Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту технологічного обладнання прального цеху БОП
Очікувана вартість
455 944,31 UAH
UA-2017-08-16-001119-c 092f0de23f9540ab97a688c8daac8fde
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Салій Надія Миколаївна

(048)727-14-30 ntvk@zhd.tenet.odessa.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081200
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Контактна особа: Салій Надія Миколаївна
(048)727-14-30
ntvk@zhd.tenet.odessa.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2017 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2017 10:00
Початок аукціону: 15 вересня 2017 15:06
Очікувана вартість: 455 944,31 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 279,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

детальніше див. тендерну документацію
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 од.
Послуги з ремонту технологічного обладнання прального цеху БОП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська обл., Одеса, Середньофонтанська, 26, пасажирське вагонне депо станції Одеса-Головна (ЛВЧД-3 Одеса – Головна)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 жовтня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Який документ треба надавати переможцю торгів, якщо на момент подачі тендерних пропозиції не введено в дію Єдиний державний реєстр,
Дата подання: 01 вересня 2017 14:03
Дата відповіді: 05 вересня 2017 18:39
В пункті ТД 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, підпункт 6.1. Документ, який підтверджує, що юридична особа не внесена до єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення. Цей документ необхідно надати переможцю торгів. Але зважаючи на роз'яснення від Міністерства юстиції, а саме (http://old.minjust.gov.ua/50657): Інформація щодо отримання відомостей про юридичну особу з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення До Міністерства юстиції надходять численні звернення щодо отримання відомостей про відсутність/наявність юридичної особи в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. У зв’язку з цим інформуємо про таке. Відповідно до частини першої статті 59 Закону України «Про запобігання корупції» відомості про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, вносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що формується та ведеться Національним агентством з питань запобігання корупції. До початку ведення цього Єдиного державного реєстру Міністерство юстиції продовжує здійснювати повноваження щодо забезпечення ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення (пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 171). Відповідно до наказу Міністерства юстиції від 11 січня 2012 року № 39/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 січня 2012 року за № 28/20341, до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення вносяться лише відомості про фізичних осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень. Таким чином, у Міністерства юстиції відсутні повноваження стосовно надання документу щодо притягнення юридичної особи до відповідальності за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень. Разом з тим, отримання інформації щодо притягнення/не притягнення керівника або інших посадових осіб юридичної особи до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень може бути здійснено на письмовий запит фізичної особи (уповноваженої нею особи) у Головних управліннях юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управліннях юстиції в областях, містах Києві та Севастополі у формі інформаційної довідки з відповідного реєстру. Додатково інформуємо, що Міністерством економічного розвитку і торгівлі України як головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державних закупівель, 30 квітня 2015 року надано роз’яснення № 3302-05/14183-07 «Щодо набрання чинності змін до Закону України «Про здійснення державних закупівель». Питання: Який документ треба надавати переможцю торгів, якщо як зараз на момент подачі тендерних пропозиції не введено в дію Єдиний державний реєстр юридичних осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення? Або пропонуємо змінити на більш розумілє формулювання, наприклад: Оригінал документа, виданого після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, який підтверджує, що юридичну особу, яка є учасником не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (у разі, якщо на момент подачі тендерних пропозиції не введено в дію Єдиний державний реєстр, відповідно до вимог Закону України «Про запобігання корупції» надати довідку у довільній формі, за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірену печаткою (в разі наявності), яка містить інформацію, що юридичну особу, яка є учасником не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, сформовану після дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Переможець торгів повинен подати замовнику у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, наступні документи, дійсні на момент подання:
а саме відповідно до абз. 2 част. 3 ст. 17 ЗУ « Про публічні закупівлі» та п.п. 6.1 розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - документ, який підтверджує, що юридична особа не внесена до єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-08-16-001119-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Старсервіс ЛТД", Код ЄДРПОУ:39329420
Дата подання: 26 вересня 2017 23:43
СКАРГА про порушення законодавства у сфері державних закупівель, невідповідність переможця торгів ТОВ «Лізоформ» вимогам Тендерної документації Замовника.
За результатами ретельного ознайомлення з інформацією, документами, викладеними Замовником та учасниками торгів в електронній системі закупівель, вважаємо за необхідне зазначити про порушення Замовником процедури відкритих торгів на закупівлю послуг з ремонту технологічного обладнання прального цеху БОП (код ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки), що вбачається з зазначеного нижче. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, і вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Зазначені кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. На виконання зазначеної норми Закону України, підрозділом 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника щодо закупівлі послуг з ремонту технологічного обладнання прального цеху БОП (код ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки), що вбачається з зазначеного нижче (далі – Тендерна документація Замовника) містить кваліфікаційні критерії, яким мають відповідати учасники, а також вимоги щодо інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, порядок, умови та строки забезпечення пропозиції, які повинні подаватись учасником та, серед іншого, складатись з інформації в довільній формі, щодо відповідності предмету закупівлі зареєстрованого виду економічної діяльності. Враховуючи викладене, виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасникам процедури закупівлі необхідно надавати належним чином оформлені пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота) у суворій відповідності до вимог тендерної документації, а Замовник зобов’язаний ретельно розглянути кожну тендерну пропозицію та визначити переможцем лише того учасника, тендерна пропозиція якого повністю відповідає Тендерній документації Замовника. Однак, усупереч викладеному, незважаючи на те, що однин з учасників торгів – Товариство з обмеженою відповідальністю «Лізоформ» не відповідав кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону тендерної документації, тендерна пропозиція ТОВ «Лізоформ» не була відхилена Замовником, а навпаки такий учасник став переможцем торгів, що є грубим порушення основних цілей та принципів здійснення закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» є неможливим. Відповідно до даних про державну реєстрацію юридичної особи, а також відповідно до Статуту ТОВ «Лізоформ» (у новій редакції), який затверджений протоколом загальних зборів учасників №16 від 04.07.2017р. – Товариство з обмеженою відповідальністю «Лізоформ» зареєстроване 15.02.2007р. Печерською районною у м. Києві державною адміністрацією та внесене до ЄДР за номером запису 1 070 102 0000 026330, яке здійснює господарську діяльність за наступними видами діяльності:  Код КВЕД 01.62 Допоміжна діяльність у тваринництві;  Код КВЕД 46.46 Оптова торгівля фармацевтичними товарами;  Код КВЕД 46.49 Оптова торгівля іншими товарами господарського призначення;  Код КВЕД 81.22 Інша діяльність із прибирання будинків і промислових об'єктів;  Код КВЕД 81.29 Інші види діяльності із прибирання;  Код КВЕД 46.69 Оптова торгівля іншими машинами й устаткованням;  Код КВЕД 46.75 Оптова торгівля хімічними продуктами;  Код КВЕД 47.99 Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами;  Код КВЕД 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах;  Код КВЕД 41.10 Організація будівництва будівель (основний);  Код КВЕД 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель При цьому, слід зазначити, що відповідно до Тендерної документації Замовника предметом закупівлі є послуги з ремонту технологічного обладнання прального цеху БОП (код ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки), які відповідно до Національного класифікатора України «Класифікація видів економічної діяльності» ДК 009:2010, затверджений наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010р. №457, передбачено як «Ремонт і технічне обслуговування машин і устатковання промислового призначення» (Код КВЕД 33.12). Відповідно до підрозділу 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника містить кваліфікаційні критерії, яким мають відповідати учасники, а також вимоги щодо інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, порядок, умови та строки забезпечення пропозиції, які повинні подаватись учасником та, серед іншого, складатись з інформації в довільній формі, щодо відповідності предмету закупівлі зареєстрованого виду економічної діяльності. Однак, ані в Статуті, ані в ЄДР у переможця торгів – ТОВ «Лізоформ» відсутній такий вид економічної діяльності як «ремонт і технічне обслуговування машин і устатковання промислового призначення» (Код КВЕД 33.12). При цьому, у складі тендерної пропозиції дійсно є довідка ТОВ «Лізоформ» у довільній формі щодо відповідності предмету закупівлі зареєстрованого виду економічної діяльності ТОВ «Лізоформ», яка не відповідає дійсності, тобто є такою, що вводить в оману Замовника та, на наш погляд, є підставою для ретельного вивчення її змісту та правових підстав існування, як Антимонопольним комітетом України – державного органу із спеціальним статусом, метою діяльності якого є забезпечення державного захисту конкуренції у підприємницькій діяльності та у сфері державних закупівель, так і компетентними органами влади. З викладеного вбачається, що у ППФ "Лізоформ" відсутній такий вид діяльності, що відповідає виду та обсягу послуг, які необхідно провести в межах виконання договору, який буде укладений з переможцем торгів згідно оголошення №UA-2017-08-16-001119-c про проведення відкритих торгів з закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту технологічного обладнання прального цеху БОП) код ДК 021:2015 – 5053. Вказане вище дає підстави вважати пропозицію ТОВ «Лізоформ» такою, яка не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, а тому надана пропозиція мала б бути відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Окрім, вказаного вище підпунктом 2.1 підрозділу 5 розділу 3 Тендерної документації Замовника передбачено, що для підтвердження інформації учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції, довідку в довільній формі з переліком необхідного обладнання та матеріально-технічної бази. Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Лізоформ» наявна довідка (у довільній формі) про наявність матеріально-технічних ресурсів від 12.09.2017р. за вих. №01-02/04/865 з переліком працівників ТОВ «Лізоформ». При цьому слід зазначити, що перелік працівників не є «переліком необхідного обладнання та матеріально-технічної бази», як того вимагає Тендерна документація Замовника. Отже, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Лізоформ» відсутній документ, який передбачений підпунктом 2.1 підрозділу 5 розділу 3 Тендерної документації Замовника. Замовник, не перевіривши надану Товариством з обмеженою відповідальністю «Лізоформ» інформацію, з рештою, визначив переможцем учасника, який об’єктивно нездатний виконати зобов’язання по договору за оголошеним предметом закупівлі. Відповідно до пункту 1) частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Проте, всупереч нормі Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації, тендерний комітет Замовника визначив переможцем торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «Лізоформ» - учасника, який не відповідає встановленим тендерною документацією відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» кваліфікаційним критеріям. Зазначене рішення порушує законодавство у сфері публічних закупівель щодо ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Вважаємо, що визначення переможцем торгів ТОВ «Лізоформ», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, порушує законні права та інтереси ТОВ «Старсервіс ЛТД», як учасника публічних закупівель, що є неприпустимим і не відповідає встановленим законом принципам здійснення публічних закупівель. ТОВ «Старсервіс ЛТД» вважає, що відсутність у складі тендерної документації належно оформлених документів, які за своїм змістом повинні відображати актуальну, правдиву та законну інформацію, відсутність переліку необхідного обладнання та матеріально-технічної бази є не лише підставою для відхилення пропозиції такого учасника, а й додатковим підтвердженням не відповідності ТОВ «Лізоформ» кваліфікаційним вимогам, встановленим Тендерною документацією Замовника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 вересня 2017 14:36
Рішення від 28.09.2017 № 6765.pdf
Дата публікації: 29 вересня 2017 14:35
рішення від 12.10.2017 № 7214.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2017 18:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендернуї пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Лізоформ» код згідно з ЄДРПОУ 34937637 відхилено на підставі рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7214-р/пк-пз від 12.10.2017
Дата виконання рішення замовником: 17 листопада 2017 17:35

Документи подані скаржником

26 вересня 2017 23:43
Скарга.pdf
26 вересня 2017 23:43
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

06 жовтня 2017 16:36
Витяг.jpg
06 жовтня 2017 16:36
Пояснення 1 арк.jpg
06 жовтня 2017 16:36
Пояснення 2 арк.jpg
06 жовтня 2017 16:36
Пояснення.doc

Документи Органу Оскарження

29 вересня 2017 14:35
Рішення від 28.09.2017 № 6765.pdf
18 жовтня 2017 18:47
рішення від 12.10.2017 № 7214.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2017 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Лізоформ 323 659,67
UAH
323 659,67
UAH
Документи
ТОВ "Старсервіс ЛТД" 449 696,85
UAH
449 696,85
UAH
Документи
ТОВ "ТЕХНОБОРД" 453 821,46
UAH
453 821,46
UAH
Документи

Публічні документи

22 вересня 2017 13:19
документи переможця
12 вересня 2017 17:10
пропозиція.zip

Публічні документи

07 листопада 2017 15:24
Довідка про юр. особу.pdf
07 листопада 2017 14:33
Довідка з НАПЗК.pdf
07 листопада 2017 14:33
Довідка з Мінюста.pdf
07 листопада 2017 14:33
Довідка з МВС.pdf
07 листопада 2017 14:33
Довідка з ДФС.pdf
13 вересня 2017 21:42
Статут.pdf
13 вересня 2017 21:42
Протокол 1_17.pdf
13 вересня 2017 21:42
Перелік запчастин.pdf
13 вересня 2017 21:42
Обладнання та мат. база.pdf
13 вересня 2017 21:42
Наявність рахунку.pdf
13 вересня 2017 21:42
Наявність працівників.pdf
13 вересня 2017 21:42
Калькуляція послуг.pdf
13 вересня 2017 21:42
Інформація зі звіту 1-ДФ.pdf
13 вересня 2017 21:42
Захист довкілля.pdf
13 вересня 2017 21:42
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

13 вересня 2017 12:43
СТАТУТ.pdf
13 вересня 2017 12:43
ПРОТОКОЛ.pdf
13 вересня 2017 12:43
НФОРМАЦЯ 1 ДФ.pdf
13 вересня 2017 12:43
КАЛЬКУЛЯЦЯ.pdf
13 вересня 2017 12:43
ДОВДКА ЩОДО ОБЛАДНАННЯ.pdf
13 вересня 2017 12:43
ДОВДКА ПРО ТЕХН. УМОВИ.pdf
13 вересня 2017 12:43
ДОВДКА ПРО РАХУНОК.pdf
13 вересня 2017 12:43
ДОВДКА ПРО ПРАЦВНИКВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Лізоформ

ТОВ "Старсервіс ЛТД"

ТОВ "ТЕХНОБОРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Лізоформ
#34937637
Рішення скасоване 323 659,67
UAH
27 жовтня 2017 19:06
ТОВ Лізоформ
#34937637
Відхилено 323 659,67
UAH
27 жовтня 2017 19:08
ТОВ "Старсервіс ЛТД"
#39329420
Переможець 449 696,85
UAH
02 листопада 2017 15:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2017 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Старсервіс ЛТД"
#39329420
449 696,85
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 листопада 2017 17:38
Договір_87_сторінка_4.jpg укладений
17 листопада 2017 17:07
Договір_87_сторінка_3.jpg укладений
17 листопада 2017 17:07
Договір_87_сторінка_10.jpg укладений
17 листопада 2017 17:07
Договір_87_сторінка_8.jpg укладений
17 листопада 2017 17:07
Договір_87_ сторінка_5.jpg укладений
17 листопада 2017 17:07
Договір _87_сторінка_2.jpg укладений
17 листопада 2017 17:07
Договір_87_ сторінка_12.jpg укладений
17 листопада 2017 17:07
Договір_87_ сторінка_13.jpg укладений
17 листопада 2017 17:07
Договір_87_ сторінка_11.jpg укладений
17 листопада 2017 17:07
Договір_87_ сторінка_6.jpg укладений
17 листопада 2017 17:07
Договір _87_сторінка 1.jpg укладений
17 листопада 2017 17:07
Договір _87_сторінка_7.jpg укладений
17 листопада 2017 17:07
Договір_87_ сторінка_9.jpg укладений
17 листопада 2017 17:07