Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне
(Канцелярські товари – 30192700-8)
Очікувана вартість
136 260,00 UAH
UA-2017-07-18-000853-a ● b00904b687164b09803afbe105e1fcff
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв" |
Код ЄДРПОУ: | 04013583 |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , Київська обл., Київ, Олеся Гочара, 84 |
Контактна особа: |
Булик Альона Іванівна 380444846707 tendergdip@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 липня 2017 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2017 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2017 09:30 |
Початок аукціону: | 04 серпня 2017 12:42 |
Очікувана вартість: | 136 260,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 362,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 Одиниця
Код ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари – 30192700-8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01054, Україна, Київська область, Київ, вул. Олеся Гончара,84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 липня 2017 14:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 липня 2017 14:16 |
перелік змін до ТД від 24.07.2017.pdf | |
25 липня 2017 14:15 |
ТД канц товари 18-07-17 (зі змінами від 24.07.2017).doc | |
18 липня 2017 16:06 |
Проект договору - Додаток №4.doc |
25 липня 2017 14:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 липня 2017 14:16 |
перелік змін до ТД від 24.07.2017.pdf
|
|||
25 липня 2017 14:15 |
ТД канц товари 18-07-17 (зі змінами від 24.07.2017).doc
|
|||
18 липня 2017 16:06 |
Проект договору - Додаток №4.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-07-18-000853-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40188737
Дата подання: 14 серпня 2017 09:16
Дискваліфікація пропозиції ТОВ "Ваш Автограф", як такої, що не відповідає умовам тендерної документації
Шановний Замовник!
Звертаємо Вашу увагу на те, що Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" порушив вимоги закупівлі наведені в оголошенні до цих торгів (UA-2017-07-18-000853-a - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), а саме:
1)Згідно Додатку №1, пункт 3: Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції - в анкеті учасника ТОВ «ВАШ Авторгаф» вказано, що особа, уповноважена підписувати договори(не пропозицію – у ваші тендерній документації розділено на пункт 3 та пункт 4 , де відповідно мають бути вказані особи, що уповноважені підписувати тендерну пропозицію та договори) Лубіна Наталія, згідно протоколу № 3, а прикріплений протокол № 1.
2)Згідно розділу ІІІ , в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» є стандартні вимоги щодо оформлення документів. Дані вимоги ТОВ «Ваш Автограф» було порушено, а саме: - немає дати засвідчення печатки проекту договору;- на оригіналах документів учасника відсутні вихідний номер та дата документа, на копіях документів відсутні дата та слова: «Згідно з оригіналом»; документи учасника процедури закупівлі повинні складатися з файлів, які подаються за принципом : один файл - один документ, проте Статут прикріплений у вигляді заархівованого файлу з назвою «Статут», після розархівації – окремі сторінки названі цифрами – тобто замість 1 файлу й 1 документу, виявилося 15 файлів для 1-го документу
3. Згідно Додатку № 3 порушені технічні вимоги до товару, а саме в тендерній пропозиції ТОВ «Ваш Автограф» позиція № 17 і 18 – Замовник просив ручку капілярну , тобто ролер, а дали лінер,; в позиції 27 просили підставку-вертушку, а дали стакан, в позиції 31 просили олівець Марко без гумки – дали з гумкою. А також не надані сертифікати відповідності та гігієнічні висновки(згідно документації Замовника Учасники у своїй тендерній пропозиції обов’язково надають сертифікати відповідності та санітарно – гігієнічний висновок (експертиза) на наступні товари: ручки кулькові, гелеві, масляні, стрижні до гелевих ручок, теки – реєстратори, діркопробивачі та степлери): сертифікати відповідності надані тільки на ручки та стрижні BiC, на інші ручки та теки – реєстратори, діркопробивачі та степлери немає нічого. Гігієнічні висновки надані на діркопробивачі, степлери ,теки-реєстратори, ручки BiC, немає на ручки Axent, Delta, Celo і Piano Maxriter.
Зважаючи на вищевикладене та у відповідності до Розділу IV п. 3(Згідно ст 30 Закону про Публічні закупівлі, п.1.4 – Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо пропозиція не відповідає умовам тендерної документації) оголошення пропозиція Учасника ТОВ «Ваш Автограф» підлягає відхиленню.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу на те, що Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" порушив вимоги закупівлі наведені в оголошенні до цих торгів (UA-2017-07-18-000853-a - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), а саме:
1)Згідно Додатку №1, пункт 3: Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції - в анкеті учасника ТОВ «ВАШ Авторгаф» вказано, що особа, уповноважена підписувати договори(не пропозицію – у ваші тендерній документації розділено на пункт 3 та пункт 4 , де відповідно мають бути вказані особи, що уповноважені підписувати тендерну пропозицію та договори) Лубіна Наталія, згідно протоколу № 3, а прикріплений протокол № 1.
2)Згідно розділу ІІІ , в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» є стандартні вимоги щодо оформлення документів. Дані вимоги ТОВ «Ваш Автограф» було порушено, а саме: - немає дати засвідчення печатки проекту договору;- на оригіналах документів учасника відсутні вихідний номер та дата документа, на копіях документів відсутні дата та слова: «Згідно з оригіналом»; документи учасника процедури закупівлі повинні складатися з файлів, які подаються за принципом : один файл - один документ, проте Статут прикріплений у вигляді заархівованого файлу з назвою «Статут», після розархівації – окремі сторінки названі цифрами – тобто замість 1 файлу й 1 документу, виявилося 15 файлів для 1-го документу
3. Згідно Додатку № 3 порушені технічні вимоги до товару, а саме в тендерній пропозиції ТОВ «Ваш Автограф» позиція № 17 і 18 – Замовник просив ручку капілярну , тобто ролер, а дали лінер,; в позиції 27 просили підставку-вертушку, а дали стакан, в позиції 31 просили олівець Марко без гумки – дали з гумкою. А також не надані сертифікати відповідності та гігієнічні висновки(згідно документації Замовника Учасники у своїй тендерній пропозиції обов’язково надають сертифікати відповідності та санітарно – гігієнічний висновок (експертиза) на наступні товари: ручки кулькові, гелеві, масляні, стрижні до гелевих ручок, теки – реєстратори, діркопробивачі та степлери): сертифікати відповідності надані тільки на ручки та стрижні BiC, на інші ручки та теки – реєстратори, діркопробивачі та степлери немає нічого. Гігієнічні висновки надані на діркопробивачі, степлери ,теки-реєстратори, ручки BiC, немає на ручки Axent, Delta, Celo і Piano Maxriter.
Зважаючи на вищевикладене та у відповідності до Розділу IV п. 3(Згідно ст 30 Закону про Публічні закупівлі, п.1.4 – Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо пропозиція не відповідає умовам тендерної документації) оголошення пропозиція Учасника ТОВ «Ваш Автограф» підлягає відхиленню.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 серпня 2017 15:57
Твердження у вимогах ТОВ «КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА» є надуманими та безпідставними. Пропозиція ТОВ «ВАШ АВТОГРАФ» є найбільш економічно вигідна серед учасників, дана пропозиція розглянута та перевірена членами тендерного комітету на відповідність вимогам Замовника, всі документи та інформація в наявності. А так звані «порушення» з боку учасника – переможця є формальними та не впливають на зміст його пропозиції.
Крім того, згідно ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію в повідомленні, має право звернутися за додатковим роз’ясненням до Замовника. Тендерна пропозиція ТОВ «КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНИ» не є відхиленою, оскільки не розглядалася членами тендерного комітету Замовником, а тому вимога ТОВ «КУЛЬТТОВАРИ Україна» не може бути розглянута відповідно до вищезазначених вимог Закону.
Крім того, згідно ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію в повідомленні, має право звернутися за додатковим роз’ясненням до Замовника. Тендерна пропозиція ТОВ «КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНИ» не є відхиленою, оскільки не розглядалася членами тендерного комітету Замовником, а тому вимога ТОВ «КУЛЬТТОВАРИ Україна» не може бути розглянута відповідно до вищезазначених вимог Закону.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-07-18-000853-a.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 16 серпня 2017 17:55
Дата подання: 16 серпня 2017 17:55
Невідповідність технічним вимогам.
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2017-07-18-000853-a (Канцелярські товари), який проходив 04.08.2017р.
Виходячи з результатів аукціону виявлено, що учасник ТОВ “Ваш Автограф” у складі своєї пропозиції надає товар, який не відповідає технічним вимогам Замовника, а саме:
1. Замовник вимагав Текстовий маркер, флуоресцентний, червоного кольору – учасник надає Маркер текстовій жовтого кольору;
2. Замовник вимагав Маркер перманентний для CD/DVD з товщиною лінії письма 0.5 мм – учасник пропонує Маркер CD, DVD Centropen 2846, який за своїми технічними характеристиками має товщину лінії письма 1 мм, що товще ніж необхідно;
3. Замовник вимагав Скріпки 28 мм металеві та кольорові трикутної форми – учасник надає Скріпки 28мм металеві Delta 4301 та кольорові ВM-5015 округлої форми, що не відповідає вимогам;
Учасник ТОВ “Салві груп” у складі своєї пропозиції також надає товар, який не відповідає технічним вимогам Замовника, а саме:
1. Замовник вимагав Стрижень до кульковий ручки на підставці з товщиною лінії 0.3 мм – 0.5 мм – учасник надає Стрижень кульковий “EconoMIX” E10622-02, який за совїми технічними характеристиками має товщину лінії 0.7 мм, що товще ніж необхідно;
2. Замовник вимагав Ручки капілярні сині та чорні з товщиною лінії 0.3 мм – 0.4 мм – учасник надає Ролери сині та чорні АІНАО №2005, які мають товщину лінії письма 0.5 мм;
3. До позицій 10, 33, 34, 35, 36, 40 та 41 не зазначено моделі товарів, які пропонуються, що не відповідає вимогам;
Учасник ТОВ “Інко Сервіс” у складі своєї пропозиції до більшості позицій не зазначає ні марки виробника ні моделі товарів. Таким чином до позицій 1, 2, 6, 8, 13, 17, 27, 29, 30, 31, 33, 34, 36, 37, 38, 39 учасником не зазначено які саме моделі товарів пропонуються, а до позицій 5, 7, 9, 14, 35 навіть не зазначено торгівельних марок товарів. Дані дії повністю унеможливлюють підтвердження відповідності учасника технічним вимогам.
Просимо відхилити пропозиції учасників ТОВ “Ваш Автограф”, ТОВ “Салві груп” та ТОВ “Інко Сервіс” як такі, що не відповідають умовам тендерної документації відповідно до п. 3 Розділу VІ Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 17.08.2017 № 5608.pdf
Дата публікації: 18 серпня 2017 12:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 серпня 2017 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" |
75 797,40
UAH з ПДВ
|
68 999,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Салві груп" |
80 119,61
UAH з ПДВ
|
69 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'ІНКО СЕРВІС' |
80 200,00
UAH з ПДВ
|
69 237,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" |
90 107,24
UAH з ПДВ
|
78 478,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА" |
136 238,94
UAH з ПДВ
|
107 572,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АІК-ГРУП |
107 572,54
UAH з ПДВ
|
107 572,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" #38703681 |
Переможець |
68 999,94
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2017 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2017 16:05
|
ДУ 246-17.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2017 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2017 10:33
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2017 10:31
|
ДОГОВІР № 246-17.pdf | укладений |
23 серпня 2017 10:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | № 246/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |