Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку, етикетка самоклійка
Очікувана вартість
7 100,00 UAH
UA-2017-08-10-000799-c 7b81862abd194165b3a8d130a54855ce
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Блавацька Ірина Степанівна

380322975707 blavatcka.iryna@lvivcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Міський центр інформаційних технологій"
Код ЄДРПОУ: 23948670
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, пл. Ринок, 1, кім.327
Контактна особа: Блавацька Ірина Степанівна
380322975707
blavatcka.iryna@lvivcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2017 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2017 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2017 17:00
Початок аукціону: 15 серпня 2017 13:48
Очікувана вартість: 7 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,41%

Інформація про предмет закупівлі

Вимоги до предмету закупівлі містяться у документації - додаток 1.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 пачок
Папір для друку формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, пл. Ринок, 1, К.328
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 пачок
Папір для друку формату А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, пл. Ринок, 1, к. 328
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 пачок
Етикетка самоклійка для кольорового лазерного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, пл. Ринок, к.328
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 пачок
Етикетка самоклійка для кольорового лазерного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, пл. Ринок, 1, к.328
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-10-000799-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 15 серпня 2017 14:21
Щодо результатів торгів
ТОВ "Ураїнський папір" уважно вивчивши пропозицію. "Ромус-Поліграф",звертає вашу увагу, що ціна пропозиції зазначена без ПДВ, в той час як ви вимогаєте ціну пропозиції з ПДВ.Також форма цінової пропозиції не вірно заповнена, вказано що в ціну пропозиції входить ПДВ. Тому вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "Ромус-Поліграф", як таку що не відповідає Вашим вимогам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 серпня 2017 16:51
Доброго дня! Пропозиція подана учасником ТзОВ Ромус-Поліграф відповідає вимогам закупівлі. Причин для відхилення немає. У документації було вказано, що учасник подає перераховану пропозицію з ПДВ за результатами аукціону. У ціновій пропозиції до аукціону була вказана ціна без ПДВ (див. таблицю). Аукціон проведено згідно вимог.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2017-08-10-000799-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 16 серпня 2017 16:26
Неправомірне рішення
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2017-08-10-000799-c (Папір для друку, етикетка самоклійка), який проходив 15.08.2017р.
Замовником дана закупівля була оголошена з бюджетом 7 100,00 грн з урахуванням ПДВ. Згідно даної інформації відповідно до «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35 (надалі «Порядок») учасники повинні подавати свої цінові пропозиції відповідно до бюджету з урахуванням ПДВ. Також звертаємо Вашу увагу, що згідно п. 9.4 «Порядку»: Договір між Замовником та Переможцем має бути підписаний на суму, що не перевищує ціну останньої пропозиції, поданої Переможцем в Аукціоні. Відповідно до цього повідомляємо, що визнання переможцем учасника ТОВ “Ромус-Поліграф”, ціна якого в аукціону зазначена без урахування ПДВ, та подальше підписання з ним договору, який, згідно чинного законодавства України, буде складено з урахуванням на ПДВ, буде грубим порушенням з боку Замовника; адже остання пропозиція ТОВ “Ромус-Поліграф” складає 5 602,19 UAH, включаючи ПДВ(згідно електронної системи закупівель), а договір необхідно буде заключати на суму 6 722,58 грн з урахуванням ПДВ відповідно до пропозиції учасника.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ “Ромус-Поліграф” або відмінити закупівлю. Також повідомляємо, що будемо вимушені подати звернення стосовно даної закупівлі до Державної аудиторської служби України на перевірку доцільності витрачання бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 серпня 2017 12:21
Учасник закупівлі ТзОВ Ромус-Поліграф подав пропозицію згідно вимог зазначених під час оголошення Закупівлі, відповідно до п.6.9. наказу ДП Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 № 35. Умови закупівлі написані для забезпечення умов максимальної економії та ефективності. Умови укладення договору, ціна під час аукціону, подання цінової пропозиції можна прочитати у документації додаток 4.З метою правильного оформлення тендерної пропозиції Учасник вивчає форми документів , інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики. Причин для відхилення учасника ТзОВ Ромус-Поліграф та відміни закупівлі немає. Додатково зазначаємо, що у учасника ТзОВ Український папір відсутні, такі документи як цінова пропозиціїя (додаток 4)та немає відповідності до технічних вимог предмету закупівлі (додаток 1).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2017 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 5 602,19
UAH з ПДВ
5 602,19
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 6 227,39
UAH з ПДВ
6 227,39
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2017 16:44
цп за результатами.pdf
14 серпня 2017 11:11
Документи Ромус різні.pdf
14 серпня 2017 11:11
Дов. про уч. 08.pdf
14 серпня 2017 11:11
Витяг від 04.07.2017.pdf
14 серпня 2017 11:11
Виписка.pdf
14 серпня 2017 11:11
3. Статут із змінами.pdf
14 серпня 2017 11:11
2. Свідоцтво ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Переможець 5 602,19
UAH з ПДВ
15 серпня 2017 17:03

Документи

15 серпня 2017 17:02
рішення_про_намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2017 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
5 602,19
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 серпня 2017 17:02
рішення_про_намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір_папір_етикетка.pdf укладений
22 серпня 2017 15:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 6 722,57
UAH з ПДВ