Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведение авторского надзора за объектом: Капитальный ремонт - установка остановки общественного транспорта: павильона ожидания, контейнера для песка, информационного стенда, урны, лавки ожидания, по бул. Приморский – остановка «Детский санаторий» (по ходу движения в порт) в г. Мариуполе», в соответствии с ДСТУ Б Д.1.1-7:2013
Очікувана вартість
540,00 UAH
UA-2017-08-02-000314-b 6c9c8c74a11a46e796f7999206ade8a6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Цибалова

+380671768701 tenderavtodor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 серпня 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬАВТОДОР"
Код ЄДРПОУ: 40940113
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, проспект Нікопольський, будинок, 71
Контактна особа: Ольга Цибалова
+380671768701
tenderavtodor@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проведение авторского надзора за объектом: Капитальный ремонт - установка остановки общественного транспорта: павильона ожидания, контейнера для песка, информационного стенда, урны, лавки ожидания, по бул. Приморский – остановка «Детский санаторий» (по ходу движения в порт) в г. Мариуполе», в соответствии с ДСТУ Б Д.1.1-7:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м Маріуполь, бул. Приморский – остановка «Детский санаторий» (по ходу движения в порт) в г. Мариуполе
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2017
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

02 серпня 2017 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «СТРОЙПРОЕКТ-С»,
#41145453
Переможець 540,00
UAH
02 серпня 2017 10:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 16:15
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2017 15:21
SCAN0012.PDF зміни до договору
07 листопада 2017 15:21
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2017 16:21
SCAN0006.PDF зміни до договору
29 вересня 2017 16:21
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2017 08:28
решение.pdf зміни до договору
08 серпня 2017 08:28
дог 170-1.pdf зміни до договору
08 серпня 2017 08:28
Електронний підпис укладений
02 серпня 2017 10:17
дог 170.PDF укладений
02 серпня 2017 10:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): .
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 170/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 170/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 170/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2017 — 31 січня 2018
Сума оплати за договором: 540,00
UAH