021:2015 — 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи).
Очікувана вартість
4 213 479,00 UAH
UA-2017-08-19-000838-a e01cc74d7298479382ad8ce585f4d16c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва

+380675681214 peo.mkpzelen@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
+380675681214
peo.mkpzelen@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2017 17:25
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2017 17:00
Початок аукціону: 07 вересня 2017 13:32
Очікувана вартість: 4 213 479,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 067,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт зеленої зони адміністративної площі за адресою: пр. Мира,70 м. Маріуполь, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 (код CPV за ДК 021:2015 — 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, зелена зона адміністративної площі за адресою: пр. Мира,70 м. Маріуполь
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2017
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
строк виконання робіт: 15%
строк виконання робіт менше 60 днів: 15%
строк виконання робіт від 60 до 90 днів: 10%
строк виконання робіт більше 90 днів : 0%
умови розрахунків: 15%
оплата за фактом виконання робіт: 15%
наявність передплати у розмірі 30 % від суми договору: 10%
наявність передплати у розмірі 50 % від суми договору: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2017 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ Академ Інвест 4 213 000,00
UAH з ПДВ
2 200 000,00
UAH з ПДВ
1 2 200 000 Документи
КОМУНАЛЬНЕ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЖЗЕЛЕНГОСП" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ 4 213 052,03
UAH з ПДВ
3 125 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 2 187 500 Документи
ТОВ "Голландські троянди" 4 204 170,98
UAH з ПДВ
4 204 170,98
UAH з ПДВ
1.2857142857 3 269 910.76 Документи

Публічні документи

06 вересня 2017 14:58
IMG_20170906_0003.pdf
06 вересня 2017 14:58
IMG_20170906_0002.pdf

Публічні документи

06 вересня 2017 14:26
26. Тендерна пропозиція.PDF
06 вересня 2017 14:26
28.1. Ескізний проект.jpg
06 вересня 2017 14:26
28.2. Ескізний проект.jpg
06 вересня 2017 14:26
28.3. Ескізний проект.jpg
06 вересня 2017 14:26
28.4. Ескізний проект.jpg
06 вересня 2017 14:26
28.5. Ескізний проект.jpg
06 вересня 2017 14:26
28.6. Ескізний проект.jpg
06 вересня 2017 14:26
28.7. Ескізний проект.jpg
06 вересня 2017 14:26
28.8. Ескізний проект.jpg
06 вересня 2017 14:26
28.9. Ескізний проект.jpg
06 вересня 2017 14:26
28.10. Ескізний проект.jpg
06 вересня 2017 14:26
28.11. Генеральний план.jpg
06 вересня 2017 14:26
28.12. Дендроплан.jpg
06 вересня 2017 14:26
28.13. План мульчування.jpg
06 вересня 2017 14:26
28.14. План садіння дерев.jpg
06 вересня 2017 14:26
28.15. План садіння кущів.jpg
06 вересня 2017 14:26
28.17. Ситуаційний план.jpg

Публічні документи

25 вересня 2017 15:39
Довідка.pdf
25 вересня 2017 15:39
Довідка про несудимість.pdf
06 вересня 2017 16:26
197.imd
06 вересня 2017 16:26
Проект договору.pdf
06 вересня 2017 16:26
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Академ Інвест

КОМУНАЛЬНЕ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЖЗЕЛЕНГОСП" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

ТОВ "Голландські троянди"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЖЗЕЛЕНГОСП" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#03362413
Відхилено 3 125 000,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2017 11:41
ТОВ Академ Інвест
#32848949
Відхилено 2 200 000,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2017 09:55
ТОВ "Голландські троянди"
#30941257
Переможець 4 204 170,98
UAH з ПДВ
21 вересня 2017 09:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2017 09:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Голландські троянди"
#30941257
4 204 170,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 17:23
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 14:02
доп 4 до дог 640 від 11.10.17 капремонт зел.зони адмінплощі.pdf зміни до договору
26 грудня 2017 14:01
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2017 17:16
доп 3 до дог 640 від 11.10.17 капремонт зел.зони адмінплощі.pdf зміни до договору
14 грудня 2017 17:16
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2017 16:23
доп 2 до дог 640 від 11.10.17 капремонт зел.зони адмінплощі.pdf зміни до договору
13 листопада 2017 16:23
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2017 19:10
доп 1 до дог 640 від 11.10.17 капремонт зел.зони адмінплощі.pdf зміни до договору
11 жовтня 2017 19:09
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2017 18:49
договір підряду 640 від 11.10.17 капремонт зел.зони адмінплощі.pdf укладений
11 жовтня 2017 18:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в терміни початку виконання робіт відповідно до поточного місяця; внесення вимог щодо організації охорони праці Підрядником.
Номер договору про закупівлю: 640
Договір:
Номер додаткової угоди: доп 1 до дог 640 від 11.10.17 капремонт зел.зони адмінплощі
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до календарного графіку виконання робіт та пов'язаних з ним пунктів Договору та додатків . Початок робіт з 13.11.2017, завершення- 11.12.2017 року.
Номер договору про закупівлю: 640
Договір:
Номер додаткової угоди: доп 2 до дог 640 від 11.10.17 капремонт зел.зони адмінплощі
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до календарного графіку виконання робіт та пов'язаних з ним пунктів Договору та додатків . Початок робіт з 13.11.2017, завершення- 25.12.2017 року.
Номер договору про закупівлю: 640
Договір:
Номер додаткової угоди: доп 3 до дог 640 від 11.10.17 капремонт зел.зони адмінплощі
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору становить 987 061,32 (дев’ятсот вісімдесят сім тисяч шістдесят одна грн..32 коп.), в т.ч. ПДВ – 164 510,22 грн.
Номер договору про закупівлю: 640
Договір:
Номер додаткової угоди: доп 4 до дог 640 від 11.10.17 капремонт зел.зони адмінплощі
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 987 061,32
UAH з ПДВ