Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі комунального закладу " Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 27 Вінницької міської ради" по вул. Ватутіна,42 в м. Вінниця (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
590 953,20 UAH
UA-2017-07-21-001338-b ● 3e9e0616e7a44822b69bb542917cf041
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №27 Вінницької міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 26235522 |
Місцезнаходження: | 21011, Україна , Вінницька обл., м. Вінница, вул. Ватутіна, буд. 42 |
Контактна особа: |
Инна Мартинюк +380432651101 zsh27@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2017 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2017 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2017 18:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2017 11:15 |
Очікувана вартість: | 590 953,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 954,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі комунального закладу " Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 27 Вінницької міської ради" по вул. Ватутіна,42 в м. Вінниця (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21011, Україна, Вінницька область, Вінниця, Ватутіна,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2017
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2017 17:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2017 17:27 |
Зміни до Оголошення покрівля.docx | |
24 липня 2017 16:28 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
21 липня 2017 15:36 |
65_СД_ДФ_2-1-1.rtf | |
21 липня 2017 15:36 |
Додаток 1.docx | |
21 липня 2017 15:36 |
Додаток 2.docx |
24 липня 2017 17:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
24 липня 2017 17:27 |
Зміни до Оголошення покрівля.docx
|
|||||||||
24 липня 2017 16:28 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx
|
|||||||||
21 липня 2017 15:36 |
65_СД_ДФ_2-1-1.rtf
|
|||||||||
21 липня 2017 15:36 |
Додаток 1.docx
|
|||||||||
21 липня 2017 15:36 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-07-21-001338-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС", Код ЄДРПОУ:13326341
Дата подання: 02 серпня 2017 01:40
про усунення порушення, допущеного під час прийняття Замовником Комунальним закладом «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №27» рішення про визначення переможця
Комунальному закладу
«Загальноосвітня школа І-ІІІ ст.№27
Вінницької міської ради»
ЄДРПОУ (26235522)
вул. Ватутіна,42
м. Вінниця, 21000
ТОВ «Енергоагроімпекс»
ЄДРПОУ 13326341
вул. Стрілецька,18
м. Вінниця, 21007
В И М О Г А
про усунення порушення, допущеного під час прийняття Замовником Комунальним закладом «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №27» рішення про визначення переможця допорогової закупівлі товарів, робіт і послуг в системі електронних Державних закупівель «ProZorro»
21.07.2017 року Комунальним закладом «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №27» було опубліковано оголошення UA-2017-07-21-001338-b про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Найменування предмету закупівлі: Капітальний ремонт покрівлі будівлі КЗ «ЗШ І-ІІІ ступенів №27 ВМР» по вул. Ватутіна,42 в м. Вінниця (45450000-6 Інші завершальні роботи).
Вимогами, що ставились до учасників закупівлі були, зокрема, надати в електронному або сканованому вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: контактні дані субпідрядника, у разі якщо вартість робіт, які будуть виконуватись субпідрядником перевищує 20% від суми пропозиції; довідку, що містить інформацію про наявність у учасника основних засобів для виконання зазначених робіт (надання переліку обладнання). Якщо механізми орендовані, додатково необхідно було подати копії договорів оренди, якщо обладнання належить найманим працівникам-копії укладених договорів з переліком обладнання, субпідряднику-довідка від субпідрядника; довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю (в разі залучення субпідрядників, надати довідку від субпідрядника, в разі залучення робітників- копії укладених договорів); довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (надати інформацію про своїх клієнтів за 2015-2016 роки, з якими укладались договора з зазначенням, чи були претензії від замовників, обов’язково надати копії не менше 2 договорів з позитивними відгуками від замовників);дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
31.07.2017 року (11:15 год.) відбувся аукціон по вищевказаній закупівлі.
Участь в аукціоні приймали 2 (два) учасника: ТОВ «Енергоагроімпекс», ТОВ «ВІНБУД-СЕРВІС».
За результатами аукціону, 31.07.2017 року системою «Prozorro» було визначено пропозицію ТОВ «Енергоагроімпекс» найбільш економічно вигідною (найменша вартість пропозиції) – 31.07.2017 року Замовником, було відхилено пропозицію учасника (дискваліфіковано ТОВ «Енергоагроімпекс») (Протокол розгляду тендерної пропозиції від 31.07.2017 року), та автоматично допущено до оцінки (кваліфікації) товариство з обмеженою відповідальністю «ВІНБУД - СЕРВІС».
01.08.2017 року товариство з обмеженою відповідальністю «ВІНБУД - СЕРВІС» було визначено переможцем закупівлі (Протокол розгляду тендерної пропозиції від 01.08.2017 року).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергоагроімпекс» не погоджується з таким Рішенням Замовника і вважає останнє таким, що винесено з порушенням норм діючого законодавства.
Так, у відповідності до п.9.1. Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року, Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Пунктом 3.2. Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженого Рішенням ВК ВМР №2832 авід 01.12.2016 року встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися принципів закупівлі у т.ч. принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій
Проте, в порушення зазначених вимог, Замовником не було взято до уваги невідповідність пропозиції ТОВ «ВІНБУД -СЕРВІС» вимогам Замовника.
Зокрема, на вимоги надати:
- контактні дані субпідрядника, у разі якщо вартість робіт, які будуть виконуватись субпідрядником перевищує 20% від суми пропозиції – ТОВ «ВІНБУД - СЕРВІС», попри зазначення у доданій до пропозиції довідці №59 від 28 липня 2017 року про залучення за необхідності субпідрядника ТОВ «Віндор», контактних даних субпідрядника надано не було.
- довідку, що містить інформацію про наявність у учасника основних засобів для виконання зазначених робіт (надання переліку обладнання). Якщо механізми орендовані, додатково необхідно було подати копії договорів оренди, якщо обладнання належить найманим працівникам-копії укладених договорів з переліком обладнання, субпідряднику-довідка від субпідрядника - ТОВ «ВІНБУД - СЕРВІС» було враховано до складу загальновиробничих витрат, визначених у підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису №2-1-1 ремонтно-будівельні роботи люльки двомісні самопідйомні вантажопідйомністю 300/500 кг та фарборозпилювачі ручні, наявність яких у учасника не підтверджується ані довідкою №58 від 28.07.2017 року, ані будь-яким іншим документом. Крім того ТОВ «ВІНБУД - СЕРВІС» не надано довідку, що містить інформацію про наявність основних засобів для виконання зазначених робіт (надання переліку обладнання) від субпідрядника;
- довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю (в разі залучення субпідрядників, надати довідку від субпідрядника, в разі залучення робітників- копії укладених договорів) - ТОВ «ВІНБУД - СЕРВІС» надано довідку №56 від 28.07.2017 року, з якої не вбачається наявність працівників які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю, згідно встановленого графіку. Копії укладених договорів з працівниками не надано. Крім того, ТОВ «ВІНБУД - СЕРВІС» не надано довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у субпідрядника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю;
- довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (надати інформацію про своїх клієнтів за 2015-2016 роки, з якими укладались договори з зазначенням, чи були претензії від замовників, обов’язково надати копії не менше 2 договорів з позитивними відгуками від замовників) - ТОВ «ВІНБУД - СЕРВІС» було надано довідку про досвід роботи №57 від 28.07.2017 року. При цьому, з довідки та з доданих до неї документів вбачається невідповідність останніх вимогам Замовника (умовам закупівлі). Так, Договір підряду по ремонту №30 від 24.02.2016 року, укладений між ДЖГ та ТОВ «ВІНБУД - СЕРВІС» у відповідності до свого предмету не є аналогічним до предмету закупівлі, оскільки згідно умов останнього були проведені роботи по капітальному ремонту інженерних мереж, відповідно і відгук від ДЖГ не може бути доказом підтвердження якості виконання аналогічного договору; Договір підряду №96 від 19.10.2016 року, укладений між Оратівською Селищною радою та ТОВ «ВІНБУД - СЕРВІС» підтверджує факт виконання капітального ремонту покрівлі з азбестоцементних листів з заміною на металочерепицю, а отже не може бути аналогічним до предмету закупівлі, тому і відгук Оратівської селищної ради не може бути доказом підтвердження якості виконання аналогічного договору. Решта договорів, а саме Договір підряду №14 від 25.11.2016 року та Договір підряду №1421 від 21.11.2016 року, надано без відповідних відгуків Замовників;
- дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки - ТОВ «ВІНБУД - СЕРВІС» не надано дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Що стосується Дозволу ТОВ «Віндор», доданого до пропозиції, то слід зауважити, що за відсутності додатку до дозволу, відсутня можливість визначення відповідності останнього вимогам закупівлі. Крім того, слід зауважити те, що факт наявності у субпідрядника, якого згідно довідки №59 від 28.07.2017 року «за необхідності буде залучено», Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки не підтверджує відповідність саме учасника закупівлі, яким є ТОВ «ВІНБУД - СЕРВІС», а не ТОВ «Віндор», умовам закупівлі.
Згідно п.п. 9.1 Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року та п.п.5.1,5.2 Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженого Рішенням ВК ВМР №2832 від 01.12.2016 року, Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеними у період оголошення Закупівлі. Підставою для дискваліфікації учасника, поряд із іншим, є те, що пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі.
Слід зауважити, що в силу ч.2 Рішення та п.1.1,2.1 Положення, про які йдеться, останні встановлюють загальний порядок організації та проведення допорогових закупівель товарів, робіт і послуг виконавчими органами міської ради – розпорядниками бюджетних коштів, підприємствами, установами, закладами, заснованим на комунальній власності територіальної громади міста, а отже обов’язкові до виконання у т.ч. Замовником, оскільки є нічим іншим як нормативно правовим актом місцевої дії у просторі.
Підсумовуючи вищенаведене, маємо зазначити, що згідно абз.4 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другову і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. У відповідності до ст.3 Закону, про який йдеться закупівля здійснюється за принципами, серед яких об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Пунктом 6.2 Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року та п. 3.2. Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженого Рішенням ВК ВМР №2832 авід 01.12.2016 року аналогічно встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися принципів закупівлі у т.ч. принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій
Тому, виходячи з вищенаведеного, керуючись ст.ст. 2,3 Закону України «Про публічні закупівлі», Наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року та Положенням про проведення допорогових закупівель, затверджених Рішенням ВК ВМР №2832 від 01.12.2016 року, -
ВИМАГАЮ:
1. Розглянути дану вимогу
2. Скасувати Рішення Комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №27» про визначення переможцем процедури закупівлі по предмету: Капітальний ремонт покрівлі будівлі КЗ «ЗШ І-ІІІ ступенів №27 ВМР» по вул. Ватутіна,42 в м. Вінниця (45450000-6 Інші завершальні роботи) ТОВ «ВІНБУД-СЕРВІС» (Протокол розгляду тендерних пропозицій від 01.08.2017 року).
Директор ТОВ «Енергоагроімпекс» Ю.В. Медведчук
Розгорнути
Згорнути
«Загальноосвітня школа І-ІІІ ст.№27
Вінницької міської ради»
ЄДРПОУ (26235522)
вул. Ватутіна,42
м. Вінниця, 21000
ТОВ «Енергоагроімпекс»
ЄДРПОУ 13326341
вул. Стрілецька,18
м. Вінниця, 21007
В И М О Г А
про усунення порушення, допущеного під час прийняття Замовником Комунальним закладом «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №27» рішення про визначення переможця допорогової закупівлі товарів, робіт і послуг в системі електронних Державних закупівель «ProZorro»
21.07.2017 року Комунальним закладом «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №27» було опубліковано оголошення UA-2017-07-21-001338-b про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Найменування предмету закупівлі: Капітальний ремонт покрівлі будівлі КЗ «ЗШ І-ІІІ ступенів №27 ВМР» по вул. Ватутіна,42 в м. Вінниця (45450000-6 Інші завершальні роботи).
Вимогами, що ставились до учасників закупівлі були, зокрема, надати в електронному або сканованому вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: контактні дані субпідрядника, у разі якщо вартість робіт, які будуть виконуватись субпідрядником перевищує 20% від суми пропозиції; довідку, що містить інформацію про наявність у учасника основних засобів для виконання зазначених робіт (надання переліку обладнання). Якщо механізми орендовані, додатково необхідно було подати копії договорів оренди, якщо обладнання належить найманим працівникам-копії укладених договорів з переліком обладнання, субпідряднику-довідка від субпідрядника; довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю (в разі залучення субпідрядників, надати довідку від субпідрядника, в разі залучення робітників- копії укладених договорів); довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (надати інформацію про своїх клієнтів за 2015-2016 роки, з якими укладались договора з зазначенням, чи були претензії від замовників, обов’язково надати копії не менше 2 договорів з позитивними відгуками від замовників);дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
31.07.2017 року (11:15 год.) відбувся аукціон по вищевказаній закупівлі.
Участь в аукціоні приймали 2 (два) учасника: ТОВ «Енергоагроімпекс», ТОВ «ВІНБУД-СЕРВІС».
За результатами аукціону, 31.07.2017 року системою «Prozorro» було визначено пропозицію ТОВ «Енергоагроімпекс» найбільш економічно вигідною (найменша вартість пропозиції) – 31.07.2017 року Замовником, було відхилено пропозицію учасника (дискваліфіковано ТОВ «Енергоагроімпекс») (Протокол розгляду тендерної пропозиції від 31.07.2017 року), та автоматично допущено до оцінки (кваліфікації) товариство з обмеженою відповідальністю «ВІНБУД - СЕРВІС».
01.08.2017 року товариство з обмеженою відповідальністю «ВІНБУД - СЕРВІС» було визначено переможцем закупівлі (Протокол розгляду тендерної пропозиції від 01.08.2017 року).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергоагроімпекс» не погоджується з таким Рішенням Замовника і вважає останнє таким, що винесено з порушенням норм діючого законодавства.
Так, у відповідності до п.9.1. Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року, Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Пунктом 3.2. Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженого Рішенням ВК ВМР №2832 авід 01.12.2016 року встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися принципів закупівлі у т.ч. принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій
Проте, в порушення зазначених вимог, Замовником не було взято до уваги невідповідність пропозиції ТОВ «ВІНБУД -СЕРВІС» вимогам Замовника.
Зокрема, на вимоги надати:
- контактні дані субпідрядника, у разі якщо вартість робіт, які будуть виконуватись субпідрядником перевищує 20% від суми пропозиції – ТОВ «ВІНБУД - СЕРВІС», попри зазначення у доданій до пропозиції довідці №59 від 28 липня 2017 року про залучення за необхідності субпідрядника ТОВ «Віндор», контактних даних субпідрядника надано не було.
- довідку, що містить інформацію про наявність у учасника основних засобів для виконання зазначених робіт (надання переліку обладнання). Якщо механізми орендовані, додатково необхідно було подати копії договорів оренди, якщо обладнання належить найманим працівникам-копії укладених договорів з переліком обладнання, субпідряднику-довідка від субпідрядника - ТОВ «ВІНБУД - СЕРВІС» було враховано до складу загальновиробничих витрат, визначених у підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису №2-1-1 ремонтно-будівельні роботи люльки двомісні самопідйомні вантажопідйомністю 300/500 кг та фарборозпилювачі ручні, наявність яких у учасника не підтверджується ані довідкою №58 від 28.07.2017 року, ані будь-яким іншим документом. Крім того ТОВ «ВІНБУД - СЕРВІС» не надано довідку, що містить інформацію про наявність основних засобів для виконання зазначених робіт (надання переліку обладнання) від субпідрядника;
- довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю (в разі залучення субпідрядників, надати довідку від субпідрядника, в разі залучення робітників- копії укладених договорів) - ТОВ «ВІНБУД - СЕРВІС» надано довідку №56 від 28.07.2017 року, з якої не вбачається наявність працівників які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю, згідно встановленого графіку. Копії укладених договорів з працівниками не надано. Крім того, ТОВ «ВІНБУД - СЕРВІС» не надано довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у субпідрядника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю;
- довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (надати інформацію про своїх клієнтів за 2015-2016 роки, з якими укладались договори з зазначенням, чи були претензії від замовників, обов’язково надати копії не менше 2 договорів з позитивними відгуками від замовників) - ТОВ «ВІНБУД - СЕРВІС» було надано довідку про досвід роботи №57 від 28.07.2017 року. При цьому, з довідки та з доданих до неї документів вбачається невідповідність останніх вимогам Замовника (умовам закупівлі). Так, Договір підряду по ремонту №30 від 24.02.2016 року, укладений між ДЖГ та ТОВ «ВІНБУД - СЕРВІС» у відповідності до свого предмету не є аналогічним до предмету закупівлі, оскільки згідно умов останнього були проведені роботи по капітальному ремонту інженерних мереж, відповідно і відгук від ДЖГ не може бути доказом підтвердження якості виконання аналогічного договору; Договір підряду №96 від 19.10.2016 року, укладений між Оратівською Селищною радою та ТОВ «ВІНБУД - СЕРВІС» підтверджує факт виконання капітального ремонту покрівлі з азбестоцементних листів з заміною на металочерепицю, а отже не може бути аналогічним до предмету закупівлі, тому і відгук Оратівської селищної ради не може бути доказом підтвердження якості виконання аналогічного договору. Решта договорів, а саме Договір підряду №14 від 25.11.2016 року та Договір підряду №1421 від 21.11.2016 року, надано без відповідних відгуків Замовників;
- дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки - ТОВ «ВІНБУД - СЕРВІС» не надано дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Що стосується Дозволу ТОВ «Віндор», доданого до пропозиції, то слід зауважити, що за відсутності додатку до дозволу, відсутня можливість визначення відповідності останнього вимогам закупівлі. Крім того, слід зауважити те, що факт наявності у субпідрядника, якого згідно довідки №59 від 28.07.2017 року «за необхідності буде залучено», Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки не підтверджує відповідність саме учасника закупівлі, яким є ТОВ «ВІНБУД - СЕРВІС», а не ТОВ «Віндор», умовам закупівлі.
Згідно п.п. 9.1 Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року та п.п.5.1,5.2 Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженого Рішенням ВК ВМР №2832 від 01.12.2016 року, Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеними у період оголошення Закупівлі. Підставою для дискваліфікації учасника, поряд із іншим, є те, що пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі.
Слід зауважити, що в силу ч.2 Рішення та п.1.1,2.1 Положення, про які йдеться, останні встановлюють загальний порядок організації та проведення допорогових закупівель товарів, робіт і послуг виконавчими органами міської ради – розпорядниками бюджетних коштів, підприємствами, установами, закладами, заснованим на комунальній власності територіальної громади міста, а отже обов’язкові до виконання у т.ч. Замовником, оскільки є нічим іншим як нормативно правовим актом місцевої дії у просторі.
Підсумовуючи вищенаведене, маємо зазначити, що згідно абз.4 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другову і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. У відповідності до ст.3 Закону, про який йдеться закупівля здійснюється за принципами, серед яких об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Пунктом 6.2 Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року та п. 3.2. Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженого Рішенням ВК ВМР №2832 авід 01.12.2016 року аналогічно встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися принципів закупівлі у т.ч. принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій
Тому, виходячи з вищенаведеного, керуючись ст.ст. 2,3 Закону України «Про публічні закупівлі», Наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року та Положенням про проведення допорогових закупівель, затверджених Рішенням ВК ВМР №2832 від 01.12.2016 року, -
ВИМАГАЮ:
1. Розглянути дану вимогу
2. Скасувати Рішення Комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №27» про визначення переможцем процедури закупівлі по предмету: Капітальний ремонт покрівлі будівлі КЗ «ЗШ І-ІІІ ступенів №27 ВМР» по вул. Ватутіна,42 в м. Вінниця (45450000-6 Інші завершальні роботи) ТОВ «ВІНБУД-СЕРВІС» (Протокол розгляду тендерних пропозицій від 01.08.2017 року).
Директор ТОВ «Енергоагроімпекс» Ю.В. Медведчук
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 серпня 2017 14:36
Вимога ТОВ "Енергоагроімпекс" відхилена
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2017 11:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" |
550 550,00
UAH з ПДВ
|
435 435,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС" |
515 040,07
UAH з ПДВ
|
469 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" #13326341 |
Відхилено |
435 435,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2017 17:41
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС" #40282433 |
Переможець |
469 900,00
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2017 13:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2017 09:12
|
Договір.pdf | укладений |
04 серпня 2017 16:31
|