Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

робочі станції для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи
Workstations for the registration and issuance of documents confirming the citizenship of Ukraine, certify the person or his special status, with a set of equipment for removing biometric data (parameters) of a person
Очікувана вартість
97 020 000,00 UAH
UA-2017-08-18-000645-a 6a4c9230c92240b2a028906d249d4693
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сімонов Андрій Анатолійович

+380442804524 simonov@dmsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна міграційна служба
Код ЄДРПОУ: 37508470
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., Київ, Володимирська, 9
Контактна особа: Сімонов Андрій Анатолійович
+380442804524
simonov@dmsu.gov.ua
Додаткові контактні особи: Страшко Володимир Вікторович
+380442895114
strashko@dmsu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Migration Service of Ukraine
National ID: 37508470
Contact point: Simonov Andriy Anatoliyovych
+380442804524
simonov@dmsu.gov.ua
Additional contacts: Strashko Volodymir
+380442895114
strashko@dmsu.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 серпня 2017 13:00
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2017 13:05
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2017 13:05
Початок аукціону: 04 жовтня 2017 12:27
Очікувана вартість: 97 020 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 485 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2910600 UAH
Publication date: 18 серпня 2017 13:00
Enquiries until: 15 вересня 2017 13:05
Complaints submission until: до 21 вересня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 вересня 2017 13:05

Information

Estimated total value: 97 020 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 485 100 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
робочі станції для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи
Workstations for the registration and issuance of documents confirming the citizenship of Ukraine, certify the person or his special status, with a set of equipment for removing biometric data (parameters) of a person
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
539 комплекти
робочі станції для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Workstations for the registration and issuance of documents confirming the citizenship of Ukraine, certify the person or his special status, with a set of equipment for removing biometric data (parameters) of a person
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2017 19:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2017 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2017 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2017 09:57
Тенд док АРМ змінена_12.09.2017_закреслена.doc.docx
12 вересня 2017 17:23
Тенд док АРМ змінена_12.09.2017_закреслена.doc.docx
12 вересня 2017 17:23
Тенд док АРМ змінена_12.09.2017.doc
12 вересня 2017 17:23
перелік змін до ТД_робочі станції_12.09.2017.docx
18 серпня 2017 13:00
ТД_робочі станції_затверджена_18.08.2017.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо Додатку 4 “Програми та методики проведення випробування обладнання”
Дата подання: 29 серпня 2017 16:47
Дата відповіді: 31 серпня 2017 17:01
Згідно Додатку 4 “Програми та методики проведення випробування обладнання”, а саме пункту 4.2.2.3. Перевірка наявності та коректності інсталяції СПЗ, іншого програмного забезпечення на РС, прохання вказати коректність інсталяції якого саме СПЗ, та яких версій буде перевірятися на обладнанні?
Відповідь: Питання внесення змін до тендерної документації буде розглянуто на наближчому засіданні тендерного комітету
Що до версії опреаційної системи
Дата подання: 30 серпня 2017 20:22
Дата відповіді: 04 вересня 2017 16:15
У Додатку 4 Тендерної Документації "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО РОБОЧИХ СТАНЦІЙ" , п 1.4 міститься вимога "- операційна система: Microsoft Windows 10 Pro SNGL OLP, або аналог." Наскільки нам відомо, вказаної типу ліцензії Windows не існує. Натомість, існує ліцензія, повне найменування якої є таким: "Winpro 10 SNGL OLP NL Legalization Get Genuine". Оскільки замовник закуповує нове обладнання, використання даної ліцензії є незаконним, оскільки дана лійензія призначена виключно для легалізації піратських копій які вже незаконно встановлено. Якщо ми помиляємось - прохання вказати повне найменування та артикул виробника (partnumber) ліцензії Microsoft Windows 10 Pro SNGL OLP. Прохання також вказати: які типи ліцензій, версії операціної системи Windows, або інші операціні системи замовник вважає аналогом Windows 10 Pro SNGL OLP.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що Замовник має право закупати програмне забезпечення, що задовольнить його потреби.
Підтвердженням права на використання операційної системи Windows є сертифікат відповідності - наклейка (СОА – certificate of authencity), яка повинна бути наклеєна на зовнішню поверхню ПК. З точки зору законодавства України використання ОС повністю законно, як що у користувача є такий сертифікат. Вимоги до постачання ліцензій легалізації не суперечать чинному законодавству України.
В той же час зазначаємо, що учасник має право запропонувати аналогічні версії операційної системи Windows, які задовольняють вимогам, наприклад версії операційних системи Windows призначених для продажу
Щодо технічних вимог до РС
Дата подання: 01 вересня 2017 12:59
Дата відповіді: 06 вересня 2017 12:08
У технічних вимогах (ТВ) до робочих станцій, викладених у додатку 4 до тендерної документації, зазначено, що даний документ містить основні вимоги до обладнання та ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РС для оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних і реєстрації місць проживання. При цьому, РС представляє ПРОГРАМНО-ТЕХНІЧНИЙ КОМПЛЕКС на базі персонального комп’ютера з встановленим загальним програмним забезпеченням, комплектом обладнання (з відповідними технічними характеристиками) для взяття біометричних даних (параметрів) особи під час оформлення та видачі їй документів. Виходячи з цього, забезпечення оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних і реєстрації місць проживання повинно здійснювати спеціально призначене програмне забезпечення, встановлене на персональний комп’ютер, та яке забезпечує роботу комплекту обладнання для взяття біометричних даних (параметрів) особи під час оформлення та видачі їй документів. Проте, у ТВ йдеться лише про загальне програмне забезпечення (операційну систему Windows та антивірусні засоби). Досвід використання таких РС в підрозділах ДМС України, Центрах надання адміністративних послуг показує, що РС для виконання функцій за призначенням мають встановлене спеціалізоване програмне забезпечення (СПЗ), що забезпечує саме оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних і реєстрації місць проживання, а також комплекс засобів захисту інформації (КЗЗІ), які є програмно-апаратними засобами. Оскільки в ТВ відсутні вимоги до СПЗ та КЗЗІ, то й закупівля СПЗ, КЗЗІ не є предметом цього тендеру. Тоді положення тендерної документації щодо перевірки якості обладнання та коректності його функціонування шляхом тестування та виключення відповідних положень з програми та методики проведення випробування обладнання є зайвими. В іншому випадку тендерна документація має містити вимоги до СПЗ, КЗЗІ, які також повинні закуповуватись як програмна компонента РС. Чи є закупівля разом з обладнанням РС спеціалізованого програмного забезпечення та комплексу засобів захисту інформації предметом цього тендеру? Якщо так, то де вимоги до них? Якщо ні, то навіщо вимоги щодо відповідного випробування?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання внесення змін до тендерної документації буде розглянуто на наближчому засіданні тендерного комітету
Щодо тендерної документації
Дата подання: 04 вересня 2017 15:57
Дата відповіді: 05 вересня 2017 12:02
Добрий день! Просимо Замовника торгів розмістити тендерну документацію у форматі .doc або іншому текстовому форматі.
Відповідь: Чинне законодавство щодо державних закупівель не містить вказівок та обов’язків для замовника оформляти тендерну документацію у певному визначеному форматі, у т.ч. для оприлюднення на веб-порталі з питань закупівель. Крім того, чинне законодавство не передбачає механізму надання тендерної документації учасникам поза межами використання електронної системи закупівель.
Зважаючи на викладене, формат, в якому оприлюднена тендерна документація замовником, повністю узгоджується з вимогами чинного законодавства.
Щодо банківської гарантії
Дата подання: 05 вересня 2017 12:32
Дата відповіді: 08 вересня 2017 09:24
Добрий день! Наше підприємство розглядає можливість участі у даній закупівлі. В тендерній документації вказано, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. В тендерній документації вказано, що «Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів.», і за оголошенням про закупівлю це 24 жовтня 2017 року. Відповідно до другого абзацу частини першої статті 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі та інші документи передбачені тендерною документацією. За оголошенням про закупівлю це 18 вересня 2017. Просимо надати роз’яснення від якої дати 18.09 чи 24.10 відраховуються 90 календарних днів, протягом яких вважається дійсною тендерна пропозиція?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до абзацу другого частини першої статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Враховуючи вищевикладене, розкриття пропозицій відбудеться 18 вересня 2017 о 13:05.
Щодо строків постачання обладнання
Дата подання: 07 вересня 2017 14:56
Дата відповіді: 11 вересня 2017 11:09
Обов’язкове дотримання та неухильне виконання вимог, як замовником так і виконавцем, чинного законодавства під час проведення процедури відкритих торгів (Закон України «Про публічні закупівлі») та інших нормативних документів, які стосуються процедури торгів, укладання та виконання договору я обов’язковими, але слід враховувати, що є основні процеси реалізації проекту, які мають певні часові показники, що впливають на виконання проекту, а саме: ПОСТАЧАННЯ ОБЛАДНАННЯ: - Майже все обладнання, яке потрібно поставити в рамках договору не виробляється та в такій кількості не знаходиться на складах постачальників, тому його потрібно імпортувати на територію України. - Виходячи з досвіду, мінімальний час постачання такого обладнання складає 30 календарних днів. Деяке обладнання, яке визначено до закупівлі поставляється протягом 42-56 календарних днів (фотокамера, повносторінкові сканери документів, сканери відбитків пальців). Необхідно також враховувати декілька днів на проведення митного очищення товару (1-2 дні) та отримання дозволів на ввіз обладнання (5 днів). ІНСТАЛЯЦІЯ ОБЛАДНАННЯ: - По умовам договору необхідно виконати доставку та провести інсталяцію комплектів обладнання. Враховуючи, що кількість об’єктів становить 406 (згідно Переліку територіальних органів (підрозділів) ДМС) та час, який потрібен для виконання заходів з інсталяції та перевірки усіх комплектів обладнання (відповідно до Програми та методики проведення випробування обладнання), тому процес доставки, інсталяції та пусконалагодження складає щонайменше 21 день. - Також слід врахувати, що послуги, які надаються замовнику на об’єктах (згідно Переліку територіальних органів (підрозділів) ДМС будуть надаватися лише у робочий час (орієнтовно з 8-00 до 18-00 години), що також негативно впливає на кінцевий термін реалізації проекту та якість його реалізації в цілому. Необхідно зауважити, що замовник повинен забезпечити умови для встановлення обладнання відповідно до Технологічних вимог до місць встановлення обладнання. Для більш оптимального планування маршруту по об’єктам, необхідно на етапі підписання договору мати інформацію щодо стану об’єктів та їх готовності до встановлення обладнання. Виходячи з усього вищезазначеного, та беручи до уваги, що замовник повинен отримати якісну реалізацію проекту, а виконавець повинен його реалізувати, з урахуванням усіх вимог, просимо вас ВНЕСТИ ЗМІН ДО ВІДПОВІДНИХ ПУНКТІВ ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ, а саме: - 2. Строки поставки, монтажу і пусконалагодження обладнання; - 6. Організація поставки обладнання, його тестування, монтаж, пусконалагодження, передача – приймання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв'язку з необхідністю виконання умов договору до кінця 2017 року, перенесення термінів неможливе через ризики його невиконання.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-18-000645-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ІНЛАЙН ГРУП ЗАХІД, Код ЄДРПОУ:34242534
Дата подання: 22 серпня 2017 22:14
Вимога
Відповідно до Розділу 1 Замовник Вимагає:

12) копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останні звітні періоди;
13) довідка(и) не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків, їх стан (залишок коштів на рахунку) та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою за всіма відкритими рахунками;

Відповідно до Закону України «Про публічні Закупівлі» замовнику не надається право перевіряти фінансову звітність юридичних та фізичних осіб, та вимагати їх публікацію. Відповідно до законодавства України, Державна Міграційна Служба не уповноважена вести перевірку фінансової звітності та вимагати її надання.

Відповідно до статті 19 Конституції України:

«Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»

Таким чином, Замовник перевищив повноваження, надані йому законом та вдався до встановлення вимог які не є його компетенцією.

Вимагаємо:

Вилучити пункти 12 та 13 Розділу 1 з Тендерної документації, як такі що суперечать законодавству та перевищують повноваження Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 серпня 2017 16:21
Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено обов’язковий перелік складових, що повинна містити тендерна документація.
При цьому, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зважаючи на викладене, чинне законодавство, у т.ч. Закон України «Про публічні закупівлі», не забороняє замовнику вимагати від учасника документи та інформацію, надання яких прямо не передбачено положеннями частини 2 статті 22 Закону.
З урахуванням викладеного, вимоги замовника, передбачені пп.12, 13 п.1.1 розділу 3 тендерної документації, не суперечать законодавству та не вказують на перевищення повноважень з боку замовника.
Номер вимоги: UA-2017-08-18-000645-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ІНЛАЙН ГРУП ЗАХІД, Код ЄДРПОУ:34242534
Дата подання: 30 серпня 2017 20:04
Вимога
У відповіді на Вимогу «UA-2017-08-18-000645-a.c1» Замовник вдався до свідомого перекручення фактів та вільного переказу змісту закону України «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон).

Стаття 19 Конституції України, прямо вказує "Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України"

Маємо наголосити, що виключний перелік вимог, що стосуються учасника торгів, та кваліфікаційних критеріїв, виконання яких Замовник має право вимагати від учасника торгів регулюється виключно Статтею 16 Закону.

Що до Статті 22 Закону, на яку посилається Замовник у своїй відповіді – то вона прямо вказує:

«2) Тендерна документація повинна містити: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.»
«3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію..»

Таким чином, Закон чітко встановлює поділ критеріїв на Кваліфікаційні, Технічні, Якісні і Кількісні. Кваліфікаційні критерії стосуються учасника і регулюються Статтею 16, в той час як Технічні, Якісні і Кількісні регулюються статтею 22 і стосуються предмету Закупівлі. Стаття 22, також містить виключний перелік критеріїв та вимог до предмету закупівлі та договору про закупівлю.,

Фінансова інформація учасника не може бути кваліфікована за жодним з пунктів Статті 22, Оскільки Стаття 22 взагалі не регулює вимоги до учасника, а лише містить посилання на Статті 16 та 17 Закону.

Замовник дійсно має право включити будь яку іншу ІНФОРМАЦІЮ до тендерної документації, але жодна з частин Статті 22 не надає йому право висувати вимоги до учасника торгів окрім тих, що викладено у Статті 16.

Вимога надання копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останні звітні періоди; довідки про стан банківських рахунків, тощо – стосуються саме учасника і є незаконними, оскільки не є дозволеними Статтею 16 Закону.

Тому наголошуємо, що вимога до учасника щодо надання інформації, яка не є компетенцією замовника, є незаконною і має бути вилучена з тендерної документації.

Це ж стосується вимог до специфічної нумерації сторінок, надання реєстрів документів, тощо. Закон містить вичерпний перелік критеріїв, за якими пропозиція учасника може бути відхилена. Жодний з цих критеріїв не стосується нумерації сторінок, наявності печаток, реєстрів документів тощо. Тому всі ці вимоги є незаконними, не можуть бути застосовані для відхилення пропозицій і тому мають бути вилучені з Тендерної документації, оскільки їх єдина мета для Замовника – привласнити собі право відхилити будь-яку пропозицію на свій розсуд.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 вересня 2017 16:23
Відповідно до п.2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, п.3 частини 2 статті 22 Закону - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Кваліфікаційні критерії та спосіб їх документального підтвердження містяться у Додатку 2 до тендерної документації.
Вимоги щодо документального підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону містяться у Додатку 3 до тендерної документації.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також спосіб їх документального підтвердження визначені у п.6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації.
Вимоги Додатку 2 до тендерної документації, Додатку 3 до тендерної документації, п.6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації не передбачають надання з боку учасника в складі тендерної пропозиції копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останні звітні періоди, довідки(ок) не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видані(их) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків, їх стан (залишок коштів на рахунку) та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами, що вказує на відсутність порушення з боку замовника при встановленні кваліфікаційних критеріїв та способу їх документального підтвердження, вимог, передбачених статтею 17 Закону та способу їх документального підтвердження, технічних, якісних та кількісні характеристик предмета закупівлі і способу їх документального підтвердження.
Разом з тим, відповідно до підпункту 12 п.1.1 розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останні звітні періоди, підпункту 13 - довідку(и) не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видану(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків, їх стан (залишок коштів на рахунку) та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. Дані вимоги тендерної документації передбачені згідно з частиною 3 статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Позиція запитувача щодо неможливості з боку замовника вимагати документи та інформацію, що не передбачені саме частиною 2 статті 22 Закону, є хибною з наступних підстав. Перелік вимог та положень тендерної документації не є вичерпним. Частина 2 статті 22 Закону визначає лише обов’язків перелік складових тендерної документації. Частина 3 статті 22 Закону дозволяє замовнику включати до тендерної документації також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
На право замовника встановлювати вимоги щодо оформлення документів тендерної пропозиції вказує, зокрема, положення абзацу 3 частини 3 статті 22 Закону, відповідно до якого формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Номер вимоги: UA-2017-08-18-000645-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ІНЛАЙН ГРУП ЗАХІД, Код ЄДРПОУ:34242534
Дата подання: 30 серпня 2017 21:13
Вимога
Додаток 4 до Договору містить документ з назвою «ПРОГРАМА ТА МЕТОДИКА проведення випробування обладнання»

Зазначимо: будь-які вимоги, які не є наперед відомими, формалізованими, та забезпеченими критеріями оцінками – є типовий шлях забезпечення непрозорості закупівель та ґрунтом для корупційних дій та зловживань оскільки створюють можливість необ’єктивної, упередженої оцінки пропозицій всупереч вимогам Закону «Про публічні закупівлі»

Документ «ПРОГРАМА ТА МЕТОДИКА проведення випробування обладнання» не містить а ні програми, а ні методики проведення випробування обладнання. Жодне з випробувань не формалізовано, не має посилань на тендерні вимоги, які перевіряються та здійснюється загадковим «експертно-документальним методом шляхом аналізу»

«ПРОГРАМА ТА МЕТОДИКА проведення випробування обладнання» в тому вигляді, як вона опублікована, не дає жодного уявлення про дії, які дійсно виконуються і має на меті лише надати Замовнику можливість непрозоро та упереджено оцінити обладнання від будь-якого наперед неузгодженого та небажаного учасника торгів. Таким чином, Замовник намагається відмовити від участі у торгах тих учасників, які не перебувають у змові з Замовником. Фактично, опублікована «ПРОГРАМА ТА МЕТОДИКА проведення випробування обладнання» має на меті відлякування потенційних але небажаних учасників, оскільки надає Замовнику відмовити такому учаснику у оплаті.

Більш того, «ПРОГРАМА ТА МЕТОДИКА проведення випробування обладнання» включає перевірку «виконання у визначеному порядку, певних процедур та операцій, щодо: − внесення інформації до ЄДДР; − формування витягів з ЄДДР; − видача довідок про реєстрацію місця проживання або місця перебування фізичної особи.» у взаємодії з існуючим у Замовника програмним забезпеченням, яке не є предметом закупівлі, і знаходиться під повним контролем замовника. Таке випробування є некоректним, незаконним та надає Замовнику широкі можливості щодо зловживань, тим більше що доступ до існуючого програмного забезпечення виконується через Web-інтерфейс, то ж постачальник взагалі не контролює, як само і ким саме адмініструється віддалений сервер під час таки «випробувань».

Але й цього виявилося замало. Замовник ставить постачальника в умови, коли сама можливість проведення випробувань регулюється виключно Замовником та не є відповідальністю постачальника. Мова йде про Розділ 5, де встановлюються вимоги до температури, атмосферного тиску, вологості, залу і кабіни операторів, взаємного розташування робочих місць, загальних ергономічних умов, тощо.

Таким чином, весь зміст «ПРОГРАМА ТА МЕТОДИКА проведення випробування обладнання» має на меті створення широких можливостей для зловживань під час випробувань, що будуть мати наслідком відмову в оплаті поставленого обладнання. Дійсно, за таких умов мало хто захоче приймати участь в заангажованому тендері без попередньої домовленості з Замовником. З огляду на той факт, що бюджет закупівлі завищено відносно ринкових цін щонайменше на 30 відсотків, такі дії замовника можуть означати намір надання неправомірних преференцій наперед обраному учаснику торгів з метою отримання ним неправомірної вигоди і підпадають під визначення термінів Статті 1 закону України «Про запобігання корупції», а саме:

«корупція - використання особою, зазначеною у частині першій статті 3 цього Закону, наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди чи прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди особі, зазначеній у частині першій статті 3 цього Закону, або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей;»

Таким чином, вимагаємо – або вилучити «ПРОГРАМУ ТА МЕТОДИКУ проведення випробування обладнання», або привести її у відповідність до Закону. В тому числі:

Вимагаємо: Надати у тендерній документації детальний опис протоколу тестування, з описом призначення кожного тесту, дій, які виконуються під час тесту, очікуваний результат, та формалізовані критерії оцінки такого результату на успішність/неуспішність. Протокол має унеможливлювати будь які трактування результату та складатися з критеріїв, оцінка яких допускає лише два варіанти «так» або «ні». Разом з протоколом має бути опублікована та включена до тендерної документації таблиця результатів, що має бути заповнена під час тестування.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 вересня 2017 16:25
Тендерна документація була розроблена Замовником у відповідності до норм чинного законодавства України та потреб у конкретній закупівлі.
Номер вимоги: UA-2017-08-18-000645-a.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Діалінк", Код ЄДРПОУ:36757138
Дата подання: 01 вересня 2017 02:11
Виключення вимог тендерної документації, що суперечать законодавству України
Відповідно до пп. 14) п. 1 Розділу 3 тендерної документації Замовник вимагає від учасника подати у складі тендерної пропозиції ПРОЕКТ договору, підготовлений відповідно до додатку 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього (крім зазначення суми закупівлі), підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника.
Проте, у п. 3 Розділу 6 тендерної документації згідно з частиною першою статті 36 Закону "Про публічні закупівлі" зазначено, що договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Виходячи з цього, порядок укладання договору визначений ВИКЛЮЧНО кодексами України. Відповідно до статей 627, 628, 638 Цивільного кодексу України, статей 179, 180 Господарського кодексу України сторони можуть визначати зміст договору на основі ВІЛЬНОГО ВОЛЕВИЯВЛЕННЯ, МАЮТЬ ПРАВО ПОГОДЖУВАТИ НА СВІЙ РОЗСУД БУДЬ-ЯКІ УМОВИ ДОГОВОРУ, ЩО НЕ СУПЕРЕЧАТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ, з урахуванням вимог актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. ДОГОВІР ВВАЖАЄТЬСЯ УКЛАДЕНИМ, ЯКЩО МІЖ СТОРОНАМИ У ПЕРЕДБАЧЕНИХ ЗАКОНОМ ПОРЯДКУ ТА ФОРМІ ДОСЯГНУТО ЗГОДИ ЩОДО УСІХ ЙОГО ІСТОТНИХ УМОВ. За наявності заперечень щодо окремих умов договору кодексами України встановлена чітка процедура досягнення сторонами згоди щодо умов проекту договору.
У свою чергу, стаття 19 Конституції України встановлює, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких НІХТО НЕ МОЖЕ БУТИ ПРИМУШЕНИЙ РОБИТИ ТЕ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ЗАКОНОДАВСТВОМ.
Частиною другою статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" визначений обов’язковий перелік складових, що повинна містити тендерна документація. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНОДАВСТВА, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Не містить такої вимоги й наказ Мінекономрозвитку України від 13 квітня 2016 р. № 680 "Про затвердження примірної тендерної документації". А лист Мінекономрозвитку України № 3302-06/42560-06 від 30.12.2016 носить виключно рекомендаційний та інформаційний характер, й не встановлює норми права.
Таким чином, не існує ЖОДНОЇ ЗАКОНОДАВЧОЇ ВИМОГИ щодо безумовного погодження учасником торгів з ПРОЕКТОМ договору з тендерної документації та подання ним у складі тендерної пропозиції вже заповненого зі свого боку такого проекту, оскільки така вимога суперечить встановленому кодексами України порядку укладання договору, а саме, вільного волевиявлення та права погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству.
Вимога у тендерній документації щодо заповнення для сторони учасника ПРОЕКТУ договору, підписання його уповноваженою особою учасника і завірення печаткою означає повне погодження учасником з проектом договору, що виключає право учасника узгодити положення договору саме на етапі його укладання, як передбачено законодавством України, та є по суті протизаконною.
Пропозиції щодо уточнення та надання зауважень до проекту договору на етапі внесення змін до тендерної документації або її оскарження носять виключно декларативний характер та не мають практичної реалізації.
При цьому слід зауважити, що твердження на підставі статті 36 Закону, що УМОВИ ДОГОВОРУ не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції за результатом аукціону переможця процедури закупівлі зовсім не означають, що проект договору з тендерної документації повинен БЕЗУМОВНО СПІВПАДАТИ з остаточним змістом укладеного за результатом аукціону договору про закупівлю.

Таким чином, вимагаємо виключити з тендерної документації пп. 14) п. 1 Розділу 3 щодо надання у складі тендерної пропозиції проекту договору, підготовленого відповідно до додатку 5, заповненого для сторони учасника, підписаного учасником як такий, що містить вимогу, що не відповідає законодавству України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 вересня 2017 17:08
Відповідно до вимог п.7 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Частиною 2 статті 32 Закону визначено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Частиною 4 статті 36 Закону передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. При цьому, положення Закону та підзаконних актів не містять положень, що умови договору можуть відрізнятися і в якій мірі від умов проекту договору, який є складовою тендерної документації.
Зважаючи на викладене та положення частини 3 статті 22 Закону, вимога тендерної документації, передбачена пп.14 п.1.1 розділу 3, щодо надання у складі тендерної пропозиції проекту договору, підготовленого у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника, повністю відповідає вимогам чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2017-08-18-000645-a.c5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Діалінк", Код ЄДРПОУ:36757138
Дата подання: 01 вересня 2017 12:56
Вимога щодо приведення проекту договору до вимог законодавства
Проект договору, викладений у додатку 5 до тендерної документації містить положення, які суперечать законодавству України.
Так, відповідно до Закону "Про публічні закупівлі" договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари є саме "договір про закупівлю", а не "договір на закупівлю робочих станцій для оформлення та видачі документів…"
Пунктом 2.1. проектом договору передбачено поставку обладнання, монтаж і пусконалагодження поставленого обладнання здійснюються Виконавцем не пізніше 60 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ З ДАТИ УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ, АЛЕ НЕ ПІЗНІШЕ 15.12.2017. Проте, враховуючи дату проведення аукціону 24.10.2017 та передбачені Законом строки оцінки Замовником тендерних пропозицій, прийняття та публікацію рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем, період оскарження 10 днів, реально договір може бути укладений не раніше 13.11.2017. Таким чином, з дати укладання договору до встановленого проектом кінцевого строку виконання всіх робіт залишається календарний місяць, але ж ніяк не 60 днів. Таким чином, проект договору має передбачати продовження його виконання у 2018 році, а відлік 60 календарних днів повинен розпочинатись з дати отримання виконавцем авансу.
Розділ 15 проекту договору про конфіденційність є таким, що неможливо реалізувати, оскільки відповідно до Закону договір про закупівлю після його укладання має бути опублікованим в електронній системі закупівель та має бути доступним для ознайомлення.
Пункт 16 проекту договору встановлює, що усі умови цього Договору є істотними і такими, що повністю погоджені Сторонами. Проте, це суперечить вимогам статті 638 Цивільного кодексу України та статті 180 Господарського кодексу України про те, що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Віднесення усіх умов проекту договору в односторонньому порядку до істотних є не допустимим.

Таким чином, вимагаємо привести проект договору у відповідність до вимог законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 вересня 2017 17:11
Відповідь:
Щодо назви договору.
Згідно з визначенням п.5 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари.
Зважаючи на викладене, до договорів про закупівлю належать договори, що укладаються між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі.
Щодо строків проведення торгів та виконання договору.
замовником проводиться процедура відкритих торгів з урахуванням особливостей, визначених для закупівель, очікувана вартість яких перевищує суму, еквівалентну для товарів - 133 тисячам євро.
Згідно з положеннями абзацу другого частини 5 статті 28 Закону дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Зважаючи на викладене, дата аукціону, визначена електронною системою закупівель, є орієнтовною і буде змінена у залежності від дати оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Щодо конфіденційності договору.
Відповідно до п.15.2 проекту договору, викладеного у Додатку 5 до тендерної документації, сторони погодилися про те, що будь-які відомості про умови, положення цього Договору, додатків до Договору і додаткових угод до Договору та/або відносини Сторін за цим Договором є конфіденційною інформацією і не можуть розголошуватися (передаватись) третім особам без попередньої письмової згоди на це іншої Сторони Договору, крім випадків, коли таке розголошення (передача) пов’язано(ні) з одержанням офіційних дозволів, інших документів для виконання цього Договору або сплати податків, інших обов’язкових платежів, а також у інших випадках, передбачених законодавством України.
Зважаючи на викладене, умови проекту договору передбачають конфіденційність щодо будь-яких відомостей про умови, положення цього Договору, додатків до Договору і додаткових угод до Договору та/або відносини Сторін за цим Договором.
Щодо істотних умов договору.
П.4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Примірної тендерної документації для процедури – відкриті торги, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680, передбачені такі розділи тендерної документації як «Проект договору про закупівлю» та окремо «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю.
При цьому, положеннями Примірної тендерної документації передбачено, що істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю, зазначаються замовником відповідно до вимог статей 36 і 37 Закону.
Частиною 1 статті 36 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до частини 1 статті 638 Цивільного кодексу України істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Частиною 2 статті 180 Господарського кодексу України також передбачено, що істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
При цьому, законодавство не містить будь-яких обмежень щодо переліку умов, що можуть бути визначені на вимогу однією із сторін істотними.
З огляду на викладене проект договору, викладений у Додатку 5 до тендерної документації, відповідає вимогам законодавства України та не потребує внесення відповідних змін.
Номер вимоги: UA-2017-08-18-000645-a.c6
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Діалінк", Код ЄДРПОУ:36757138
Дата подання: 05 вересня 2017 21:43
Щодо відповідності законодавству змісту тендерної пропозиції
Метою Закону України "Про публічні закупівлі" є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Зміст тендерної документації повинен відповідати вимогам частини другої статті 22 Закону. Перелік вичерпний!
Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНОДАВСТВА, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Підкреслюємо - ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНОДАВСТВА!
Для вимог тендерної документації (пункт 1 Розділу 3) щодо змісту окремих позицій тендерної пропозиції учасника є законодавчі підґрунтя, а саме: до пунктів 2), 3), 4), 16) тендерної пропозиції – пункти 2), 3), 4) частини другої статті 22 Закону відповідно; до пунктів 10), 11) тендерної пропозиції – пункти 3), 11) частини першої статті 17 Закону відповідно; пункту 17) тендерної пропозиції – абзац восьмий частини другої статті 21 Закону відповідно.
Просимо надати ЗАКОНОДАВЧЕ підґрунтя ДО КОЖНОГО З ПУНКТІВ тендерної пропозиції (пункт 1 Розділу 3), а саме: 1), 5), 6), 7), 8), 9), 12), 13), 14), 15), 18), зазначивши конкретні законодавчі (нормативні, нормативно-правові акти), їх статті, пункти, підпункти, абзаци на підставі яких такі вимоги висуваються до учасників.
У разі неможливості наведення чіткого посилання для кожного з пунктів ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНОДАВСТВА, вимагаємо виключити такі вимоги з тендерної документації на підставі статті 19 Конституції України, згідно з якою НІХТО НЕ МОЖЕ БУТИ ПРИМУШЕНИЙ РОБИТИ ТЕ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ЗАКОНОДАВСТВОМ.
До відома, кваліфікаційний критерій "наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами)", встановлений частиною другою статті 16 Закону України "Про здійснення державних закупівель", втратив чинність разом із цим Законом 01 серпня 2016 року на підставі пункту 5 розділу ІХ Закону України "Про публічні закупівлі". Тому й вимагати Замовником відповідних документів від учасника немає підстав. Теж саме стосується й інших документів від учасників.
З Вашими хибними відповідями не по суті порушених вимог до тендерної документації ознайомлені.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 вересня 2017 16:55
Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено обов’язковий перелік складових, що повинна містити тендерна документація.
При цьому, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зважаючи на викладене, чинне законодавство, у т.ч. Закон України «Про публічні закупівлі», не забороняє замовнику вимагати від учасника документи та інформацію, надання яких прямо не передбачено положеннями частини 2 статті 22 Закону.
З урахуванням викладеного, вимоги замовника, передбачені пп. 1, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 13, 14, 15, 18 п.1.1 розділу 3 тендерної документації, не суперечать законодавству та не вказують на перевищення повноважень з боку замовника.
Номер вимоги: UA-2017-08-18-000645-a.c7
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРІК-КОМ", Код ЄДРПОУ:39888108
Дата подання: 06 вересня 2017 11:16
Щодо розмірів повносторінкового зчитувача документів
Доброго дня. В технічних вимогах тендерної документації вказані точні розміри для повносторінкового зчитувача документів. Але дана вимога визначає лише конкретну модель конкретного виробника. Сканери будь-яких інших виробників будуть мати інші розміри. Вимагаємо спростити дану характеристику.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 вересня 2017 11:07
Питання внесення змін до тендерної документації буде розглянуто на наближчому засіданні тендерного комітету
Номер вимоги: UA-2017-08-18-000645-a.c8
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРІК-КОМ", Код ЄДРПОУ:39888108
Дата подання: 13 вересня 2017 10:13
Технічна вимога, що не дозволяє подавати пропозиції по техніці різних брендів
В технічних вимогах до повносторінкового зчитувача документів (OCR, RFID, MRZ) з модулем для ID-карт РС вказана тех.характеристика "сумісність з Dermalog Passport Reader SDK версії 2.1.5 або вище".

Дана характеристика передбачає поставку зчитувача лише одного бренду, а саме, Dermalog, що суперечить законодавству. Вимагаємо спростувати дану технічну характеристику, забезпечивши можливість поданя пропозицій з якісною технікою інших світових торгових марок.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 вересня 2017 13:04
Замовник вже має в своєму розпорядженні спеціальне програмне забезпечення (СПЗ) для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, взяття їх біометричних даних (параметрів) і реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування громадян України, іноземців та осіб без громадянства.
Це СПЗ розроблено для пристроїв, що сумісні з Dermalog Passport Reader SDK версії 2.1.5 або вище і на даний час успішно використовується в підрозділах ДМС України. У випадку поставки іншого обладнання, не сумісного з Dermalog Passport Reader SDK версії 2.1.5 або вище, Замовнику доведеться виконувати доопрацювання наявного СПЗ, що призведе до додаткових бюджетних витрат і необхідності заміни вже протестованого та функціонуючого СПЗ.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 вересня 2017
UA-2017-08-18-000645-a6a4c9230c92240b2a028906d249d4693
Найменування: Державна міграційна служба
Код ЄДРПОУ: 37508470
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., Київ, Володимирська, 9
Учасник Документи Рішення
Уліс Сістемс Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Амріта Комплексні рішення" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

25 вересня 2017 13:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
28 вересня 2017 09:40
протокол
28 вересня 2017 09:41
Електронний підпис

Публічні документи

25 вересня 2017 12:42
додаток 5.pdf
25 вересня 2017 12:36
Документ видалено
25 вересня 2017 11:39
додаток 1 та інші.pdf
25 вересня 2017 11:39
розрахунок ціни.pdf
25 вересня 2017 11:35
Документ видалено
25 вересня 2017 11:35
Документ видалено
22 вересня 2017 16:10
додаток 3.pdf
22 вересня 2017 16:10
доверенность Скоч.pdf.p7s
22 вересня 2017 16:10
доверенность Скоч.pdf
22 вересня 2017 16:10
лицензия.pdf (1).p7s
22 вересня 2017 16:10
лицензия.pdf.p7s
22 вересня 2017 16:10
лицензия.pdf
22 вересня 2017 16:10
16-49557.pdf.p7s
22 вересня 2017 16:10
16-49557.pdf
22 вересня 2017 16:10
додаток 5.pdf
22 вересня 2017 16:10
додаток 2.pdf
22 вересня 2017 16:10
додаток 1 та інші.pdf
22 вересня 2017 16:10
додаток 4.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2017 16:15
Amrita_CS_dokumenty.rar
25 вересня 2017 11:49
Amrita_CS_tenderna_propoziciya.rar
25 вересня 2017 11:49
Amrita_CS_cinova_propoziciya_dodatok_4.rar
25 вересня 2017 11:49
Amrita_CS_cinova_propoziciya_dodatok_3.rar
25 вересня 2017 11:49
Amrita_CS_cinova_propoziciya_dodatok_2.rar
25 вересня 2017 11:49
Amrita_CS_cinova_propoziciya_dodatok_1.rar
25 вересня 2017 11:49
Amrita_CS_bank_harantiya.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Уліс Сістемс

ТОВ "Амріта Комплексні рішення"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2017 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 96 987 660,00
UAH з ПДВ
96 502 560,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Уліс Сістемс" 97 010 298,00
UAH з ПДВ
96 525 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2017 16:15
Amrita_CS_dokumenty.rar
25 вересня 2017 11:49
Amrita_CS_tenderna_propoziciya.rar
25 вересня 2017 11:49
Amrita_CS_cinova_propoziciya_dodatok_4.rar
25 вересня 2017 11:49
Amrita_CS_cinova_propoziciya_dodatok_3.rar
25 вересня 2017 11:49
Amrita_CS_cinova_propoziciya_dodatok_2.rar
25 вересня 2017 11:49
Amrita_CS_cinova_propoziciya_dodatok_1.rar
25 вересня 2017 11:49
Amrita_CS_bank_harantiya.rar

Публічні документи

25 вересня 2017 12:42
додаток 5.pdf
25 вересня 2017 12:36
Документ видалено
25 вересня 2017 11:39
додаток 1 та інші.pdf
25 вересня 2017 11:39
розрахунок ціни.pdf
25 вересня 2017 11:35
Документ видалено
25 вересня 2017 11:35
Документ видалено
22 вересня 2017 16:10
додаток 3.pdf
22 вересня 2017 16:10
доверенность Скоч.pdf.p7s
22 вересня 2017 16:10
доверенность Скоч.pdf
22 вересня 2017 16:10
лицензия.pdf (1).p7s
22 вересня 2017 16:10
лицензия.pdf.p7s
22 вересня 2017 16:10
лицензия.pdf
22 вересня 2017 16:10
16-49557.pdf.p7s
22 вересня 2017 16:10
16-49557.pdf
22 вересня 2017 16:10
додаток 5.pdf
22 вересня 2017 16:10
додаток 2.pdf
22 вересня 2017 16:10
додаток 1 та інші.pdf
22 вересня 2017 16:10
додаток 4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Амріта Комплексні рішення"

Уліс Сістемс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#39950584
Переможець 96 502 560,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2017 12:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2017 12:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#39950584
96 502 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2018 11:49
Електронний підпис укладений
11 грудня 2017 11:31
Додаткова 3 .pdf зміни до договору
11 грудня 2017 11:28
Електронний підпис укладений
29 листопада 2017 15:21
Додаткова угода 2 - робочі станції.pdf зміни до договору
03 листопада 2017 14:05
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2017 17:57
Додаткова угода - робочі станції.pdf зміни до договору
25 жовтня 2017 17:49
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2017 17:08
Договір АРМ ДМС - АМРІТА.pdf укладений
18 жовтня 2017 17:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони), склали цю Додаткову угоду №1 до Договору № 72 на закупівлю робочих станцій для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи, за кодом ДК 021:2015 - 30210000-4 від 17.10.2017 року (далі по тексту – Додаткова Угода) про таке: 1. В зв’язку технічною помилкою в тексті додатку №1 до Договору № 72 на закупівлю робочих станцій для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи, за кодом ДК 021:2015 - 30210000-4 від 17.10.2017 року (далі по тексту – Основний договір), Сторони прийшли до взаємної згоди про необхідність внесення змін до Основного договору шляхом викладення Додатку № 1 до Основного договору в редакції, що наведена в Додатку № 1 до даної Додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 72
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з неможливістю виробника Kingston Technology Company, Inc поставити в Україну оперативну пам’ять із за завантаженням виробництва та заміною корпусу АТХ БЖ 400W на АТХ БЖ 500W, що дозволить забезпечити більш надійне забезпечення живленням комп’ютерної техніки склали цю Додаткову угоду №2 до Договору № 72 на закупівлю робочих станцій для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи, за кодом ДК 021:2015 - 30210000-4 від 17.10.2017 року (далі по тексту – Додаткова Угода) про таке: 1. Сторони прийшли до взаємної згоди про необхідність внесення змін до Договору шляхом викладення Додатку № 1 до Договору в редакції, що наведена в Додатку № 1 до даної Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 72
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Державна міграційна служба України (далі – Замовник), в особі заступника Голови Нікітіної Тетяни Василівні, яка діє на підставі наказу ДМС від 21.12.2016 № 341, з однієї Сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (далі – Виконавець), яке визнано, згідно протоколу від 05.10.2017 засідання тендерного комітету апарата Державної міграційної служби України, переможцем процедури відкритих торгів, в особі директора Рімека Євгена Федоровича, який діє підставі статуту товариства з обмеженою відповідальністю «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ», з другої сторони (далі разом – Сторони), у зв’язку зі зміною адрес місцезнаходження окремих територіальних підрозділів ДМСУ, з неможливістю виробника «Асер Сейлз Інтернешіонал СА» поставити в Україну монітори Аcer, склали цю Додаткову угоду № 3 до Договору від 17.10.2017 № 72 на закупівлю робочих станцій для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи, за кодом ДК 021:2015 - 30210000-4 від 17.10.2017 року (далі – Додаткова угода) про таке: 1. Сторони прийшли до взаємної згоди замінити у специфікації обладнання монітори Аcer на монітори LG з аналогічними або кращими характеристиками шляхом викладення Додатку № 1 «Специфікація обладнання» до Договору в новій редакції, (Додаток № 1 до Додаткової угоди). 2. Сторони прийшли до взаємної згоди внести зміни до місць поставки обладнання у окремі місця поставки обладнання шляхом викладення Додатку № 2 до Додатку 3 «Місця поставки обладнання» до Договору в новій редакції (Додаток № 2 до Додаткової угоди).
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 72
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 96 502 560,00
UAH з ПДВ