Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту "Реконструкція центральної алеї в Гідропарку"
Очікувана вартість
98 460,04 UAH
UA-2017-07-17-002073-b 607fbee018bc4290927ee4772f81a435
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костянтин Охріменко

+380969242414 zakypkipark@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 липня 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ""Парк" Житомирської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 02219168
Місцезнаходження: 10008, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, Бульвар Старий , 34
Контактна особа: Костянтин Охріменко
+380969242414
zakypkipark@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту "Реконструкція центральної алеї в Гідропарку"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, м. Житомир, Бульвар Старий, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

17 липня 2017 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "Фаворит Компані"
#13579674
Переможець 98 460,04
UAH з ПДВ
17 липня 2017 18:00

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2018 20:17
додаткова угода.PDF зміни до договору
28 січня 2018 20:13
догов 1-17.pdf укладений
17 липня 2017 18:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у зв`язку з затримкою виконання фінансових зобов`язань замовником.
Номер договору про закупівлю: 1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML