Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт міжквартальних проїздів та прибудинкових територій за адресою: вул. Богатирська, 2 в Оболонському районі м. Києва
Очікувана вартість
309 519,60 UAH
UA-2017-08-09-000657-c 1eba3e45f3cd474ba546de16c7aeddfa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2017 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2017 21:00
Початок аукціону: 30 серпня 2017 15:05
Очікувана вартість: 309 519,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 547,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт міжквартальних проїздів та прибудинкових територій за адресою: вул. Богатирська, 2 в Оболонському районі м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт міжквартальних проїздів та прибудинкових територій за адресою: вул. Богатирська, 2 в Оболонському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київ, Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-09-000657-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ОФІСГРУП, Код ЄДРПОУ:38872228
Дата подання: 06 вересня 2017 15:31
Оскарження
Оскарження дискваліфікації учасника ТОВ "ОФІСГРУП"
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 вересня 2017 16:03
Відмовити у задоволенні вимоги про усунення порушення, яка розміщена в електронній системі закупівель під номером UA-2017-08-09-000657-c.a1 до процедури закупівлі: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт міжквартальних проїздів та прибудинкових територій за адресою: вул. Богатирська, 2 в Оболонському районі м. Києва) код за ДК 021:2015 – 45230000-8 (номер закупівлі в електронній системі закупівель – UA-2017-08-09-000657-c), Товариства з обмеженою відповідальністю "ОФІСГРУП" з наступних причин:
1) Учасник у складі своєї пропозиції на електронному майданчику не розмістив гарантійний лист щодо згоди з технічним завданням та обсягами закупівлі, а саме: учасником не було розміщено гарантійного листа щодо згоди з орієнтовними обсягами закупівлі (Додаток 4).
2) Учасник у складі своєї пропозиції на електронному майданчику не розмістив протокол загальних зборів на призначення директора, а саме: учасником було розміщено наказ на призначення директора в якому зазначається посилання на протокол загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю "ОФІСГРУП" №1 від 05.10.2013 року.
3) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено довідку про наявність парку машин та механізмів, що не відповідає вимогам пункту 1.2.1. додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» документації допорогових торгів, а саме: довідка про наявність парку машин та механізмів не відповідає формі яка зазначена в в пункті 1.2.1. Додатку 2 документації допорогових торгів.
4) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що не відповідає вимогам пункту 1.3.1. додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» документації допорогових торгів, а саме: довідка про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів не відповідає формі яка зазначена в пункті 1.3.1. Додатку 2 документації допорогових торгів, в довідці відсутня інформація про загальний стаж роботи у дорожньому будівництві, не підписана уповноваженою особою з ведення кадрової роботи, головним бухгалтером (бухгалтером).
5) Учасником у складі пропозиції надано довідку з переліком осіб, уповноважених на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, допорогової пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі, що не відповідає вимогам підпункту 1.1. «Документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю» пункту 1.1. «Документальне підтвердження для юридичних осіб резидентів України» Додатку №2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» документації допорогових торгів, а саме: в довідці не зазначено що уповноважена особа може представляти інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю "ОФІСГРУП".

Документи подані скаржником

06 вересня 2017 15:31
Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2017 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ОФІСГРУП 271 437,00
UAH з ПДВ
271 437,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВШЛЯХБУД" 306 072,00
UAH з ПДВ
306 072,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2017 19:37
ТД.rar
29 серпня 2017 19:37
КД.rar

Публічні документи

28 серпня 2017 09:09
довідка 3 зміни.PDF
28 серпня 2017 09:09
ДОВІДКА ВІДОМОСТІ КШБ.pdf
28 серпня 2017 09:09
ДОВІДКА ДОВКІЛЛЯ.pdf
28 серпня 2017 09:09
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
28 серпня 2017 09:09
довідка ст 17.PDF
28 серпня 2017 09:09
ДОП 2 ЕСКАДОР - КШБ.pdf
28 серпня 2017 09:09
ДОП. УГОДА АТЛ-КШБ.pdf
28 серпня 2017 09:09
заява згода обробка.PDF
28 серпня 2017 09:09
заявка пропозиція.PDF
28 серпня 2017 09:09
лист право підпису.PDF
28 серпня 2017 09:08
лист субчики.PDF
28 серпня 2017 09:08
проект договору.PDF
28 серпня 2017 09:08
Сканований Витяг НДС.pdf
28 серпня 2017 09:08
техніка.PDF
28 серпня 2017 09:08
технічне завдання.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ОФІСГРУП

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВШЛЯХБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ОФІСГРУП
#38872228
Відхилено 271 437,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2017 16:42
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВШЛЯХБУД"
#36156238
Переможець 306 072,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2017 16:44

Документи

Документи

04 вересня 2017 16:44
Протокол акцепту КШБ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2017 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВШЛЯХБУД"
#36156238
306 072,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 вересня 2017 16:44
Протокол акцепту КШБ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова 1.pdf зміни до договору
22 грудня 2017 17:45
Договір 865-11.pdf укладений
28 вересня 2017 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): завершення виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 865-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 288 161,21
UAH