Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування різне
Очікувана вартість
310 710,00 UAH
UA-2017-07-12-002372-b f2984a93b6284fb3afda85c49bc72114
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ломінська Ольга Ігорівна

380442070955 o.lominska@solor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37378937
Вебсайт: http://www.solor.gov.ua/
Місцезнаходження: 03020, Україна , Київська обл., Київ, проспект Повітрофлотський, 41 кабінет 205
Контактна особа: Ломінська Ольга Ігорівна
380442070955
o.lominska@solor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2017 17:54
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2017 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2017 12:00
Очікувана вартість: 310 710,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 554,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

папір А4, папір А3, картон А5 двохсторонній, картон А3 двохсторонній, конверти, ручки кулькові прозорі, ручки кулькові шнайдер, ручки кулькові на підставці, ручки гелеві, олівці, гумка, лінійка, скотч, сигнальна огороджувальна стрічка червоно-біла, датер, чинка металева, чина механічна, коректор стрічка, коректор ручка, коректор з пензликом, маркер текстовий жовтий, маркери кольорові, фарба штемпельна синя, фарба штемпельна червона, чорнила для авторучки сині зі змінним картриджем, папір-факс, папір (терморулони) для реєстраційних терміналів електронної черги, термоетикетки для документообігу АСКОД, скоби, скріпки, степлер, кнопки канцелярські, ножиці, ніж канцелярський, шило канцелярське, дирокол, антистеплер, біндери для паперу
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
73240 штуки
Офісне устаткування різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03020, Україна, Київ, Київ, проспект Повітрофлотський, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2017 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2017 18:03
Додаток 3.pdf
12 липня 2017 18:03
Додаток 2.pdf
12 липня 2017 18:03
Додаток 1.pdf
12 липня 2017 18:03
Тендерна документація.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2017 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Бумвест" 246 971,16
UAH з ПДВ
246 971,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2017 21:47
Скан копії договорів.rar
30 липня 2017 21:47
Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Бумвест"

Інформація про відміну

Дата відміни
31 липня 2017 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій