Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з письмового перекладу ДК 021:2015:79530000-8 (переклад текстових документів на підставі Конвенції 1980 року про цивільно-правові аспекти міжнародного викрадення дітей, з метою звернення до суду та сприяння заявникам щодо перекладу документів; переклад текстових документів - матеріалів запиту та наказів про видачу правопорушників, передачу засуджених осіб, та інших документів на виконання міжнародних договорів України з питань міжнародного співробітництва у кримінальних справах)
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2017-07-14-001828-b d0d2e4c253a14d57a7864965607da2d5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Тимофєєва

0442711742 tender@minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство юстиції України
Код ЄДРПОУ: 00015622
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13
Контактна особа: Ганна Тимофєєва
0442711742
tender@minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2017 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2017 10:00
Початок аукціону: 07 серпня 2017 11:34
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Переклад текстових документів на підставі Конвенції 1980 року про цивільно-правові аспекти міжнародного викрадення дітей, з метою звернення до суду та сприяння заявникам щодо перекладу документів; переклад текстових документів - матеріалів запиту та наказів про видачу правопорушників, передачу засуджених осіб, та інших документів на виконання міжнародних договорів України з питань міжнародного співробітництва у кримінальних справах
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Городецького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2017  —  15 грудня 2017
ДК 021:2015: 79530000-8 — Послуги з письмового перекладу

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2017 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2017 17:36
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

довідка підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 18 липня 2017 15:52
Дата відповіді: 19 липня 2017 12:14
В переліку документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям є вимога подати довідку інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В пункті 2.1 та пункт 2.2 мова йдеться про дві окремі довідки? Чи можливо подати інформацію про наявність перекладачів однією довідкою?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 2.1 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації передбачено надання довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників чи залучених перекладачів, які мають необхідні знання та досвід щодо перекладів документів мовами, визначеними у пункті 5.1 Інформації про технічні, якісні та кількісні показники предмета закупівлі, яка міститься у додатку 3 до тендерної документації, а саме англійською, німецькою та французькою мовами.
Пунктом 2.2 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації передбачено надання довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників чи залучених фахівців з перекладу, які мають необхідні знання та досвід щодо перекладів документів мовами, визначеними у пункті 5.2 Інформації про технічні, якісні та кількісні показники предмета закупівлі, яка міститься у додатку 3 до тендерної документації, а саме арабською, грузинською, іспанською, італійською, польською, португальською, російською, румунською, турецькою, та, у разі потреби, іншими мовами.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, інформацію про наявність в учасника працівників чи залучених перекладачів, які мають необхідні знання та досвід щодо перекладів документів мовами, визначеними пунктами 5.1 та 5.2 додатку 3 до тендерної документації, необхідно подати двома окремими довідками у довільній формі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2017 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «Міжнародний центр перекладів «Майвік Солюшнс» 112 200,00
UAH з ПДВ
109 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛІПСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ВІКТОРОВИЧ" 118 800,00
UAH з ПДВ
110 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮР КЛІ" 119 900,00
UAH з ПДВ
119 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2017 10:47
Фомічова_англ_нім.pdf
28 липня 2017 10:47
Солтан_англ_франц.jpg
28 липня 2017 10:47
Носко_англ_нім.jpg
28 липня 2017 10:47
Король оборот.jpg
28 липня 2017 10:47
Жаклин_нім_англ.jpg
28 липня 2017 10:47
diplom_p2.jpg
28 липня 2017 10:47
додаток 1 до договору.pdf
28 липня 2017 10:47
проект договору.pdf
28 липня 2017 10:47
лист-згода.pdf
28 липня 2017 10:47
істотні умови.pdf
28 липня 2017 10:47
тех.-якісні х-ки.pdf
28 липня 2017 10:47
працівники.pdf
28 липня 2017 10:47
мат.-тех база.pdf
28 липня 2017 10:47
корупція.pdf
28 липня 2017 10:47
антиконкурентні дії.pdf
28 липня 2017 10:47
Суди донецьк.pdf
28 липня 2017 10:47
аналогічні договора.pdf
28 липня 2017 10:47
тендерна пропозиція.pdf
28 липня 2017 10:47
protocol1 (1).jpg
28 липня 2017 10:47
nakaz1 (1).jpg
28 липня 2017 10:47
Зразок 4.doc
28 липня 2017 10:47
Зразок 3.doc
28 липня 2017 10:47
Зразок 2.doc
28 липня 2017 10:47
Зразок 1.doc

Публічні документи

03 серпня 2017 17:48
Ліпський_А_В.rar

Публічні документи

04 серпня 2017 09:07
зразок перекладу 4.docx
04 серпня 2017 09:07
зразок перекладу 3.docx
04 серпня 2017 09:07
зразок перекладу 2.docx
04 серпня 2017 09:07
зразок перекладу 1.docx
04 серпня 2017 09:07
тендерна пропозиція.pdf
04 серпня 2017 09:07
переводчики 2.2 ч5.pdf
04 серпня 2017 09:07
переводчики 2.2 ч4.pdf
04 серпня 2017 09:07
переводчики 2.2 ч3.pdf
04 серпня 2017 09:07
переводчики 2.2 ч2.pdf
04 серпня 2017 09:07
переводчики 2.2 ч1.pdf
04 серпня 2017 09:07
переводчики 2,1 полная.pdf
04 серпня 2017 09:07
договора та листи.pdf
04 серпня 2017 09:06
витяг единий податок+.pdf
04 серпня 2017 09:06
Виписка ЄДРПОУ+.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Міжнародний центр перекладів «Майвік Солюшнс»

ФОП "ЛІПСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ВІКТОРОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮР КЛІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Міжнародний центр перекладів «Майвік Солюшнс»
#37932406
Відхилено 109 800,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2017 12:42
ФОП "ЛІПСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#2704012375
Відхилено 110 800,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2017 12:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮР КЛІ"
#37818856
Переможець 119 900,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2017 12:47

Документи

10 серпня 2017 12:42
Електронний підпис
10 серпня 2017 12:41
Протокол № 116-1.pdf

Документи

10 серпня 2017 12:43
Електронний підпис
10 серпня 2017 12:43
Протокол № 116-2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2017 12:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮР КЛІ"
#37818856
119 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 16:04
Звіт про виконання договору 28.08.01.pdf укладений
02 січня 2018 16:04
Електронний підпис укладений
28 серпня 2017 16:03
Договір (письмовий переклад).pdf укладений
28 серпня 2017 16:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 82 955,12
UAH з ПДВ