Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пекарське обладнання для ПТНЗ Рівненської області: ДНЗ «Рівненське вище професійне училище ресторанного сервісу і торгівлі»
Очікувана вартість
1 115 595,00 UAH
UA-2017-08-16-000351-a 075e366632f4452596e8148e35e69020
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коржевський Петро Миколайович

+380362264739 tender.gk2014@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02145777
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, МАЙДАН ПРОСВІТИ, будинок 2
Контактна особа: Коржевський Петро Миколайович
+380362264739
tender.gk2014@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2017 10:54
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2017 10:59
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2017 10:59
Початок аукціону: 11 вересня 2017 12:23
Очікувана вартість: 1 115 595,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 од
Пекарське обладнання для ПТНЗ Рівненської області: ДНЗ «Рівненське вище професійне училище ресторанного сервісу і торгівлі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33000, Україна, Рівненська область, Рівне, вулиця Данила Галицького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2017 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2017 12:31
74_2_П_Табл_ТД_Пекарське_обладнання.docx
31 серпня 2017 12:31
пекарське обладнання.PDF
31 серпня 2017 12:31
61_ТД_Пекарське_обладнання.docx
31 серпня 2017 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2017 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2017 12:31
74_2_П_Табл_ТД_Пекарське_обладнання.docx
31 серпня 2017 12:31
пекарське обладнання.PDF
16 серпня 2017 10:55
пекарське обладнання.PDF
31 серпня 2017 12:31
61_ТД_Пекарське_обладнання.docx
16 серпня 2017 10:55
61_ТД_Пекарське_обладнання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо характеристики обладнання
Дата подання: 21 серпня 2017 10:43
Дата відповіді: 31 серпня 2017 12:32
1. У поз.8 Планетарнний міксер – чи можливо змінити габаритний розмір з 390-410х490х510х625-640 на 350-440х490х510х625-640 2. У поз.9 Шафа холодильна – на нашу думку у вказаних розмірах 850-860х690-710х2000-2100мм допущена помилка , так як таких розмірів холодильних шаф на 690-710 літрів не існує у жодного з виробників. Чи можна відповідно до цього запиту поставити холодильну шафу розміром 697х854х2028мм. 3. У поз.12 Вага торгівельна – вкажіть максимальну вагу зважування (на скільки кілограм). 4. У позиції 13 Міксер планетарний – сплутані габаритні розміри(довжина з глибиною). Ви вказуєте 230х350х400мм, а має бути 350х230х400мм 5. У поз.15 Шафа морозильна – на нашу думку у вказаних розмірах 925-935х730-740х2060-2070мм допущено помилку . Чи можна відповідно до цього запиту поставити морозильну шафу розміром 697х854х2028мм. 6. У поз.19 – жарочна поверхня- вказано виготовлено із нержавіючої сталі. Уточніть які саме елементи виготовлені з нержавійки? 7. У поз.21 – плита індукційна настільна двохконфорочна – вказано потужність від 3,3 до 3,6 кВт – мається на увазі – потужність за 1 конфорку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання 1. У поз.8 Планетарнний міксер – чи можливо змінити габаритний розмір з 390-410х490х510х625-640 на 350-440х490х510х625-640
Відповідь 1. Позиція 8 «Планетарний міксер» – габаритні розміри змінено. (див. Тендерну документацію від 30.08.2017 року).
Питання 2. У поз.9 Шафа холодильна – на нашу думку у вказаних розмірах 850-860х690-710х2000-2100мм допущена помилка , так як таких розмірів холодильних шаф на 690-710 літрів не існує у жодного з виробників. Чи можна відповідно до цього запиту поставити холодильну шафу розміром 697х854х2028мм.
Відповідь 2. Позиція 9 «Шафа холодильна» – габаритні розміри змінено. (див. Тендерну документацію від 30.08.2017 року).
Питання 3. У поз.12 Вага торгівельна – вкажіть максимальну вагу зважування (на скільки кілограм)?
Відповідь 3. Позиція 12 «Вага торгівельна» – вимоги до характеристик обладнання уточнено (див. Тендерну документацію від 30.08.2017 року).
Питання 4. У позиції 13 Міксер планетарний – сплутані габаритні розміри(довжина з глибиною). Ви вказуєте 230х350х400мм, а має бути 350х230х400мм
Відповідь 4. Позиція 13 «Міксер планетарний» – габаритні розміри змінено. (див. Тендерну документацію від 30.08.2017 року).
Питання 5. У поз.15 Шафа морозильна – на нашу думку у вказаних розмірах 925-935х730-740х2060-2070мм допущено помилку . Чи можна відповідно до цього запиту поставити морозильну шафу розміром 697х854х2028мм.
Відповідь 5. Позиція 15 «Шафа морозильна» – неможна поставити шафу запропонованих розмірів.
Питання 6. У поз.19 – жарочна поверхня- вказано виготовлено із нержавіючої сталі. Уточніть які саме елементи виготовлені з нержавійки?
Відповідь 6. Позиція 19 «Жарочна поверхня» - вимоги до характеристик обладнання уточнено (див. Тендерну документацію від 30.08.2017 року).
Питання 7. У поз.21 – плита індукційна настільна двохконфорочна – вказано потужність від 3,3 до 3,6 кВт – мається на увазі – потужність за 1 конфорку?
Відповідь 7. Позиція 21 «Плита індукційна» – вимоги до характеристик обладнання уточнено (див. Тендерну документацію від 30.08.2017 року).
щодо характеристик
Дата подання: 21 серпня 2017 10:48
Дата відповіді: 31 серпня 2017 12:32
Поз.22 - тісторозкатка - вкажіть для якого тіста вона буде використовуватися?
Відповідь: Питання 1. Поз.22 - тісторозкатка - вкажіть для якого тіста вона буде використовуватися?
Відповідь 1. Позиція 22 «Тісторозкатка» – вимоги до характеристик обладнання уточнено (див. Тендерну документацію від 30.08.2017 року).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2017 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 1 115 590,00
UAH
1 115 590,00
UAH
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАЛАК ЛЮДМИЛА ЛЕОНІДІВНА 1 115 595,00
UAH
1 115 595,00
UAH
Документи

Публічні документи

11 вересня 2017 12:48
Довідка про судимість.pdf
31 серпня 2017 09:34
аналогічний договір.pdf
31 серпня 2017 09:34
Витяг з ЄДР.pdf
31 серпня 2017 09:34
відгук до договору.pdf
31 серпня 2017 09:34
довідка стаття 17.pdf
31 серпня 2017 09:34
Довіреність.pdf
31 серпня 2017 09:34
Статут.pdf
31 серпня 2017 09:34
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

31 серпня 2017 10:04
Выписка Лалак ЛЛ.pdf
31 серпня 2017 10:04
Ідент код.jpeg
31 серпня 2017 10:04
ст 17.jpeg
31 серпня 2017 10:04
тендерна пропозиція.pdf
31 серпня 2017 10:04
тех характеристики.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАЛАК ЛЮДМИЛА ЛЕОНІДІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 1 115 590,00
UAH
18 вересня 2017 15:15

Документи

18 вересня 2017 15:15
Електронний підпис
15 вересня 2017 18:42
Повідомлення про намір
15 вересня 2017 18:42
Протокол розгляду
15 вересня 2017 18:42
Протокол №23
11 вересня 2017 12:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2017 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
1 115 590,00
UAH
Документи

Документи

18 вересня 2017 15:15
Електронний підпис
15 вересня 2017 18:42
Повідомлення про намір
15 вересня 2017 18:42
Протокол розгляду
15 вересня 2017 18:42
Протокол №23
11 вересня 2017 12:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 грудня 2017 17:09
платіжне доручення 2 укладений
12 грудня 2017 17:07
платіжне доручення 1 укладений
12 грудня 2017 17:07
акт приймання-передачі 2 укладений
12 грудня 2017 17:07
акт приймання-передачі 1 укладений
12 грудня 2017 17:07
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2017 19:14
Договір 10.10.17.PDF зміни до договору
10 жовтня 2017 19:07
Додаток 4.PDF зміни до договору
10 жовтня 2017 19:07
додаток 3.PDF зміни до договору
10 жовтня 2017 19:07
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2017 10:51
кошторис зміни 09.10.2017.PDF зміни до договору
09 жовтня 2017 10:47
зміни 09.10.17.PDF зміни до договору
09 жовтня 2017 10:47
додаток 5.pdf зміни до договору
09 жовтня 2017 10:47
додаток4.PDF зміни до договору
09 жовтня 2017 10:47
додаток 3.PDF зміни до договору
09 жовтня 2017 10:47
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2017 21:57
специф 2.PDF укладений
02 жовтня 2017 21:42
специф 1.PDF укладений
02 жовтня 2017 21:42
додаток до договору.PDF укладений
02 жовтня 2017 21:42
Договір 2.PDF укладений
02 жовтня 2017 21:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення кошторису, уточнення дати закінчення договору
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): нова редакція окремих пунктів договору
Номер договору про закупівлю: 2
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): нова редакція окремих пунктів договору
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 074 314,00
UAH