Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015- 44810000-1 Фарби (фарба акрилова водоемульсійна для внутрішніх робіт, фарба акрилова водоемульсійна для зовнішніх робіт, фарба емаль ПФ-115, фарба емаль ПФ-266, лак паркетний поліуретановий)
Очікувана вартість
409 170,00 UAH
UA-2017-08-01-000425-c 9e6439913c7f473ab4bf7543529409e8
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попкова Євгенія Анатоліївна

+380613931432 en.uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20520150
Вебсайт: http://enuo.osvita.zp.ua
Місцезнаходження: 71503, Україна , Запорізька обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21
Контактна особа: Попкова Євгенія Анатоліївна
+380613931432
en.uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2017 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2017 14:45
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2017 14:45
Початок аукціону: 28 серпня 2017 11:44
Очікувана вартість: 409 170,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 045,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12270 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Кількість: (фарба акрилова водоемульсійна для внутрішніх робіт – 121 шт., фарба акрилова водоемульсійна для зовнішніх робіт – 58 шт., фарба емаль ПФ-115 - 1362 шт., фарба емаль ПФ-266 – 199 шт., лак паркетний поліуретановий -195 шт.) всього 1935 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1935 шт
Кількість: (фарба акрилова водоемульсійна для внутрішніх робіт – 121 шт., фарба акрилова водоемульсійна для зовнішніх робіт – 58 шт., фарба емаль ПФ-115 - 1362 шт., фарба емаль ПФ-266 – 199 шт., лак паркетний поліуретановий -195 шт.) всього 1935 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, Навчальні заклади та структурні підрозділи управління освіти м. Енергодар Запорізької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2017 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2017 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2017 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2017 10:53
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ із змінами_2.doc
08 серпня 2017 10:53
порівняльна таблиця змін до ТД_2.doc
08 серпня 2017 10:53
Тендерна документація із змінами_2.doc
02 серпня 2017 14:34
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ із змінами.doc
02 серпня 2017 14:34
порівняльна таблиця змін до ТД.doc
02 серпня 2017 14:34
Тендерна документація із змінами.doc
01 серпня 2017 14:40
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.doc
01 серпня 2017 14:40
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строки оплати за поставлений товар
Дата подання: 07 серпня 2017 11:12
Дата відповіді: 08 серпня 2017 09:36
Відповідь: Дякуємо за запитання, повідомляємо наступне. Замовник здійснює оплату після отримання Товару, в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Учасника, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання накладної на Товар, та за цінами, що вказані в накладній, відповідно до умов Договору, в межах виділених у 2017 році Замовнику бюджетних асигнувань.
Строки оплати за посатвлений товар. Ініціювання змін
Дата подання: 07 серпня 2017 11:25
Дата відповіді: 08 серпня 2017 10:26
Згідно проекту договору (п.4.1) між Замовником та Учасником за цим Договором будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з місцевого бюджету виникають тільки при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) виділених Замовнику у 2017 році в залежності від обсягів реального фінансування, передбаченого в у кошторисі Замовника. Проте, Учасник не володіє та не може володіти інформацією про наявність або відсутність бюджетного призначення у Замовника, достатність обсягів такого призначення та фінансування, тощо. Відповідно до діючого законодавства, всі суб'єкти правовідносин є рівними, а надання приференцій та (або) дискримінація за будь-якою ознакою, включаючи належність суб'єкта до бюджетних організацій, є порушенням законодавства. При цьому, відсутність чітко обумовлених строків розрахунків з визначенням прозорих умов, потенційно обмежує коло учасників, створюючи передумови для порушення принципів, визначених Законом України "Про публічні закупівлі". У зв'язку з наведеним 1. Прошу надати роз'яснення щодо наявності у Замовника бюджентного призначення на закупівлю фарби в повному обсязі (включаючи його фінансування) згідно заявленій у цій закупівлі очікуваній вартості. 2. Прошу надати роз'яснення щодо реальних строків, протягом яких здійснюватиметься розрахунок з учасником після поставки товару. 3. Внести зміни до проект договору у відповідності з п.1,2 роз'яснень, що будуть надані Замовником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, повідомляємо наступне:
1. Керуючись чинним законодавством України у сфері публічних закупівель, Законом України «Про публічні закупівлі», з метою підготовки навчальних закладів управління освіти міста Енергодара до нового 2017-2018 навчального року, за умови, що в основних умовах договору про закупівлю передбачено відповідний порядок виникнення договірних зобов’язань в залежності від реального фінансування у 2017 році управління освіти Енергодарської міської ради розпочало конкурентні торги за процедурою відкритих торгів на очікувану вартість..
Відповідно до роз'яснення Мінекономрозвитку в листі від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 роз’яснені окремі питання проведення публічних закупівель замовниками «…Не встановлено обов'язку замовника складати й затверджувати річний план закупівель на підставі кошторису (тимчасового кошторису), фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних коштів). При визначенні очікуваної вартості закупівлі під час складання річного плану закупівель замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховуватися, зокрема, виходячи з потреби у відповідних товарах, роботах і послугах минулих років з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо. Таким чином, ураховуючи, що Закон не містить обмежень щодо організації процедур закупівель до набрання чинності Закону про Державний бюджет України, затвердження кошторису, плану використання бюджетних коштів, фінансового плану, замовник для забезпечення невідкладних потреб у товарах, роботах і послугах, може розпочати процедуру закупівлі за відповідним предметом закупівлі, керуючись його очікуваною вартістю за умови, що в проекті договору про закупівлю та у договорі про закупівлю буде передбачено відповідний порядок виникнення договірних зобов’язань в залежності від реального фінансування.
При укладанні договору Управління освіти Енергодарської міської ради враховує частину першу статті 23 Бюджетного кодексу України, оскільки згідно з частиною четвертою статті 48 Бюджетного кодексу України, зобов’язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), не вважаються бюджетними зобов’язаннями (крім витрат, що здійснюються відповідно до частини шостої цієї статті) і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів.
В основних умовах ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ про закупівлю передбачено відповідний порядок виникнення договірних зобов’язань в залежності від реального фінансування у 2017 році, а саме:
4.1 Між Замовником та Учасником за цим Договором будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з місцевого бюджету виникають тільки при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) виділених Замовнику у 2017 році в залежності від обсягів реального фінансування, передбаченого в у кошторисі Замовника.
4.2 Замовник здійснює оплату після отримання товару на підставі накладних шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника відповідно до умов даного Договору в межах виділених у 2017 році Замовнику бюджетних асигнувань.
2. Замовник здійснює оплату після отримання Товару, в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Учасника, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання накладної на Товар, та за цінами, що вказані в накладній, відповідно до умов Договору, в межах виділених у 2017 році Замовнику бюджетних асигнувань.
3. Зміни в частині строків оплати за поставлений товар будуть внесено в п. 4.2 Проекту договору та п. 4.2 Додатку 4 тендерної документації відповідно.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2017 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" 205 831,14
UAH з ПДВ
205 831,14
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю промислове підприємство "ЗІП" 259 998,90
UAH з ПДВ
259 998,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2017 12:35
Скан-копія договору.PDF
23 серпня 2017 12:35
Цінова пропозиція.PDF
23 серпня 2017 12:35
Технічне завдання.PDF
23 серпня 2017 12:35
Паспорти якості.PDF
23 серпня 2017 12:35
Наказ на директора.PDF
23 серпня 2017 12:35
Лист-гарантія.PDF
23 серпня 2017 12:35
Лист про поставку.PDF
23 серпня 2017 12:35
Копія статута.PDF
23 серпня 2017 12:35
Копія витягу з ПДВ.PDF
23 серпня 2017 12:35
Копія виписки з ЄДРПОУ.PDF
23 серпня 2017 12:35
Копія банк ліцензії.pdf
23 серпня 2017 12:35
Довіреність.pdf
23 серпня 2017 12:35
Висновок сес.PDF
23 серпня 2017 12:35
Банківська гарантія.pdf

Публічні документи

23 серпня 2017 13:36
СГЗ.pdf
23 серпня 2017 13:36
Сертифікат ПФ-115 ТУ.pdf
23 серпня 2017 13:36
Витяг.pdf
23 серпня 2017 13:36
Технічне завдання.pdf
23 серпня 2017 13:36
Ст.17.pdf
23 серпня 2017 13:36
Статут.pdf
23 серпня 2017 13:36
Довідка про довкілля.pdf
23 серпня 2017 13:36
Свідоцтво ПДВ.pdf
23 серпня 2017 13:36
Лист-гарантія.pdf
23 серпня 2017 13:36
ИПН Стесенко Д.О..pdf
23 серпня 2017 13:36
Паспорт Стесенко Д.О..pdf
23 серпня 2017 13:36
відгук.pdf
23 серпня 2017 13:36
Лист-відгук.PDF
23 серпня 2017 13:36
Договір.pdf
23 серпня 2017 13:36
Договір 52.PDF
23 серпня 2017 13:36
Банковская гарантия.pdf
23 серпня 2017 13:36
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"

ТОВ ПП "ЗІП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
#32318370
Переможець 205 831,14
UAH з ПДВ
04 вересня 2017 13:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2017 13:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
#32318370
205 831,14
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 вересня 2017 14:45
Коментар щодо відміни: Керуючись п.2 ч.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», п.1 розділу VI тендерної документації на закупівлю Код за ДК 021:2015- 44810000-1 Фарби (фарба акрилова водоемульсійна для внутрішніх робіт, фарба акрилова водоемульсійна для зовнішніх робіт, фарба емаль ПФ-115, фарба емаль ПФ-266, лак паркетний поліуретановий), у зв’язку з тим, що здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили, а саме дією ухвали Енергодарської міського суду
Документи:
22 вересня 2017 14:45
протокол тендерного комітету