Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво дитячої дошкільної установи на 160 місць в мікрорайоні Ленківці на ІV провулку Вільшини,13 у м.Чернівцях (додаткові роботи)
Очікувана вартість
7 357 577,00 UAH
UA-2017-07-21-000681-b ba9d8f035a3c4f7596b29c8cfb6eb555
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tender.rada.cv@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04062216
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, ПЛОЩА ЦЕНТРАЛЬНА, 1
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tender.rada.cv@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
-Головний(первинний) договір –підряду №71/15 від 12.10.2017р;
-Звіт про результати проведення процедури відкритих торгів від 16.10.2015р. №06;
-Протокол переговорів з учасником від 21.07.2017р.
ПП «Будмонтаж-2001» є учасником, який був переможцем тендерних торгів у 2015р. та виконував роботи з будівництва дитячої дошкільної установи на 160 місць в мікрорайоні Ленківці на ІV провулку Вільшини,13 у м.Чернівцях. Загальна вартість первинного договору склала 15 675 900 грн. В процесі виконання робіт по основному договору виникла необхідність виконання додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але виконання яких є обов’язковим для завершення будівництва. Загальна вартість додаткових робіт склала 7 357 577 грн, що не перевищує 50% основного(первинного) договору.
На підставі вищезазначеного замовнику необхідно укласти договір з ПП «Будмонтаж- 2011» на закупівлю робіт за результатом проведення переговорів за переговорною процедурою закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2017 12:40
Оскарження наміру укласти договір: 01 серпня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво дитячої дошкільної установи на 160 місць в мікрорайоні Ленківці на ІV провулку Вільшини,13 у м.Чернівцях (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, ІV провулок Вільшини,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2017
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

21 липня 2017 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2017 12:36
Цінова пропозиція.PDF
21 липня 2017 12:36
Запрошення учаснику.doc
21 липня 2017 12:36
Рішення про намір укласти договір.PDF
21 липня 2017 12:36
Протокол переговорів.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Будмонтаж-2001"
#38345730
Переможець 7 357 577,00
UAH з ПДВ
21 липня 2017 12:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2017 12:40

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Будмонтаж-2001"
#38345730
7 357 577,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 червня 2018 12:55
Додатковий договір 5.PDF укладений
23 червня 2018 12:54
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2018 10:11
Додатковий договір 4.PDF зміни до договору
12 червня 2018 10:11
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2018 09:41
Додатковий договір.PDF зміни до договору
03 січня 2018 09:41
Електронний підпис укладений
02 серпня 2017 09:19
договір.PDF укладений
02 серпня 2017 09:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт продовжено до 31.05.2018р. Строк дії договору продовжено до 31.12.2018р.
Номер договору про закупівлю: 39/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено вартість договору на 2 523 050 грн. Вартість договору становить 4 834 527 грн.
Номер договору про закупівлю: 39/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 4 019 088,00
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Договір розірвано за взаємною згодою сторін