організація закупівлі бланків грамот ОДА формату А4 та А5, вкладишів до них, медалей "За розвиток Запорізького краю" із посвідченнями та футлярами, цінних подарунків від голови ОДА - годинників чоловічих та жіночих, подяк картонних А3, папок для вітальних адрес
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2017-07-21-000603-c c56bafc3a346445da6c4b1da219e495e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Зубченко

0968120897 uvpi@i.ua

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю
Код ЄДРПОУ: 34718647
Місцезнаходження замовника: 69107, Україна, Запорожская обл., Запорожье, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 69107
Контактна особа замовника: Олександр Зубченко
0968120897
uvpi@i.ua

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 4 Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації
Обгрунтування
п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі"

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: 01 серпня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

організація закупівлі бланків грамот ОДА формату А4 та А5, вкладишів до них, медалей "За розвиток Запорізького краю" із посвідченнями та футлярами, цінних подарунків від голови ОДА - годинників чоловічих та жіночих, подяк картонних А3, папок для вітальних адрес
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
організація закупівлі бланків грамот ОДА формату А4 та А5, вкладишів до них, медалей "За розвиток Запорізького краю" із посвідченнями та футлярами, цінних подарунків від голови ОДА - годинників чоловічих та жіночих, подяк картонних А3, папок для вітальних адрес
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 79952000-2 — Услуги в области проведения мероприятий

Документація

Тендерна документація

21 липня 2017 17:59
Електронний цифровий підпис
21 липня 2017 17:59
Електронний цифровий підпис
21 липня 2017 17:57
додаток.doc
21 липня 2017 17:56
договір.doc
21 липня 2017 17:56
протокол 24.pdf
21 липня 2017 17:54
протокол 23.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЄРА"
#39556180
Переможець 200 000,00
UAH
21 липня 2017 18:07

Документи

21 липня 2017 18:08
договір.doc
21 липня 2017 18:07
додаток.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2017 18:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЄРА"
#39556180
200 000,00
UAH
Документи

Документи

21 липня 2017 18:08
договір.doc
21 липня 2017 18:07
додаток.doc

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
договір 4 ІНТЄРА.pdf укладений
01 серпня 2017 14:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 200 000,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку