Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

автомобіль RENAULT LOGAN “або еквівалент” (ДК 021:2015 - 34110000-1 - легкові автомобілі)
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2017-08-11-000133-b 2ef1bacecc634ea396d69b94a152e082
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Федоренко

+380994001576 orzhcrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Оржицька центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01999448
Місцезнаходження: 37700, Україна , Полтавська обл., смт. Оржиця , вул. Центральна, 3Б
Контактна особа: Олександр Федоренко
+380994001576
orzhcrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2017 09:32
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2017 10:00
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
автомобіль RENAULT LOGAN “або еквівалент” (ДК 021:2015 - 34110000-1 - легкові автомобілі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37700, Україна, Полтавська область, Оржиця , Центральна 3,Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2017  —  30 жовтня 2017
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2017 09:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2017 09:32
тд документація (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесіть зміни в ДКТ
Дата подання: 11 серпня 2017 14:13
Дата відповіді: 14 серпня 2017 09:37
Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь якого обґрунтування зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є виключно характеристиками конкретної марки автомобіля, а саме RENAULT LOGAN конкретного виробника і виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які привели б до економії та ефективному використанню бюджетних коштів. Наше підприємство, наприклад, може запропонувати вам автомобіль, який буде дешевший та більш технологічний та економічний. Наприклад, обґрунтуйте Об’єм двигуна 898см3? В нашому автомобілі об’єм двигуна двигуна 1480 см3 та потужність більше, що є кращім показником, і так само з іншими характеристиками. Але ці всі кращі характеристики можуть бути формальним приводом для дискваліфікації нас, як учасника, який запропонував більш вигідну пропозицію. Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та ефективністю повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, для чого документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі. Також зверніть уваго що постановою КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Затверджені ЗАХОДИ щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. В пункті №1 зазначається «Припинення придбання ЛЕГКОВИХ автомобілів» Крім автомобілів для охорони та патрулювання в лісових масивах, охорони територій і об’єктів природно-заповідного фонду, автомобілів, які обслуговують гідротехнічні об’єкти Держводагентства, автомобілів для здійснення рибоохоронних заходів, а також автомобілів закордонних дипломатичних установ України, державної телерадіокомпанії “Всесвітня служба “Українське телебачення і радіомовлення”, суб’єктів державного іномовлення України — за наявності об’єктивних потреб в оновленні таких автомобілів та автомобілів для Спеціалізованої антикорупційної прокуратури; мобільних телефонів для Спеціалізованої антикорупційної прокуратури, Служби безпеки у зв’язку з проведенням прикладних наукових досліджень з метою забезпечення державної безпеки, для Національної поліції та утворених її органів, закладів та установ; придбання мобільних телефонів за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету для забезпечення підприємствами, установами та організаціями, що належать до сфери управління Держводагентства, управління віддаленими від основних баз водогосподарськими об’єктами; випадків придбання легкових автомобілів та мобільних телефонів за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету, отриманих на зазначену мету як гранти, міжнародна технічна допомога, благодійні внески. Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 232 від 02.10.2000 затверджений Перелік спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу (категорії) санітарних. Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 1150 від 27.12.2013 затверджений «Примірний табель матеріально-технічного оснащення Центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги та його підрозділів» який включає: Автомобіль спеціалізований легковий повнопривідний або легковий, для здійснення медичного обслуговування на дому та здійснення централізованих функцій (логістика біоматеріалів, забезпечення вакцинами, управлінські функції), та спеціалізований автомобіль з ношами для транспортування хворих на хронічну патологію до закладів охорони здоров'я другого рівня. Тоб-то закуповувати відповідно до законодавства потрібно автомобілі легкові, та легкові повнопривідні але виключно транспорті засоби спеціалізованого або спеціального призначення, про що робиться відповідний запис в свідоцтві про державну реєстрацію транспортного засобу в територіальному сервісному центрі МВС України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вищезазначене питання буде розглянуто тендерним комітетом. В разі необхідності до тендерної документації буде внесено відповідні зміни.

На Ваш запит повідомляємо: Документації не містить конструктивних особливостей предмету закупівлі, які є виключно характеристиками конкретної марки автомобіля, а саме конкретного виробника . . Договір про закупівлю укладається за результатами торгів, якими передбачено вираз "або еквівалент". Якщо Ви уважно ознайомились з тендерною документацією, то Проект Договору мітить *Примітку: Зазначений проект договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства, законодавства, що регламентує взаємовідносини по предмету закупівлі і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
_ Вказана Вами законодавча база не стосується даної закупівлі, оскільки закупівля здійснюється не за державні кошти , а за кошти місцевого бюджету. Крім того, Оржицька ЦРЛ не відноситься до Центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги. Отже, Ваша вимога є безпідставною.

Як що Ви , познайомилися з технічними характеристиками то даний вибір автомобіля є найбільш економічним по паливу і тому ми зменшимо витрати на закупівлю палива , а також низький викид СО 2(г/км)-112 , витрати палива –міський /заміський/змішаний (л,100км) -5,8/ 5,0/4,6
Коли в технічній характеристиці вказували «або еквівалент»,то стосується не тільки назви автомобіля виробника ,а й всіх технічних характеристик автомобіля але не гірше запропонованих з не більшими вимогами .

Інформація про відміну

Дата відміни
29 серпня 2017 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій