Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами ДК 021:2015: 44170000-2 (Алюхолст, стрічка алюмінієва)
Очікувана вартість
265 932,00 UAH
UA-2017-07-17-000227-b ● d8a543cf5d084368b69166163da1fdba
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "Київтеплоенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київ обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А |
Контактна особа: |
Деревицький Василь Іванович 380445591333 skripnik.darya@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2017 10:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2017 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2017 14:00 |
Початок аукціону: | 25 липня 2017 12:46 |
Очікувана вартість: | 265 932,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,75% |
Інформація про предмет закупівлі
Поставка товару здійснюється окремими партіями, за попереднім замовленням, протягом одного робочого дня з дати замовлення.
Доставка товару здійснюється за рахунок постачальника на склад покупця за адресою: 02094, Дніпровський район м. Києва, вул. Гната Хоткевича, 38.
Загальний обсяг поставки може бути зменшений в залежності від потреб та реального фінансування покупця.
Оплата - протягом 60 банківських днів з дати підписання накладних.
Розгорнути
Згорнути
Доставка товару здійснюється за рахунок постачальника на склад покупця за адресою: 02094, Дніпровський район м. Києва, вул. Гната Хоткевича, 38.
Загальний обсяг поставки може бути зменшений в залежності від потреб та реального фінансування покупця.
Оплата - протягом 60 банківських днів з дати підписання накладних.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 метри квадратні
Алюхолст RC або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02094, Україна, Київ, Київ, Гната Хоткевича, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
23 штуки
Стрічка алюмінієва самоклеюча AL+PET Alenor або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02094, Україна, Київ, Київ, Гната Хоткевича, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2017 10:12 |
тендерная документація_плити, стрічки 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-07-17-000227-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕХОКОР", Код ЄДРПОУ:38634828
Дата подання: 25 липня 2017 17:50
Прохання про перегляд рішення про дискваліфікацію
У зв'язку з дуже швидким прийняттям рішення про дискваліфікацію, ми не встигли подати оновлену пропозицію з новими цінами і документами підтверджуючими якість продукції. Просимо переглянути ваше рішення і прийняти рішення на користь нашої пропозиції як більш економічно вигідної і дозволяє заощадити 29000 грн. державних коштів. Також хотілося б відзначити що в поданому в складі документів переможця ФОП САМОЙЛОВ ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ ТУ ALU немає жодного слова про каучук.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2017 17:50
Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі Замовник) у відповідь на вашу вимогу повідомляє.
Допорогова закупівля Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами ДК 021:2015: 44170000-2 (Алюхолст, стрічка алюмінієва), оголошення UA-2017-07-17-000227-b (далі Закупівля) здійснюється із застосуванням електронної системи закупівель. Під час проведення Закупівлі Замовник керується Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» (нині ДП «ПРОЗОРРО») від 13.04.2016 №35 (далі Порядок).
Під час здiйснення Закупiвлі Замовник дотримується таких принципiв здiйснення закупiвель:
добросовiсна конкуренцiя серед учасникiв;
максимальна економiя та ефективнiсть;
вiдкритiсть та прозорiсть на всiх стадiях закупiвель;
недискримiнацiя учасникiв;
об’єктивна та неупереджена оцiнка пропозицiй;
запобiгання корупцiйним дiям i зловживанням.
Відповідно до підпункту 6.3. Порядку пiд час оголошення Закупiвлi Замовник розмiщує в Системi iнформацiю про предмет, очiкувану вартiсть Закупiвлi, умови договору, порядок i умови проведення Закупiвлi, строк подання пропозицiй, а також вимоги до учасників та iншу iнформацiю, яка, на його думку, є необхiдною для проведення Закупiвлi. Замовником разом з оголошенням про проведення Закупівлі розміщено тендерну документацію (файл тендерная документація_плити, стрічки 2.doc), у якій зазначено порядок проведення Закупівлі та вимоги до учасників.
Пунктом 2 Розділу V Тендерної документації передбачена умова, що у випадку невідповідності наданих документів, передбачених Тендерною документацією, вимогам Замовника або у випадку надання документів не в повному обсязі до завершення прийому пропозицій, Учасника буде дискваліфіковано на підставі не відповідності умовам Закупівлі.
Ненадання тендерної пропозиції, приведеної до показників електронного аукціону (після завершення терміну подання пропозицій) не є підставою для дискваліфікації.
Варто зазначити, що у перiод уточнень Користувачi Системи мають можливiсть звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Усi питання/вiдповiдi зберiгаються в Системi та є доступними всiм Користувачам Системи для перегляду незалежно вiд статусу Закупiвлi. Замовник має право вносити змiни в iнформацiю та документи щодо оголошеної Закупiвлi до початку прийому пропозицiй. Уся iсторiя змiн документiв, внесених у цей перiод, зберiгається i доступна для перегляду Користувачам Системи. Запитів щодо роз’яснень вимог до учасників та/або зміни умов тендерної документації у період уточнень до Замовника не надходило.
Найбільш економічного вигідною пропозицією за результатами аукціону електронна система визначила пропозицію учасника ТОВ «ЕХОКОР» (далі Учасник).
Вимогами тендерної документації передбачалася необхідність надати учасниками у складі пропозиції наступні документи:
- Цінову пропозицію, оформлену відповідно до форми Додатку № 1 Тендерної документації. Цінова пропозиція (початкова), подана Учасником, не відповідає формі встановленій Замовником, так як Учасник залишив не заповненими стовбець табличної частини форми «ТУ/ГОСТ/ДСТУ/інше».
- Повну копію аналогічного договору (разом з усіма додатками) в електронному (сканованому) вигляді на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (за 2014 – 2017 рр.) (Підпункт 1.2. Додатку № 2 Тендерної документації). Учасником не надано у складі пропозиції сканкопії аналогічного договору.
- Документи на підтвердження якості товару та його відповідності діючій нормативно-технічній документації. Учасником не надано у складі пропозиції документів на підтвердження якості товару та його відповідності діючій нормативно-технічній документації.
Рішення про дискваліфікацію прийнято у зв’язку з невідповідністю пропозиції Учасника ТОВ «ЕХОКОР» вимогам Закупівлі.
Зазначимо, що Порядком не передбачено встановлення крайнього раннього терміну прийняття рішення про дискваліфікацію учасників чи визначення переможця Закупівлі. Завершення електронного аукціону є підставою для початку розгляду пропозицій учасників, починаючи від найнижчої, з подальшим прийняттям відповідних рішень.
Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією електронною системою визначено пропозицію ФОП Самойлов Олексій Анатолійович. Пропозиція ФОП Самойлов Олексій Анатолійович відповідає вимогам Закупівлі, у тому числі і в технічній частині, що підтверджено наданими документами.
Допорогова закупівля Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами ДК 021:2015: 44170000-2 (Алюхолст, стрічка алюмінієва), оголошення UA-2017-07-17-000227-b (далі Закупівля) здійснюється із застосуванням електронної системи закупівель. Під час проведення Закупівлі Замовник керується Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» (нині ДП «ПРОЗОРРО») від 13.04.2016 №35 (далі Порядок).
Під час здiйснення Закупiвлі Замовник дотримується таких принципiв здiйснення закупiвель:
добросовiсна конкуренцiя серед учасникiв;
максимальна економiя та ефективнiсть;
вiдкритiсть та прозорiсть на всiх стадiях закупiвель;
недискримiнацiя учасникiв;
об’єктивна та неупереджена оцiнка пропозицiй;
запобiгання корупцiйним дiям i зловживанням.
Відповідно до підпункту 6.3. Порядку пiд час оголошення Закупiвлi Замовник розмiщує в Системi iнформацiю про предмет, очiкувану вартiсть Закупiвлi, умови договору, порядок i умови проведення Закупiвлi, строк подання пропозицiй, а також вимоги до учасників та iншу iнформацiю, яка, на його думку, є необхiдною для проведення Закупiвлi. Замовником разом з оголошенням про проведення Закупівлі розміщено тендерну документацію (файл тендерная документація_плити, стрічки 2.doc), у якій зазначено порядок проведення Закупівлі та вимоги до учасників.
Пунктом 2 Розділу V Тендерної документації передбачена умова, що у випадку невідповідності наданих документів, передбачених Тендерною документацією, вимогам Замовника або у випадку надання документів не в повному обсязі до завершення прийому пропозицій, Учасника буде дискваліфіковано на підставі не відповідності умовам Закупівлі.
Ненадання тендерної пропозиції, приведеної до показників електронного аукціону (після завершення терміну подання пропозицій) не є підставою для дискваліфікації.
Варто зазначити, що у перiод уточнень Користувачi Системи мають можливiсть звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Усi питання/вiдповiдi зберiгаються в Системi та є доступними всiм Користувачам Системи для перегляду незалежно вiд статусу Закупiвлi. Замовник має право вносити змiни в iнформацiю та документи щодо оголошеної Закупiвлi до початку прийому пропозицiй. Уся iсторiя змiн документiв, внесених у цей перiод, зберiгається i доступна для перегляду Користувачам Системи. Запитів щодо роз’яснень вимог до учасників та/або зміни умов тендерної документації у період уточнень до Замовника не надходило.
Найбільш економічного вигідною пропозицією за результатами аукціону електронна система визначила пропозицію учасника ТОВ «ЕХОКОР» (далі Учасник).
Вимогами тендерної документації передбачалася необхідність надати учасниками у складі пропозиції наступні документи:
- Цінову пропозицію, оформлену відповідно до форми Додатку № 1 Тендерної документації. Цінова пропозиція (початкова), подана Учасником, не відповідає формі встановленій Замовником, так як Учасник залишив не заповненими стовбець табличної частини форми «ТУ/ГОСТ/ДСТУ/інше».
- Повну копію аналогічного договору (разом з усіма додатками) в електронному (сканованому) вигляді на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (за 2014 – 2017 рр.) (Підпункт 1.2. Додатку № 2 Тендерної документації). Учасником не надано у складі пропозиції сканкопії аналогічного договору.
- Документи на підтвердження якості товару та його відповідності діючій нормативно-технічній документації. Учасником не надано у складі пропозиції документів на підтвердження якості товару та його відповідності діючій нормативно-технічній документації.
Рішення про дискваліфікацію прийнято у зв’язку з невідповідністю пропозиції Учасника ТОВ «ЕХОКОР» вимогам Закупівлі.
Зазначимо, що Порядком не передбачено встановлення крайнього раннього терміну прийняття рішення про дискваліфікацію учасників чи визначення переможця Закупівлі. Завершення електронного аукціону є підставою для початку розгляду пропозицій учасників, починаючи від найнижчої, з подальшим прийняттям відповідних рішень.
Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією електронною системою визначено пропозицію ФОП Самойлов Олексій Анатолійович. Пропозиція ФОП Самойлов Олексій Анатолійович відповідає вимогам Закупівлі, у тому числі і в технічній частині, що підтверджено наданими документами.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 липня 2017 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕХОКОР" |
247 062,00
UAH з ПДВ
|
138 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САМОЙЛОВ ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ |
196 744,00
UAH з ПДВ
|
167 039,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРМАІЗОЛ" |
233 964,00
UAH з ПДВ
|
200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕХОКОР" #38634828 |
Відхилено |
138 000,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2017 15:49
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САМОЙЛОВ ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ #2636706513 |
Переможець |
167 039,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2017 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №30_Алюхолст, стрічка.pdf | укладений |
31 липня 2017 14:12
|