Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
вугілля кам’яне
Очікувана вартість
834 370,00 UAH
UA-2017-08-01-000454-c ● dedcf40a19c84566af089f8449111cbd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Відділ освіти, молоді та спорту Новоушицької селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 40215304 |
Місцезнаходження: | 32600, Україна , Хмельницька обл., Нова Ушиця, вул. Гагаріна 40 |
Контактна особа: |
Чорний Григорій Олексійович +380384721132 nu-osvita@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 серпня 2017 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2017 15:03 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2017 15:03 |
Початок аукціону: | 18 серпня 2017 12:06 |
Очікувана вартість: | 834 370,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 171,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
329 т
вугілля кам’яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Хмельницька область, заклади освіти, Новоушицької селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 серпня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 серпня 2017 15:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 серпня 2017 14:58 |
ТД вугілля В.О. Нова Ушиця.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ВІстановлення замовником дискримінаційних вимог за для обмеження кола потенційних учасників
Дата подання: 01 серпня 2017 22:25
Дата відповіді: 03 серпня 2017 12:14
Розділ З пункт 6 останній абзац: Замовником встановлені дисримінаційні вимоги для штучного обмеження кола потенційних учасників : "...з метою дотримання вимог Закону України "Про санкції" , Указу Президента України від 16 вересня 2015 року № 549/2015 "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", Указу Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 березня 2017 року "Про невідкладні додаткові заходи із протидії гібридним загрозам національній безпеці України" та недопущення фінансування тероризму, запропоноване учасниками вугілля повинне мати походження із Львівсько-Волинського басейну."
Поаідомляємо що переміщення вантажів, зокрема вугілля, через лінію зіткнення в зоні проведення АТО - взагалі не здійснюється, відтак поставки вугілля з тимчасово не підконтрольної території - фізично не можливі. Однак Вугілля марки Г (ДГ) що видобувається на підконтрольній території західного Донбасу або в Дніпровському вугільному бассейні має українське походження та немає нічого спільного з тероризмом. Тому своїми діями або бездіяльністю Замовник надає переваги окремим учасникам торгів. Дане рішення РНБО направлене на захист інтересів держави зокрема і на недопущення привласнення бюджетних коштів в таким цинічним способом. Вимагаємо привести документацію у відповідність. В разі ігнорування нашого звернення відповідна скарга буде направлена на розгляд до органу оскарження!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Приміткою п.6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі » розділу ІІІ ТД, Замовником торгів встановлено наступну вимогу «З метою дотримання вимог Закону України «Про санкції», Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», Указу Президента України від 16 вересня 2015 року № 549/2015 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 березня 2017 року «Про невідкладні додаткові заходи із протидії гібридним загрозам національній безпеці України» та недопущення фінансування тероризму, запропоноване учасниками вугілля повинне мати походження із Львівсько-Волинського басейну».
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація повинна містити «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля»
Згідно таблиці 1 (Якісні, технологічні та фізико – механічні показники вугілля) ДСТУ 7146:2010 поділяє марки вугілля Львівсько – Волинського басейну (умовна позначка **), марки вугілля Західного Донбасу (умовна позначка ***) та суміші вугілля з залученням вугілля марок Західного Донбасу (умовна позначка ****)
Тобто, ДСТУ розділяє марки вугілля та їхні характеристики за місцем походження, зокрема щодо їх зольності на сухий стан палива, загальної вологи на робочий стан, масової частки кусків розміром менше нижчої границі та нижчої теплоти згорання, а саме на вугілля із Львівсько – Волинського басейну та Західного Донбасу
Зазначення в тендерній документації марок вугілля ГКОМ 13-100, ДГР 0-200, ДГКО 25-80, це є посиланням на стандартні характеристики, що передбачені національними стандартами, у тому числі на ДСТУ 7146:2010 відповідно до місця їх видобування.
Тому, зазначення у тендерній документації вимоги, що вугілля марок ГКОМ 13-100, ДГР 0-200, ДГКО 25-80 повинно мати походження із Львівсько – Волинського басейну, не є дискримінаційною вимогою щодо місця знаходження постачальника чи виробника, а являється посиланням на тип марки вугілля, який передбачений ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:2015, який видобувається на території Львівсько – Волинського басейну, та має відповідні технічні характеристики які притаманні тільки для таких марок вугілля, а саме зольність на сухий стан палива, загальна волога на робочий стан, масова частка кусків розміром менше нижчої границі та нижча теплота згорання.
Під час розробки тендерної документації, у тому числі технічних вимог, Замовник торгів, керуючись ДСТУ 7146:2010, здійснював розрахунок потреби вугілля кам’яного виходячи із типу марок за місцем його походження вугілля, а саме із Львівсько – Волинського басейну, оскільки таке кам’яне вугілля найкраще відповідає потребам закладів освіти Новоушицької селищної ради.
Також, враховуючи ситуацію яка виникла в Україні, керуючись Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», Указом Президента України від 16 вересня 2015 року № 549/2015 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указом Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 березня 2017 року «Про невідкладні додаткові заходи із протидії гібридним загрозам національній безпеці України» та недопущення фінансування тероризму, тендерним комітетом, в межах та відповідно до ДСТУ 7146:2010, встановлено вимогу, що запропоноване вугілля кам’яне повинно мати походження із Львівсько – Волинського басейну.
Дана вимога встановлено у зв’язку із тим, що Замовник торгів не бажає витрачати бюджетні кошти на придбання товару, який видобутий (вироблений) не зрозуміло ким та яким чином, відповідно до якого порядку, оскільки при проведенні перевірок контролюючі органи завжди вимагають підтвердження походження товару та його відповідність вимогам, встановленим ТД при проведенні торгів.
Враховуючи те, що більша частина Донецької та Луганської області, перебуває під контролем незаконних озброєних формувань, тому закупівля вугілля, яке має походження із Західного Донбасу, являється доволі ризикованою та може залишити заклади освіти Новоушицької селищної ради в опалювальний період без вугілля, що призведе до значних соціально – економічних негативних наслідків.
Єдиним підтвердженням походження вугілля, який надають учасники, являється сертифікат генетичних досліджень, який проводиться сертифікованими органами за їх місцезнаходженням, а не за місцем видобування вугілля виробником. Тому підтвердити точне походження вугілля в таких умовах не можливо.
Також, сертифікати генетичних досліджень які надаються Учасниками видані у 2013 або 2014 роках, а саме коли частина Донецької та Луганської області, не перебувала під контролем незаконних озброєних формувань.
Отже, враховуючи ситуацію яка склалася в Україні, спираючись на положення ДСТУ 7146:2010 та ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерний комітет не вбачає дискримінації у вимогах Примітки п.6 розділу ІІІ ТД.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація повинна містити «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля»
Згідно таблиці 1 (Якісні, технологічні та фізико – механічні показники вугілля) ДСТУ 7146:2010 поділяє марки вугілля Львівсько – Волинського басейну (умовна позначка **), марки вугілля Західного Донбасу (умовна позначка ***) та суміші вугілля з залученням вугілля марок Західного Донбасу (умовна позначка ****)
Тобто, ДСТУ розділяє марки вугілля та їхні характеристики за місцем походження, зокрема щодо їх зольності на сухий стан палива, загальної вологи на робочий стан, масової частки кусків розміром менше нижчої границі та нижчої теплоти згорання, а саме на вугілля із Львівсько – Волинського басейну та Західного Донбасу
Зазначення в тендерній документації марок вугілля ГКОМ 13-100, ДГР 0-200, ДГКО 25-80, це є посиланням на стандартні характеристики, що передбачені національними стандартами, у тому числі на ДСТУ 7146:2010 відповідно до місця їх видобування.
Тому, зазначення у тендерній документації вимоги, що вугілля марок ГКОМ 13-100, ДГР 0-200, ДГКО 25-80 повинно мати походження із Львівсько – Волинського басейну, не є дискримінаційною вимогою щодо місця знаходження постачальника чи виробника, а являється посиланням на тип марки вугілля, який передбачений ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:2015, який видобувається на території Львівсько – Волинського басейну, та має відповідні технічні характеристики які притаманні тільки для таких марок вугілля, а саме зольність на сухий стан палива, загальна волога на робочий стан, масова частка кусків розміром менше нижчої границі та нижча теплота згорання.
Під час розробки тендерної документації, у тому числі технічних вимог, Замовник торгів, керуючись ДСТУ 7146:2010, здійснював розрахунок потреби вугілля кам’яного виходячи із типу марок за місцем його походження вугілля, а саме із Львівсько – Волинського басейну, оскільки таке кам’яне вугілля найкраще відповідає потребам закладів освіти Новоушицької селищної ради.
Також, враховуючи ситуацію яка виникла в Україні, керуючись Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», Указом Президента України від 16 вересня 2015 року № 549/2015 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указом Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 березня 2017 року «Про невідкладні додаткові заходи із протидії гібридним загрозам національній безпеці України» та недопущення фінансування тероризму, тендерним комітетом, в межах та відповідно до ДСТУ 7146:2010, встановлено вимогу, що запропоноване вугілля кам’яне повинно мати походження із Львівсько – Волинського басейну.
Дана вимога встановлено у зв’язку із тим, що Замовник торгів не бажає витрачати бюджетні кошти на придбання товару, який видобутий (вироблений) не зрозуміло ким та яким чином, відповідно до якого порядку, оскільки при проведенні перевірок контролюючі органи завжди вимагають підтвердження походження товару та його відповідність вимогам, встановленим ТД при проведенні торгів.
Враховуючи те, що більша частина Донецької та Луганської області, перебуває під контролем незаконних озброєних формувань, тому закупівля вугілля, яке має походження із Західного Донбасу, являється доволі ризикованою та може залишити заклади освіти Новоушицької селищної ради в опалювальний період без вугілля, що призведе до значних соціально – економічних негативних наслідків.
Єдиним підтвердженням походження вугілля, який надають учасники, являється сертифікат генетичних досліджень, який проводиться сертифікованими органами за їх місцезнаходженням, а не за місцем видобування вугілля виробником. Тому підтвердити точне походження вугілля в таких умовах не можливо.
Також, сертифікати генетичних досліджень які надаються Учасниками видані у 2013 або 2014 роках, а саме коли частина Донецької та Луганської області, не перебувала під контролем незаконних озброєних формувань.
Отже, враховуючи ситуацію яка склалася в Україні, спираючись на положення ДСТУ 7146:2010 та ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерний комітет не вбачає дискримінації у вимогах Примітки п.6 розділу ІІІ ТД.
Ви вже визначили переможця торгів?
Дата подання: 04 серпня 2017 06:15
Дата відповіді: 08 серпня 2017 09:50
Дякую за Вашу відповідь, з тексту стає зрозумілим що Замовник вже визначив для себе потенційного переможця. Бажаємо приємних торгів!
Відповідь: Дана закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища та добросовісної конкуренції між учасниками.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 серпня 2017 12:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Паливторг |
672 830,00
UAH з ПДВ
|
672 830,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Укрвугілляресурс" |
744 755,00
UAH з ПДВ
|
744 755,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" |
826 400,00
UAH з ПДВ
|
826 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Надра-Ресурс |
834 370,00
UAH з ПДВ
|
830 093,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Вуглеторфзбагачення |
834 000,00
UAH з ПДВ
|
834 000,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Паливторг #40220890 |
Відхилено |
672 830,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2017 14:53
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Укрвугілляресурс" #39699912 |
Відхилено |
744 755,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2017 14:57
|
|
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" #39782701 |
Відхилено |
826 400,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2017 15:03
|
|
ПП Надра-Ресурс #38662263 |
Переможець |
830 093,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2017 09:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2017 16:34
|
Додаткова угода вуг_лля 20_.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2017 16:12
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2017 10:03
|
специфікація.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2017 09:58
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2017 09:58
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2017 13:17
|
Додаткова угода | зміни до договору |
11 вересня 2017 12:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 340 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 340 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 340 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 340 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |