Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) ( персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
198 500,00 UAH
UA-2017-08-11-000263-b ● 07d8b882959841bb9a6304504f5a2594
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 22 Вінницької міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 13335682 |
Місцезнаходження: | 21012, Україна , Вінницька обл., м.Вінниця, вул.Данила Нечая,21 |
Контактна особа: |
Галина Кучугурова +380677511259 galina_kuchugurova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2017 10:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2017 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2017 12:00 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2017 11:05 |
Очікувана вартість: | 198 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 992,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 одиниця
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) ( персональні комп’ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21012, Україна, Вінницька область, Вінниця, Данила Нечая,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2017
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2017 15:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2017 15:43 |
Додаток 2 Форма пропозиція.docx | |
15 серпня 2017 15:43 |
Додаток 1 Технічні вимоги до ПК.docx | |
15 серпня 2017 15:43 |
Проект договору на ПК.docx | |
15 серпня 2017 15:43 |
Оголошення ЗШ 22.docx | |
15 серпня 2017 15:43 |
Зміни до додатку 1.docx | |
15 серпня 2017 15:43 |
Зміни до додатку 2.docx | |
15 серпня 2017 15:42 |
Зміни до проекту договору.docx |
15 серпня 2017 15:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 серпня 2017 15:43 |
Додаток 2 Форма пропозиція.docx
|
|||
15 серпня 2017 15:43 |
Додаток 1 Технічні вимоги до ПК.docx
|
|||
15 серпня 2017 15:43 |
Проект договору на ПК.docx
|
|||
15 серпня 2017 15:43 |
Оголошення ЗШ 22.docx
|
|||
15 серпня 2017 15:43 |
Зміни до додатку 1.docx
|
|||
15 серпня 2017 15:43 |
Зміни до додатку 2.docx
|
|||
15 серпня 2017 15:42 |
Зміни до проекту договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналог
Дата подання: 12 серпня 2017 12:22
Дата відповіді: 14 серпня 2017 11:52
Шановні замовник, Ви розглядаєте аналогічний товар від інших виробників? Завчасно дякую за відповідь.
Відповідь: Так
Гарантія
Дата подання: 14 серпня 2017 02:55
Дата відповіді: 14 серпня 2017 11:46
В вимогах до технічної специфікації персонального комп’ютера зазначена гарантія не менше 3 років. Просимо надати пояснення:
1. Чи потрібно мати власний сервісний центр в м. Вінниця, або достатньо якщо він буде знаходитись, наприклад в м. Маріуполь ?
2. Який час реакції на гарантійне звернення з відновленням працездатності 3 дні, 14 днів, один місяць, в продовж року ?
3. Гарантія на Товар (все обладнання, що входить до його комплектації) має бути надано виробником або його офіційним представником з долученням відповідного авторизованого листа до пропозиції? Чи Постачальник може перекладати відповідальність за поломки й несправності на будь-яких третіх осіб, тим самим ухилятися від гарантійного відновлення працездатності обладнання ?
4. Гарантійне обслуговування з виїздом сервісного інженеру на місце експлуатації обладнання має бути безкоштовне? Чи Покупець за власний кошт завозить товар до сервісного центру або направляє його до іншому місту у разі відсутності сервісного центру у м.Вінниця ?
5. Впродовж гарантійного терміну, у разі такої потреби, вивіз техніки від Покупця на гарантійне обслуговування чи ремонт, а також повернення її Покупцю, має здійснюватися транспортом Постачальника чи за рахунок Покупця?
6. Заявка щодо необхідного сервісного обслуговування Товару подається Постачальнику Покупцем усно, по телефону, електронною поштою тощо ? Виконання отриманої заявки Постачальник повинен здійснювати впродовж якого часу ?
7. Постачальник повинен мати власний центр технічної підтримки з можливістю звернення до нього по безкоштовній телефонній лінії, яка працює в робочі дні та отримати інформацію щодо умов гарантійного обслуговування?
8. Постачальник повинен мати сервісний центр у місті Вінниці, який має виконувати гарантійне обслуговування Товару? Чи Постачальник може декларативно перекинути гарантійне обслуговування третім особам, які не є стороною договору поставки та не несуть прямої відповідальності за гарантійне обслуговування?
9. Учасник має надати документальне підтвердження про те, що в нього є фахівці у сервісному центрі, які акредитовані виробником та мають відповідну кваліфікацію і повноваження (сертифікати, листи, тощо) для виконання сервісного обслуговування ?
Надіємось на Ваше розуміння та просимо надати відповідь, оскільки від неї залежить формування собівартості на запропонований товар та вартість нашої пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Так, потрібно мати власний сервіс в м.Вінниці.
2.Реакція на гарантійне звернення з відновлення працездатності повина бути не більше 3-х днів.
3.Гарантія на обладнання повина бути надана виробником і відповідно авторизованим листом.
4. Гарантійне обсуговування повино бути безкоштовним.
5.Якщо техніка на гарантійному обслуговуванні повина вивозитись за рахунок постачальника.
6.Заявка на отримання сервісного обслуговування повина подаватись Покупцем,у вигляді листа та надісланого електронною адресою. Термін виконання данної заявки не більше 3-х днів.
7.Постачальник повинен мати сервісний центр технічної підпримки для виконання умов гарантійного обсуговування.
8.Сервісний центр повинен бути в м.Вінниці для виконання гарантійного обслуговування та має нести відповідальність за якість обсуговування.
9.Постачальник має надати документи підтверджені, про наявність фахівців в сервісному центрі з відповідною кваліфікацією.
2.Реакція на гарантійне звернення з відновлення працездатності повина бути не більше 3-х днів.
3.Гарантія на обладнання повина бути надана виробником і відповідно авторизованим листом.
4. Гарантійне обсуговування повино бути безкоштовним.
5.Якщо техніка на гарантійному обслуговуванні повина вивозитись за рахунок постачальника.
6.Заявка на отримання сервісного обслуговування повина подаватись Покупцем,у вигляді листа та надісланого електронною адресою. Термін виконання данної заявки не більше 3-х днів.
7.Постачальник повинен мати сервісний центр технічної підпримки для виконання умов гарантійного обсуговування.
8.Сервісний центр повинен бути в м.Вінниці для виконання гарантійного обслуговування та має нести відповідальність за якість обсуговування.
9.Постачальник має надати документи підтверджені, про наявність фахівців в сервісному центрі з відповідною кваліфікацією.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 серпня 2017 11:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРОЗОРI ТЕХНОЛОГIЇ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ |
174 834,00
UAH з ПДВ
|
174 834,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
191 700,00
UAH з ПДВ
|
191 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ІТ-Інтегратор |
194 388,00
UAH з ПДВ
|
194 388,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРОЗОРI ТЕХНОЛОГIЇ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ #40847007 |
Відхилено |
174 834,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2017 09:21
|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Відхилено |
191 700,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2017 09:22
|
ТОВ ІТ-Інтегратор #31091208 |
Переможець |
194 388,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2017 19:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2017 10:47
|
договір № ВН-321.pdf | укладений |
05 вересня 2017 10:42
|