Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Серверне обладнання для обробки даних
Server equipment for data processing
Очікувана вартість
21 516 000,00 UAH
UA-2017-07-14-000279-a 07d2072f2c0444f0bfaca040925e3c96
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мазін Володимир Олександрович

+380442472654 zakupivli@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна фіскальна служба України
Код ЄДРПОУ: 39292197
Вебсайт: http://sfs.gov.ua
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Львівська площа, 8
Контактна особа: Мазін Володимир Олександрович
+380442472654
zakupivli@sfs.gov.ua
Додаткові контактні особи: Омелянчук Валентин Васильович
+380445902797
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Fiscal Service of Ukraine
National ID: 39292197
Contact point: Mazin Volodimir Oleksandrovych
+380442472654
zakupivli@sfs.gov.ua
Additional contacts: Omelianchuk Valentin
+380445902797

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 липня 2017 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2017 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2017 19:00
Початок аукціону: 03 листопада 2017 13:25
Очікувана вартість: 21 516 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 215 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 14 липня 2017 14:53
Enquiries until: 16 вересня 2017 19:00
Complaints submission until: до 22 вересня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 вересня 2017 19:00

Information

Estimated total value: 21 516 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 215 160 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплекти
Серверне обладнання для обробки даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дегтярівська, 11-Г
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Server equipment for data processing
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Критичність, незамінність та методи використання функціоналу, що вимагається, Замовником
Дата подання: 03 серпня 2017 16:43
Дата відповіді: 08 серпня 2017 20:01
У якості відповіді просимо надати чіткий та розширений опис по кожній із наведених нижче вимог, з якою метою такий функціонал включений у вимоги, його критичність, незамінність та методи використання його Замовником з метою того, щоб усі потенційні учасники змогли запропонувати в рамках закупівлі те чи інше обладнання, що доступне на ринку, що забезпечить вимоги Замовника та ефективне використання ним державних коштів. Технічні Вимоги щодо серверів тип 1 та тип 2: 1)Оперативна пам’ять: забезпечення можливості застосування в сервері Unbuffered та Load Reduced модулів пам’яті. 2)Дисковий контролер: Можливість модернізації, без використання PCI слотів, до 12 Гб/с SAS RAID. 3)Інтерфейси мережеві: можливість переконфігурування швидкості кожного порту з 100 МБ/сек до 20 ГБ/сек. 4)Функції керування: наявність порталу сайту підтримки з захищеним доступом до наступної інформації: відслідковування змін конфігурації обладнання; складання звітів по стану обладнання, версіям мікрокодів, історії змін конфігурації, історії гарантійних випадків, статусу гарантії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що технічні вимоги, наведені у додатку 4 до тендерної документації, підготовлені відповідно до положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, з метою деталізації технічних вимог, в тендерну документацію будуть внесені окремі зміни.
Щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог до учасників
Дата подання: 03 серпня 2017 16:50
Дата відповіді: 08 серпня 2017 20:02
Шановний Замовник, просимо ознайомитися з нижченаведеними вимогами та внести зміни до Технічних Вимог даної тендерної процедури. Як вбачається Додатком 4 тендерної документації, предметом закупівлі є Серверне обладнання для обробки даних – 2 комплекти. Уважно ознайомившись з технічними вимогами до предмета закупівлі, ми дійшли висновку, що все обладнання, що входить до кожного комплекту, має технічні характеристики, які характерні тільки для одного виробника – Hewlett Packard Enterprise, в той час як аналогічні системи виробляються багатьма всесвітньо визнаними компаніями. Виходячи з цього потенційним учасникам торгів не зрозуміла суть і конкретика деяких (наведені нижче) технічних вимог, які в одних випадках є надзвичайно завищені, а в інших випадках таких, які абсолютно не впливають на функціонал та на використання обладнання Замовником і що найголовніше є замінимими аналогічними у інших виробників. Згідно із пунктом 3 статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до пункту 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, Замовником при виборі предмету закупівлі, формуванні Тендерної документації порушено вимоги статті 3, статті 5 та статті 22 Закону. Враховуючи викладене вище, вимагаємо внести зміни у Додаток 4 до Тендерної документації, що унеможливить зловживання, а саме: 1. Вимоги щодо Серверу тип 1 та серверу тип 2: a. У вимогах, щодо дискового контролеру (пункт 6) значяться: Двопортовий 6G SATA підтримкою рівнів RAID 1, 0; Можливість модернізації, без використання PCI слотів, до 12 Гб/с SAS RAID. Вимагаємо переформулювати вимогу на таку, яка дозволить одразу надати у складі пропозиції дисковий контролер з підтримкою 12 Гб/с SAS RAID. 2. Вимоги щодо Блейд-шассі: a. Пункт 5: Максимальна кількість серверів для встановлення в шасі: -не менше 8-и серверів з 2 (двома) 64 розрядними х-86 процесорами або 4-х серверів з 4 (чотирма) 64 розрядними х-86 процесорами. Яка саме вимога має задовольнятись «максимальна кількість» чи «не менше 8», якщо це «максимальна к-сть» то повинна бути зазначена їх кількість, але вона не може визначатись як «не менше 8», або мова дійсно йде про «мінімальну к-сть серверів» у шасі, тоді дійсно доцільно вказувати «мінімальну к-сть» серверів які можна встановити у шасі. Вимагаємо замінити вимогу на таку, що не призводить до протирічь. b. Пункт 7: Блок живлення. Просимо уточнити необхідну довжину кабелю живлення та внести відповідні зміни до Технічного Вимог. 3. Вимоги щодо Комутатора: a. Пункт 8. Блок живлення. Просимо уточнити необхідну довжину кабелю живлення та внести відповідні зміни до Технічного Вимог. b. Пункт 9. Резервування системи живлення. Комутатор може бути укомплектовано більше ніж 2 блоками живлення. Таким чином задовольняється вимога «не менше ніж 2». Але при 3-х блоках живлення (та більше) не можливо виконати вимогу «відмовостійкість не гірше ніж 1+1», оскільки жорстко прописано, що в системі може бути лише 2 блоки живлення («1+1»). Вимагаємо змінити формулювання на «повинна бути забезпечена відмовостійкість не гірше ніж N+1, де N може бути рівне 1» c. Пункт 11. Резервування системи охолодження. Формулювання «напрямок охолодження – з портами до задніх дверцят компьютерної шафи» є не зрозумілим, в більшості випадків використовується наступні формулювання для опису повітряного потоку «від комутаційних портів до блоків живлення» або «від блоків живлення до комутаційних портів». Вимагаємо більш детально описати необхідний напрямок забезпечення повітряного потоку, та внести відповідні зміни то Технічних Вимог d. Пункт 12. Корпус. Телескопічним рейками забезпечуються тільки сервери. Таке обладнання як системи зберігання даних та комутатори комплектується тільки фіксованими кріпленнями для встановлення в серверну шафу, оскільки дане обладнання не повинно рухатись. Таким чином комутатори не можуть бути укомплектовані «телескопічним рейками». Вимагаємо внести зміни в Технічні Вимоги та замінити «телескопічні рейки» на «комплект кріплень для встановлення в стандартну серверну шафу 19"» 4. Вимоги щодо Системи зберігання даних: a. Пункт 2. Вимагаємо уточнити наступні моменти та внести відповідні зміни до ТЗ: контролер повинен мати лише порти 16Gb FC чи потрібно їх укомплектувати SFP модулями? Які швидкості повинні підтримувати встановлені SFP модуля в контролерах? якому класу повинні відповідати оптичні патч-корди OM1, OM2 чи OM3? b. Пункт 7. Вимагаємо уточнити яким кабелем та якої довжини необхідно укомплектувати блоки живлення та внести відповідні зміни до Технічних Вимог. У випадку, якщо Замовник все ж таки не погодиться внести наведені зміни з метою усунення ним порушень Закону України, вимагаємо надати у своїй відповіді чіткий та розширений опис по кожній із наведених вимог з якою метою такий функціонал включений у вимоги, його критичність, незамінність та методи використання його Замовником з метою того щоб усі потенційні учасники змогли запропонувати в рамках закупівлі те чи інше обладнання, що доступне на ринку, що забезпечить вимоги Замовника та ефективне використання ним державних коштів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду звернення щодо надання роз’яснень в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Предложение содержащие оборудование с эквивалентными характеристиками
Дата подання: 03 серпня 2017 18:13
Дата відповіді: 08 серпня 2017 20:02
С целью предоставления корректного и грамотного предложения, которое будет содержать оборудование с эквивалентными характеристиками, согласно требований данной Тендерной Процедуры, прошу разъяснить каким образом будет использоваться характеристики сервера тип 2, которые присутствуют в Требованиях, а именно: а) Дисковий контролер: можливість використання SSD дисків для розширення кеш пам'яті; підтримка шифрування даних засобами дискового контролера з використанням як внутрішнього, так і зовнішнього зберігання ключів. б) Дискова підсистема: на передній панелі кожного диску - індикатор активності диску, індикатор стану диску, індикатор, що запобігає вийманню працюючого диску.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду звернення щодо надання роз’яснень в тендерну документацію будуть внесені окремі зміни.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-14-000279-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ", Код ЄДРПОУ:38674860
Дата подання: 27 липня 2017 18:04
Щодо усунення вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі – Закон) цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Як вбачається Додатком 4 тендерної документації, предметом закупівлі є Серверне обладнання для обробки даних – 2 комплекти. До складу кожного комплекту обладнання для обробки даних входить:
• Сервер тип 1 – 12 одиниць
• Сервер тип 2 – 6 одиниць
• Блейд-шасі – 3 одиниці
• Комутатор – 6 одиниць
• Система зберігання даних – 3 одиниці
• Програмне забезпечення для керування блейд-серверами
• Системне програмне забезпечення
Уважно ознайомившись з технічними вимогами до предмета закупівлі, ми дійшли висновку, що все обладнання, що входить до кожного комплекту, має технічні характеристики, які характерні тільки для одного виробника – Hewlett Packard Enterprise, в той час як аналогічні системи виробляються багатьма всесвітньо визнаними компаніями. При цьому обладнання, що зазначене вище, можуть постачати лише партнери компанії Hewlett Packard Enterprise (тут і надалі HPE). Таким чином, при проведенні даної закупівлі Замовник безпідставно, включивши в один предмет закупівлі декілька найменувань обладнання, обмежує можливість інших учасників постачати обладнання інших виробників. Потенційні учасники ставляться в залежність від одного виробника і наявності/відсутності з ним партнерських відносин, що штучно звужує коло потенційних учасників та, як наслідок, конкуренцію при здійсненні закупівлі. Це свідчить про прагнення Замовника створити преференцію одному виробнику, та дискримінувати партнерів інших виробників, використавши їх лише для легітимації своїх протиправних дій в умовах буцімто відкритих торгів. Закономірним наслідком цього стане постачання обладнання за завищеними цінами та додаткових витрат державного бюджету. Виходячи з цього потенційним учасникам торгів не зрозуміла суть і конкретика деяких (наведені нижче) технічних вимог, які в одних випадках є надзвичайно завищені, а в інших випадках таких, які абсолютно не впливають на функціонал та на використання обладнання Замовником і що найголовніше є замінимими аналогічними у інших виробників.
Згідно із пунктом 3 статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до пункту 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, Замовником при виборі предмету закупівлі, формуванні Тендерної документації порушено вимоги статті 3, статті 5 та статті 22 Закону.
Враховуючи викладене вище, вимагаємо внести зміни у Додаток 4 до Тендерної документації, що унеможливить зловживання, а саме:
1. Вимоги щодо Серверу тип 1:
a. Виключити вимогу щодо забезпечення можливості застосування в сервері Unbuffered модулів пам’яті (пункт 3), як не функціональну, а лише обмежуючу прийнятність широкого кола технічних рішень.
b. Виключити вимогу, щодо можливості модернізації, без використання, ЗСШ-слотів, до 12Гб/с SAS RAID (пункт 6), як таку, що обмежує прийнятність широкого кола технічних рішень інших виробників, окрім HPE BL 460c.
c. Замінити вимогу, щодо можливості переконфігурування швидкості кожного порту з 100 МБ/сек до 20 ГБ/сек (пункт 7), на таку, що буде більш доцільною в даній системі, а саме «можливість переконфігурування кожного порту з 40 ГБ/сек на 4 по 10 ГБ/сек», адже на початку пункту 7 вимагається наявність 2 фізичних портів з загальною пропускною здатністю не менше ніж 40 Гб/сек.
d. Замінити вимогу щодо Відеопідсистеми, а саме «будь яка, але з підтримкою максимальної розподільчої здатності 1024х768» (пункт 9), на таку, що не буде мати подвійне трактування, а саме: «будь яка, але з підтримкою максимальної розподільчої здатності не менше ніж 1024х768».
e. Виключити вимогу, щодо наявності порталу сайту підтримки з захищеним доступом до наступної інформації: статус гарантії сервера; відслідковування гарантійних випадків по конкретному обладнанню або користувачу; відслідковування змін конфігурації обладнання; складання звітів по стану обладнання, версіям мікрокодів, історії змін конфігурації, історії гарантійних випадків, статусу гарантії (пункт 13) як таку, що обмежує прийнятність широкого кола технічних рішень інших виробників, окрім HPE
f. Замінити вимогу щодо умов гарантії, а саме: заміна компонентів, що вийшли з ладу, в термін не більше 6 годин з часу отримання сервісного запиту (для обладнання яке розташоване в межах Києва); виконання робіт по гарантійному обслуговуванню в будь-який час, 24 години на добу, 365 діб на рік, з прибуттям сервісного інженера на місце розташування обладнання (пункт 16), на «виконання робіт по гарантійному обслуговуванню в робочий час 8 годин та робочі дні, з заміною комплектуючих на наступний робочий день», через те, що всі об'єкти Державної Фіскальної Служби України є режимними об'єктами з обмеженим доступом, який надається тільки уповноваженим співробітником, графік роботи якого протирічить даним вимогам.
2. Вимоги щодо Серверу тип 1:
a. Виключити вимогу щодо забезпечення можливості застосування в сервері Unbuffered модулів пам’яті (пункт 3), як не функціональну, а лише обмежуючу прийнятність широкого кола технічних рішень.
b. Виключити вимоги, щодо дискового контролеру, а саме: можливість використання SSD дисків для розширення кеш пам'яті; забезпечення тривалого (не менше тижня) часу зберігання інформації, яка знаходилася у кешу контролера, у випадку зникнення живлення сервера за допомогою системи конденсатора та флеш-пам'яті; підтримка шифрування даних засобами дискового контролера з використанням як внутрішнього , так і зовнішнього зберігання ключів (пункт 5), як не функціональні, а лише обмежуючі прийнятність широкого кола технічних рішень.
c. Виключити вимогу щодо наявності індикатору, що запобігає вийманню працюючого диску (пункт 6), як таку, що обмежує прийнятність широкого кола технічних рішень інших виробників, окрім HPE BL 460c.
d. Замінити вимогу, щодо можливості переконфігурування швидкості кожного порту з 100 МБ/сек до 20 ГБ/сек (пункт 7), на таку, що буде більш доцільною в даній системі, а саме «можливість переконфігурування кожного порту з 40 ГБ/сек на 4 по 10 ГБ/сек», адже на початку пункту 7 вимагається наявність 2 фізичних портів з загальною пропускною здатністю не менше ніж 40 Гб/сек.
e. Замінити вимогу щодо Відеопідсистеми, а саме «будь яка, але з підтримкою максимальної розподільчої здатності 1024х768» (пункт 9), на таку, що не буде мати подвійне трактування, а саме: «будь яка, але з підтримкою максимальної розподільчої здатності не менше ніж 1024х768».
f. Виключити вимогу, щодо наявності порталу сайту підтримки з захищеним доступом до наступної інформації: статус гарантії сервера; відслідковування гарантійних випадків по конкретному обладнанню або користувачу; відслідковування змін конфігурації обладнання; складання звітів по стану обладнання, версіям мікрокодів, історії змін конфігурації, історії гарантійних випадків, статусу гарантії (пункт 13) як таку, що обмежує прийнятність широкого кола технічних рішень інших виробників, окрім HPE
g. Замінити вимогу щодо умов гарантії, а саме: заміна компонентів, що вийшли з ладу, в термін не більше 6 годин з часу отримання сервісного запиту (для обладнання яке розташоване в межах Києва); виконання робіт по гарантійному обслуговуванню в будь-який час, 24 години на добу, 365 діб на рік, з прибуттям сервісного інженера на місце розташування обладнання (пункт 16), на «виконання робіт по гарантійному обслуговуванню в робочий час 8 годин та робочі дні, з заміною комплектуючих на наступний робочий день», через те, що всі об'єкти Державної Фіскальної Служби України є режимними об'єктами з обмеженим доступом, який надається тільки уповноваженим співробітником, графік роботи якого протирічить даним вимогам.
3. Вимоги щодо Блейд-шасі
a. Виключити вимогу, щодо характеристики шасі, а саме шасі повинне надавати можливість стекування між собою через з'єднувальну панель (без використання зовнішніх кабелів) для тих комутаційних модулів, які підтримують це (пункт 3), як таку, що має подвійне трактування
b. Виключити вимогу щодо характеристик комутаційних модулів шасі, а саме: підтримка створення серверних профілей, що включають: ідентифікаційну інформацію – UUID сервера, MAC та WWN адреси інтерфейсів; версію мікрокодів апаратного забезпечення; кількість та тип інтерфейсів вводу виводу; параметри BIOS сервера (пункт 6), як не функціональну, а лише обмежуючу прийнятність широкого кола технічних рішень. Через те, що дана процедура передбачає закупівлю окремих комутаторів у кількості 6 одиниць, на кожен комплект. Винесення даного функціоналу до цих комутаторів буде більш доцільною та економічно обґрунтованою, ніж включати цей функціонал до шасі.
c. Замінити вимогу, щодо резервування системи живлення, а саме: «повинна бути забезпечена відмовостійкість не гірше ніж N+N, де N більше ніж 1.» (пункт 8), на повинна бути забезпечена відмовостійкість не гірше ніж N+1, де N більше ніж 1, як таку, що обмежує прийнятність широкого кола технічних рішень інших виробників.
d. Виключити вимогу щодо Умов використання, а саме: «наявність всієї функциональності (керуючі плати, ПЗ, та ін.) для забезпечення працездатності комплекту серверів і шасі незалежно від інших компонентів цього запиту (комутаторів і дискових систем зберігання даних) (пункт 13) як таку, що має подвійне трактування
e. Замінити вимогу щодо умов гарантії, а саме: заміна компонентів, що вийшли з ладу, в термін не більше 6 годин з часу отримання сервісного запиту (для обладнання яке розташоване в межах Києва); виконання робіт по гарантійному обслуговуванню в будь-який час, 24 години на добу, 365 діб на рік, з прибуттям сервісного інженера на місце розташування обладнання (пункт 16), на «виконання робіт по гарантійному обслуговуванню в робочий час 8 годин та робочі дні, з заміною комплектуючих на наступний робочий день», через те, що всі об'єкти Державної Фіскальної Служби України є режимними об'єктами з обмеженим доступом, який надається тільки уповноваженим співробітником, графік роботи якого протирічить даним вимогам.
4. Вимоги щодо комутатора:
a. Замінити вимогу щодо кількості портів, а саме: «48 (сорок вісім) активованих уніфікованих 1/10 Ethernet, FCoE, FC;» (пункт 2), на « не менше ніж 16 (шістнадцять) уніфікованих 1/10 Ethernet, FCoE, FC; активованих портів не менше ніж 12; можливість розширення на додаткові 16 уніфікованих портів», адже, згідно технічних вимог, кожен комплект обладнання включає в себе 3 (три) блейд-шасі з двома 8ми портовими модулями, та 3 системи зберігання даних з двома контролерами, кожен з яких має 4 порти, що в сумі складають 48 портів, а 6 (шість) комутаторів, при побудові коректної архітектури, зможуть надати 288 портів у нагальних вимогах, та 96 портів у вимогах, на які пропонується замінити. Обидва варіанти є надлишкові, проте у Варіанті, що вимагається Замовником, надлишковість складає 240 портів (або у 6 разів більше, ніж потребується насправді), що є економічно необґрунтованим.
b. Замінити вимого, щодо продуктивності, а саме «неблокований міст (bridging) не менше ніж 1000 Гб/с.» (пункт 3), на «неблокований міст (bridging) не менше ніж 960 Гб/с», як не функціональні, а лише обмежуючі прийнятність широкого кола технічних рішень. адже технічно не можливо використовуючи 48 портів з підтримкою максимальною пропускної здатності 16 Гбіт/сек FC утилізувати 1 000 Гб/с
c. Виключити вимогу щодо Умов використання, а саме: «наявність всієї функціональності (керуючі плати, ПЗ, та ін.) для забезпечення працездатності комплекту серверів і шасі незалежно від інших компонентів цього запиту (комутаторів і дискових систем зберігання даних) (пункт 14) як таку, що має подвійне трактування
d. Замінити вимогу щодо умов гарантії, а саме: заміна компонентів, що вийшли з ладу, в термін не більше 6 годин з часу отримання сервісного запиту (для обладнання яке розташоване в межах Києва); виконання робіт по гарантійному обслуговуванню в будь-який час, 24 години на добу, 365 діб на рік, з прибуттям сервісного інженера на місце розташування обладнання (пункт 15), на «виконання робіт по гарантійному обслуговуванню в робочий час 8 годин та робочі дні, з заміною комплектуючих на наступний робочий день», через те, що всі об'єкти Державної Фіскальної Служби України є режимними об'єктами з обмеженим доступом, який надається тільки уповноваженим співробітником, графік роботи якого протирічить даним вимогам.
5. Система зберігання даних
a. Замінити вимогу, щодо характеристик дисків, а саме: «24 (двадцять чотири) жорстких диски об’ємом не менше 2 ТБ кожний, швидкість обертання 7200 об/хв, форм фактор 2,5" (пункт 5), на «24 (двадцять чотири) жорстких диски об’ємом не менше 2 ТБ кожний, швидкість обертання 7200 об/хв, форм фактор 3,5"», через обмеження прийнятності широкого кола технічних рішень інших виробників, окрім HPE, адже жорсткі диски з об’ємом 2 ТБ та швидкістю обертання 7200 об/хв в форм-факторі 2,5” доступні тільки в каналі HPE, всі інші всесвітньо відомі виробники систем зберігання даних такий тип дисків випускають у форм-факторі 3,5”
b. Замінити вимогу, щодо корпусу, а саме: «форм-фактор дискових полиць для дисків розміру 2,5" – для встановлення у шафу, висота не більше 3 юнітів» (пункт 6), на «форм-фактор дискових полиць для дисків розміру 2,5" – для встановлення у шафу, висота не більше 4 юніти», через обмеження прийнятності широкого кола технічних рішень інших виробників, окрім HPE, адже жорсткі диски з об’ємом 2 ТБ та швидкістю обертання 7200 об/хв в форм-факторі 2,5” доступні тільки в каналі HPE, всі інші всесвітньо відомі виробники систем зберігання даних такий тип дисків випускають у форм-факторі 3,5”
c. Виключити вимогу щодо Умов використання, а саме: «наявність всієї функціональності (керуючі плати, ПЗ, та ін.) для забезпечення працездатності комплекту серверів і шасі незалежно від інших компонентів цього запиту (комутаторів і дискових систем зберігання даних) (пункт 10) як таку, що має подвійне трактування
d. Замінити вимогу щодо умов гарантії, а саме: заміна компонентів, що вийшли з ладу, в термін не більше 6 годин з часу отримання сервісного запиту (для обладнання яке розташоване в межах Києва); виконання робіт по гарантійному обслуговуванню в будь-який час, 24 години на добу, 365 діб на рік, з прибуттям сервісного інженера на місце розташування обладнання (пункт 16), на «виконання робіт по гарантійному обслуговуванню в робочий час 8 годин та робочі дні, з заміною комплектуючих на наступний робочий день», через те, що всі об'єкти Державної Фіскальної Служби України є режимними об'єктами з обмеженим доступом, який надається тільки уповноваженим співробітником, графік роботи якого протирічить даним вимогам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 липня 2017 19:04
Частиною 3 пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити:
- детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі, їх технічні та якісні характеристики;
- вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники.
Крім того, частиною 3 пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
При підготовці технічних вимог до закупівлі за предметом «Серверне обладнання для обробки даних», Державна фіскальна служба України чітко дотримувалася зазначених вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Підготовлені технічні вимоги до предмету закупівлі є детальними та не містять посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі.
Номер вимоги: UA-2017-07-14-000279-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ", Код ЄДРПОУ:38674860
Дата подання: 03 серпня 2017 16:55
Щодо усунення вимог, які обмежують конкуренцію
Шановний Замовник, просимо ознайомитися з нижченаведеними вимогами та внести зміни до Технічних Вимог даної тендерної процедури.
Як вбачається Додатком 4 тендерної документації, предметом закупівлі є Серверне обладнання для обробки даних – 2 комплекти.
Уважно ознайомившись з технічними вимогами до предмета закупівлі, ми дійшли висновку, що все обладнання, що входить до кожного комплекту, має технічні характеристики, які характерні тільки для одного виробника – Hewlett Packard Enterprise, в той час як аналогічні системи виробляються багатьма всесвітньо визнаними компаніями. Виходячи з цього потенційним учасникам торгів не зрозуміла суть і конкретика деяких (наведені нижче) технічних вимог, які в одних випадках є надзвичайно завищені, а в інших випадках таких, які абсолютно не впливають на функціонал та на використання обладнання Замовником і що найголовніше є замінимими аналогічними у інших виробників.
Згідно із пунктом 3 статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до пункту 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, Замовником при виборі предмету закупівлі, формуванні Тендерної документації порушено вимоги статті 3, статті 5 та статті 22 Закону.
Враховуючи викладене вище, вимагаємо внести зміни у Додаток 4 до Тендерної документації, що унеможливить зловживання, а саме:
1. Вимоги щодо Серверу тип 1 та серверу тип 2:
a. У вимогах, щодо дискового контролеру (пункт 6) значяться: Двопортовий 6G SATA підтримкою рівнів RAID 1, 0; Можливість модернізації, без використання PCI слотів, до 12 Гб/с SAS RAID. Вимагаємо переформулювати вимогу на таку, яка дозволить одразу надати у складі пропозиції дисковий контролер з підтримкою 12 Гб/с SAS RAID.
2. Вимоги щодо Блейд-шассі:
a. Пункт 5: Максимальна кількість серверів для встановлення в шасі: -не менше 8-и серверів з 2 (двома) 64 розрядними х-86 процесорами або 4-х серверів з 4 (чотирма) 64 розрядними х-86 процесорами. Яка саме вимога має задовольнятись «максимальна кількість» чи «не менше 8», якщо це «максимальна к-сть» то повинна бути зазначена їх кількість, але вона не може визначатись як «не менше 8», або мова дійсно йде про «мінімальну к-сть серверів» у шасі, тоді дійсно доцільно вказувати «мінімальну к-сть» серверів які можна встановити у шасі. Вимагаємо замінити вимогу на таку, що не призводить до протирічь.
b. Пункт 7: Блок живлення. Просимо уточнити необхідну довжину кабелю живлення та внести відповідні зміни до Технічного Вимог.
3. Вимоги щодо Комутатора:
a. Пункт 8. Блок живлення. Просимо уточнити необхідну довжину кабелю живлення та внести відповідні зміни до Технічного Вимог.
b. Пункт 9. Резервування системи живлення. Комутатор може бути укомплектовано більше ніж 2 блоками живлення. Таким чином задовольняється вимога «не менше ніж 2». Але при 3-х блоках живлення (та більше) не можливо виконати вимогу «відмовостійкість не гірше ніж 1+1», оскільки жорстко прописано, що в системі може бути лише 2 блоки живлення («1+1»). Вимагаємо змінити формулювання на «повинна бути забезпечена відмовостійкість не гірше ніж N+1, де N може бути рівне 1»
c. Пункт 11. Резервування системи охолодження. Формулювання «напрямок охолодження – з портами до задніх дверцят компьютерної шафи» є не зрозумілим, в більшості випадків використовується наступні формулювання для опису повітряного потоку «від комутаційних портів до блоків живлення» або «від блоків живлення до комутаційних портів». Вимагаємо більш детально описати необхідний напрямок забезпечення повітряного потоку, та внести відповідні зміни то Технічних Вимог
d. Пункт 12. Корпус. Телескопічним рейками забезпечуються тільки сервери. Таке обладнання як системи зберігання даних та комутатори комплектується тільки фіксованими кріпленнями для встановлення в серверну шафу, оскільки дане обладнання не повинно рухатись. Таким чином комутатори не можуть бути укомплектовані «телескопічним рейками». Вимагаємо внести зміни в Технічні Вимоги та замінити «телескопічні рейки» на «комплект кріплень для встановлення в стандартну серверну шафу 19"»

4. Вимоги щодо Системи зберігання даних:
a. Пункт 2. Вимагаємо уточнити наступні моменти та внести відповідні зміни до ТЗ: контролер повинен мати лише порти 16Gb FC чи потрібно їх укомплектувати SFP модулями? Які швидкості повинні підтримувати встановлені SFP модуля в контролерах? якому класу повинні відповідати оптичні патч-корди OM1, OM2 чи OM3?
b. Пункт 7. Вимагаємо уточнити яким кабелем та якої довжини необхідно укомплектувати блоки живлення та внести відповідні зміни до Технічних Вимог.
У випадку, якщо Замовник все ж таки не погодиться внести наведені зміни з метою усунення ним порушень Закону України, вимагаємо надати у своїй відповіді чіткий та розширений опис по кожній із наведених вимог з якою метою такий функціонал включений у вимоги, його критичність, незамінність та методи використання його Замовником з метою того щоб усі потенційні учасники змогли запропонувати в рамках закупівлі те чи інше обладнання, що доступне на ринку, що забезпечить вимоги Замовника та ефективне використання ним державних коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 серпня 2017 20:03
За результатами розгляду вимоги щодо усунення порушення піл час проведення процедури закупівлі в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-07-14-000279-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ", Код ЄДРПОУ:38674860
Дата подання: 09 серпня 2017 17:35
Щодо усунення вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Державною фіскальною службою України (далі - Замовник) від 14.07.2017 оголошено закупівлю № иА-2017-07-14-000279-а (ДК 021:2015: 30210000-4 — Серверне обладнання для обробки даних), у кількості 2 комплекти, із бюджетом 21 516 000 грн. з ПДВ, дата аукціону 19.09.2017 р. о 13:13 год. Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕНДЖІ СЕРБ» від 27.07.2017 (далі - Учасник, Скаржник) у межах, строки та спосіб, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-УІІІ (далі - Закон), було розміщено вимогу щодо усунення порушень під час проведення закупівель. Вказана вимога стосувалася внесення змін до документації конкурсних торгів (Додатку 4) шляхом усунення порушень Закону у частині дискримінації учасників. 31.07.2017 Замовником зазначена вимога була безпідставно відхилена. Підставою подання даною скарги є порушення процедури закупівлі, визначеної Законом, рішення про відхилення вимоги Учасника. Так, відповідно до преамбули Закону цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Як вбачається Додатком 4 тендерної документації, предметом закупівлі є Серверне обладнання для обробки даних - 2 комплекти. До складу кожного комплекту обладнання для обробки даних входить: • Сервер тип 1-12 одиниць • Сервер тип 2-6 одиниць • Блейд-шасі - 3 одиниці • Комутатор - 6 одиниць • Система зберігання даних - 3 одиниці • Програмне забезпечення для керування блейд-серверами • Системне програмне забезпечення Наголошуємо, що відповідно до вимог тендерної документації, що все обладнання, що входить до кожного комплекту, має технічні характеристики, які характерні тільки для одного виробника - Hewlett Packard Enterprise, в той час як аналогічні системи виробляються багатьма всесвітньо визнаними компаніями, такими як Lenovo, Dell-EMC, Cisco, IBM, NetApp, Huawei тощо. При цьому обладнання, що зазначене вище, можуть постачати лише партнери компанії Hewlett Packard Enterprise (тут і надалі НРЕ). Таким чином, можна зробити висновок, що при проведенні даної закупівлі Замовник безпідставно обмежує можливість інших учасників постачати обладнання інших виробників. Таким чином, потенційні учасники ставляться в залежність від одного виробника і наявності/відсутності з ним партнерських відносин, що штучно звужує коло потенційних учасників та, як наслідок, конкуренцію при здійсненні закупівлі. Закономірним наслідком цього стане постачання обладнання за завищеними цінами та додаткових витрат державного бюджету. Згідно із пунктом 3 статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до пункту 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, Замовником при виборі предмету закупівлі, формуванні Тендерної документації порушено вимоги статті 3, статті 5 та статті 22 Закону. Враховуючи викладене вище, доводимо до Вашого відома ті вимоги, які було висунуто Замовнику для унеможливлювання дискримінації учасників, проте ці Вимоги було безпідставно відхилено.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 серпня 2017 17:21
рішення від 11.08.2017 № 5432+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2017 17:21
Рішення від 31.08.2017 № 6020.pdf
Дата публікації: 05 вересня 2017 17:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 31.08.2017 № 6020-р/пк-пз Державною фіскальною службою України внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 19 вересня 2017 18:20
Номер скарги: UA-2017-07-14-000279-a.b5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ", Код ЄДРПОУ:38674860
Дата подання: 06 жовтня 2017 16:38
Скарга на прекваліфікацію
Скарга на прийняте рішення, яке відбулось після оцінки пропозицій учасників
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 жовтня 2017 21:19
Рішення від 10.10.2017 № 7103 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 жовтня 2017 21:19
Рішення від 30.10.2017 № 7607.pdf
Дата публікації: 02 листопада 2017 22:41
Номер скарги: UA-2017-07-14-000279-a.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «АМІКА», Код ЄДРПОУ:38977500
Дата подання: 06 жовтня 2017 16:03
Скарга на рішення протоколу розгляду тендерних пропозицій Замовника від 03.10.2017 №305
СКАРГА Державною фіскальною службою України (далі – Замовник) від 14.07.2017 оголошено закупівлю № UA-2017-07-14-000279-a (Машини для обробки даних (апаратна частина) – за кодом ДК 021:2015 – 30210000-4 (Серверне обладнання для обробки даних)) у кількості два комплекти з бюджетом 21 516 000грн з ПДВ, дата аукціону 09.10.2017 о 13:38. Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «Аміка» (далі – Учасник, Скаржник) подали тендерну пропозицію щодо участі у зазначеній закупівлі у встановлений Замовником срок (до 19:00 26.09.2017) та у строки та спосіб, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) період подачі пропозицій. На даний момент статус закупівлі «Блокування перед аукціоном», сам аукціон очікується з 09.10.2017 о 13:38. Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій Замовника від 03.10.2017 №305 тендерна пропозиція ТОВ «Компанія «Аміка» була відхилена виходячи з двох нижченаведених пунктів (курсивом цитата з протоколу): Пункт 8.2.1. Вимога документації: пунктом 1 «Простір, який займається у серверній шафі» вимог до Комутатора, наведених у таблиці Додатку 4 до тендерної документації «Технічні вимоги» передбачено, що Комутатор повинний бути встановлений у серверній шафі і простір, який займається Комутатором у серверній шафі – не більше 1 U. Пунктом 12 «Корпус» вимог до Комутатора, наведених у таблиці Додатку 4 до тендерної документації «Технічні вимоги» передбачено, що корпус форм-фактор – для встановлення у серверну шафу, висота не більше 1 юніта. Суть порушення: Згідно з відкритими джерелами інформації (https://lenovopress.com/tips0910) та інформацією, зазначеною у Листі про відповідність технічних параметрів запропонованого обладнання технічним вимогам встановлено, що комутатор Lenovo Flex System Fabric CN4093 10Gb Converged Scalable Switch, який запропонований учасником у складі тендерної пропозиції, не призначений для монтажу у серверній шафі, та по своїй архітектурі може бути встановлений лише у блейд-шасі. Висновок: тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам до Комутатора, встановленим у пунктах 1 «Простір, який займається у у серверній шафі» та 12 «Корпус» таблиці, наведеної у Додатку 4 до тендерної документації «Технічні вимоги». Пункт 8.2.2. Вимога документації: Додатком 4 до тендерної документації «Технічні вимоги» передбачено, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, учасником у складі тендерної пропозиції надається лист Виробника обладнання або його офіційного представника на території України, що пропонується учасником, про відповідність технічних параметрів запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника та підтвердження гарантійних зобов’язань, стосовно вимог Замовника. Лист повинен містить порівняльну таблицю (Додаток 4 до тендерної документації) з описом параметрів, що пропонується. Суть порушення: у складі тендерної пропозиції учасника не надано лист Виробника обладнання або його офіційного представника на території України, що пропонується Учасником, про відповідність технічних параметрів запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника та підтвердження гарантійних зобов’язань, стосовно вимог Замовника, який містить порівняльну таблицю (Додаток 4 до тендерної документації) з описом параметрів обладнання, що пропонується. Висновок: тендерна пропозиція учасника не відповідає вимозі, встановленій у Додатку 4 до тендерної документації «Технічні вимоги». Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Коментар щодо пункту 8.2.1. Учасник ТОВ «Компанія «Аміка» запропонував комутатор, який встановлюється у блейд-шасі, яке, в свою чергу, встановлюється у шафу. Тобто по класифікації комутаторів цей тип не можна віднести до комутаторів, що стоять окремо. Комутатор буде знаходитись у шафі, як і потребує технічна вимога Замовника. У даному випадку також виконується вимога щодо простору у шафі – не більше 1 U, оскільки комутатор в даному випадку буде займати 0 U. Тобто замовник економить 1 U простору у шафі на кожному такому комутаторі. Оскільки таких комутаторів у тендері 2 комплекти по 6 одиниць (тобто 12 одиниць загалом), то загальна економія простору складає 12 U. Висновок. Завдяки унікальній реалізації від компанії Lenovo, обладнання що ми пропонуємо задовільняє усі вимоги замовника та навіть більше: - Відповідає Пункту 1 «Простір, який займається у серверній шафі» вимог до Комутатора, наведених у таблиці Додатку 4 до тендерної документації «Технічні вимоги», а саме - простір, який займається у серверній шафі не більше 1 U (займає 0 U) - Відповідає Пункту 12 «Корпус» вимог до Комутатора, наведених у таблиці Додатку 4 до тендерної документації «Технічні вимоги», а саме - встановлюється у шафу та має висоту не більше 1U (не встановлюється окремо від шафи, встановлюється в блейд-шасі та в шафу, займає 0 U). - Відповідає усім іншим тринадцяти технічним вимогам. - Економить Замовнику 12U простору у шафах. - Завдяки унікальній реалізації, обладнання Lenovo може допомогти зекономити державні кошти на закупку цього обладнання, повністю задовольняючи технічні вимоги Замовника. Не допускаючи Скаржника та виробника Lenovo до Аукціону, Замовник порушує Статтю 3 Закону, а саме не дотримується принципів максимальної економії та ефективності та недискримінації учасників. Коментар щодо пункту 8.2.2. У складі тендерної пропозиції Скаржником було надано: - Лист-авторизація від ТОВ «Леново Юкрейн», що є офіційним представництвом виробника обладнання, компанії Lenovo в Україні, щодо офіційного партнерського статусу ТОВ «Компанії «Аміка» в частині, що стосується товарів, вироблених компанією Lenovo (архів «Авторизаційні листи та статуси»). - Партнерський сертифікат ТОВ «Компанії «Аміка» (архів «Авторизаційні листи та статуси»). - Переклад партнерського сертифікату(архів «Авторизаційні листи та статуси»). Ці документи свідчать про те, що Скаржник (Учасник) являється офіційним представником Виробника на території України, як того і потребує тендерна документація Замовника, а саме Додаток 4 до тендерної документації «Технічні вимоги». Скаржник, як офіційний представник Виробника, у складі своєї тендерної пропозиції надав лист про відповідність технічних параметрів запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника та підтвердження гарантійних зобов’язань, стосовно вимог Замовника, який містить порівняльну таблицю (Додаток 4 до тендерної документації) з описом параметрів обладнання, що пропонується («Лист про відповідність технічних параметрів запропонованого обладнання технічним вимогам», що знаходиться у архіві «Технічна частина»). Висновок. Учасник задовільнив усі вимоги Додатку 4 до тендерної документації «Технічні вимоги» передбачено, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, учасником у складі тендерної пропозиції надається лист Виробника обладнання або його офіційного представника на території України, що пропонується учасником, про відповідність технічних параметрів запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника та підтвердження гарантійних зобов’язань, стосовно вимог Замовника. Лист повинен містить порівняльну таблицю (Додаток 4 до тендерної документації) з описом параметрів, що пропонується. На підставі викладеного, враховуючи, що Замовник своїми діями порушує права та інтереси ТОВ «Компанія «Аміка», а також може завдати реальну шкоду інтересам держави, керуючись ст. 1, 3 Закону, - ПРОШУ: забов‘язати Замовника надати Скаржнику можливість брати участь у Аукціоні закупівлі ID: UA-2017-07-14-000279-a від 14.07.2017 (Машини для обробки даних (апаратна частина) – за кодом ДК 021:2015 – 30210000-4 (Серверне обладнання для обробки даних)).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 жовтня 2017 21:17
Рішення від 10.10.2017 № 7104 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 жовтня 2017 21:17
Інформація про перенесення № UA-2017-07-14-000279-a.c4.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2017 12:26
Рішення від 30.10.2017 № 7608.pdf
Дата публікації: 02 листопада 2017 22:39

Документи подані скаржником

09 серпня 2017 17:35
Платіжне доручення.pdf
31 серпня 2017 11:43
Скарга 30 08.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

06 жовтня 2017 16:38
Скарга від 06.10.2017.pdf
06 жовтня 2017 16:38
Платіжне доручення.pdf

Документи подані скаржником

06 жовтня 2017 15:55
Виписка окремо.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 жовтня 2017
UA-2017-07-14-000279-a07d2072f2c0444f0bfaca040925e3c96
Найменування: Державна фіскальна служба України
Код ЄДРПОУ: 39292197
Місцезнаходження: 04053, Україна, м. Київ обл., Київ, Львівська площа, 8
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН ЛАЙТ КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «АМІКА» Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "НВО "РОМСАТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

26 вересня 2017 19:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
03 жовтня 2017 19:15
Електронний підпис

Публічні документи

07 листопада 2017 20:26
Електронний підпис
07 листопада 2017 20:25
Супровідний лист.pdf
07 листопада 2017 18:31
Електронний підпис
07 листопада 2017 18:29
Довідка МВС.pdf
07 листопада 2017 13:13
Електронний підпис
07 листопада 2017 13:12
Довідка ДФС.pdf
06 листопада 2017 14:08
Електронний підпис
06 листопада 2017 12:45
Електронний підпис
06 листопада 2017 12:44
Оновлена цінова пропозиція.pdf
18 вересня 2017 16:05
Електронний підпис
18 вересня 2017 16:02
4_1Техніка.pdf
18 вересня 2017 16:02
5_ПроектДоговору.pdf
18 вересня 2017 16:02
1_ВідомостіУчасника.pdf
18 вересня 2017 16:02
3_Кваліфікація.pdf
18 вересня 2017 16:02
4_Техніка.pdf
16 серпня 2017 16:32
Електронний підпис
16 серпня 2017 16:29
3.pdf
16 серпня 2017 16:29
1.pdf
16 серпня 2017 16:29
4_2_.pdf
16 серпня 2017 16:29
4_1.pdf

Конфіденційні документи

18 вересня 2017 16:02
2_ЦіноваПропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Цінова пропозиція відкриваєтся в момент аукціону

16 серпня 2017 16:29
2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Цінова пропозиція відкриваєтся в момент аукціону

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН ЛАЙТ КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ" #36676955

№ рішення у справі

62-р/тк

Дата рішення у справі

04.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

26 вересня 2017 19:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
03 жовтня 2017 19:16
Електронний підпис

Публічні документи

25 вересня 2017 11:20
Авторизация.pdf
18 вересня 2017 16:49
Технічна частина.pdf
18 вересня 2017 16:32
Документи на директора.pdf
18 вересня 2017 16:32
Свідоцтво ПДВ.pdf
18 вересня 2017 16:32
Статут.pdf

Документи

26 вересня 2017 19:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
03 жовтня 2017 19:16
Електронний підпис

Документи

26 вересня 2017 19:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
03 жовтня 2017 19:16
Електронний підпис

Документи

26 вересня 2017 19:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
03 жовтня 2017 19:17
Електронний підпис

Публічні документи

26 вересня 2017 17:27
Технічна частина.rar
26 вересня 2017 17:27
Довідки для тендеру.rar
26 вересня 2017 17:27
Внутрішні документи.rar

Конфіденційні документи

26 вересня 2017 17:27
Довідка щодо виконання аналогічних договорів і копії договорів.rar

Обґрунтування конфіденційності

Договори с контрагентами являються інформацією, що не підлягає загальному розповсюдженню відкритими каналами інтернет.

Документи

26 вересня 2017 19:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
03 жовтня 2017 19:17
Електронний підпис

Публічні документи

26 вересня 2017 18:17
Додаток 4.pdf
26 вересня 2017 18:17
Статут.pdf
26 вересня 2017 18:17
Проект договору.pdf
26 вересня 2017 18:17
Лист тех відповідності.pdf
26 вересня 2017 18:17
Інформація про учасника.pdf
26 вересня 2017 18:17
Інформаційні листи.pdf
26 вересня 2017 18:17
Довідка про працівників.pdf
26 вересня 2017 18:17
Витяг ПДВ.pdf
26 вересня 2017 18:17
Витяг ЄДРПОУ.pdf
26 вересня 2017 18:17
Виписка ЄДРПОУ.pdf
26 вересня 2017 18:17
АнтиКорПрог_1.07.2015.pdf
26 вересня 2017 18:17
Авторизаційний лист.pdf

Документи

26 вересня 2017 19:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
03 жовтня 2017 19:18
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН ЛАЙТ КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"

Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «АМІКА»

ТОВ "НВО "РОМСАТ"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2017 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП" 21 184 176,00
UAH з ПДВ
15 995 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 21 515 000,00
UAH з ПДВ
17 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" 21 495 000,00
UAH з ПДВ
17 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ" 20 980 000,00
UAH з ПДВ
17 656 979,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2017 20:26
Електронний підпис
07 листопада 2017 20:25
Супровідний лист.pdf
07 листопада 2017 18:31
Електронний підпис
07 листопада 2017 18:29
Довідка МВС.pdf
07 листопада 2017 13:13
Електронний підпис
07 листопада 2017 13:12
Довідка ДФС.pdf
06 листопада 2017 14:08
Електронний підпис
06 листопада 2017 12:45
Електронний підпис
06 листопада 2017 12:44
Оновлена цінова пропозиція.pdf
18 вересня 2017 16:05
Електронний підпис
18 вересня 2017 16:02
4_1Техніка.pdf
18 вересня 2017 16:02
5_ПроектДоговору.pdf
18 вересня 2017 16:02
1_ВідомостіУчасника.pdf
18 вересня 2017 16:02
3_Кваліфікація.pdf
18 вересня 2017 16:02
4_Техніка.pdf
16 серпня 2017 16:32
Електронний підпис
16 серпня 2017 16:29
3.pdf
16 серпня 2017 16:29
1.pdf
16 серпня 2017 16:29
4_2_.pdf
16 серпня 2017 16:29
4_1.pdf

Конфіденційні документи

18 вересня 2017 16:02
2_ЦіноваПропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Цінова пропозиція відкриваєтся в момент аукціону

16 серпня 2017 16:29
2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Цінова пропозиція відкриваєтся в момент аукціону

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"

Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП"
#39189678
Переможець 15 995 300,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2017 19:26

Документи

03 листопада 2017 19:26
Електронний підпис
03 листопада 2017 13:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2017 19:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП"
#39189678
15 995 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2017 19:26
Електронний підпис
03 листопада 2017 13:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 16:35
Електронний підпис укладений
17 листопада 2017 17:23
Договір № 86 від 17.11.2017 укладений
17 листопада 2017 16:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 15 995 300,00
UAH з ПДВ