Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2017-07-21-001444-b 100091b160c142778ace1af51ee7b5d0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касяненко Любов Анатоліївна

+380457751038 osvitabor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бородянської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143910
Місцезнаходження: 07801, Україна , Київська обл., Бородянка, вул. Центральна, 226
Контактна особа: Касяненко Любов Анатоліївна
+380457751038
osvitabor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2017 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2017 16:05
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2017 16:05
Початок аукціону: 08 серпня 2017 11:42
Очікувана вартість: 3 600 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07801, Україна, Київська область, Бородянка, Загальноосвітні навчальні заклади Бородянського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2017  —  29 грудня 2017
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2017 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2017 16:00
ТД (ЗНЗ) вересень-грудень 2017 р..doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2017 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "" 3 599 613,60
UAH
3 582 480,00
UAH
Документи
КП "БРОВАРСЬКЕ РАЙОННЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ" БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ" 3 598 056,00
UAH
3 598 056,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ ""

КП "БРОВАРСЬКЕ РАЙОННЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ" БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ ""
#23239413
Переможець 3 582 480,00
UAH
09 серпня 2017 11:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2017 11:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ ""
#23239413
3 582 480,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2018 23:23
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
02 березня 2018 23:22
img244.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 22:07
Електронний підпис укладений
23 серпня 2017 09:50
img019.pdf зміни до договору
23 серпня 2017 09:34
Електронний підпис укладений
22 серпня 2017 09:51
Підписаний контракт укладений
22 серпня 2017 09:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони домовилися зменшити суму договору від 21.08.2017 № 5 (далі - Договору) на 449 785.58 грн. У зв'язку з вищевказаним, пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: "Розрахункова ціна цього Договору становить 3 132 694.42 грн. (три мільйони сто тридцять дві тисячі шістсот дев"яносто чотири грн. 42 коп.) без ПДВ".
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 6 статті 40 Закону України "Про здійснення державних закупівель", Сторони домовилися продовжити дію Договору від 21.08.2017 № 5(далі - Договір), а саме змінити п. 10.1. розділу Х та викласти його в наступній редакції: 10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 28 лютого 2018 року.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2017 — 28 лютого 2018
Сума оплати за договором: 3 132 694,42
UAH