Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок об'єктів благоустрою зеленого господарства (ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Очікувана вартість
1 895 258,00 UAH
UA-2017-07-21-001622-b 6a7ea03c5acc4a509d09ae7b61fb7209
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КП УЗН Оболонського району

+380444186149 kp_po_uzn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Оболонського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 05416745
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, Московський проспект, буд.26-А
Контактна особа: КП УЗН Оболонського району
+380444186149
kp_po_uzn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2017 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2017 18:00
Початок аукціону: 07 серпня 2017 14:29
Очікувана вартість: 1 895 258,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 476,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18953 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок об'єктів благоустрою зеленого господарства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери (Московський), буд.26-А (детальна інформація про місце, обсяг надання послуг, що є предметом закупівлі, наведена у Додатку №1 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2017 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2017 16:53
ТД_проект_землеустрою_21об..pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2017 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин" 1 597 000,00
UAH з ПДВ
1 597 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Київський міський центр земельного кадастру та приватизації землі" 1 695 000,00
UAH з ПДВ
1 695 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2017 16:25
Труд.книж.спеціал.pdf
01 серпня 2017 16:24
Наявн.облад._повірка.pdf
01 серпня 2017 16:23
Дов.аналог.робіт.pdf
01 серпня 2017 16:22
Дов. наявн. 2 геод.бриг.pdf
01 серпня 2017 16:21
Підписаний_G0717-6687-GL_tender.pdf
01 серпня 2017 16:19
Статут.pdf
01 серпня 2017 16:18
Проект догов.pdf
01 серпня 2017 16:17
Підтверд.повноважень.pdf
01 серпня 2017 16:16
Заг.відом.про учасника.pdf
01 серпня 2017 16:16
Дов.про підприємство.pdf
01 серпня 2017 16:15
Відомості про керівн..pdf
01 серпня 2017 16:14
Тенд.пропоз.pdf

Публічні документи

03 серпня 2017 16:09
Статут.pdf
03 серпня 2017 16:09
про субпідрядника.pdf
03 серпня 2017 16:09
про підприємство.pdf
03 серпня 2017 16:09
ліцензія.pdf
03 серпня 2017 16:09
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
03 серпня 2017 16:09
Витяг з ЄДР ЮО та ФОП.pdf
03 серпня 2017 16:09
комерційна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин"

КП "КМЦЗК та ПЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин"
#32348604
Переможець 1 597 000,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2017 12:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2017 12:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин"
#32348604
1 597 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 10:48
Дод.угода13_Договір про закупівлю7 2017.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 10:45
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 12:11
Дод.угода12_Договір про закупівлю7 2017.pdf зміни до договору
03 січня 2023 12:09
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 16:18
Дод.угода11_Договір про закупівлю7.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 16:16
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:30
Дод.угода10_Договір про закупівлю7.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 18:26
Повідомлення про внесення змін до договору_30.12.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 18:26
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2020 12:11
Повідомлення про внесення змін до договору_03.08.2020.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 12:09
Дод.угода9_Договір про закупівлю7.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 12:09
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2020 11:54
Дод.угода8_Договір про закупівлю7.pdf зміни до договору
13 травня 2020 11:44
Повідомлення про внесення змін до договору_13.05.2020.pdf зміни до договору
13 травня 2020 11:44
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 17:18
Дод.угода7_Договір про закупівлю7.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 17:15
Повідомлення про внесення змін до договору_12.12.2019.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 17:15
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2019 12:31
Повідомлення про внесення змін до договору_09.12.2019.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 12:29
Дод.угода6_Договір про закупівлю7.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 12:29
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2018 14:36
Дод.угода5_Договір про закупівлю7.pdf зміни до договору
13 грудня 2018 14:33
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2018 16:34
Дод.угода4_Договір про закупівлю7.pdf зміни до договору
28 березня 2018 16:33
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 15:55
Дод.угода3_Договір про закупівлю7.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 15:53
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2017 14:32
Дод.угода2_Договір про закупівлю7.pdf зміни до договору
20 грудня 2017 14:32
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2017 12:15
Дод.угода1_Договір про закупівлю7.pdf зміни до договору
26 вересня 2017 12:14
Електронний підпис укладений
08 вересня 2017 15:04
Договір про закупівлю7.pdf укладений
08 вересня 2017 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про внесення змін в частині послідовності розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок (відмітку про причини внесення змін "Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі" вважати не дійсною (з технічних причин))
Номер договору про закупівлю: 7/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зменшення суми Договору, зміни до п.п.2.1, 2.4.1, 2.4.2, 3.3.1, 3.3.2, 3.3.3, Специфікації (Додаток №1 до Договору) (відмітку про причини внесення змін "Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі" вважати не дійсною (з технічних причин))
Номер договору про закупівлю: 7/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг у зв'язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження
Номер договору про закупівлю: 7/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору про закупівлю №7/2017 выд 08.09.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено термін надання послуг - продовжено до 31.12.2018 (відмітку про причини внесення змін "Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі" вважати не дійсною (з технічних причин))
Номер договору про закупівлю: 7/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору про закупівлю №7/2017 від 08.09.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг на 2019 рік у зв'язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження
Номер договору про закупівлю: 7/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною формату банківських реквізитів поточного рахунку Виконавця відповідно до постанови Правління Національного банку України від 28.12.2018 №162 "Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні", Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору та викласти реквізити Виконавця, що містяться у розділу 12 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 7/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести відповідні зміни до Договору: 1. Внести зміни в п.2.1 Договору (в редакції додаткової угоди №5 від «13» грудня 2018 року) та викласти його в наступній редакції: «2.1. Початок надання послуг – з дня підписання Сторонами Договору та надання необхідних матеріалів. Завершення надання послуг – до 31 грудня 2020 року з правом дострокового виконання.». 2. Внести зміни в п.3.1 Договору (в редакції додаткової угоди №5 від «13» грудня 2018 року) та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору визначена у Додатку №1, що є невід’ємною частиною цього Договору, і становить 1 269 560,89 (один мільйон двісті шістдесят дев'ять тисяч п'ятсот шістдесят грн. 89 коп.) грн. без ПДВ, крім того сума ПДВ: 253 912,18 грн., всього ціна цього Договору 1 523 473,07 (один мільйон п'ятсот двадцять три тисячі чотириста сімдесят три грн. 07 коп.) грн. з ПДВ., в тому числі: на 2017 рік – 792 052,16 (сімсот дев’яносто дві тисячі п’ятдесят дві грн. 16 коп.) грн. з ПДВ; на 2018 рік – 234 027,91 (двісті тридцять чотири тисячі двадцять сім грн. 91 коп.) грн. з ПДВ; на 2019 рік – 277 553,90 (двісті сімдесят сім тисяч п’ятсот п’ятдесят три грн. 90 коп.) грн. з ПДВ; на 2020 рік – 219 839,10 (двісті дев'ятнадцять тисяч вісімсот тридцять дев'ять грн. 10 коп.) грн. з ПДВ.». Подальша реєстрація юридичних та фінансових бюджетних зобов’язань на 2020 рік по цьому Договору здійснюється Замовником згідно вимог ст.48, 49 Бюджетного Кодексу України за наявності затвердження кошторисних призначень. 3. Внести зміни в п.9.1 Договору (в редакції додаткової угоди №5 від «13» грудня 2018 року) та викласти його в наступній редакції: «9.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками, якщо такі є, і діє до 31 грудня 2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором.».
Номер договору про закупівлю: 7/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести наступні зміни в Договір: 1. Внести зміни в п.3.1 Договору (в редакції додаткової угоди №7 від «12» грудня 2019 року) та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору визначена у Додатку №1, що є невід’ємною частиною цього Договору, і становить 1 269 560,89 (один мільйон двісті шістдесят дев'ять тисяч п'ятсот шістдесят грн. 89 коп.) грн. без ПДВ, крім того сума ПДВ: 253 912,18 грн., всього ціна цього Договору 1 523 473,07 (один мільйон п'ятсот двадцять три тисячі чотириста сімдесят три грн. 07 коп.) грн. з ПДВ., в тому числі: на 2017 рік – 792 052,16 (сімсот дев’яносто дві тисячі п’ятдесят дві грн. 16 коп.) грн. з ПДВ, з яких: - кошти міського бюджету: 792 052,16 (сімсот дев’яносто дві тисячі п’ятдесят дві грн. 16 коп.) грн. з ПДВ; - кошти Замовника (власні кошти підприємства): 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; на 2018 рік – 234 027,91 (двісті тридцять чотири тисячі двадцять сім грн. 91 коп.) грн. з ПДВ, з яких: - кошти міського бюджету: 234 027,91 (двісті тридцять чотири тисячі двадцять сім грн. 91 коп.) грн. з ПДВ; - кошти Замовника (власні кошти підприємства): 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; на 2019 рік – 277 553,90 (двісті сімдесят сім тисяч п’ятсот п’ятдесят три грн. 90 коп.) грн. з ПДВ, з яких: - кошти міського бюджету: 277 553,90 (двісті сімдесят сім тисяч п’ятсот п’ятдесят три грн. 90 коп.) грн. з ПДВ; - кошти Замовника (власні кошти підприємства): 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; на 2020 рік – 219 839,10 (двісті дев'ятнадцять тисяч вісімсот тридцять дев'ять грн. 10 коп.) грн. з ПДВ, з яких: - кошти міського бюджету: 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; - кошти Замовника (власні кошти підприємства): 219 839,10 (двісті дев'ятнадцять тисяч вісімсот тридцять дев'ять грн. 10 коп.) грн. з ПДВ.». 2. Внести зміни до розділу 12 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» Договору в частині банківських реквізитів Замовника, а саме: доповнити банківські реквізити Замовника наступним розрахунковим/поточним рахунком: п/р UA333226690000026002300460318 в ТВБВ №10026/0143 ФГУ по м. Києву та Київській обл. АТ «Ощадбанк.».
Номер договору про закупівлю: 7/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести наступні зміни в Договір: 1. Внести зміни в п.3.1 Договору (в редакції додаткової угоди №8 від «13» травня 2020 року) та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору визначена у Додатку №1, що є невід’ємною частиною цього Договору, і становить 1 269 560,89 (один мільйон двісті шістдесят дев'ять тисяч п'ятсот шістдесят грн. 89 коп.) грн. без ПДВ, крім того сума ПДВ: 253 912,18 грн., всього ціна цього Договору 1 523 473,07 (один мільйон п'ятсот двадцять три тисячі чотириста сімдесят три грн. 07 коп.) грн. з ПДВ., в тому числі: на 2017 рік – 792 052,16 (сімсот дев’яносто дві тисячі п’ятдесят дві грн. 16 коп.) грн. з ПДВ, з яких: - кошти міського бюджету: 792 052,16 (сімсот дев’яносто дві тисячі п’ятдесят дві грн. 16 коп.) грн. з ПДВ; - кошти Замовника (власні кошти підприємства): 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; на 2018 рік – 234 027,91 (двісті тридцять чотири тисячі двадцять сім грн. 91 коп.) грн. з ПДВ, з яких: - кошти міського бюджету: 234 027,91 (двісті тридцять чотири тисячі двадцять сім грн. 91 коп.) грн. з ПДВ; - кошти Замовника (власні кошти підприємства): 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; на 2019 рік – 277 553,90 (двісті сімдесят сім тисяч п’ятсот п’ятдесят три грн. 90 коп.) грн. з ПДВ, з яких: - кошти міського бюджету: 277 553,90 (двісті сімдесят сім тисяч п’ятсот п’ятдесят три грн. 90 коп.) грн. з ПДВ; - кошти Замовника (власні кошти підприємства): 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; на 2020 рік – 219 839,10 (двісті дев'ятнадцять тисяч вісімсот тридцять дев'ять грн. 10 коп.) грн. з ПДВ, з яких: - кошти міського бюджету: 23 171,09 (двадцять три тисячі сто сімдесят одна грн. 09 коп.) грн. з ПДВ; - кошти Замовника (власні кошти підприємства): 196 668,01 (сто дев’яносто одна тисяча шістсот шістдесят вісім грн. 01 коп.) грн. з ПДВ.». 2. Внести зміни до банківських реквізитів Сторін та викласти розділ 12 Договору у наступній редакції: «12. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА Місцезнаходження: 04073, м.Київ, Московський проспект, буд.26-А Фактична адреса (адреса для листування): 04073, м.Київ, просп.Степана Бандери, буд.26-А тел./факс (044) 418-61-49, kp_po_uzn@ukr.net тел.бухгалтерії (044) 419-69-15, kpuzn_glavbuh@ukr.net Код за ЄДРПОУ: 05416745 Індивідуальний податковий номер: 054167426549 Банківські реквізити: р/р UA578201720344330001000030304 Держказначейська служба України, м. Київ; п/р UA333226690000026002300460318 в ТВБВ №10026/0143 ФГУ по м. Києву та Київській обл. АТ «Ощадбанк» Виконавець: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН» Місцезнаходження: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, буд.32-А Фактична адреса (адреса для листування): 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, буд.32-А тел./факс (044) 235-17-75, 278-41-95 kizv@kievcity.gov.ua Код за ЄДРПОУ: 32348604 Індивідуальний податковий номер: 323486026596 Банківські реквізити: п/р UA813218420000026007053100257 в Київське ГРУ АТ КБ «Приватбанк»
Номер договору про закупівлю: 7/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до п.2.1 Договору (в редакції додаткової угоди №7 від «12» грудня 2019 року) та викласти його в наступній редакції: «2.1. Початок надання послуг – з дня підписання Сторонами Договору та надання необхідних матеріалів. Завершення надання послуг – до 31 грудня 2021 року з правом дострокового виконання.». 1.2. Внести зміни до п.3.1 Договору (в редакції додаткової угоди №9 від «03» серпня 2020 року) та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору визначена у Додатку №1, що є невід’ємною частиною цього Договору, і становить 1 269 560,89 (один мільйон двісті шістдесят дев'ять тисяч п'ятсот шістдесят грн. 89 коп.) грн. без ПДВ, крім того сума ПДВ: 253 912,18 грн., всього ціна цього Договору 1 523 473,07 (один мільйон п'ятсот двадцять три тисячі чотириста сімдесят три грн. 07 коп.) грн. з ПДВ., в тому числі: на 2017 рік – 792 052,16 (сімсот дев’яносто дві тисячі п’ятдесят дві грн. 16 коп.) грн. з ПДВ, з яких: - кошти міського бюджету: 792 052,16 (сімсот дев’яносто дві тисячі п’ятдесят дві грн. 16 коп.) грн. з ПДВ; - кошти Замовника (власні кошти підприємства): 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; на 2018 рік – 234 027,91 (двісті тридцять чотири тисячі двадцять сім грн. 91 коп.) грн. з ПДВ, з яких: - кошти міського бюджету: 234 027,91 (двісті тридцять чотири тисячі двадцять сім грн. 91 коп.) грн. з ПДВ; - кошти Замовника (власні кошти підприємства): 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; на 2019 рік – 277 553,90 (двісті сімдесят сім тисяч п’ятсот п’ятдесят три грн. 90 коп.) грн. з ПДВ, з яких: - кошти міського бюджету: 277 553,90 (двісті сімдесят сім тисяч п’ятсот п’ятдесят три грн. 90 коп.) грн. з ПДВ; - кошти Замовника (власні кошти підприємства): 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; на 2020 рік – 45 903,91 (сорок п'ять тисяч дев'ятсот три грн. 91 коп.) грн. з ПДВ, з яких: - кошти міського бюджету: 23 171,09 (двадцять три тисячі сто сімдесят одна грн. 09 коп.) грн. з ПДВ; - кошти Замовника (власні кошти підприємства): 22 732,82 (двадцять дві тисячі сімсот тридцять дві грн. 82 коп.) грн. з ПДВ;на 2021 рік – 173 935,19 (сто сімдесят три тисячі дев'ятсот тридцять п'ять грн. 19 коп.) грн. з ПДВ, з яких: - кошти міського бюджету: 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; - кошти Замовника (власні кошти підприємства): 173 935,19 (сто сімдесят три тисячі дев'ятсот тридцять п'ять грн. 19 коп.) грн. з ПДВ.». 1.3. Внести зміни до п.9.1 Договору (в редакції додаткової угоди №7 від «12» грудня 2019 року) та викласти його в наступній редакції: «9.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками, якщо такі є, і діє до 31 грудня 2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором.». Сума договору після внесення змін: 1 523 473,07 грн. з ПДВ (залишилася незмінною). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга (залишено без змін).
Номер договору про закупівлю: 7/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились: 1.1.Внести зміни до п.2.1 Договору (в редакції додаткової угоди №10 від «30» грудня 2020 року) та викласти його в наступній редакції: «2.1. Початок надання послуг – з дня підписання Сторонами Договору та надання необхідних матеріалів. Завершення надання послуг – до 31 грудня 2022 року з правом дострокового виконання.». 1.2. Внести зміни до п.3.1 Договору (в редакції додаткової угоди №10 від «30» грудня 2020 року) та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору визначена у Додатку №1, що є невід’ємною частиною цього Договору, і становить 1 269 560,89 (один мільйон двісті шістдесят дев'ять тисяч п'ятсот шістдесят грн. 89 коп.) грн. без ПДВ, крім того сума ПДВ: 253 912,18 грн., всього ціна цього Договору 1 523 473,07 (один мільйон п'ятсот двадцять три тисячі чотириста сімдесят три грн. 07 коп.) грн. з ПДВ., в тому числі: на 2017 рік – 792 052,16 (сімсот дев’яносто дві тисячі п’ятдесят дві грн. 16 коп.) грн. з ПДВ, з яких: - кошти міського бюджету: 792 052,16 (сімсот дев’яносто дві тисячі п’ятдесят дві грн. 16 коп.) грн. з ПДВ; - кошти Замовника (власні кошти підприємства): 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; на 2018 рік – 234 027,91 (двісті тридцять чотири тисячі двадцять сім грн. 91 коп.) грн. з ПДВ, з яких: - кошти міського бюджету: 234 027,91 (двісті тридцять чотири тисячі двадцять сім грн. 91 коп.) грн. з ПДВ; - кошти Замовника (власні кошти підприємства): 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; на 2019 рік – 277 553,90 (двісті сімдесят сім тисяч п’ятсот п’ятдесят три грн. 90 коп.) грн. з ПДВ, з яких: - кошти міського бюджету: 277 553,90 (двісті сімдесят сім тисяч п’ятсот п’ятдесят три грн. 90 коп.) грн. з ПДВ; - кошти Замовника (власні кошти підприємства): 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; на 2020 рік – 45 903,91 (сорок п'ять тисяч дев'ятсот три грн. 91 коп.) грн. з ПДВ, з яких: - кошти міського бюджету: 23 171,09 (двадцять три тисячі сто сімдесят одна грн. 09 коп.) грн. з ПДВ; - кошти Замовника (власні кошти підприємства): 22 732,82 (двадцять дві тисячі сімсот тридцять дві грн. 82 коп.) грн. з ПДВ; на 2021 рік – 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ, з яких: - кошти міського бюджету: 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; - кошти Замовника (власні кошти підприємства): 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ. на 2022 рік – 173 935,19 (сто сімдесят три тисячі дев'ятсот тридцять п'ять грн. 19 коп.) грн. з ПДВ, з яких: - кошти міського бюджету: 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; - кошти Замовника (власні кошти підприємства): 173 935,19 (сто сімдесят три тисячі дев'ятсот тридцять п'ять грн. 19 коп.) грн. з ПДВ.». 1.3. Внести зміни до п.9.1 Договору (в редакції додаткової угоди №10 від «30» грудня 2020 року) та викласти його в наступній редакції: «9.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками, якщо такі є, і діє до 31 грудня 2022 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором.». Сума договору після внесення змін: 1 523 473,07 грн. з ПДВ (залишилася незмінною). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга (залишено без змін).
Номер договору про закупівлю: 7/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до п.2.1 Договору (в редакції додаткової угоди № 11 від «14» грудня 2021 року) та викласти його в наступній редакції: «2.1. Початок надання послуг – з дня підписання Сторонами Договору та надання необхідних матеріалів. Завершення надання послуг – до 31 грудня 2023 року з правом дострокового виконання.». 1.2. Внести зміни до п.3.1 Договору (в редакції додаткової угоди № 11 від «14» грудня 2021 року) та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору визначена у Додатку №1, що є невід’ємною частиною цього Договору, і становить 1 269 560,89 (один мільйон двісті шістдесят дев'ять тисяч п'ятсот шістдесят грн. 89 коп.) грн. без ПДВ, крім того сума ПДВ: 253 912,18 грн., всього ціна цього Договору 1 523 473,07 (один мільйон п'ятсот двадцять три тисячі чотириста сімдесят три грн. 07 коп.) грн. з ПДВ., в тому числі: на 2017 рік – 792 052,16 (сімсот дев’яносто дві тисячі п’ятдесят дві грн. 16 коп.) грн. з ПДВ, з яких: - кошти міського бюджету: 792 052,16 (сімсот дев’яносто дві тисячі п’ятдесят дві грн. 16 коп.) грн. з ПДВ; - кошти Замовника (власні кошти підприємства): 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; на 2018 рік – 234 027,91 (двісті тридцять чотири тисячі двадцять сім грн. 91 коп.) грн. з ПДВ, з яких: - кошти міського бюджету: 234 027,91 (двісті тридцять чотири тисячі двадцять сім грн. 91 коп.) грн. з ПДВ; - кошти Замовника (власні кошти підприємства): 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; на 2019 рік – 277 553,90 (двісті сімдесят сім тисяч п’ятсот п’ятдесят три грн. 90 коп.) грн. з ПДВ, з яких: - кошти міського бюджету: 277 553,90 (двісті сімдесят сім тисяч п’ятсот п’ятдесят три грн. 90 коп.) грн. з ПДВ; - кошти Замовника (власні кошти підприємства): 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; на 2020 рік – 45 903,91 (сорок п'ять тисяч дев'ятсот три грн. 91 коп.) грн. з ПДВ, з яких: - кошти міського бюджету: 23 171,09 (двадцять три тисячі сто сімдесят одна грн. 09 коп.) грн. з ПДВ; - кошти Замовника (власні кошти підприємства): 22 732,82 (двадцять дві тисячі сімсот тридцять дві грн. 82 коп.) грн. з ПДВ; на 2021 рік – 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ, з яких: - кошти міського бюджету: 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; - кошти Замовника (власні кошти підприємства): 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ. на 2022 рік – 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ, з яких: - кошти міського бюджету: 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; - кошти Замовника (власні кошти підприємства): 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ. на 2023 рік – 173 935,19 (сто сімдесят три тисячі дев'ятсот тридцять п'ять грн. 19 коп.) грн. з ПДВ, з яких: - кошти міського бюджету: 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; - кошти Замовника (власні кошти підприємства): 173 935,19 (сто сімдесят три тисячі дев'ятсот тридцять п'ять грн. 19 коп.) грн. з ПДВ.». 1.3. Внести зміни до п.9.1 Договору (в редакції додаткової угоди № 11 від «14» грудня 2021 року) та викласти його в наступній редакції: «9.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками, якщо такі є, і діє до 31 грудня 2023 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором.». Сума договору після внесення змін: 1 523 473,07 грн. з ПДВ (залишилася незмінною). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга (залишено без змін).
Номер договору про закупівлю: 7/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами п.2.2, п.2.3, п.10.3, п.10.6.3 Договору, п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020 року), враховуючи лист Виконавця від 18.12.2023 № 313-21/8600, у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені Договором, Сторони домовились внести зміни до п.2.1, 3.1, 9.1 Договору. Більш детально у Додатковій угоді. Сума договору після внесення змін: 1 523 473,07 грн. з ПДВ (залишилася незмінною). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга (залишено без змін).
Номер договору про закупівлю: 7/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML