Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт систем одоризації газу на ГРС УМГ "ЧЕРКАСИТРАНСГАЗ" (Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури)
Очікувана вартість
71 284 800,00 UAH
UA-2017-08-18-000041-c 7e5d9fc0601a43a68715539ca746e8ea
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Журавель Ольга Олексіївна

(0472) 39-14-61 zhuravel-oa@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "УМГ "ЧЕРКАСИТРАНСГАЗ" ПАТ "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 04694614
Місцезнаходження: 18023, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Сумгаїтська, 3
Контактна особа: Журавель Ольга Олексіївна
(0472) 39-14-61
zhuravel-oa@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2017 08:59
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2017 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2017 17:30
Початок аукціону: 02 жовтня 2017 12:52
Очікувана вартість: 71 284 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 356 424,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 365000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Ремонт систем одоризації газу на ГРС УМГ "ЧЕРКАСИТРАНСГАЗ"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 міс
Ремонт систем одоризації газу на ГРС УМГ "ЧЕРКАСИТРАНСГАЗ"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45250000-4 — Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2017 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2017 14:38
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД Ремонт систем одоризації.docx
23 серпня 2017 14:38
Додаток IV Додаткові вимоги до Учасників торгів ТД Ремонт систем одоризації газу на ГРС УМГ ЧТГ.pdf
23 серпня 2017 14:38
Додаток II Кваліфікаційні критерії ТД Ремонт систем одоризації газу.pdf
23 серпня 2017 14:38
Тендерна документація Ремонт систем одоризації газу....pdf
18 серпня 2017 08:57
Додаток №VI Вимоги до банківської гарантії ТД Ремонт систем одоризації на ГРС УМГ ЧТГ.pdf
18 серпня 2017 08:57
Додаток VII питальник ТД.docx
18 серпня 2017 08:57
Додаток V Вимоги щодо оформлення розрахунку ціни тендерної пропозиції.pdf
18 серпня 2017 08:57
Додаток III Проект договору про закупівлю.робіт ТД Ремонт системи одоригації газу на ГРС.pdf
18 серпня 2017 08:57
Додаток №I-а Технічні вимоги ТД Ремонт системи одоризації газу на ГРС.pdf
18 серпня 2017 08:57
Додоаток I Цінова пропозиція ТД Ремонт системи одоризації газу на ГРС УМГ ЧТГ.pdf
23 серпня 2017 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2017 08:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2017 14:38
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД Ремонт систем одоризації.docx
23 серпня 2017 14:38
Додаток IV Додаткові вимоги до Учасників торгів ТД Ремонт систем одоризації газу на ГРС УМГ ЧТГ.pdf
18 серпня 2017 08:57
Додаток IV Додаткові вимоги до учасників торгів.pdf
23 серпня 2017 14:38
Додаток II Кваліфікаційні критерії ТД Ремонт систем одоризації газу.pdf
18 серпня 2017 08:57
Додаток II Кваліфікаційні критерії ТД РЕмонт системи одоризації газу на ГРС.pdf
23 серпня 2017 14:38
Тендерна документація Ремонт систем одоризації газу....pdf
18 серпня 2017 08:57
ТД Ремонт системи одоризації газу на ГРС УМГ Черкаситрансгаз.pdf
18 серпня 2017 08:57
Додаток №VI Вимоги до банківської гарантії ТД Ремонт систем одоризації на ГРС УМГ ЧТГ.pdf
18 серпня 2017 08:57
Додаток VII питальник ТД.docx
18 серпня 2017 08:57
Додаток V Вимоги щодо оформлення розрахунку ціни тендерної пропозиції.pdf
18 серпня 2017 08:57
Додаток III Проект договору про закупівлю.робіт ТД Ремонт системи одоригації газу на ГРС.pdf
18 серпня 2017 08:57
Додаток №I-а Технічні вимоги ТД Ремонт системи одоризації газу на ГРС.pdf
18 серпня 2017 08:57
Додоаток I Цінова пропозиція ТД Ремонт системи одоризації газу на ГРС УМГ ЧТГ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо Додатку №II до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до Учасників торгів»
Дата подання: 19 серпня 2017 14:20
Дата відповіді: 22 серпня 2017 16:42
Розглянувши «Кваліфікаційні критерії до Учасників торгів», а саме Перелік документів, що подаються Учасником торгів у складі пропозиції: п. 1.1. «Довідка у довільній формі з переліком обладнання, механізмів, які будуть задіяні при виконанні робіт (як власного так і орендованого, з вказуванням приналежності). Документи, що підтверджують право власності на складські приміщення, або договір(-и) оренди таких складських приміщень та висновок(-ки) СЕС для даних складських приміщень на операції поводження з відходами (копії).», вважаємо некоректним вище наведені вимоги щодо учасника торгів, який може не виступати безпосередньо як суб’єкт господарювання з виконання демонтажу існуючої підземної ємності зберігання одоранту з послідуючою нейтралізацією залишків одоранту та її утилізацією, а наймати такий суб’єкт господарювання на субпідряд (шляхом підписання з ним відповідного договору). Пропонуємо внести зміни до даного пункту і викласти його в такій редакції: п. 1.1. «Довідка у довільній формі з переліком обладнання, механізмів, які будуть задіяні при виконанні робіт (як власного так і орендованого, з вказуванням приналежності). Документи, що підтверджують право власності на складські приміщення, або договір(-и) оренди таких складських приміщень (копії).» Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання 1
1. Вимогами тендерної документації не заборонено учаснику залучати субпідрядні організації для виконання демонтажу існуючої підземної ємності зберігання одоранту з послідуючою нейтралізацією залишків одоранту та її утилізацією.
«Кваліфікаційні критерії до Учасників торгів» встановлюються для всіх виконавців комплексу робіт по заміні одоризаторів (як підрядних так і субпідрядних) тому не можуть бути змінені.
Щодо Додатку № IV «Додаткові вимоги до Учасників торгів які обов’язково повинні бути включені до ДКТ «Ремонт систем одоризації газу на ГРС УМГ «ЧЕРКАСИТРАНСГАЗ» (Будівництво заводів/установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури)»
Дата подання: 19 серпня 2017 14:33
Дата відповіді: 22 серпня 2017 16:43
Розглянувши «Додаткові вимоги до Учасників торгів які обов’язково повинні бути включені до ДКТ...», а саме Перелік документів, що подаються Учасником торгів у складі пропозиції: «п. 1.6. Копію ліцензії Учасника виданої Міністерством екології та природних ресурсів України, щодо поводження з небезпечними відходами, яка покриває наступні операції поводження з відходами: збирання, перевезення, зберігання, утилізація або знешкодження. У разі якщо надана ліцензія не дає права на поводження з небезпечними відходами у повному обсязі, надати додатково копію договору з суб’єктом господарювання ліцензія якого покриває та надає право на операції щодо поводження з небезпечними відходами, які відсутні у ліцензії Учасника», вважаємо некоректним вище наведені вимоги щодо учасника торгів, який може не виступати безпосередньо як організація з виконання демонтажу існуючої підземної ємності зберігання одоранту з послідуючою нейтралізацією залишків одоранту та її утилізацією, а наймати суб’єкт господарювання на субпідряд (шляхом підписання з ним відповідного договору). Пропонуємо внести зміни до даного пункту і викласти його в наступній редакції: «п.1.6. Копію ліцензії Учасника або суб’єкта господарювання, з яким Учасник уклав договір, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України, щодо поводження з небезпечними відходами, яка покриває наступні операції поводження з відходами: збирання, перевезення, зберігання, утилізація або знешкодження.». Розглянувши «Додаткові вимоги до Учасників торгів які обов’язково повинні бути включені до ДКТ...», а саме Перелік документів, що подаються Учасником торгів у складі пропозиції: «п.1.12. Копія сертифікату відповідності Учасника системи екологічного керування ISO 14001, виданого міжнародними акредитованим органом, терміном дії не меншим ніж строк дії договору», вважаємо некоректним вище наведені вимоги щодо учасника торгів та такими, що обмежують ринкову конкуренцію та кількість учасників у торгах. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі”, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом з тим, вимога щодо сертифікату відповідності Учасника системи екологічного керування ISO 14001, виданого міжнародними акредитованим органом, опублікована замовником вперше щодо даного типу обладнання і робіт. Світова практика і український досвід впровадження нових вимог щодо сертифікації, які носять необов’язковий характер з точки зору нормативно-технічної документації та дозвільної документації, що регулює виробництво, проведення робіт, експлуатацію обладнання та робіт, зазначених у тендерній документації, передбачає певний перехідний етап для впровадження нових міжнародних стандартів у Учасників торгів, упродовж якого дана вимога щодо сертифікованої системи екологічного керування ISO 14001 має носити рекомендаційний (бажаний), а не обов’язковий характер. Враховуючи викладене, просимо виключити даний п.1.12. Копія сертифікату відповідності Учасника системи екологічного керування ISO 14001, виданого міжнародним акредитованим органом, терміном дії не меншим ніж строк дії договору з Додатку №IV «Додаткові вимоги до Учасників торгів які обов’язково повинні бути включені до ДКТ «Ремонт систем одоризації газу на ГРС УМГ «ЧЕРКАСИТРАНСГАЗ» (Будівництво заводів/установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури)» тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання 2
УМГ Черкаситрансгаз, як замовником виконання робіт, керуючись частиною третьою статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, було включено наявність сертифікату відповідності Учасника системі екологічного керування ISO 14001 з огляду на наступне: комплексом виконання робіт по заміні одоризаторів передбачається проведення демонтажу ємностей зберігання одоранту з нейтралізацією залишків одоранту. Одорант є небезпечною, в екологічному плані, речовиною , тому вважаємо за необхідне залишити дану вимогу.
Щодо надання роз'яснень або внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 21 серпня 2017 16:53
Дата відповіді: 22 серпня 2017 16:44
Під час розгляду тендерної документації на предмет закупівлі «Ремонт систем одоризації газу на ГРС УМГ "ЧЕРКАСИТРАНСГАЗ" (Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури)» у фахівців нашого підприємства виник ряд питань щодо змісту тендерної документації, а саме: 1. У пункті 6. Розділу III тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (файл / ТД Ремонт системи одоризації газу на ГРС УМГ Черкаситрансгаз.pdf/) міститься посилання на те, що вимоги до предмета закупівлі викладено у Додатку 1-а та Додатку 1-б тендерної документації. Натомість Додаток 1-б у складі опублікованої на сайті тендерної документації відсутній (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-08-18-000041-c). Просимо надати роз’яснення з цього приводу або внести відповідні зміни до складу тендерної документації. 2. При розгляді технічних вимог до тендерної документації (Додаток 1-а, Розділ IV. «Вимоги до автоматичної системи одоризації газу», п.5 «Вимоги до автоматичного комплексу одоризації газу», частина 1 – Документація) вказаний перелік документів, які необхідно подати на дату розкриття тендерних пропозиції, а також тих, які підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. В п.1.7. вимагається лише Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи. З метою відповідності обов’язковим законодавчим актам України, зниження ризиків, які пов’язанні з отриманням негативних висновків від сертифікаційних органів, що можуть вплинути на виконання договору підряду в подальшому, а також підтвердження його попереднього досвіду впровадження на території України, вважаємо доцільним внести додатково в тендерну документацію вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції обов’язкових дозвільних документів, а саме: - Документи відповідно до постанови КМУ № 1107 від 26.10.2011р. - Документи відповідно до постанови КМУ №1055 від 28.12.2016р. 3. У Додатку 1-а, Розділ IV. «Вимоги до автоматичної системи одоризації газу» , п.5 «Вимоги до автоматичного комплексу одоризації газу», частина 1 – Документація - в п.1.7. вимагається надати Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, проте чітко не визначено, Експертиза чого саме повинна бути проведена: Технічних умов, самої установки одоризації, виробника-виготовлювача тощо. Просимо дати роз’яснення з цього приводу або внести відповідні зміни до складу тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання 3
3. 1) Стосовно наявності посилання у пункті 6. Розділу III тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (файл / ТД Ремонт системи одоризації газу на ГРС УМГ Черкаситрансгаз.pdf/) на те, що вимоги до предмета закупівлі викладено у Додатку 1-а та Додатку 1-б тендерної документації. Повідомляємо, що була допущена технічна помилка. Відповідні зміни будуть внесені до складу тендерної документації.
2)Стосовно додаткових вимог до документації комплексу одоризації газу можемо повідомити наступне: перелік документів одоризаційного комплексу наведений в Додатку 1-а, Розділ IV. «Вимоги до автоматичної системи одоризації газу», п.5 «Вимоги до автоматичного комплексу одоризації газу», частина 1 – Документація вважаємо вичерпним.
3) Вимога наявності висновку санітарно-епідеміологічної експертизи входить до переліку вимог до автоматичного комплексу одоризації газу. Цілком логічно булоб припустити, що дана вимога відноситься до комплексу одоризації газу
Про внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 22 серпня 2017 21:10
Дата відповіді: 28 серпня 2017 11:25
Шановні організатори процедури закупівлі! Загальновідомо, що основним з важливих критеріїв підбору обладнання одоризації газу   є максимальна та   мінімальна витрата природного газу, який потребує одорування. Від цих показників   залежить вибір того чи іншого дозувального насосу, мікровитратоміру одоранту - основних критеріїв     правильності роботи обладнання, його можливості забезпечити необхідний рівень одоризації     та кінцева     вартість.     У таблиці п5. "Технічних вимог та якісних характеристик предмету закупівлі" в п2.2. та п.2.3. вказано, що ці параметри уточнюються на місці встановлення заздалегідь.     Зі змісту тендерної документації не зовсім зрозуміло, як, де і в який спосіб     учасник може отримати цю інформацію. Також це стосується і пункту 2.18 технічної   частини. Складається враження, що Ви навмисно приховуєте важливу інформацію, яка необхідна для підготовки документів тендерної пропозиції, і робити все можливе для ускладнення її підготовки. Якщо проводити аналогії, то Ви бажаєте купити вантажні автомобілі, не зазначаючи їх вантажопідйомність. На нашу думку,    ці дії порушують чесну конкуренцію та надають неправомірну перевагу окремим учасникам, що прямо суперечить ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».   Просимо Вас внести необхідні    зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно вимоги про внесення змін до Додатку I-а "Технічні вимоги і якісні хароактеристики предмета закупівлі" до Тендерної документації роз"яснюємо наступне:
Максимальна та мінімальна витрата природного газу по кожному об’єкту буде уточнюватись під час складання завдання на проектування. Максимальну витрату газу можна дізнатись на офіційному сайті ПАТ УКТРАНСГАЗ в розділі «ЗАМОВНИКАМ/точки виходу». Вважаємо недоцільним внесення змін до Тендерної документації.
Щодо Додатку № IV "Додаткові вимоги до Учасників торгів які обов’язково повинні бути включені до ДКТ «Ремонт систем одоризації газу на ГРС УМГ «ЧЕРКАСИТРАНСГАЗ» (Будівництво заводів/установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури)"
Дата подання: 25 серпня 2017 10:45
Дата відповіді: 29 серпня 2017 16:44
Щодо Додатку № IV «Додаткові вимоги до Учасників торгів які обов’язково повинні бути включені до ДКТ «Ремонт систем одоризації газу на ГРС УМГ «ЧЕРКАСИТРАНСГАЗ» (Будівництво заводів/установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури)» виникають такі питання: 1) в пунктах 1.3. та 1.9. вимагається надати Дозвіл Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки. Питання: навіщо дублювати один документ? 2) в пунктах 1.7 та 1.8 є посилання на пункт 1.1. даного додатку, а саме: "... транспортних засобів (вказаних в п.1.1 даного додатку)..." та "... для автомобілів вказаних в п.1.1 даного додатку" відповідно. Питання: про які транспортні засоби йдеться, якщо в пункті 1.1. даного додатку вимагається надати Ліцензію на будівельні роботи, в якій зазначається перелік робіт, а не транспортні засоби?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо Додатку № IV «Додаткові вимоги до Учасників торгів які обов’язково повинні бути включені до Тендерної документації процедури закупівлі: «Ремонт систем одоризації газу на ГРС УМГ «ЧЕРКАСИТРАНСГАЗ» (Будівництво заводів/установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури)» виникають такі питання: 1) в пунктах 1.3. та 1.9. вимагається надати Дозвіл Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки. Питання: навіщо дублювати один документ? 2) в пунктах 1.7 та 1.8 є посилання на пункт 1.1. даного додатку, а саме: "... транспортних засобів (вказаних в п.1.1 даного додатку)..." та "... для автомобілів вказаних в п.1.1 даного додатку" відповідно. Питання: про які транспортні засоби йдеться, якщо в пункті 1.1. даного додатку вимагається надати Ліцензію на будівельні роботи, в якій зазначається перелік робіт, а не транспортні засоби?
По першому питанню:
Дублювання вимог на представлення певного дозволу не зобов’язує учасника надавати той чи інший дозвіл декілька разів.
По другому питанню:
Наведене посилання в пунктах 1.7 та 1.8 додатку IV на пункт 1.1. даного додатку є технічною помилкою. Правильне посилання на пункт 1.1 додатку ІІ до Т.Д. Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-18-000041-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ТЕРМОКОМПЛЕКС, Код ЄДРПОУ:31399548
Дата подання: 21 серпня 2017 16:57
ВИМОГА
ВИМОГА
Стосовно пп. 4.7, 4.8, 4.10, 4.19 в Розд.5 «Вимоги до автоматичного комплексу одоризації газу» в Додатку І «ТЕХНІНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ»
За статистикою проведення конкурсних торгів структурними підрозділами ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» в системі держаних закупівель «PROZORO» ми можемо спостерігати наступну картину. Давній постачальник продукції ПрАТ «Факел» раптово перестав приймати участь в тендерних закупівлях, а передав право на продаж всієї номенклатури продукції фірмам-посередникам: ТОВ «ІНОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЙ» та ТОВ «ЄВРАЗ ГРУП», які до цього часу не мали досвіду поставки та подальшого обслуговування обладнання, що ідентифікується як об’єкт підвищеної небезпеки (ОПН). Використовуючи особисті зв’язки з Замовником, ці фірми-посередники почали організовувати появу в тендерних документаціях технічних вимог, які виписані під конкретного учасника, а саме ПрАТ «Факел». Важливо, що такі вимоги не впливають на надійність роботи обладнання, але ведуть до його подорожчання, а найголовніше -- вони порушують чесну конкуренцію та надають неправомірну перевагу окремим учасникам, що прямо протирічить ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Спочатку такі технічні вимоги намагалися протягнути в тендері UA-2017-06-08-000542-c Ремонт систем одоризації газу на ГРС УМГ "ХАРКІВТРАНСГАЗ". Але в цьому випадку Замовник не піддався на провокацію і рішуче відкинув неправомірні пропозиції (Додаток: Відповідь УМГ ХАРКІВТРАНСГАЗ на спробу внести неправомірні зміни).

Цитата з сайта DOZORRO (https://dozorro.org/tender/UA-2017-06-08-000542-c#tender):

1. Пропозиція: Використання графічного РКІ з можливістю відображення діаграм та візуалізації технологічного процесу.
Відповідь УМГ «ХАРКІВТРАНСГАЗ»: Не регламентується чинними нормативними документами в Україні. Внесення змін може призвести до збільшення вартості предмету закупівлі. Відповідно до п.3 статті 22 розділу ІV ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація містить достатню інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Внесення змін до технічних вимог та якісних характеристик предмета закупівлі вважаємо недоцільним.
2. Пропозиція: Використання промислового ПЛК з можливістю його вільного придбання на території України.
Відповідь УМГ «ХАРКІВТРАНСГАЗ»: Зміна може призвести до дискримінації учасників. Не вимагається чинними нормативними документами в Україні. Може призвести до збільшення вартості предмету закупівлі. Не впливає на надійність роботи АОУ. Відповідно до п.3 статті 22 розділу ІV ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація містить достатню інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Внесення змін до технічних вимог та якісних характеристик предмета закупівлі вважаємо недоцільним.

В другий раз ці самі пропозиції недобросовісний учасник зміг протягнути в останній момент за допомогою змін, які вніс Замовник (УМГ «КИЇВТРАНСГАЗ») в тендерну документацію UA-2017-05-18-001738-b Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Підігрівачі газу). Наразі за скаргою учасника очікується рішення АМКУ щодо приведення процедури закупівлі у відповідність з нормами Закону України «Про публічні закупівлі».
В третій раз, враховуючи раніше невдалі спроби раптових змін та наполегливих пропозицій, окремі неправомірні технічні вимоги з’явились в тендерній документації Ремонт систем одоризації газу на ГРС УМГ "ЧЕРКАСИТРАНСГАЗ" (Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури)
(UA-2017-08-18-000041-c) вже на початку.
Важливо ще раз зазначити, що вимоги до автоматичного комплексу одоризації газу, які описані в Додатку 1 тендерної документації 4.7, 4.8, 4.10, 4.19 не регламентуються чинними нормативними документами в Україні, є індивідуальними характеристиками кожного виробника і не впливають на надійність роботи автоматичного блоку керування.
Особливо це стосується п. 4.7 про обов’язкове використання програмованого логічного контролера (ПЛК), а значить заборону використання спеціалізованого програмованого логічного контролера.
Крім того, всі виробники даної продукції на стадіях розробки та серійного виробництва керувались затвердженими головним інженером ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» документами: «Технічне завдання» та «Програма та методика проведення приймальних випробувань». Продукція, яка серійно випускається згідно цих документів є легітимною для всіх підрозділів ПАТ «УКРТРАНСГАЗ», і не може бути дискваліфікована на підставі окремих дискримінаційних пунктів технічних вимог.
Слід також зазначити, що на протязі 2015-2017 років автоматичні комплекси одоризації газу постачалися згідно затверджених технічних параметрів. Додаткових вимог щодо змін параметрів ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» не надавав.

Висновки:

Передбачені Замовником технічні вимоги:

- 4.7 «щодо використання виключно програмованого логічного контролера (ПЛК)» - унеможливлюють використання спеціалізованих програмованих контролерів, що порушує добросовісну конкуренція серед учасників, неправомірно обмежує технічні характеристики обладнання на користь одного учасника ринку та є дискримінаційним по відношенню до інших, не вимагається чинними нормативними документами в Україні. Може призвести до збільшення вартості предмету закупівлі. Не впливає на надійність роботи автоматичного блоку керування.
- 4.8 «щодо забезпечення модульної структури блоку управління» - не впливає на якісні характеристики предмета закупівлі, не регламентуються чинними нормативними документами в Україні, є індивідуальними характеристиками кожного виробника і не впливають на надійність роботи автоматичного блоку керування;
- 4.10 «щодо мови програмування» - не впливає на якісні характеристики предмета закупівлі, не регламентуються чинними нормативними документами в Україні, є індивідуальними характеристиками кожного виробника і не впливають на надійність роботи автоматичного блоку керування;
- 4.19 «використання графічного РКІ» - не регламентується чинними нормативними документами в Україні. Внесення змін може призвести до збільшення вартості предмету закупівлі. Не впливає на надійність роботи автоматичного блоку керування.

Вимога:

Керуючись Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо вилучити з тендерної документації в Додатку 1 «ТЕХНІНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» технічні вимоги 4.7, 4.8, 4.10, 4.19 , як такі, що неправомірно обмежують технічні характеристики обладнання на користь одного учасника ринку та є дискримінаційними по відношенню до інших.
У разі не надання належної відповіді в встановлений термін Учасник залишає за собою право звернутися зі скаргою до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2017 11:40
Вимоги викладені в п.п. 4.7, 4.8, 4.10, 4.19 Додатку I-а «ТЕХНІНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» обумовлені технічними вимогами підприємства, тому вважаємо недоцільним внесення змін до вищеказаних пунктів цього Додатку.

Документи подані скаржником

21 серпня 2017 16:56
ВИМОГА

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-08-18-000041-c.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ТЕРМОКОМПЛЕКС, Код ЄДРПОУ:31399548
Дата подання: 01 вересня 2017 11:41
СКАРГА
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації Найменування суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Термокомплекс» Адреса: 08500, Київська обл., м. Фастів, вул. Гусєва, 27а E-mail: sh@termocomplex.com.ua тел. (04565) 6-61-97 тел/факс (04565) 6-67-20, сайт: www.agaz.com.ua Директор: Шутка Ярослав Степанович, тел. (04565) 5-35-19 Код ЄДРПОУ: 31399548 Найменування Замовника: ПАТ „УКРТРАНСГАЗ” Філія „Управління магістральних газопроводів „ЧЕРКАСИТРАНСГАЗ” Адреса: 18023, м. Черкаси, вул. Сумгаїтська, 3 Відповідальна особа за процедуру: Журавель Ольга Олексіївна тел. (0472) 39-14-61 E-mail: zhuravel-oa@utg.ua Код ЄДРПОУ: 04694614 Відомості про процедуру закупівлі: Назва процедури закупівлі: Відкриті торги Назва предмету закупівлі: Ремонт систем одоризації газу на ГРС УМГ "ЧЕРКАСИТРАНСГАЗ" (Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури) Номер закупівлі: UA-2017-08-18-000041-c ID: 7e5d9fc0601a43a68715539ca746e8ea Обґрунтування Скарги: 21 серпня на веб-порталі публічних торгів системи «PROZORO» номер закупівлі UA-2017-08-18-000041-c Замовнику була оприлюднена вимога вилучити з Додатку І «ТЕХНІНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації пп. 4.7, 4.8, 4.19 (Додаток1), як такі, що неправомірно обмежують технічні характеристики обладнання на користь одного учасника ринку та є дискримінаційними по відношенню до інших . Скаржник при цьому навів детальне обґрунтування своєї позиції. Через сім днів від Замовника надійшла дуже коротка відповідь, в якої були відсутні будь-які аргументи та пояснення по сутті питання. Цитата: «Вимоги викладені в п.п. 4.7, 4.8, 4.19 Додатку I-а «ТЕХНІНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» обумовлені технічними вимогами підприємства, тому вважаємо недоцільним внесення змін до вищевказаних пунктів цього Додатку.» Склалася парадоксальна ситуація. Технічні вимоги виписані таким чином, що з двох виробників систем одоризації газу, які офіційно пройшли приймальні випробування і мають затвердженні керівництвом ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» документи, що дозволяють постачання обладнання в газотранспортну систему України – один виробник має право брати участь в тендері, а другий – ні. При цьому, важливо зазначити, що вимоги до автоматичного комплексу одоризації газу, які описані в Додатку І тендерної документації 4.7, 4.8, 4.19 не регламентуються чинними нормативними документами в Україні, є індивідуальними характеристиками кожного виробника і не впливають на надійність роботи автоматичного блоку керування. Особливо це стосується п. 4.7 про обов’язкове використання програмованого логічного контролера (ПЛК), а значить заборону використання спеціалізованого програмованого логічного контролера. Це добре розуміють в іншому підрозділі ПАТ «УКРТРАНСГАЗ», а саме в УМГ «ХАРКІВТРАНСГАЗ». Вони рішуче відкинули спроби «невідомого» учасника протягнути в тендері UA-2017-06-08-000542-c Ремонт систем одоризації газу на ГРС УМГ "ХАРКІВТРАНСГАЗ" такі само технічні вимоги (Додаток2). Цитуємо відповідь УМГ "ХАРКІВТРАНСГАЗ" (https://dozorro.org/tender/UA-2017-06-08-000542-c#tender): 1. Пропозиція: Використання графічного РКІ з можливістю відображення діаграм та візуалізації технологічного процесу. Відповідь УМГ «ХАРКІВТРАНСГАЗ»: Не регламентується чинними нормативними документами в Україні. Внесення змін може призвести до збільшення вартості предмету закупівлі. Відповідно до п.3 статті 22 розділу ІV ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація містить достатню інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Внесення змін до технічних вимог та якісних характеристик предмета закупівлі вважаємо недоцільним. 2. Пропозиція: Використання промислового ПЛК з можливістю його вільного придбання на території України. Відповідь УМГ «ХАРКІВТРАНСГАЗ»: Зміна може призвести до дискримінації учасників. Не вимагається чинними нормативними документами в Україні. Може призвести до збільшення вартості предмету закупівлі. Не впливає на надійність роботи АОУ. Відповідно до п.3 статті 22 розділу ІV ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація містить достатню інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Внесення змін до технічних вимог та якісних характеристик предмета закупівлі вважаємо недоцільним. Така відповідь цілком зрозуміла. Всі виробники даної продукції на стадіях розробки та серійного виробництва керувались затвердженими головним інженером ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» документами: «Технічне завдання» та «Програма та методика проведення приймальних випробувань». Продукція, яка серійно випускається згідно цих документів є легітимною для всіх підрозділів ПАТ «УКРТРАНСГАЗ», і не може бути дискваліфікована на підставі окремих дискримінаційних пунктів технічних вимог. Мета конкурсних торгів – є закупівля державою легітимної продукції за найменшою ціною. В даному випадку завдяки неправомірним технічним вимогам ми бачимо спробу порушити добросовісну конкуренцію між виробниками, що неминуче приведе до збільшення витрат бюджетних коштів. Підсумовуючи вищесказане, наголошуємо, що передбачені Замовником технічні вимоги: - 4.7 «щодо використання виключно програмованого логічного контролера (ПЛК)» - унеможливлюють використання спеціалізованих програмованих контролерів, що порушує добросовісну конкуренція серед учасників, неправомірно обмежує технічні характеристики обладнання на користь одного учасника ринку та є дискримінаційним по відношенню до інших, не вимагається чинними нормативними документами в Україні. Може призвести до збільшення вартості предмету закупівлі. Не впливає на надійність роботи автоматичного блоку керування; - 4.8 «щодо забезпечення модульної структури блоку управління» - не впливає на якісні характеристики предмета закупівлі, не регламентуються чинними нормативними документами в Україні, є індивідуальними характеристиками кожного виробника і не впливають на надійність роботи автоматичного блоку керування, порушує добросовісну конкуренція серед учасників; - 4.19 «використання графічного РКІ» - не регламентується чинними нормативними документами в Україні. Внесення змін може призвести до збільшення вартості предмету закупівлі. Не впливає на надійність роботи автоматичного блоку керування, порушує добросовісну конкуренція серед учасників; Встановивши зазначені вище технічні вимоги в тендерній документації, Замовник тим самим порушує принципи здійснення закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства. Додатки: 1. Додаток1 (п.п. 4.7, 4.8, 4.19 Додатку I-а «ТЕХНІНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ») 2. Додаток2 (Відповідь УМГ ХАРКІВТРАНСГАЗ на спробу ввести неправомірні зміни в ТД) 3. Скан-копія платіжного доручення (Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету); З повагою Директор ТОВ «Термокопмлекс» _____________ Я.С. Шутка
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 05 вересня 2017 19:14
рішення від 05.09.2017 № 6107+лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 05 вересня 2017 19:14
лист Замовнику UA-2017-08-18-000041-c.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2017 16:02
Рішення від 22.09.2017 № 6638.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2017 15:54

Документи подані скаржником

01 вересня 2017 11:41
СКАРГА
01 вересня 2017 11:41
Додаток1
01 вересня 2017 11:41
Додаток2
21 вересня 2017 20:20
Додатковы документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2017 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 68 810 632,80
UAH з ПДВ
66 251 562,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРМА ПЛЮС" 66 607 991,81
UAH з ПДВ
66 607 991,81
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВРАЗ ГРУП" 69 756 177,60
UAH з ПДВ
68 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2017 14:44
40.Банківська гарантія.rar
06 вересня 2017 14:44
37.Статут.pdf
06 вересня 2017 14:44
156.imd
06 вересня 2017 14:44
31.КОШТОРИС.pdf
06 вересня 2017 14:44
27.Сертифiкат_ДСТУ_ISO_14001.pdf
06 вересня 2017 14:44
12.4Договір+Акт_ЕНЕРГОКОМ.pdf
06 вересня 2017 14:44
12.3Договір+Акт_ЄВРО-ТЕСТ.pdf
06 вересня 2017 14:43
11.2. Відгук_Київтрансгаз.pdf
06 вересня 2017 14:43
8.Договір дистрибютора.pdf
06 вересня 2017 14:43
1.Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 вересня 2017 17:18
Розрахунок вартості 2.rar
06 вересня 2017 16:47
ЧТГ 2017.imd
06 вересня 2017 16:30
Банківська гарантія.rar
06 вересня 2017 16:30
Цінова пропозиція.pdf
06 вересня 2017 16:30
Опитувальник.pdf
06 вересня 2017 16:30
Додаткові вимоги.rar

Публічні документи

06 вересня 2017 17:24
Кошторис.pdf
06 вересня 2017 17:24
Дипломи спеціалістів.pdf
06 вересня 2017 17:24
Копія Витягу з ЄДР.pdf
06 вересня 2017 17:24
Копія ІНН директора.pdf
06 вересня 2017 17:24
Копія Паспорту+ІЕ+РО.pdf
06 вересня 2017 17:24
Технічні вимоги.pdf
06 вересня 2017 17:24
Цінова пропозиція.pdf
06 вересня 2017 17:24
Штатний розпис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРМА ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВРАЗ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#32849057
Відхилено 66 251 562,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2017 09:31
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРМА ПЛЮС"
#32917708
Відхилено 66 607 991,81
UAH з ПДВ
26 жовтня 2017 16:15
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВРАЗ ГРУП"
#38449804
Відхилено 68 000 000,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2017 16:19

Інформація про відміну

Дата відміни
26 жовтня 2017 16:19
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі