Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Код ДК 021:2015: 32540000-0 Комутаційні щити (Придбання активного мережевого обладнання для ІТС Мінфіну)»
DK 021:2015 – 32540000-0 Switchboards (Acquisition of active network equipment for ITS Ministry of Finance )
Очікувана вартість
13 101 000,00 UAH
UA-2017-07-17-000505-a 04c75c752a4c40c9be20abe2a38dca8e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мизюк Оксана Михайлівна

+380442065922 tender.mfu@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство фінансів України
Код ЄДРПОУ: 00013480
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Київ, Україна, Київ, вул. Грушевського, 12/2
Контактна особа: Мизюк Оксана Михайлівна
+380442065922
tender.mfu@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Ministry of Finance of Ukraine
National ID: 00013480
Contact point: Мизюк Оксана Михайлівна
+380442065922
tender.mfu@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 липня 2017 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2017 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2017 21:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2017 11:47
Очікувана вартість: 13 101 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 390000 UAH
Publication date: 17 липня 2017 17:50
Enquiries until: 07 серпня 2017 21:00
Complaints submission until: до 13 серпня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 серпня 2017 21:00

Information

Estimated total value: 13 101 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 130 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,99 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Придбання активного мережевого обладнання для ІТС Мінфіну
Acquisition of active network equipment for ITS Ministry of Finance
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
66 шт
Придбання активного мережевого обладнання для ІТС Мінфіну
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київська обл., Київ, Межигірська 11
ДК 021:2015: 32540000-0 — Комутаційні щити

Acquisition of active network equipment for ITS Ministry of Finance
CPV: 32540000-0
Період постачання: з 01 вересня 2017 по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо модулів
Дата подання: 07 серпня 2017 08:06
Дата відповіді: 10 серпня 2017 18:35
у тендерній документації вказано «… Модулі комутації можуть бути частиною комутатора ЦОД і не мати власного control plane - оновлення ПЗ модулів повинно проходити на комутаторі ЦОД, а не на кожному модулі окремо.» Просимо викласти цю вимогу у такій редакції : «… Модулі комутації можуть бути частиною комутатора ЦОД і не мати власного control plane - у такому разі оновлення ПЗ модулів може проходити на комутаторі ЦОД, а не на кожному модулі окремо.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До підпункту 11 пункту 5 Додатку 3 тендерної документації будуть внесені зміни. Вказаний підпункт буде викладений у наступній редакції: «Модулі комутації можуть бути частиною комутатора ЦОД і не мати власного control plane - у такому разі оновлення ПЗ модулів може проходити на комутаторі ЦОД, а не на кожному модулі окремо.»
Щодо забезпечення виявлення поліморфних, шифрованих, модифікованих та Zeroday (невідомих) атак
Дата подання: 07 серпня 2017 08:07
Дата відповіді: 10 серпня 2017 18:36
У тендерній документації вказано «забезпечення виявлення поліморфних, шифрованих, модифікованих та Zeroday (невідомих) атак». «Дана технічна вимога не має відношення до предмету тендеру, а відноситься до політики інформаційної безпеки МФУ. й ії доцільно з цієї точки зору розглядати в рамках проекту по комплексній системі інформаційної безпеки . Просимо виключити цю вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Метою проведення тендеру є побудова комплексного рішення в галузі мережевих технологій, яке забезпечить високий рівень захищеності ІТС Міністерства.
Щодо можливості інтеграції з системами контролю доступу для отримання розширеної інформації про хости/користувачів та блокування доступу аномальних хостів до мережі
Дата подання: 07 серпня 2017 08:09
Дата відповіді: 10 серпня 2017 18:36
У тендерній документації вказано «…. можливість інтеграції з системами контролю доступу для отримання розширеної інформації про хости/користувачів та блокування доступу аномальних хостів до мережі;…» Просимо відповісти, чи є у Замовника обладнання, яке може обробляти ці дані, та у разі наявності надати: моделі обладнання, версії вбудованого ПЗ та наявність актуальної техничної підтримки . Якщо таке обладнання відсутнє, або не може може обробляти ці дані - просимо виключити цю вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В рамках тендеру відсутні підстави для розголошення наявного обладнання та програмного забезпечення ІТС Міністерства. Комплекс, в який входить система контролю доступу користувачів, є складовою частиною цього тендеру.
Щодо системи виявлення аномалій
Дата подання: 07 серпня 2017 08:10
Дата відповіді: 10 серпня 2017 18:37
У пунктах 1, 4, 5 Специфікації предмету закупівлі у Додатку 3, містяться вимоги під одним заголовком і пунктом поставки, які об’єднують два не зв'язаних прямо між собою функціональні продукти, які експлуатуються незалежно від один одного. А саме: «Комутатори … Out-of-band management» і «система виявлення аномалій», «Комутатори ядра» і «система керування мережевим обладнанням» «Комутатори ядра» і «система політик доступу». Виявлення аномалій є складовою частиною інформаційної безпеки, а не предмету даного тендеру -- модернізація локальної мережі. Наполягаємо виключити систему виявлення аномалій з вимог тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предметом даного тендеру є побудова комплексного сучасного рішення в галузі мережевих технологій, враховуючи потреби інформаційної безпеки.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-17-000505-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ІНЛАЙН ГРУП ЗАХІД, Код ЄДРПОУ:34242534
Дата подання: 01 серпня 2017 15:51
Щодо усунення вимог, які унеможливлюють конкуренцію.
Вимоги тендерної документації унеможливлюють конкуренцію та дискримінують учасників шляхом надання преференцій продукції лише одного виробника – компанії CISCO. Від участі в торгах усунуто фактично всіх конкурентів CISCO на українському та світовому ринку. Усунення конкуренції має своїм наслідком завищення ціни закупівлі на мільйони гривень, що сприяє отриманню неправомірної вигоди певним учасникам торгів, які безальтернативно запропонують продукцію CISCO.


Відповідно до Частині 3, Статті 22 Закону України про державні закупівлі: «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".


Вимоги тендерної документації уникають прямої назви CISCO та відповідних технологій. Натомість, замовник у своїх вимогах дав повний перелік всіх характеристик, які сукупно відповідають конструкціям компанії CISCO та технологіям, які захищені власними патентами компанії CISCO.


Вказавши у Параграфі 1 Додатку 3: «Невиконання вимог Додатка 3 тендерної документації у тендерній пропозиції учасника призводить до її відхилення.» Замовник навіть не намагався забезпечити навіть видимість конкуренції.


Відповідно до Дотатку 3, п.4 Тендерної Документації: «З метою уніфікації та стандартизації ІТС Міністерства фінансів України запропонований Учасником товар згідно Специфікації повинен бути від одного виробника.»


Далі:


Відповідно до Параграфу 1 Додатку 3: «Невиконання вимог Додатка 3 тендерної документації у тендерній пропозиції учасника призводить до її відхилення.»


Зазначимо, що специфікація обладнання, яка міститься у Додатку 3 фактично включає в себе кілька абсолютно різнопланових продуктів які принципово можуть бути запропоновані різними виробниками, які спеціалізуються на кожному виді рішень: комутаційна мережева інфраструктура, засоби мережевий безпеки (система виявлення аномалій, система управління політиками доступу) і система управління.


Вимога є дискримінаційною і перешкоджає конкуренції, оскільки за нашою оцінкою є тільки один виробник - Cisco – продукція якого задовольняє всім вимогам тендерної документації.


Більш того, у пунктах 1, 4, 5 Специфікації предмету закупівлі у Додтку 3, містяться вимоги які під одним заголовком і пунктом поставки об’єднують по два не зв'язаних прямо між собою продукту, які експлуатуються незалежно один від одного. А саме:


«Комутатори … Out-fo-band management» і «система виявлення аномалій»
«Комутатори ядра» і «система керування мережевим обладнанням»
«Комутатори ядра» і «система політик доступу»


Така компоновка прямо вказує на продуктову лінійку CISCO. Але ж – конкуренти компанії CISCO забезбечують ті самі якості і функціонал іншою компоновкою продуктів. Таким чином, Тендерна Документація прямо усуває будь-якого конкурента компанії CISCO.


Крім того, такі продукти, як Системи виявлення аномалій (функціонал системи управління подіями безпека), Системи керування мережевим обладнанням, Системи керування політиками доступу – зазвичай є програмними продуктами, в тому числі у компанії CISCO. Відповідно до ). Відповідно до підпункту 261 пункту 26 підрозділу 2 розділу XX Податкового Кодексу України операції з постачання програмної продукції звільняються від оподаткування податком на додану вартість. Таким чином, обїєднання програмних продуктів та обладнання у один програмно-апаратний комплекс на етапі закупівлі веде до необгрунтованого завищення ціни.


Вимоги містять посилання на власні протоколи і технології копманії Cisco, захищені патентами, що належать компанії CISCO.


Наприклад:


У вимогах до комутатора ядра локальної мережі (Пункт 4 Додакту 3) вказано: «14. Підтрімуваті групові Мітки доступу в трафіку и списках доступу.», «15. Повинна підтримувати… призначення мітки безпеки для визначення рівня доступу користувача або групи користувачів»


І таке інше.


Маємо зазначити: Групові мітки не описані загальноприйнятими стандартами, мова йде про власну технологію CISCO Security Group Tags (SGT), яка є частиною архітектури Cisco SGA / TrustSec: http://www.cisco.com/c/en/us/solutions/collateral/enterprise-networks/trustsec/solution-overview-c22-737173.html


Ця технологія не знайшла підтримки ринку, тому що існують більш ефективні технології, які й були стандартизовані. Тому «групові Мітки доступу в трафіку и списках доступу» не підтримується іншими виробниками.


Тендерна Документація також містить необгрунтовані вимоги до другорядних параметрів, вимагаючи слідувати не лише технологіям, а й особливостям конструктиву заданих моделей CISCO.


Наприклад:
Вимога «пп.5, пункту 4 5, Додатку 3: «Підтримувати можливість установки блоків вентиляторів для організації потоку повітря в напрямку спереду-назад або ззаду-вперед (в поставці не енше трьох).»
У вимозі взагалі не зазначено, чи потрібно забезпечити відмовостійкість блоків вентиляторів. Натомість вказано просто строго певне число блоків (як у певному комутаторі CISCO). Але, якщо мова йде про відмовостійкість, то требі було б вказати, яка саме схема передбачається (2 + 1 або 1 + 2). Також, требі було б пояснити, з чим пов'язана необхідність саме одній з цих схем і недостатня типова схема резервування компонент 1 + 1 яка використовується в переважній більшості мережевих пристроїв. Адже, в попередньому пункті, який містить вимоги до блоків живлення цього ж комутатора – вимагається схема 1+1. Таким чином, вимога не містить якісних характеристик, а лише вимагає від усіх виробників повторити конструктив CISCO у певному комутаторі.


Ще приклад:


Тендерна Документація (Додаток 3, п5) вимагає наявності на модулях комутації «192 портів 1 / 10Гбіт / с та 24 портів 40Гбіт / с» і, разом з цим «Наявність у комплекті поставки адаптерів типу QSFP to SFP/SFP+ - не менше 2 (двох) шт. на кожен окремий модуль комутації»

На перший погляд, начебто незрозуміло чому не вимагаються просто SFP+ порти в потрібній кількості або не допускаються інші можливі варіанти організації 10G підключень, і чому потрібно їх організація виключно за допомогою згаданих перехідників.

Але відповідь знову ж та саме – це особливість продуктової лінійки CISCO.

Вимагаємо

Привести Тендерну Документацію у відповідність до вимог закону «Про Публічні Закупівлі», виключивши лобіювання продукції CISCO та забезпечивши можливість участь конкурентних до CISCO пропозицій.


Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 01 серпня 2017 17:22
Причина: Дублювання
Номер вимоги: UA-2017-07-17-000505-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ІНЛАЙН ГРУП ЗАХІД, Код ЄДРПОУ:34242534
Дата подання: 01 серпня 2017 17:25
Щодо усунення вимог, які унеможливлюють конкуренцію.
Вимоги тендерної документації унеможливлюють конкуренцію та дискримінують учасників шляхом надання преференцій продукції лише одного виробника – компанії CISCO. Від участі в торгах усунуто фактично всіх конкурентів CISCO на українському та світовому ринку. Усунення конкуренції має своїм наслідком завищення ціни закупівлі на мільйони гривень, що сприяє отриманню неправомірної вигоди певним учасникам торгів, які безальтернативно запропонують продукцію CISCO.


Відповідно до Частині 3, Статті 22 Закону України «Про державні закупівлі»: «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника». Вимоги тендерної документації уникають прямої назви CISCO та відповідних технологій. Натомість, замовник у своїх вимогах дав повний перелік всіх характеристик, які сукупно відповідають конструкціям компанії CISCO та технологіям, які захищені власними патентами компанії CISCO.


Таким чином, вказавши у Параграфі 1 Додатку 3: «Невиконання вимог Додатка 3 тендерної документації у тендерній пропозиції учасника призводить до її відхилення.», замовник не намагався забезпечити навіть видимість конкуренції.


Більш того, у порушення вимог Частині 3, Статті 22 Закону України «Про державні закупівлі», яка прямо забороняє обмежувати джерело походження товару або виробника, замовник включив до Додатку 3, п.4 Тендерної Документації неправомірну вимогу: «З метою уніфікації та стандартизації ІТС Міністерства фінансів України запропонований Учасником товар згідно Специфікації повинен бути від одного виробника.». Таким чином, Замовник запобіг розробці рішення на базі інтегрованих компонент.


Далі, Замовник заздалегідь виключив конкурентні пропозиції, використовуючи наступні методи:


1. Замовник виключив конкуренцію, надавши опис продукції CISCO під виглядом тендерних вимог.


Наприклад:


Відповідно до Параграфу 1 Додатку 3: «Невиконання вимог Додатка 3 тендерної документації у тендерній пропозиції учасника призводить до її відхилення.»


Зазначимо, що специфікація обладнання, яка міститься у Додатку 3 фактично включає в себе кілька абсолютно різнопланових продуктів які принципово можуть бути запропоновані різними виробниками, які спеціалізуються на кожному виді рішень: комутаційна мережева інфраструктура, засоби мережевий безпеки (система виявлення аномалій, система управління політиками доступу) і система управління.


Вимога є дискримінаційною і перешкоджає конкуренції, оскільки за нашою оцінкою є тільки один виробник - Cisco – продукція якого задовольняє всім вимогам тендерної документації.


Наступний приклад:


У пунктах 1, 4, 5 Специфікації предмету закупівлі у Додатку 3, містяться вимоги які під одним заголовком і пунктом поставки об’єднують по два не зв'язаних прямо між собою продукту, які експлуатуються незалежно від один одного. А саме:


«Комутатори … Out-fo-band management» і «система виявлення аномалій»
«Комутатори ядра» і «система керування мережевим обладнанням»
«Комутатори ядра» і «система політик доступу»


Така компоновка прямо вказує на продуктову лінійку CISCO. Але ж – конкуренти компанії CISCO забезбечують ті самі якості і функціонал іншою компоновкою продуктів. Таким чином, Тендерна Документація прямо усуває будь-якого конкурента компанії CISCO.


Крім того, такі продукти, як Системи виявлення аномалій (функціонал системи управління подіями безпека), Системи керування мережевим обладнанням, Системи керування політиками доступу – зазвичай є програмними продуктами, в тому числі у компанії CISCO. Відповідно до ). Відповідно до підпункту 261 пункту 26 підрозділу 2 розділу XX Податкового Кодексу України операції з постачання програмної продукції звільняються від оподаткування податком на додану вартість. Таким чином, обїєднання програмних продуктів та обладнання у один програмно-апаратний комплекс на етапі закупівлі веде до необгрунтованого завищення ціни.


2. Замовник включив до тендерних вимог посилання на протоколи і технології копманії Cisco, захищені патентами, що належать компанії CISCO.


Наприклад:


У вимогах до комутатора ядра локальної мережі (Пункт 4 Додакту 3) вказано: «14. Підтрімуваті групові Мітки доступу в трафіку и списках доступу.», «15. Повинна підтримувати… призначення мітки безпеки для визначення рівня доступу користувача або групи користувачів».


Маємо зазначити: Групові мітки не описані загальноприйнятими стандартами, мова йде про власну технологію CISCO Security Group Tags (SGT), яка є частиною архітектури Cisco SGA / TrustSec: http://www.cisco.com/c/en/us/solutions/collateral/enterprise-networks/trustsec/solution-overview-c22-737173.html


Ця технологія не знайшла підтримки ринку, тому що існують більш ефективні технології, які й були стандартизовані. Тому «групові Мітки доступу в трафіку и списках доступу» не підтримується іншими виробниками.


3. Замовник включив до Тендерної Документації необгрунтовані вимоги до другорядних параметрів, вимагаючи слідувати не лише технологіям, а й особливостям конструктиву заданих моделей CISCO.


Наприклад:


Вимога «пп.5, пункту 4 5, Додатку 3: «Підтримувати можливість установки блоків вентиляторів для організації потоку повітря в напрямку спереду-назад або ззаду-вперед (в поставці не енше трьох).»
У вимозі взагалі не зазначено, чи потрібно забезпечити відмовостійкість блоків вентиляторів. Натомість вказано просто строго певне число блоків (як у певному комутаторі CISCO). Але, якщо мова йде про відмовостійкість, то треба було б вказати яка саме схема передбачається: 2 + 1, або 1 + 2. Також, треба було б пояснити, з чим пов'язана необхідність саме однієї з цих схем і чому не достатня типова схема резервування компонент 1 + 1, яка використовується в переважній більшості мережевих пристроїв. Адже, в попередньому пункті, який містить вимоги до блоків живлення цього ж комутатора – вимагається загальновизнана схема 1+1.


Таким чином, вимога не містить якісних характеристик, а лише вимагає від усіх виробників повторити конструктив CISCO у певному комутаторі.


Ще приклад:


Тендерна Документація (Додаток 3, п5) вимагає наявності на модулях комутації «192 портів 1 / 10Гбіт / с та 24 портів 40Гбіт/с» і, одночасно, «Наявність у комплекті поставки адаптерів типу QSFP to SFP/SFP+ - не менше 2 (двох) шт. на кожен окремий модуль комутації»


На перший погляд, начебто незрозуміло, чому не вимагаються просто SFP+ порти в потрібній кількості або не допускаються інші можливі варіанти організації 10G підключень, та чому вимагається організація цих підключень виключно за допомогою згаданих перехідників.


Але відповідь знову ж та саме – це особливість продуктової лінійки CISCO.


На підставі викладеного вище, вимагаємо:


Привести Тендерну Документацію у відповідність до вимог закону «Про Публічні Закупівлі», виключивши лобіювання продукції CISCO та забезпечивши можливість участь конкурентних до CISCO пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 серпня 2017 15:52
В частині «1. Замовник виключив конкуренцію, надавши опис продукції CISCO під виглядом тендерних вимог.»:

Вимоги тендерної документації були сформовані з метою побудови сучасного єдиного архітектурного рішення основуючись на рішеннях та технологіях провідних виробників галузі. таких як Hewlett-Packard, DELL, CISCO, Huawei та інші. Вимога, щодо придбання обладнання від одного виробника не обмежує конкуренцію бо вищевказані виробники мають змогу забезпечити безшовну інтеграцію компонентів системи для отримання технічних характеристик вказаних в Додатку 3 до тендерної документації. Побудова ІТС Міністерства на базі мережевого обладнання від одного виробника забезпечує технологічну сумісність компонентів, що в свою чергу значно підвищить відмово стійкість та продуктивність ІТС в цілому. В свою чергу вимоги тендерної документації не передбачають безпосередньої поставки програмного забезпечення, а вказують на необхідність забезпечення зазначеного функціоналу.
З огляду на вищевикладене, вважаємо, що вимоги, викладені у Додатку 3 до тендерної документації, є правомірні та не суперечать законодавству України.

В частині «2. Замовник включив до тендерних вимог посилання на протоколи і технології компанії Cisco, захищені патентами, що належать компанії CISCO.»:

Тендерні вимоги не мають посилань на технології, що використовуються тільки одним із виробників, оскільки зазначена в пункті 4 Додатку 3 технологія описана у відкритому стандарті RFC 3514 – IETF.
З огляду на вищевикладене, вважаємо, що вимоги, викладені у Додатку 3 до тендерної документації, є правомірні та не суперечать законодавству України.
До підпункт 10 пункту 5 Додатку 3 тендерної документації внесені зміни. Вказаний підпункт викладений у наступній редакції:
«Вимоги щодо зовнішніх або внутрішніх модулів комутації:
Підтримувати технології VLAN (VLAN trunk, Private VLAN).
Підтримувати не менше 100 локальних списків доступу.
Підтримувати гарячу заміну блоків живлення та вентиляторів (тільки для зовнішніх модулів).
Підтримка оновлення ПЗ без перерви сервісу (In-ServiceSoftwareUpgrade).
Наявність у комплекті поставки адаптерів типу QSFP to SFP/SFP+ - не менше 2 (двох) шт. на кожен окремий модуль комутації (тільки для зовнішніх модулів);»
До підпункту 5 пункту 5 Додатку 3 тендерної документації внесені зміни. Вказаний підпункт викладений у наступній редакції:
«Підтримувати можливість установки блоків вентиляторів для організації потоку повітря в напрямку спереду-назад або ззаду-вперед».
Номер вимоги: UA-2017-07-17-000505-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОНЕТ", Код ЄДРПОУ:21680973
Дата подання: 07 серпня 2017 08:40
Вимога
У Додатку 3 до тендерній документації вказано «…забезпечувати можливість аналізу наступних характеристик: networkround-trip-time (RTT), Server ResponseTime (SRT), re-transmissionrates…..»
Ця технічна вимога тендерної документації повторює функціональність програмного продукту “Cisco Lancope” (ПЗ нещодавно придбане компанією Cisco) та зазвичай використовується як окремий продукт та немає ніякого відношення до предмету тендеру, зокрема даний пункт відноситься до часу відгуку серверів на запити. Натомість Замовник необґрунтовано вимагає товар від одного виробника (п.4 Додатку 3 до ТД), посилаючись на сумісність та уніфікацію, при цьому ігноруючи, що сторонні розробники ПЗ без проблем забезпечують сумісність з обладнанням. Оскільки дана технічна вимога тендерної документації не стосується предмета закупівлі, а саме: ««Код ДК 021:2015: 32540000-0 Комутаційні щити (Придбання активного мережевого обладнання для ІТС Мінфіну)»», Вимагаємо виключити її, або дозволити використання програмного забезпечення від іншого виробника, який не є виробником обладнання локальної мережі.
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2017 18:38
Вимоги тендерної документації описують цілісну систему побудови локальної мережі, в якій комутаційне обладнання використовується, в тому числі як, сенсори для виявлення атак та пристрої для виявлення аномалій. Враховуючи вищевказане вимога щодо наявності такого функціоналу як networkround-trip-time (RTT), Server ResponseTime (SRT), re-transmissionrates є обґрунтованою. Також слід зазначити, що networkround-trip-time (RTT), Server ResponseTime (SRT), re-transmissionrates не є патентованими технологіями та визначеннями компанії CISCO. З огляду на вищевикладене вважаємо, що вимоги, викладені у Додатку 3 до тендерної документації, є правомірними та не суперечать законодавству України.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-07-17-000505-a.b5
Статус:
Задоволено
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОНЕТ", Код ЄДРПОУ:21680973
Дата подання: 20 вересня 2017 13:41
Скарга на рішення Замовника
Міністерство фінансів України (надалі - Замовник) проводить закупівлю товарів ("Код ДК 021:2015: 32540000-0 Комутаційні щити (Придбання активного мережевого обладнання для ІТС Мінфіну), номер оголошення UA-2017-07-17-000505-а) по процедурі відкритих торгів . Приватне підприємство "ПРОНЕТ" (надалі - Скаржник), виконавши всі вимоги законодавства у сфері публічних закупівель, направило до Замовника в належній формі тендерну пропозицію. Протоколом засідання тендерного комітету Замовника № ТК-05-19/4 від 14.09.2017року (надалі - Протокол) тендерну пропозицію Скаржника було відхилено та не допущено до участі в аукціоні. В якості підстав для відхилення тендерної пропозиції Скаржника в Протоколі Замовником зазначено що тендерна пропозиція нібито не відповідає умовам тендерної документації. 1. В тендерній документації передбачено, що "З метою уніфікації та стандартизації ІТС Міністерства фінансів України запропонований Учасником товар згідно Специфікації повинен бути від одного виробника". На думку тендерного комітету Замовника, комутатор для керування інфраструктурою та функціонал виявлення аномалій (що зазначено в частині четвертій Додатка 3 тендерної документації) нібито запропоновано учасником від різних виробників (Check Point та Extreme Networks); 2. В тендерній документації передбачено, що: «Комутатори ядра основного ЦОД з системою керування мережевим обладнанням у кількості 2 (дві) одиниці з системою керування мережевим обладнанням за гарантійними, якісними та кількісними характеристиками не нижче наступних вимог:....п.п.9. Повинні поставлятися з зовнішніми або внутрішніми модулями комутації, які забезпечать наявність 192 портів 1/10Гбіт/с та 24 портів 40 Гбіт/с». На думку тендерного комітету Замовника кількість запропонованих учасником зовнішніх модулів комутації Summit X670-G2-48x-4q-Base-Unit (що зазначені в "Довідці щодо підтвердження інформації про відповідність запропонованого товару вимогам Замовника" учасника), відповідно до пп.9 п.5 "Вимог до технічних та якісних характеристик Товару" Додаток №3, начебто не можуть забезпечити 24 порта 40 Гбіс/с на кожен комутатор, згідно технічним характеристикам модулів. Вважаємо, що зазначені підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника є надуманими, незаконними та такими, які свідчать про упередженість замовника, а отже такими, які порушують основні принципи здійснення публічних закупівель, визначені в ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 вересня 2017 16:39
рішення від 21.09.2017 № 6579+лист Замовнику1.pdf
Дата публікації: 22 вересня 2017 16:38
Рішення від 11.10.2017 № 7168.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2017 21:13
Номер скарги: UA-2017-07-17-000505-a.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП", Код ЄДРПОУ:39189678
Дата подання: 20 вересня 2017 11:43
Оскарження прекваліфікації
Під час розгляду тендерних пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям згідно із положеннями частини 5 Статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) Замовник проігнорував невиконання ТОВ “Нетвейв”, ЕДРПОУ 36942282 численних законно встановлених тендерною документацією вимог, невідповідність кваліфікаційним критеріям, зазначеним в Тендерній документації Закупівлі. Незважаючи на численні невідповідності поданої на тендер пропозиції ТОВ “Нетвейв” що виявлені нами та викладені нижче в цій скарзі, Замовник допустив вказану компанію до аукціону, не відхиливши пропозицію на підставі пункту 1 частини 1 Статті 30 Закону як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам, зазначеним в Тендерній документації Закупівлі. В той самий час, Замовник вкрай упереджено розглянув тендерну пропозицію ТОВ "Глобал Інтегрейшн Груп", проігнорував наявність в пропозиції необхідних документів (зокрема детальний опис запропонованого товару) та відхилив, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Своїми діями Замовник допустив порушення вимог Закону зокрема принципів здійснення закупівель визначених частиною 1 Статті 3 в частині недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій при здійснені закупівель, внаслідок яких порушено право та законні інтереси Скаржника, як учасника закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 вересня 2017 16:40
рішення від 21.09.2017 № 6578+лист Замовнику1.pdf
Дата публікації: 22 вересня 2017 16:40
Рішення від 11.10.2017 № 7169.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2017 21:15

Документи подані скаржником

20 вересня 2017 11:42
Скарга.pdf
20 вересня 2017 11:42
Детальна специфікація.pdf
20 вересня 2017 11:42
Нетвейв.pdf
20 вересня 2017 11:42
Платіжне доручення №1744.pdf
20 вересня 2017 11:42
Платіжне доручення №1744.pdf

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2017-07-17-000505-a04c75c752a4c40c9be20abe2a38dca8e
Найменування: Міністерство фінансів України
Код ЄДРПОУ: 00013480
Місцезнаходження: 01008, Україна, Київська обл., Київ, Україна, Київ, вул. Грушевського, 12/2
Учасник Документи Рішення
ТОВ "НЕТВЕЙВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕсАй БІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОНЕТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП" Документи
Відхилено
Документи

Публічні документи

17 серпня 2017 15:22
2049 Гарантія НЕТВЕЙВ .rar
17 серпня 2017 15:22
MAF_Netwave_MinFin_08.08.pdf
17 серпня 2017 15:22
CEP_Netwave_MinFin_08.08.pdf
17 серпня 2017 15:22
Протокол №8 від 04.08.2017.pdf
17 серпня 2017 15:22
Наказ від 10.01.11.pdf
17 серпня 2017 15:22
Статут.pdf
17 серпня 2017 15:22
Договір №NW-P160713-01 YS-945 16.PDF
17 серпня 2017 15:22
Договір 795 від 26.05.15.pdf

Публічні документи

17 серпня 2017 20:18
Копия Лицензии.PDF.(2).P7S
17 серпня 2017 20:18
Копия Лицензии.PDF.(1).P7S
17 серпня 2017 20:18
Копия Лицензии.PDF
17 серпня 2017 20:18
doverennost_Мушенко.pdf.(2).P7S
17 серпня 2017 20:18
doverennost_Мушенко.pdf.(1).P7S
17 серпня 2017 20:18
doverennost_Мушенко.pdf
17 серпня 2017 20:18
390 Гарантия ПРОНЕТ.pdf.(3).P7S
17 серпня 2017 20:18
390 Гарантия ПРОНЕТ.pdf.(2).P7S
17 серпня 2017 20:18
390 Гарантия ПРОНЕТ.pdf.(1).P7S
17 серпня 2017 20:18
390 Гарантия ПРОНЕТ.pdf

Публічні документи

17 серпня 2017 20:56
Електронний підпис
17 серпня 2017 20:54
6_Договор.pdf
17 серпня 2017 20:54
1_Відомості.pdf
17 серпня 2017 20:54
Ліцензія.zip
17 серпня 2017 20:54
5_Техніка.pdf
17 серпня 2017 20:54
4_Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НЕТВЕЙВ"

ТОВ "ЕсАй БІС"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОНЕТ"

ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2017 21:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НЕТВЕЙВ" Документи
ТОВ "ЕсАй БІС" Документи

Публічні документи

17 серпня 2017 15:22
2049 Гарантія НЕТВЕЙВ .rar
17 серпня 2017 15:22
MAF_Netwave_MinFin_08.08.pdf
17 серпня 2017 15:22
CEP_Netwave_MinFin_08.08.pdf
17 серпня 2017 15:22
Протокол №8 від 04.08.2017.pdf
17 серпня 2017 15:22
Наказ від 10.01.11.pdf
17 серпня 2017 15:22
Статут.pdf
17 серпня 2017 15:22
Договір №NW-P160713-01 YS-945 16.PDF
17 серпня 2017 15:22
Договір 795 від 26.05.15.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НЕТВЕЙВ"

ТОВ "ЕсАй БІС"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 жовтня 2017 10:09
Коментар щодо відміни: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7168-р/пк-пз від 11.10.2017, яка постановила зобов’язати Міністерство фінансів України відмінити процедуру закупівлі.