Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45210000-2 «Будівництво будівель») «Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 240 учнівських місць навчання по вул.Центральній в с.Усть-Путила Путильського району Чернівецької області»
Очікувана вартість
47 883 596,00 UAH
UA-2017-08-10-000413-b 2123d5f42c0e4dff8f211df38390632b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Штефуник

+38032246667 ukboda.cv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа: Юрій Степанович Штефуник
+38032246667
ukboda.cv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2017 11:04
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2017 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2017 23:00
Початок аукціону: 28 серпня 2017 14:43
Очікувана вартість: 47 883 596,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,84%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 239417 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45210000-2 «Будівництво будівель») «Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 240 учнівських місць навчання по вул.Центральній в с.Усть-Путила Путильського району Чернівецької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59114, Україна, Чернівецька область, с.Усть-Путила Путильського району, с.Усть-Путила Путильського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2017 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2017 11:04
Техн.завдання.rtf
10 серпня 2017 11:04
Додаток 2 до тендерної документації_Кваліфікаційні документи.doc
10 серпня 2017 11:04
Проект договору Усть-Путила.doc
10 серпня 2017 11:04
ТД Усть-Путила ЗОШ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2017 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Трейдербуд 47 726 329,00
UAH з ПДВ
47 326 329,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Промбудсервіс-Косів" 47 775 107,00
UAH з ПДВ
47 375 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МВ ГРУП" 47 855 535,00
UAH з ПДВ
47 855 535,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2017 13:11
Технічна частина.rar
25 серпня 2017 13:11
Тендерна пропозиція.JPG
25 серпня 2017 13:11
Кошторис в документах.rar
25 серпня 2017 13:11
Комерційна частина.rar
25 серпня 2017 13:11
Електронний файл.rar
25 серпня 2017 13:11
Банківська гарантія.pdf

Публічні документи

24 серпня 2017 16:43
Технічне завдання.7z
24 серпня 2017 16:43
Банківська гарантія.7z
24 серпня 2017 16:43
24_Лист печатка.pdf
24 серпня 2017 16:43
22_Листи зобовязання.pdf
24 серпня 2017 16:43
19_Довідки з банків.pdf
24 серпня 2017 16:43
14_Проект Договору.pdf
24 серпня 2017 16:43
13_Наявність досвіду.pdf
24 серпня 2017 16:43
12_Баланси 2017 р..pdf
24 серпня 2017 16:43
11_Баланси 2014-2016 р..pdf
24 серпня 2017 16:43
10_Статут.pdf
24 серпня 2017 16:43
8_Ліцензія.pdf
24 серпня 2017 16:43
7_Наказ на директора.pdf
24 серпня 2017 16:43
3_Календарний графік.pdf
24 серпня 2017 16:43
2_Договірна ціна.pdf
24 серпня 2017 16:43
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 серпня 2017 16:46
17) тендерна пропозиція.PDF
25 серпня 2017 16:46
1) аналогічні договори.PDF
25 серпня 2017 16:46
2) анкета учасника.PDF
25 серпня 2017 16:46
3) гарнтійний лист 1.PDF
25 серпня 2017 16:46
4) гарнтійний лист 2.PDF
25 серпня 2017 16:46
5) інформація.PDF
25 серпня 2017 16:46
7) енерго вікна.PDF
25 серпня 2017 16:46
8) захист довкілля.PDF
25 серпня 2017 16:45
9) заява згода.PDF
25 серпня 2017 16:45
11) мат база.PDF
25 серпня 2017 16:45
15) працівники 1.PDF
25 серпня 2017 16:45
16) працівники 2.PDF
25 серпня 2017 16:45
18) проект договору.PDF
25 серпня 2017 16:45
19) субпідряд.PDF
25 серпня 2017 16:45
20)наказ директор.PDF
25 серпня 2017 16:45
21)паспорт і код.PDF
25 серпня 2017 16:45
22)Договір досвід.pdf
25 серпня 2017 16:45
23)статут.PDF
25 серпня 2017 16:45
24)ВИПИСКА.PDF
25 серпня 2017 16:45
25)ПДВ.PDF
25 серпня 2017 16:45
26)баланс 2017рік.PDF
25 серпня 2017 16:45
26.1)баланс за 2016рік.PDF
25 серпня 2017 16:45
27)ЛІЦЕНЗІЯ.PDF
25 серпня 2017 16:45
кошторис ЦРЛ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Трейдербуд

ПП "Промбудсервіс-Косів"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МВ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Трейдербуд
#38132727
Переможець 47 326 329,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2017 16:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Трейдербуд #38132727

№ рішення у справі

№63/63-р/к

Дата рішення у справі

23.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

53-р/тк

Дата рішення у справі

24.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

04 вересня 2017 16:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2017 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Трейдербуд
#38132727
47 326 329,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 вересня 2017 16:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2021 16:32
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 13:17
Д. у № 1 Усть-Путила.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 13:11
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2020 17:52
Дод.угода №2 Усть-Путила.pdf зміни до договору
17 червня 2020 17:46
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 12:08
Дод.угода №1 Усть-Путила.pdf зміни до договору
29 травня 2020 12:06
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 08:54
Усть-Путила Дод.угода №4.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 08:52
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2019 17:56
дод.угода 3 школа Усть-Путила.pdf зміни до договору
01 серпня 2019 17:56
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2019 15:36
Усть-Путила Дод.угода №2.pdf зміни до договору
08 травня 2019 15:34
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2019 10:24
ЗОШ Усть-Путила дод.угода.pdf зміни до договору
15 січня 2019 10:24
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 12:11
Дод.угода 4 Усть-Путила.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 12:09
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2018 09:23
дод. угода №3.pdf зміни до договору
20 грудня 2018 09:21
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2018 12:49
Усть-Путила дод_угода 2.pdf зміни до договору
14 грудня 2018 12:48
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2018 17:12
дод. угода №1 Усть-Путила.pdf зміни до договору
06 липня 2018 17:11
Електронний підпис укладений
15 вересня 2017 16:04
договір Усть-Путила.pdf укладений
15 вересня 2017 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальний обсяг закупівлі залишився без змін. Внесено зміни до договору. Пункт 3.1. доповнено п.п.3.1.1."Загальна вартість підрядних робіт на 2018 рік становить 4349,69604 тис.грн., (з ПДВ) з них 3914,727 тис. кошти державного фонду регіонального розвитку та 434,96904 тис.грн. кошти обласного бюджету. Внесено зміни у статус платка податків Генпідрядника та банківські реквізити.
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в банківські реквізити Замовника виклавши їх в наступній редакції: «р/р № 35210081006327, 35228181006327, 35427134006327 в ГУДКСУ в Чернівецькій області, МФО 856135».
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальний обсяг закупівлі залишився без змін. Внесено зміни до договору. Пункт 3.1 Договору доповнити п.п.3.1.1 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2018 рік становить 9770,03304 тис. грн. (дев’ять мільйонів сімсот сімдесят тисяч тридцять три гривні чотири копійки) (з ПДВ ), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування: кошти державного фонду регіонального розвитку в сумі - 8 793,03004 тис. грн. та кошти обласного бюджету в сумі - 977,003 тис. грн. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією. Внесено зміни у статус платка податків Генпідрядника та банківські реквізити. Додаткову угоду № 1 від 06.07.2018 р. визнати такою, що втратила чинність.
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальний обсяг закупівлі залишився без змін. Внесено зміни до договору. Пункт 3.1 Договору доповнити п.п.3.1.1 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2018 рік становить 6 845,21562 тис. грн. (шість мільйонів вісімсот сорок п’ять тисяч двісті п'ятнадцять гривень шістдесят дві копійки) (з ПДВ), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування: кошти державного фонду регіонального розвитку в сумі – 5 868,21262 тис. грн. та кошти обласного бюджету в сумі - 977,003 тис. грн. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Внесено зміни у статус платка податків Генпідрядника та банківські реквізити. Додаткову угоду № 3 від 19.12.2018 р. визнати такою, що втратила чинність.
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з реорганізацією (перетворенням) Управління капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації в Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації, сторони дійшли висновку внести зміни до договору в частині зміни назви сторони - Замовника.
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 Договору доповнити п.п.3.1.2 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 2 426,03508 тис. грн. (два мільйони чотириста двадцять шість тисяч тридцять п’ять гривень вісім копійок) (з ПДВ), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування - кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Визначено порядок здійснення оплати авансу (п.п.4.2.1.), посилено відповідальність Генпідрядника (п.7.5). Термін дії договору продовжено до 31.12.2020. Внесено зміни в банківські реквізити Замовника та Генпідрядника.
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 Договору доповнити п.п.3.1.2 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 20 053,77611 тис. грн. ( в т.ч. ПДВ 3342,29601 тис. грн.), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування - кошти державного фонду регіонального розвитку - 17632,81903 тис. грн., кошти обласного бюджету -2420,95708 тис.грн.. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією. Визначено порядок здійснення оплати авансу (п.п.4.2.1.), посилено відповідальність Генпідрядника (п.7.5). Термін дії договору продовжено до 31.12.2020. Внесено зміни в банківські реквізити Замовника та Генпідрядника. Додаткова угода № 2 від 08.05.2019 р. визнана такою, що втратила чинність.
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 Договору доповнено п.п.3.1.2 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 20 177,28412 тис. грн. (двадцять мільйонів сто сімдесят сім тисяч двісті вісімдесят чотири гривні дванадцять копійок) (в т. ч. ПДВ 3 362,88069 тис. грн.), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування: кошти державного фонду регіонального розвитку в сумі – 17 632,81903 тис. грн. та кошти обласного бюджету в сумі – 2 544,46509 тис. грн. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Визначено порядок здійснення оплати авансу (п.п.4.2.1.), посилено відповідальність Генпідрядника (п.7.5). Термін дії договору продовжено до 31.12.2020. Внесено зміни в банківські реквізити Замовника та Генпідрядника. Додаткові угоди № 2 та №3 визнано такими, що втратили чинність.
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 Договору доповнити п.п.3.1.3 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2020 рік становить 2 105,08564 тис. грн. (два мільйони сто п’ять тисяч вісімдесят п’ять гривень шістдесят чотири копійки) (в т. ч. ПДВ 350,84761 тис. грн.), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування – кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». У 2020 році відповідно до розпорядження Чернівецької обласної державної адміністрації №239-р від 17.03.2020 р. «Про уточнення показників обласного бюджету на 2020 рік» та рішення сесії Чернівецької обласної ради від 25.02.2020 року №26-37/20 «Про внесення змін до обласного бюджету Чернівецької області на 2020 рік» передбачено фінансування обєкту в розмірі 2 160,467 тис.грн. - за рахунок коштів обласного бюджету, крім того очікується фінансування обєкту за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку. У звязку з відсутністю на момент підписання даної додаткової угоди повного обсягу фінансування обєкту у 2020 році та керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору до 31 грудня 2021 року (за наявності повного фінансування обєкту у 2020 році термін дії Договору буде змінено до 31.12.2020 року). Внесено зміни в банківські реквізити Замовника та Генпідрядника.
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.п.3.1.3 Договору викласти в редакції наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2020 рік становить 20 284,28426 тис. грн. (двадцять мільйонів двісті вісімдесят чотири тисячі двісті вісімдесят чотири гривні двадцять шість копійок) (в т. ч. ПДВ 3 380,71405 тис. грн.), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування: кошти державного фонду регіонального розвитку в сумі – 18 201,03376 тис. грн. та кошти обласного бюджету в сумі – 2 083,2505 тис. грн. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Термін дії Договору до 31.12.2020 року. Внесено зміни в банківські реквізити Замовника.
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з реорганізацією (перетворенням) Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації в Департамент капітального будівництва, містобудування та архітектури Чернівецької обласної державної адміністрації, сторони дійшли висновку внести зміни до договору в частині зміни назви сторони - Замовника. Внесено зміни в банківські реквізити Замовника. Внесено зміни в місцезнаходження Генпідрядника. Замовник погашає Генпідряднику кредиторську заборгованість .
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2017 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 47 326 329,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 887 190,11 UAH)