Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ваксігрип інактивована спліт-вакцина для профілактики грипу, рідка, в шприці по 0,5мл. з прикріпленою голкою
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2017-08-16-000628-b cf1af8a6a65447409ccf304a5cabbb32
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ляшенко Оксана Петрівна

+380564947046 kpni@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Криворізький психоневрологічний інтернат" ДОР"
Код ЄДРПОУ: 03188286
Місцезнаходження: 50033, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Треньова, 15
Контактна особа: Ляшенко Оксана Петрівна
+380564947046
kpni@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2017 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2017 16:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2017 16:01
Початок аукціону: 29 серпня 2017 14:19
Очікувана вартість: 48 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

250 доз
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 шт
Ваксігрип інактивована спліт-вакцина для профілактики грипу, рідка, в шприці по 0,5мл. з прикріпленою голкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50033, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Треньова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 вересня 2017  —  15 вересня 2017
ДК 021:2015: 33650000-1 — Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2017 10:36
Оголошення.doc
16 серпня 2017 15:57
Специфікація.xls
16 серпня 2017 15:57
Договір (проект).doc
18 серпня 2017 10:36
Оголошення.doc
16 серпня 2017 15:57
Оголошення.doc
16 серпня 2017 15:57
Специфікація.xls
16 серпня 2017 15:57
Договір (проект).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін придатності
Дата подання: 17 серпня 2017 16:53
Дата відповіді: 18 серпня 2017 10:35
Добрий день, шановний тендерний комітет, висловлюємо Вам свою повагу та ознайомившись з оголошенням за Ідентифікатором закупівлі: UA-2017-08-16-000628-b, ми маємо намір взяти участь на закупівлю: 33600000-6 Фармацевтична продукція - 33651660-2 - Вакцини проти грипу - Ваксігрип інактивована спліт-вакцина для профілактики грипу, рідка, в шприці по 0,5мл. з прикріпленою голкою (1 доза). Але загальний термін придатності товару виробника, з яким ми бажаємо вийти на торги, складає 1 рік з дати його виготовлення виробником Санофі Пастер С. А., Франція. Отже, кінцевий термін придатності товару вказаного виробника, після доставки в Україну, митних процедур, розвезення кінцевому користувачу може складати 4-5місяців. В Технічних умовах та вимогах п.4 тендерної документації вказано: « Строк придатності товару на момент поставки повинен становити не менше ніж 60-70% від загального строку придатності ». Просимо Вас внести зміни технічні умови таким чином: «Строк придатності товару на момент поставки повинен становити не менше ніж 40 % від загального строку придатності».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Тендерний комітет вирішив виконати Ваше прохання та внести зміни.
Бажаємо успіху!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2017 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 35 350,13
UAH з ПДВ
35 350,13
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР" 40 494,15
UAH з ПДВ
39 397,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БаДМ" 40 494,15
UAH з ПДВ
39 400,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Бізнес Центр Фармація" 40 475,43
UAH з ПДВ
40 475,43
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2017 12:16
Гарантійний лист.pdf
23 серпня 2017 12:16
довідка про довкілля.pdf
23 серпня 2017 12:14
ст 17 подвійна нова.pdf
23 серпня 2017 12:14
Статут нот.зав.копія.pdf

Публічні документи

28 серпня 2017 09:57
ViewFile.pdf

Публічні документи

28 серпня 2017 12:20
БЦФ ваксігрип.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"

ТОВ "БаДМ"

ТОВ "Бізнес Центр Фармація"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
Переможець 35 350,13
UAH з ПДВ
01 вересня 2017 10:35

Документи

01 вересня 2017 10:35
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2017 10:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
35 350,13
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 вересня 2017 10:35
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
вакцина дод.угода 99.jpg зміни до договору
01 листопада 2017 12:28
специфікація укладений
11 вересня 2017 11:08
договір стр4 укладений
11 вересня 2017 11:08
договір стр3 укладений
11 вересня 2017 11:08
договір стр2 укладений
11 вересня 2017 11:08
договір укладений
11 вересня 2017 11:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): здійснена замовником технічна помилка у виборі процедури закупівлі.
Номер договору про закупівлю: СПЕ-11
Договір:
Номер додаткової угоди: СПЕ-11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML