Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2017-08-04-001050-c ead82aebf2c2463497864dae4d7ace1a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шкавро Аліна Ігорівна

+380660012082 chasovyar8@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Часовоярська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат№8 Донецької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 22034382
Місцезнаходження: 84552, Україна , Донецька обл., місто Часів Яр, вулиця Ціолковського,1
Контактна особа: Шкавро Аліна Ігорівна
+380660012082
chasovyar8@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2017 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2017 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2017 12:00
Початок аукціону: 28 серпня 2017 15:00
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 т
Тверде паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84552, Україна, Донецька область, м.Часів Яр, вул.Ціолковського,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційна вимога
Дата подання: 12 серпня 2017 01:08
Дата відповіді: 15 серпня 2017 12:52
Згідно тендерної документації замовника розділ ІІІ п.5 для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним вимогам, учасники повинні надати в електронному вигляді через електронну систему наступні документи: -довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема із зберігання товару, його навантаження та доставки до замовника із зазначенням інформації про ПІБ працівників, ідентифікаційний номер, посада, спеціалізація, досвід роботи на займаній посаді; - копії документів, що підтверджують наявність працівників, зазначених у довідці (копії наказів про прийняття працівників на роботу, або копії трудових книжок перша сторінка та сторінка із останнім записом про прийняття на роботу; або копія договору цивільно-правового характеру, або інший документ, що підтверджує наявність працівників). Вимога наявності в Учасника у штаті власних працівників із зберігання товару, його навантаження та доставки до замовника є дискримінаційною та ставить в нерівні умови потенційних постачальників, тому що виконати її в змозі лише ті Учасники, які мають власне обладнання та матеріально-технічну базу і спрямована на обмеження конкуренції. У разі коли Учасник використовує залучене обладнання та матеріально-технічну базу (оренда, надання послуг, тощо), то він не може надати інформацію про працівників, які мають необхідні знання та досвід, зокрема із зберігання товару, його навантаження та доставки до замовника, бо це є працівники інших підприємств, а трудові взаємовідносини між працівниками і іншими підприємствами (не учасниками даної закупівлі) є комерційною таємницею. Більш того, вимагання зазначення в довідці про працівників ідентифікаційного номеру (ІПН) не є коректним, бо згідно Законодавства фізична особа може відмовитись від прийняття реєстраційного номера облікової картки через свої релігійні або інші переконання, тобто наявність ІПН не є обов’язковою. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених умов Документації) порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. Таким чином, Замовник з урахуванням наведеної вище інформації повинен внести зміни до Документації у цій частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання розглянуто.До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни після закінчення періоду обговорення.
щодо витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
Дата подання: 12 серпня 2017 01:34
Дата відповіді: 15 серпня 2017 12:52
Згідно тендерної документації замовника розділ V п.2 Для участі у процедурі закупівлі учасники повинні надати в електронному вигляді через електронну систему наступні документи: повний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, виданий не раніше дати виходу оголошення про проведення даної закупівлі . Згідно Закону Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Наявність підстав для відмови в участі у торгах та відхилення пропозиції Учасника, визначених у пунктах 3,4,8,9 частини першої статті 17 Закону перевіряється Замовником самостійно у наступних державних реєстрах: http://corrupt.informjust.ua/ https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch https://kap.minjust.gov.ua/ http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=104506&schema=main https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch - є вільним ресурсом, тому Замовник повинен внести зміни до тендерної документації та усунути вимогу надання повного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання розглянуто.До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни після закінчення періоду обговорення.
лобіювання Замовником інтересів окремого постачальника
Дата подання: 13 серпня 2017 22:01
Дата відповіді: 15 серпня 2017 13:36
Замовник зазначив предмет закупівлі вугілля кам'яне марки ГЖП (13-100). Наразі власником сертифікату генетичничних, технологічних та якісних характеристик вугілля кам'яного марки ГЖП (13-100) в України є ВИКЛЮЧНО ТОВ «МАКРЕАЛГРУПП» (ЄДРПОУ 36835488). ТОВ «МАКРЕАЛГРУПП» надає дозвіл на використання копій сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик виключно за узгодженням декільком підприємствам, тобто Замовником відбуівається навмисне звуження кола учасників та лобіювання інтересів окремого постачальника. Доводимо до відома Замовника, що ТОВ «МАКРЕАЛГРУПП» не є виробником вугілля, ЦОФ, тощо, а є тільки власником вищезазначених сертифікатів. Прийняти участь у даних торгах зможе або ТОВ «МАКРЕАЛГРУПП», або Учасники, які погодили використання копій сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик з ТОВ «МАКРЕАЛГРУПП». Тож дана закупівля проводиться з порушенням принципів добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звинувачення про лобіювання замовником інтересів окремого постачальника є безпідставними. По- перше, для опалення дійсно необхідне вугілля кам яне марки ГЖП, що добувається на території Донецької області,зокрема в Покровську та Добропіллі. По-друге,цікавлять саме ті постачальники,які мають змогу постачати сортове вігілля марки ГЖП, а не рядове.По-третє, отримати сертифікат генетичних,технологічних та якісних характеристик може будь-який із суб єктів господарської діяльності,який займається переробкою вугілля,його збагаченням або реалізацією.Отже,для всіх учасників рівні умови,щодо участі у данній процедурі закупівлі.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 15 серпня 2017 13:17
Дата відповіді: 18 серпня 2017 07:24
Згідно тендерної документації замовника розділ ІІІ п.5 для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним вимогам, учасники повинні надати в електронному вигляді через електронну систему наступні документи: -довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема із зберігання товару, його навантаження та доставки до замовника із зазначенням інформації про ПІБ працівників, ідентифікаційний номер, посада, спеціалізація, досвід роботи на займаній посаді; - копії документів, що підтверджують наявність працівників, зазначених у довідці (копії наказів про прийняття працівників на роботу, або копії трудових книжок перша сторінка та сторінка із останнім записом про прийняття на роботу; або копія договору цивільно-правового характеру, або інший документ, що підтверджує наявність працівників). Вимога наявності в Учасника у штаті власних працівників із зберігання товару, його навантаження та доставки до замовника є дискримінаційною та ставить в нерівні умови потенційних постачальників, тому що виконати її в змозі лише ті Учасники, які мають власне обладнання та матеріально-технічну базу і спрямована на обмеження конкуренції. У разі коли Учасник використовує залучене обладнання та матеріально-технічну базу (оренда, надання послуг, тощо), то він не може надати інформацію про працівників, які мають необхідні знання та досвід, зокрема із зберігання товару, його навантаження та доставки до замовника, бо це є працівники інших підприємств, а трудові взаємовідносини між працівниками і іншими підприємствами (не учасниками даної закупівлі) є комерційною таємницею. Більш того, вимагання зазначення в довідці про працівників ідентифікаційного номеру (ІПН) не є коректним, бо згідно Законодавства фізична особа може відмовитись від прийняття реєстраційного номера облікової картки через свої релігійні або інші переконання, тобто наявність ІПН не є обов’язковою. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених умов Документації) порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. Таким чином, Замовник з урахуванням наведеної вище інформації повинен внести зміни до Документації у цій частині. По суті питання замовником не надано відповіді, а саме: які зміни будуть внесені Замовником з приводу вищезазначеного . А також чому Замовник планує ВЗАГАЛІ внесення будь-яких змін не під час обговорення, а саме ПІСЛЯ періоду обговорення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь була надана по суті питання. Зміни будуть внесені відповідно до Ваших вимог. Чому після обговорення? Та тому, щоб не вносити їх декілька разів, якщо будуть інші зауваження, чи заперечення!
щодо витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
Дата подання: 15 серпня 2017 13:18
Дата відповіді: 18 серпня 2017 07:24
Згідно тендерної документації замовника розділ V п.2 Для участі у процедурі закупівлі учасники повинні надати в електронному вигляді через електронну систему наступні документи: повний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, виданий не раніше дати виходу оголошення про проведення даної закупівлі . Згідно Закону Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Наявність підстав для відмови в участі у торгах та відхилення пропозиції Учасника, визначених у пунктах 3,4,8,9 частини першої статті 17 Закону перевіряється Замовником самостійно у наступних державних реєстрах: http://corrupt.informjust.ua/ https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch https://kap.minjust.gov.ua/ http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=104506&schema=main https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch - є вільним ресурсом, тому Замовник повинен внести зміни до тендерної документації та усунути вимогу надання повного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. По суті питання замовником не надано відповіді, а саме: які зміни будуть внесені Замовником з приводу вищезазначеного . А також чому Замовник планує ВЗАГАЛІ внесення будь-яких змін не під час обговорення, а саме ПІСЛЯ періоду обговорення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь була надана по суті питання. Зміни будуть внесені відповідно до Ваших вимог. Чому після обговорення? Та тому, щоб не вносити їх декілька разів, якщо будуть інші зауваження, чи заперечення!
лобіювання Замовником інтересів окремого постачальника
Дата подання: 16 серпня 2017 03:22
Дата відповіді: 18 серпня 2017 07:25
По-перше, Замовником протягом останніх трьох років закуповувалось вугілля наступних марок: 2014р. – Г (0-200), 2015р. – Г (0-100), 2016р. – Г (0-200). В 2017р. предметом закупівлі зазначено вугілля кам’яне ГЖП (13-100). Замовник кожного року змінює марку вугілля та вимоги до якісних характеристик. Вибір марки вугілля - суто забаганка замовника і не якім чином не залежить від характеристик опалювального котла. На якому ресурсі розміщена інформація та/або звідкіля Замовнику відомо, що вугілля кам’яне марки ГЖП добувається на території Донецької області, зокрема в Покровську та Добропіллі? По-друге, рядового вугілля ГЖП (13-100) не існує. Зрозуміло, що це фракційне вугілля, а тому повинно бути збагаченим збагачувальною фабрикою. По- третє, дійсно, Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик неофіційно має назву сертифікат «ВИРОБНИКА». Отримати сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик може будь-який із суб єктів господарської діяльності, який займається видобутком та\або переробкою вугілля та\або його збагаченням. Тож суб єкт господарської діяльності, який займається лише реалізацією вугілля кам’яного не може отримати сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик товару, виданий ТК-92 «Вугілля та продукти його перероблення» або ДП «УкрНДІвуглезбагачення». Доводимо до відома Замовника, що власником сертифікату генетичничних, технологічних та якісних характеристик вугілля кам'яного марки ГЖП (13-100), а саме ГЖПКОМ (13-100) та ГЖПМ (13-25) в України є ВИКЛЮЧНО ТОВ «МАКРЕАЛГРУПП» (ЄДРПОУ 36835488). Прийняти участь у даних торгах зможе або ТОВ «МАКРЕАЛГРУПП», або Учасники, які перебувають в договірних відносинах та погодили використання копій сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик з ТОВ «МАКРЕАЛГРУПП». Задля усунення дискримінаційних вимог та для створення для всіх учасників рівних умов щодо участі у даній процедурі закупівлі Замовник повинен внести зміни до документації та змінити марку вугілля. Тож дана закупівля проводиться з порушенням принципів добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо першого питання.
Дійсно у 2014-2016 роках для опалення закладу було придбане рядове вугілля марки Г. У попередніх роках для опалення придбавалося вугілля марки А. Вибір марки вугілля це не «забаганка» замовника, як ви висловилися, а намагання придбати у вітчизняного товаровиробника якісний товар, що є на ринку. Впевнені, що саме вугілля марки ГЖП є таким товаром. Згідно з технічними характеристиками котів нормальним паливом є сортовий антарцит, або вугілля марок ГЖО.
І як же це треба не знати географії рідного краю, щоб не знати, що вугілля цієї марки добувається у Мирнограді, зокрема, наприклад, шахта «Центральна»? Крім того, інформація щодо закупівель вугілля є відкритою і доступною на сайті Прозорро. Вугілля марки ГЖП у Донецькій області закуповують: Софіївська сільська рада Костянтинівського району, ДНЗ "Білицький професійний ліцей", Комітет по фізичній культурі та спорту Покровської міської ради, відділ освіти Добропільської районної державної адміністрації, КУ "Добропільський центр первинної медико-санітарної допомоги". Список можна продовжувати. Але кому цікаво, будь-ласка, дивіться на Прозорро. Не треба шукати в діях замовника того чого немає. Процедура проводиться за Законом, а не під когось. І якщо ви торгуєте якоюсь іншою маркою вугілля, то це не провина замовника.

Щодо другого питання.
Марка вугілля ГЖП відповідає ДСТУ 3472-2015. Згідно з ДСТУ 19242-73 розмір кусків може бути: 0-200(300) мм., 0-6 мм., 6-13 мм., 13-25 мм., 25-50 мм., 50-100 мм., 100-200(300) мм., а також допускаються і розміри 13-100 мм. Отже, предмет закупівлі вугілля кам’яне марки ГЖП (13-100) відповідає діючим ДСТУ 3472-2015 та 19242-73.

Щодо третього питання.
Замовнику не відомо, хто є виробником вугілля кам’яного марки ГЖП (13-100), що закуповується згідно із даною процедурою. Приймати участь у закупівлі мають право всі бажаючі, тобто не тільки виробники, а і суб’єкти господарської діяльності, які займаються реалізацією. Всі в рівних умовах, ніякої дискримінації немає. Інформація про учасників буде відома тільки після розкриття тендерних пропозицій. У разі, якщо пропозиції будуть відсутні, торги будуть проведені повторно. Таким чином, підстав вносити зміни до тендерної документації та змінювати марку вугілля немає. Дана закупівля проводиться з дотриманням принципів добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2017 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" 775 000,00
UAH з ПДВ
775 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Волноваська паливно-енергетична компанія" 800 000,00
UAH з ПДВ
800 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД"

ТОВ "Волноваська паливно-енергетична компанія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД"
#39508011
Переможець 775 000,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2017 13:25

Документи

01 вересня 2017 13:25
Електронний підпис
01 вересня 2017 13:23
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2017 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД"
#39508011
775 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 вересня 2017 13:25
Електронний підпис
01 вересня 2017 13:23
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 грудня 2017 15:22
Угода 07.12.17.jpg зміни до договору
07 грудня 2017 15:09
Електронний підпис укладений
20 вересня 2017 15:18
договір укладений
19 вересня 2017 14:47
договір укладений
19 вересня 2017 14:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.2 ч.4 ст. 36 Закону України "Про Публічні закупівлі"-підвищення ціни за одиницю товару в розмірі на 10%
Номер договору про закупівлю: 18/09-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/09-02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML