Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво зовнішніх мереж каналізації с. Фонтанка Лиманського району Одеської області (І, ІІ, ІІІ, ІV черги)
Очікувана вартість
36 098 882,40 UAH
UA-2017-08-17-000938-a f46d0f530900457f80a587c09360a347
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Свищ

+380679248569 nataliya_s1979@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фонтанська сільська рада Лиманського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 04379746
Місцезнаходження: 67571, Україна , Одеська обл., с. Фонтанка, вул. Степна, 4
Контактна особа: Наталія Свищ
+380679248569
nataliya_s1979@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2017 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2017 18:00
Початок аукціону: 05 вересня 2017 13:04
Очікувана вартість: 36 098 882,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво зовнішніх мереж каналізації с. Фонтанка Лиманського району Одеської області (І, ІІ, ІІІ, ІV черги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67571, Україна, Одеська область, Лиманський район, село Фонтанка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2017 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2017 14:49
Додаток № 1 (проект договору).doc
17 серпня 2017 14:49
Додаток № 2 (технічне завдання).docx
17 серпня 2017 14:49
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна частина
Дата подання: 22 серпня 2017 11:15
Дата відповіді: 23 серпня 2017 11:59
З метою якісної підготовки тендерної пропозиціїї, враховуючи відсутність кола суттевих позицій у тендерній документації просимо повідомити: 1) яку необхідно зазначати договірну ціну: тверду або динамічну; 2) до якого класу наслідків відноситься обєкт: СС3 або СС2 з метою належного розрахунку адміністративних витрат кошторису; 3) чи необхідно розробляти та подавати у складі тендерної пропозиції календарний план?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Вашого звернення повідомляємо наступне:
1) Договірна ціна за результатами проведення процедури закупівлі – тверда.
2) Категорія складності об’єкта будівництва – ІІІ (третя). Клас наслідків – СС2 (об'єкти водопроводу і каналізації (включаючи водонапірні башти, очисні споруди, водозабори) промислових підприємств і населених пунктів)
3) Якщо Ви маєте на увазі календарний план (графік) виконання робіт, то так, необхідно розробляти. Уважно вивчайте умови (вимоги) тендерної документації.
Виконання аналогічного договору
Дата подання: 23 серпня 2017 13:28
Дата відповіді: 30 серпня 2017 12:31
У пп 5.1.1. тендерної документації вимагається надання учасником документів що підтверджують прийняття в експлуатацію закінченого будівництва згідно з виконаним аналогічним договором. Враховуючи, що зазначені документи є такми, що належать замовникові, просимо повідомити, яким документом учасник може підтвердити виконання робіт; а також який документ згідно будівельних норм піжтверджує прийняття замовником виконаних учасником робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Вашого звернення повідомляємо наступне:
Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 р. № 293 "Про прийняття національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013" встановлені типові форми документів, необхідних для передання - приймання робіт:
1) "Акт приймання виконаних підрядних робіт" (ф. № КБ-2в);
2) "Довідка про вартість виконаних підрядних робіт" (ф. № КБ-3).
Відповідних документів буде достатньо для виконання Учасником вимог даного пункту тендерної документації.
Натомість, зауважимо, що Учасник не позбавляється права надавати додаткові документи, що на його думку є необхідними, а в останньому випадку таке не може розцінюватись як невідповідність вимогам тендерної документації.
Аналогічні договори
Дата подання: 23 серпня 2017 13:53
Дата відповіді: 30 серпня 2017 12:34
Для підтвердження досвіду виконаних робіт тендерною документацією вимагається зазначення найменування замовника та найменування виконаних учасником робіт. Просимо повідомити у довідці зазначати слід назву обєкта за виконаним аналогічним договором або предмет договору?. В іншому випадку вбачається, що необхідно перелічити усі виконані роботи за зазначеними договорами. Просимо надати розяснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Вашого звернення повідомляємо наступне:
Учасники, у відповідній довідці НЕ ПОВИННІ перелічувати усі виконані роботи за зазначеними договорами. Необхідно вказати НАЙМЕНУВАННЯ виконаних учасником робіт, яке, зазвичай, зазначається в предметі договору.
Ціна пропозиції
Дата подання: 23 серпня 2017 16:20
Дата відповіді: 30 серпня 2017 12:34
Просимо повідомити, яким чином повідомити про цінову пропозицію, адже відсутня її форма у тендерній документації. Чи необхідно ціну повідомляти у складі тендерної пропозиції і яким чином?
Відповідь: Відповідно до Вашого звернення повідомляємо наступне:
Відповідно до п.1.1. ч.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначається наступне: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції та завантаження файлів……». Отже, Учасники повідомляють про цінову пропозицію, заповнюючи електронну форму.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2017 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Чорноморбуденергосервіс" 32 700 012,00
UAH з ПДВ
27 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РД - СТРОЙ СУ - 2" 36 085 969,20
UAH з ПДВ
28 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укргазифікація Південь 34 191 725,04
UAH з ПДВ
33 476 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІОН - 2007" 34 542 246,54
UAH з ПДВ
33 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Об'єднання Одесаагрогаз" 36 090 000,00
UAH з ПДВ
36 053 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЮГСТРОЙ-СУ-1 36 074 999,99
UAH з ПДВ
36 066 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕСТТ" 36 080 162,05
UAH з ПДВ
36 080 162,05
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2017 15:00
Електронний підпис
04 вересня 2017 13:27
Електронний підпис
04 вересня 2017 12:20
Електронний підпис
04 вересня 2017 12:18
Електронний підпис
04 вересня 2017 12:05
підряд Красносілка.rar
04 вересня 2017 12:05
статут.rar
04 вересня 2017 12:05
антикор програма.rar
04 вересня 2017 12:05
паспорт Прохорович.rar
04 вересня 2017 12:05
квіліфікаційна частина.rar
04 вересня 2017 12:05
тендерна пропозиція.jpeg
04 вересня 2017 12:05
технічна частина.rar

Публічні документи

04 вересня 2017 13:21
Електронний підпис
04 вересня 2017 10:42
0GO178067OD.pdf
04 вересня 2017 10:42
Банківська гарантія.rar
02 вересня 2017 22:51
Електронний підпис
02 вересня 2017 22:24
05.2.3. Статут РД-СТРОЙ СУ-2.pdf
02 вересня 2017 22:24
05.2.2. Вытяг РД-СТРОЙ СУ-2.rtf
02 вересня 2017 22:24
05.2.1. Про санкції.PDF
02 вересня 2017 22:24
3_ДЦ_ЛС1_6-4-1.rtf
02 вересня 2017 22:24
3_ДЦ_ЛС1_6-3-1.rtf
02 вересня 2017 22:24
3_ДЦ_ЛС1_6-2-1.rtf
02 вересня 2017 22:24
3_ДЦ_ЛС1_6-1-1.rtf
02 вересня 2017 22:24
3_ДЦ_ИВР.rtf
02 вересня 2017 22:24
03.6.3. Про захист довкілля.PDF
02 вересня 2017 22:24
03.5.6. Довідки по ст.17.PDF
02 вересня 2017 22:24
03.1.6. Проект договору.PDF
02 вересня 2017 22:24
01.01. Пропозиція.PDF

Публічні документи

29 вересня 2017 13:16
Електронний підпис
29 вересня 2017 12:57
Електронний підпис
29 вересня 2017 12:39
ВК-Фонтанка 270917.rar
29 вересня 2017 12:34
Довідка ДФС.pdf
29 вересня 2017 12:34
Довідка МВС.pdf
29 вересня 2017 12:33
Довідка п5 ст17.pdf
29 вересня 2017 12:33
Довідка п2 ст17.pdf
04 вересня 2017 17:07
Електронний підпис
04 вересня 2017 17:06
Електронний підпис
04 вересня 2017 17:00
Довідка 18.pdf
04 вересня 2017 16:48
Відгук 2.pdf
04 вересня 2017 16:48
Відгук 1.pdf
04 вересня 2017 16:48
кошториси.zip
04 вересня 2017 16:48
Календарний план.pdf
04 вересня 2017 16:48
Довідка 21.pdf
04 вересня 2017 16:48
Довідка 20.pdf
04 вересня 2017 16:48
Статут та доповнення.pdf
04 вересня 2017 16:48
Проект договору підряду.pdf
04 вересня 2017 16:48
протокол 4.pdf
04 вересня 2017 16:48
приказ 4.pdf
04 вересня 2017 16:48
Паспорт директора.pdf
04 вересня 2017 16:48
Лицензія.pdf
04 вересня 2017 16:48
кредиты марфин банк.pdf
04 вересня 2017 16:48
кредиты агриколь банк.pdf
04 вересня 2017 16:48
КБ2, КБ3 кр канализ..pdf
04 вересня 2017 16:48
КБ2, КБ3 буд. канализ.pdf
04 вересня 2017 16:48
Дог. ВК-2.pdf
04 вересня 2017 16:48
Дог. К-Х22.pdf
04 вересня 2017 16:48
Довідка контрагента.pdf
04 вересня 2017 16:48
Довідка 25.pdf
04 вересня 2017 16:48
Довідка 24.pdf
04 вересня 2017 16:48
Довідка 23.pdf
04 вересня 2017 16:48
Довідка 22.pdf
04 вересня 2017 16:48
Довідка 19.pdf
04 вересня 2017 16:48
Довідка 18.pdf
04 вересня 2017 16:48
Довідка 17.pdf
04 вересня 2017 16:48
Довідка 16.pdf
04 вересня 2017 16:48
Довідка 15.pdf
04 вересня 2017 16:48
Довідка 14.pdf
04 вересня 2017 16:48
Довідка 13.pdf
04 вересня 2017 16:48
Довідка 12.pdf
04 вересня 2017 16:48
Довідка 11.pdf
04 вересня 2017 16:48
Довідка 10.pdf
04 вересня 2017 16:48
Довідка 9.pdf
04 вересня 2017 16:48
Довідка 8.pdf
04 вересня 2017 16:48
Довідка 7.pdf
04 вересня 2017 16:47
Довідка 6.pdf
04 вересня 2017 16:47
Довідка 5.pdf
04 вересня 2017 16:47
Довідка 4.pdf
04 вересня 2017 16:47
Відомості з ЄДР.pdf
04 вересня 2017 16:47
Банковская гарантия.zip

Публічні документи

04 вересня 2017 16:04
Електронний підпис
04 вересня 2017 16:00
Довідка мат-тех база3.pdf
04 вересня 2017 13:28
Лист- дозвіл.pdf
04 вересня 2017 09:18
Електронний підпис
02 вересня 2017 19:49
16-45759.pdf.p7s
02 вересня 2017 19:49
16-45759.pdf
02 вересня 2017 19:37
Тендерна пропозиція.pdf
02 вересня 2017 19:37
Статут.pdf
02 вересня 2017 19:37
Дозвільні документи.pdf
02 вересня 2017 19:37
Довідка мат-тех.база.pdf
02 вересня 2017 19:37
Довідка мат-тех база2.pdf
02 вересня 2017 19:37
Вытяг 30082017_№1002964173.rtf
02 вересня 2017 19:37
Аникорупційна програма.pdf
02 вересня 2017 19:37
6_ДЦ_ЛС1_6-4-1.rtf
02 вересня 2017 19:37
6_ДЦ_ЛС1_6-3-1.rtf
02 вересня 2017 19:37
6_ДЦ_ЛС1_6-2-1.rtf
02 вересня 2017 19:37
6_ДЦ_ЛС1_6-1-1.rtf
02 вересня 2017 19:37
6_ДЦ_ИВР.rtf

Публічні документи

04 вересня 2017 17:56
Договірна ціна.rtf
04 вересня 2017 17:56
Витяг з ЕДР - Югстрой-су-1.rtf
04 вересня 2017 17:56
дозволи.pdf
04 вересня 2017 17:56
працівники.pdf

Публічні документи

04 вересня 2017 17:01
Електронний підпис
04 вересня 2017 16:50
Витяг з ДРСУ.pdf
04 вересня 2017 16:50
Банк.pdf
04 вересня 2017 16:50
ст 17.pdf
04 вересня 2017 16:50
Згода на оцінку.pdf
04 вересня 2017 16:50
Захист довкілля.pdf
04 вересня 2017 16:50
Істотні умови договору.pdf
04 вересня 2017 16:50
Договірна ціна.pdf
04 вересня 2017 16:50
Фонтанка тендер.7z
04 вересня 2017 16:50
IV Повноваження.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЧОРНОМОРБУДЕНЕРГОСЕРВІС"

ТОВ "РД - СТРОЙ СУ - 2"

ТОВ Укргазифікація Південь

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІОН - 2007"

ТОВ "Об'єднання Одесаагрогаз"

ТОВ ЮГСТРОЙ-СУ-1

ТОВ "ВЕСТТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Чорноморбуденергосервіс"
#40287740
Відхилено 27 990 000,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2017 16:11
ТОВ "РД - СТРОЙ СУ - 2"
#38368123
Відхилено 28 000 000,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2017 12:40
ТОВ Укргазифікація Південь
#20972455
Відхилено 33 476 000,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2017 14:01
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІОН - 2007"
#35226639
Переможець 33 480 000,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2017 14:38

Документи

08 вересня 2017 16:11
Електронний підпис
08 вересня 2017 16:10
ПРОТОКОЛ відхилення.docx
05 вересня 2017 13:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 вересня 2017 12:40
Електронний підпис
08 вересня 2017 16:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 вересня 2017 14:01
Електронний підпис
14 вересня 2017 12:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

27 вересня 2017 14:38
Електронний підпис
20 вересня 2017 14:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2017 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІОН - 2007"
#35226639
33 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2017 14:38
Електронний підпис
20 вересня 2017 14:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:52
Додаткова угода №9 до Договору №88.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:48
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:47
Додаткова угода №8 до дог №88.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:43
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 00:03
Додаткова_угода_№7_до_Договору№88.1.jpg зміни до договору
12 грудня 2019 00:02
Додаткова_угода_№7_до_Договору№88.2.jpg зміни до договору
12 грудня 2019 00:02
Додаткова_угода_№7_до_Договору№88.jpg зміни до договору
12 грудня 2019 00:02
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2019 13:26
Додаткова угода №6 до Договору №88.jpg зміни до договору
04 листопада 2019 12:47
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2019 18:18
ДУ №5 к договору №88.pdf зміни до договору
27 березня 2019 18:16
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 15:38
88.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 15:24
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2018 14:36
ДУ №3 .pdf зміни до договору
04 червня 2018 14:35
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 13:00
Ліон 001.jpg зміни до договору
29 грудня 2017 12:59
88.2 001.jpg зміни до договору
29 грудня 2017 12:59
88.1 001.jpg зміни до договору
29 грудня 2017 12:59
Ліон 001.jpg зміни до договору
29 грудня 2017 12:57
88.2 001.jpg зміни до договору
29 грудня 2017 12:57
88.1 001.jpg зміни до договору
29 грудня 2017 12:57
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2017 11:43
2_001.jpg зміни до договору
20 жовтня 2017 11:42
1_001.jpg зміни до договору
20 жовтня 2017 11:42
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2017 15:54
додатки до договору.pdf укладений
17 жовтня 2017 15:52
договор № 88.pdf укладений
17 жовтня 2017 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни внесено до п.4.1 та до п. 4.1.1 Договору № 88. Нова редакція відповідних пунктів договору - згідно Додаткової угоди № 1.
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір про закупівлю № 88, Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до пункту 4.1. Договору та викласти його в наступній редакції: 4.1.Ціна (вартість) даного Договору є твердою, визначена на підставі тендерної пропозиції Підрядника, визнаного переможцем торгів та складає 33 480 000,00 грн ( Тридцять три мільйони чотириста вісімдесят тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 5 580 000,00 грн (П’ять мільйонів п’ятсот вісімдесят тисяч гривень 00 копійок). - Ціна (вартість) даного Договору на 2017р. складає 1 486 200,00 грн (Один мільйон чотириста вісімдесят шість тисяч двісті гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 247 700,00 грн. (Двісті сорок сім тисяч сімсот гривень 00 копійок). - Ціна (вартість) даного Договору на 2018р. складає 4 877 600, 00 (Чотири мільйони вісімсот сімдесят сім тисяч шістсот гривень 00 копійок ), в тому числі ПДВ – 812 933,33 грн. (Вісімсот дванадцять тисяч дев’ятсот тридцять три гривні гривень 33 копійки). - Ціна (вартість) даного Договору на 2019р. 16 590 200, 00 (Шістнадцять мільйонів п’ятсот дев’яносто тисяч двісті гривень 00 копійок ), в тому числі ПДВ – 2 765 033,33 грн. (Два мільйони сімсот шістдесят п’ять тисяч тридцять три гривні 33 копійки). - Ціна (вартість) даного Договору на 2020р. складає 9 000 000, 00 (Дев’ять мільйонів гривень 00 копійок ), в тому числі ПДВ - 1 500 000,00 грн. (Один мільйон п’ятсот тисяч гривень 00 копійок). - Ціна (вартість) даного Договору на 2021р. складає 1 526 000, 00 (Один мільйон п’ятсот двадцять шість тисяч гривень 00 копійок ), в тому числі ПДВ - 254 333,33 грн. (Двісті п’ятдесят чотири тисячі триста тридцять три гривні 33 копійки). Внести зміни до пункту 4.1.1. Договору та викласти його в наступній редакції: 4.1.1. Замовник при наявності бюджетних асигнувань перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі 30 (тридцять)% від річного обсягу робіт, для цілей придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, на розрахунковий рахунок Підрядника у сумі: - Попередня оплата (аванс) на 2017р. складає 1 486 200,00 грн (Один мільйон чотириста вісімдесят шість тисяч двісті гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 247 700,00 грн. (Двісті сорок сім тисяч сімсот гривень 00 копійок). - Попередня оплата (аванс) на 2018р. складає 1 463 280, 00 (Один мільйон чотириста шістдесят три тисячі двісті вісімдесят гривень 00 копійок ), в тому числі ПДВ – 243 880,00 грн. (Двісті сорок три тисячі вісімсот вісімдесят гривень 00 копійок). - Попередня оплата (аванс) на 2019р. складає 3 936 720,00 (Три мільйони дев’ятсот тридцять шість тисяч сімсот двадцять гривень 00 копійок ), в тому числі ПДВ – 656 120 ,00 грн. (Шістсот п’ятдесят шість тисяч сто двадцять гривень 00 копійок). - Попередня оплата (аванс) на 2020р. складає 2 700 000, 00 (Два мільйони сімсот гривень 00 копійок ), в тому числі ПДВ - 450 000,00 грн. (Чотириста п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок). - Попередня оплата (аванс) на 2021р. складає 457 800, 00 (Чотириста п’ятдесят сім тисяч вісімсот гривень 00 копійок ), в тому числі ПДВ – 76 300,00 грн. (Сімдесят шість тисяч триста гривень 00 копійок).
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни - згідно додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 до Договору № 88
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до пункту 4.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «4.1.Ціна (вартість) даного Договору є твердою, визначена на підставі тендерної пропозиції Підрядника, визнаного переможцем торгів та складає 33 480 000,00 грн (Тридцять три мільйони чотириста вісімдесят тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 5 580 000,00 грн (П’ять мільйонів п’ятсот вісімдесят тисяч гривень 00 копійок). - Ціна (вартість) даного Договору на 2017р. складає 1 486 200,00 грн (Один мільйон чотириста вісімдесят шість тисяч двісті гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 247 700,00 грн. (Двісті сорок сім тисяч сімсот гривень 00 копійок). - Ціна (вартість) даного Договору на 2018р. складає 0, 00 (Нуль гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 0,00 грн. (Нуль гривень 00 копійок). - Ціна (вартість) даного Договору на 2019р. складає 4 900 000,00 грн. (Чотири мільйони дев’ятсот тисяч гривень 00 копійок ), в тому числі ПДВ – 816 666,67 грн. (Вісімсот шістнадцять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок). - Ціна (вартість) даного Договору на 2020р. складає 22 268 418,05 грн. (Двадцять два мільйони двісті шістдесят вісім тисяч чотириста вісімнадцять гривень 05 копійок), в тому числі ПДВ – 3 711 403,00 грн. (Три мільйони сімсот одинадцять тисяч чотириста три гривні 00 копійок). - Ціна (вартість) даного Договору на 2021р. складає 4 825 381,95 грн. (Чотири мільйони вісімсот двадцять п’ять тисяч триста вісімдесят одна гривня 95 копійок), в тому числі ПДВ – 804 230,33 грн. (Вісімсот чотири тисячі двісті тридцять гривень 33 копійки).» 2. Внести зміни до пункту 4.1.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «4.1.1. Замовник при наявності бюджетних асигнувань перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі 30 (тридцять)% від річного обсягу робіт, для цілей придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, на розрахунковий рахунок Підрядника у сумі: - Попередня оплата (аванс) на 2017р. складає 1 486 200,00 грн (Один мільйон чотириста вісімдесят шість тисяч двісті гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 247 700,00 грн. (Двісті сорок сім тисяч сімсот гривень 00 копійок). - Попередня оплата (аванс) на 2018р. відсутня. - Попередня оплата (аванс) на 2019р. складає 1 470 000,00 грн. (Один мільйон чотириста сімдесят тисяч гривень 00 копійок ), в тому числі ПДВ – 245 000,00 грн. (Двісті сорок п’ять тисяч гривень 00 копійок). - Попередня оплата (аванс) на 2020р. складає 5 640 185,42 грн. (П’ять мільйонів шістсот сорок тисяч сто вісімдесят п’ять гривень 42 копійки), в тому числі ПДВ – 940 030,90 грн. (Дев’ятсот сорок тисяч тридцять гривень 90 копійок). - Попередня оплата (аванс) на 2021р. складає 1 447 614,58 грн. (Один мільйон чотириста сорок сім тисяч шістсот чотирнадцять гривень 58 копійок ), в тому числі ПДВ – 241 269,10 грн. (Двісті сорок одна тисяча двісті шістдесят дев’ять гривень 10 копійок).» 3.Внести зміни до календарного плану фінансування будівництва з урахуванням внесених змін
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни - згідно додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 5 до Договору № 88
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни - згідно додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни - згідно додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни - згідно з Додатковою угодою
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML