Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з паспортизації мостів на автомобільних дорогах загального користування державного значення Житомирської області.
Очікувана вартість
943 623,12 UAH
UA-2017-07-12-000606-b ● ff3a01a0ca1845ffbf2b94644c9058f4
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Вебсайт: | http://zt.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 16 |
Контактна особа: |
Лопушанська Ірина Леонідівна 380412470529 cad1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2017 11:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2017 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 липня 2017 09:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2017 12:50 |
Очікувана вартість: | 943 623,12 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Послуги з паспортизації мостів на автомобільних дорогах загального користування державного значення Житомирської області.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з паспортизації мостів на автомобільних дорогах загального користування державного значення Житомирської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10029, Україна, Житомирська область, мости на автомобільних дорогах загального користування державного значення., _____
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71330000-0 — Інженерні послуги різні
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2017 11:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2017 11:14 |
проект договору паспортизація мостів.docx | |
12 липня 2017 11:12 |
Тендерна документація паспортизація мостів.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-07-12-000606-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Технотранспроект", Код ЄДРПОУ:30096823
Дата подання: 07 серпня 2017 08:48
Про перегляд рішення про відхилення пропозиції
Найменування замовника:
Служба автомобільних доріг
у Житомирській області,
код за ЄДРПОУ 03451526,
вул.Покровська,16, м.Житомир, 10029
Найменування учасника:
Приватне виробничо-комерційне
підприємство «Технотранспроект»,
код за ЄДРПОУ 30096823,
вул.Криворізька 72, м.Дніпро, 49000
Найменування предмету закупівлі:
71330000-0. Інженерні послуги різні. (Послуги з паспортизації мостів на автомобільних дорогах загального користування державного значення Житомирської області).
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-07-12-000606-b
Вимога (скарга)
щодо усунення порушення при проведенні процедури закупівлі
Служба автомобільних доріг у Житомирській області (надалі - «Замовник») оголошено проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі «71330000-0. інженерні послуги різні. (Послуги з паспортизації мостів на автомобільних дорогах загального користування державного значення Житомирської області)» (надалі – «Закупівля»), ідентифікатор закупівлі: UA-2017-07-12-000606-b.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої пропозиції подали наступні учасники:
Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект»,
Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна",
ДП Укрголовмостоекспертиза,
ПП НВФ "Мостопроект".
За результатами електронного аукціону Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект» надало найнижчу за ціною пропозицію.
Відповідно до Протоколу №208 від 03.08.2017 р. засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Житомирській області про відхилення пропозиції кандидата (надалі – «Протокол»), пропозиція Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект» відхилена з наступних підстав:
«Згідно пункту 6.1 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами) ціну пропозиції учасника торгів на виконання проектно-вишукувальних робіт визначають виходячи з кошторисної вартості цих робіт, обгрунтовуючих розрахунків складових структури витрат.
Учасником ПВКП «Технотранспроект» не обґрунтована розрахунком вартість 1 людино- дня, яка примінена в поданій пропозиції.
Вартість проектно-вишукувальних робіт, не врахованих у збірниках цін, або визначених шляхом застосування усереднених відсоткових показників вартості проектних робіт до розрахункової бази визначається методом калькулювання витрат, виходячи з обґрунтованих розрахунків трудомісткості та усіх елементів витрат шляхом складання кошторису за формою №3-П (ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 із змінами Додаток К пункт 1, пункт 2). Для цього методу розрахунку кошторис складається за формою №3-П згідно ДСТУ Б Д.1.1- 7:2013 із змінами Додаток Д (обов’язковий).
Згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами) Додаток К пункт 3 кошторисна вартість «обчислена цим методом, в розрахунку на людино-день може бути порівняна з усередненими показниками, що наведені в табл. Ж.З» при перевірці пропозиції.
Усереднений показник вартості в розрахунку на 1 люд.-день без розрахунку може прийматись тільки в інвесторському кошторисі для визначення Замовником очікуваної вартості послуг.»
Вимагаємо переглянути рішення про відхилення пропозиції Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект» та скасувати Протокол з наступних підстав:
1. За умовами п.1 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю послуг 71330000-0. Інженерні послуги різні. (Послуги з паспортизації мостів на автомобільних дорогах загального користування державного значення Житомирської області) (надалі – «Тендерна документація») – «Учасник визначає ціну тендерної пропозиції (договірну ціну) згідно з нормами і правилами ДСТУ Б Д.1.1-7:2013(зі змінами), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-097:2012 ( зміна 3), як динамічну, яка може бути переглянута згідно з умовами Проекту договору (Додаток 9), який завантажений окремим файлом як додаток до цієї тендерної документації».
В п.5 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації – «Учасник, пропозиція якого найбільш економічно вигідна, протягом одного робочого дня після аукціону, надає тендерну пропозицію (Додаток 2) на суму останнього (переможного) раунду та розрахунки згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-097:2012 ( зміна 3), відповідно до технічного завдання (Додаток 8) завантаженням файлів в сканованому вигляді»
В переліку Документів, що надаються переможцем торгів, визначеному в п.5 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації присутні – «Розрахунки до пропозиції на суму останнього (переможного) раунду (договірна ціна та локальні кошториси), згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013(зі змінами), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-097:2012 ( зміна 3), відповідно до технічного завдання (Додаток 8)».
В п.5 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовник в двох вимогах надання автентичного документу – Розрахунків ціни пропозиції наводить уточнення - (договірна ціна та локальні кошториси) – дані документи надані учасником Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект» в складі тендерної пропозиції та протягом одного робочого дня після аукціону завантажені разом з тендерною пропозицією на суму останнього (переможного) раунду, які складені згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-097:2012 ( зміна 3), відповідно до технічного завдання (Додаток 8).
Згідно посилань на пункт 1, пункт 2 Додатку К ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 із змінами, Замовник не звернув уваги на абз.2 пункту 1 Додатку К, відповідно до якого: «Кошторис за формою «3-П» може складатися також виходячи з обгрунтованої трудомісткості робіт та усередненого показника кошторисної вартості проектних та вишукувальних робіт в розрахунку на один людино-день, наведеного у таблиці Ж.3.», що і було зроблено учасником Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект» при підготовці розрахунків ціни тендерної пропозиції.
2. Також п.3.1. Проекту Договору, доданого до Тендерної документації встановлено: «Вартість послуг (Договірна ціна) за цим Договором, визначена зведеним і локальними кошторисами (Додаток №2), які складені згідно з ДСТУ Б Д. 1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» зі змінами, СОУ 42.1-37641918-097:2012 (зміна №3), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами) та іншими чинними законодавчими актами і відомчими нормативними документами щодо вартості послуг»,
– що також вкотре підтверджує встановлену Замовником достатню вимогу надання для підтвердження ціни пропозиції при визначенні переможця та укладання договору - Договірної ціни та локальних кошторисів;
а в 7.5. Проекту Договору встановлено: «Акти на виконання послуг, підтверджені виконавчими кошторисами та технічними звітами до кожного етапу виконаних послуг, готує Підрядник і передає Замовнику для підписання у строк не пізніше 25 числа звітного місяця.».
3. Звертаємо увагу на вимоги ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.»
З урахуванням вищевикладеного, враховуючи достатній підтверджений кваліфікаційний рівень учасника Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект», відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону, наявність виконання всіх інших вимог, встановлених Замовником в Тендерній документації, зокрема підтвердження ціни пропозиції кошторисами (складеними виходячи з обгрунтованої трудомісткості робіт та усередненого показника кошторисної вартості проектних та вишукувальних робіт в розрахунку на один людино-день, наведеного у таблиці Ж.3. Додатку Ж ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 із змінами)до договірної ціни, вимагаємо:
1. Переглянути рішення про відхилення пропозиції Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект»;
2. Скасувати Протокол №208 від 03.08.2017 р. засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Житомирській області про відхилення пропозиції кандидата;
3. Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII щодо максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, - визнати переможцем учасника, пропозиція якого є найнижчою і відповідає всім вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII та Тендерної документації, Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект».
Розгорнути
Згорнути
Служба автомобільних доріг
у Житомирській області,
код за ЄДРПОУ 03451526,
вул.Покровська,16, м.Житомир, 10029
Найменування учасника:
Приватне виробничо-комерційне
підприємство «Технотранспроект»,
код за ЄДРПОУ 30096823,
вул.Криворізька 72, м.Дніпро, 49000
Найменування предмету закупівлі:
71330000-0. Інженерні послуги різні. (Послуги з паспортизації мостів на автомобільних дорогах загального користування державного значення Житомирської області).
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-07-12-000606-b
Вимога (скарга)
щодо усунення порушення при проведенні процедури закупівлі
Служба автомобільних доріг у Житомирській області (надалі - «Замовник») оголошено проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі «71330000-0. інженерні послуги різні. (Послуги з паспортизації мостів на автомобільних дорогах загального користування державного значення Житомирської області)» (надалі – «Закупівля»), ідентифікатор закупівлі: UA-2017-07-12-000606-b.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої пропозиції подали наступні учасники:
Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект»,
Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна",
ДП Укрголовмостоекспертиза,
ПП НВФ "Мостопроект".
За результатами електронного аукціону Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект» надало найнижчу за ціною пропозицію.
Відповідно до Протоколу №208 від 03.08.2017 р. засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Житомирській області про відхилення пропозиції кандидата (надалі – «Протокол»), пропозиція Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект» відхилена з наступних підстав:
«Згідно пункту 6.1 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами) ціну пропозиції учасника торгів на виконання проектно-вишукувальних робіт визначають виходячи з кошторисної вартості цих робіт, обгрунтовуючих розрахунків складових структури витрат.
Учасником ПВКП «Технотранспроект» не обґрунтована розрахунком вартість 1 людино- дня, яка примінена в поданій пропозиції.
Вартість проектно-вишукувальних робіт, не врахованих у збірниках цін, або визначених шляхом застосування усереднених відсоткових показників вартості проектних робіт до розрахункової бази визначається методом калькулювання витрат, виходячи з обґрунтованих розрахунків трудомісткості та усіх елементів витрат шляхом складання кошторису за формою №3-П (ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 із змінами Додаток К пункт 1, пункт 2). Для цього методу розрахунку кошторис складається за формою №3-П згідно ДСТУ Б Д.1.1- 7:2013 із змінами Додаток Д (обов’язковий).
Згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами) Додаток К пункт 3 кошторисна вартість «обчислена цим методом, в розрахунку на людино-день може бути порівняна з усередненими показниками, що наведені в табл. Ж.З» при перевірці пропозиції.
Усереднений показник вартості в розрахунку на 1 люд.-день без розрахунку може прийматись тільки в інвесторському кошторисі для визначення Замовником очікуваної вартості послуг.»
Вимагаємо переглянути рішення про відхилення пропозиції Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект» та скасувати Протокол з наступних підстав:
1. За умовами п.1 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю послуг 71330000-0. Інженерні послуги різні. (Послуги з паспортизації мостів на автомобільних дорогах загального користування державного значення Житомирської області) (надалі – «Тендерна документація») – «Учасник визначає ціну тендерної пропозиції (договірну ціну) згідно з нормами і правилами ДСТУ Б Д.1.1-7:2013(зі змінами), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-097:2012 ( зміна 3), як динамічну, яка може бути переглянута згідно з умовами Проекту договору (Додаток 9), який завантажений окремим файлом як додаток до цієї тендерної документації».
В п.5 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації – «Учасник, пропозиція якого найбільш економічно вигідна, протягом одного робочого дня після аукціону, надає тендерну пропозицію (Додаток 2) на суму останнього (переможного) раунду та розрахунки згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-097:2012 ( зміна 3), відповідно до технічного завдання (Додаток 8) завантаженням файлів в сканованому вигляді»
В переліку Документів, що надаються переможцем торгів, визначеному в п.5 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації присутні – «Розрахунки до пропозиції на суму останнього (переможного) раунду (договірна ціна та локальні кошториси), згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013(зі змінами), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-097:2012 ( зміна 3), відповідно до технічного завдання (Додаток 8)».
В п.5 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовник в двох вимогах надання автентичного документу – Розрахунків ціни пропозиції наводить уточнення - (договірна ціна та локальні кошториси) – дані документи надані учасником Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект» в складі тендерної пропозиції та протягом одного робочого дня після аукціону завантажені разом з тендерною пропозицією на суму останнього (переможного) раунду, які складені згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-097:2012 ( зміна 3), відповідно до технічного завдання (Додаток 8).
Згідно посилань на пункт 1, пункт 2 Додатку К ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 із змінами, Замовник не звернув уваги на абз.2 пункту 1 Додатку К, відповідно до якого: «Кошторис за формою «3-П» може складатися також виходячи з обгрунтованої трудомісткості робіт та усередненого показника кошторисної вартості проектних та вишукувальних робіт в розрахунку на один людино-день, наведеного у таблиці Ж.3.», що і було зроблено учасником Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект» при підготовці розрахунків ціни тендерної пропозиції.
2. Також п.3.1. Проекту Договору, доданого до Тендерної документації встановлено: «Вартість послуг (Договірна ціна) за цим Договором, визначена зведеним і локальними кошторисами (Додаток №2), які складені згідно з ДСТУ Б Д. 1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» зі змінами, СОУ 42.1-37641918-097:2012 (зміна №3), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами) та іншими чинними законодавчими актами і відомчими нормативними документами щодо вартості послуг»,
– що також вкотре підтверджує встановлену Замовником достатню вимогу надання для підтвердження ціни пропозиції при визначенні переможця та укладання договору - Договірної ціни та локальних кошторисів;
а в 7.5. Проекту Договору встановлено: «Акти на виконання послуг, підтверджені виконавчими кошторисами та технічними звітами до кожного етапу виконаних послуг, готує Підрядник і передає Замовнику для підписання у строк не пізніше 25 числа звітного місяця.».
3. Звертаємо увагу на вимоги ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.»
З урахуванням вищевикладеного, враховуючи достатній підтверджений кваліфікаційний рівень учасника Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект», відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону, наявність виконання всіх інших вимог, встановлених Замовником в Тендерній документації, зокрема підтвердження ціни пропозиції кошторисами (складеними виходячи з обгрунтованої трудомісткості робіт та усередненого показника кошторисної вартості проектних та вишукувальних робіт в розрахунку на один людино-день, наведеного у таблиці Ж.3. Додатку Ж ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 із змінами)до договірної ціни, вимагаємо:
1. Переглянути рішення про відхилення пропозиції Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект»;
2. Скасувати Протокол №208 від 03.08.2017 р. засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Житомирській області про відхилення пропозиції кандидата;
3. Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII щодо максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, - визнати переможцем учасника, пропозиція якого є найнижчою і відповідає всім вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII та Тендерної документації, Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект».
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 серпня 2017 10:33
Учасником ПВКП «Технотранспроект» не обгрунтована розрахунком вартість 1 людино-дня, а прийнята по усереднених показниках, тоді як на стадії надання пропозиції вартість людино-дня повинна бути підтверджена розрахунком з врахуванням основної та додаткової заробітної плати по підприємству на виконавців робіт за посадами, відрахуваннями та інших статей витрат. При цьому заробітна плата встановлюється згідно зі штатним розписом організації.
Згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами) пункт 6 «Ціну пропозиції учасника торгів на виконання проектно-вишукувальних робіт визначають виходячи з кошторисної вартості цих робіт, обгрунтовуючих розрахунків складових структури витрат. При цьому заробітна плата обчислюється виходячи з величини, яку проектна організація планує отримати на об'єкті будівництва, з урахуванням рекомендованого на поточний рік рівня середньомісячної заробітної плати у будівництві».
Згідно ДСТУ Б Д. 1.1-7:2013 (зі змінами) Додаток К пункт 1 «За умови неможливості визначення вартості проектних, вишукувальних, науково- проектних робіт за розділом 5 та за додатком Ж, кошторисну вартість можливо визначити методом калькулювання витрат, виходячи з обґрунтованих розрахунків трудомісткості робіт та всіх елементів витрат шляхом складання кошторису за формою №3-П Додаток Д (обов'язковий)»
Оскільки даний вид робіт не передбачений в Збірниках цін на проектно- вишукувальні роботи зазначених в ДСТУ Б Д. 1.1-7:2013 табл. Ж. 1 (кошториси по формі №2-П), визначення вартості можливе тільки методом калькулювання за формою №3-П.
Приклад розрахунку договірної ціни з врахуванням трудовитрат та заробітної плати наведено в ДСТУ Б Д. 1.1 -7:2013 Приклад М. 7. При цьому вартість людино-дня визначена за кошторисом по формі №3-П не повинна бути вище показників, зазначених в ДСТУ Б Д. 1.1-7:2013 (зі змінами) Таблиця Ж. З.
В Замовника відсутні підстави щодо перегляду рішення тендерного комітету стосовно відхилення пропозиції Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект» та скасування протоколу №208 від 03.08.2017 р. на закупівлю послуг 71330000-0. Інженерні послуги різні. (Послуги з паспортизації мостів на автомобільних дорогах загального користування державного значення Житомирської області).
Згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами) пункт 6 «Ціну пропозиції учасника торгів на виконання проектно-вишукувальних робіт визначають виходячи з кошторисної вартості цих робіт, обгрунтовуючих розрахунків складових структури витрат. При цьому заробітна плата обчислюється виходячи з величини, яку проектна організація планує отримати на об'єкті будівництва, з урахуванням рекомендованого на поточний рік рівня середньомісячної заробітної плати у будівництві».
Згідно ДСТУ Б Д. 1.1-7:2013 (зі змінами) Додаток К пункт 1 «За умови неможливості визначення вартості проектних, вишукувальних, науково- проектних робіт за розділом 5 та за додатком Ж, кошторисну вартість можливо визначити методом калькулювання витрат, виходячи з обґрунтованих розрахунків трудомісткості робіт та всіх елементів витрат шляхом складання кошторису за формою №3-П Додаток Д (обов'язковий)»
Оскільки даний вид робіт не передбачений в Збірниках цін на проектно- вишукувальні роботи зазначених в ДСТУ Б Д. 1.1-7:2013 табл. Ж. 1 (кошториси по формі №2-П), визначення вартості можливе тільки методом калькулювання за формою №3-П.
Приклад розрахунку договірної ціни з врахуванням трудовитрат та заробітної плати наведено в ДСТУ Б Д. 1.1 -7:2013 Приклад М. 7. При цьому вартість людино-дня визначена за кошторисом по формі №3-П не повинна бути вище показників, зазначених в ДСТУ Б Д. 1.1-7:2013 (зі змінами) Таблиця Ж. З.
В Замовника відсутні підстави щодо перегляду рішення тендерного комітету стосовно відхилення пропозиції Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект» та скасування протоколу №208 від 03.08.2017 р. на закупівлю послуг 71330000-0. Інженерні послуги різні. (Послуги з паспортизації мостів на автомобільних дорогах загального користування державного значення Житомирської області).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-07-12-000606-b.a2
Статус:
Задоволено
Скаржник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Технотранспроект", Код ЄДРПОУ:30096823
Дата подання: 16 серпня 2017 15:51
Дата подання: 16 серпня 2017 15:51
Оскарження результатів закупівлі
Найменування органу оскарження:
Антимонопольний комітет України
Найменування суб'єкта оскарження:
Приватне виробничо-комерційне
підприємство «Технотранспроект»,
код за ЄДРПОУ 30096823,
вул.Криворізька 72, м.Дніпро, 49000
тел.+380676369677,
e-mail: office@transpro.dp.ua
Найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються:
Служба автомобільних доріг
у Житомирській області,
код за ЄДРПОУ 03451526,
вул.Покровська,16, м.Житомир, 10029
Скарга
на рішення Замовника щодо визначення переможця
(Протокол №246 від 10.08.2017р. засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Житомирській області)
Службою автомобільних доріг у Житомирській області (надалі - «Замовник») оголошено проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі «71330000-0. інженерні послуги різні. (Послуги з паспортизації мостів на автомобільних дорогах загального користування державного значення Житомирської області)» (надалі – «Закупівля»), ідентифікатор закупівлі: UA-2017-07-12-000606-b.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої пропозиції подали наступні учасники:
Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект»,
Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна",
ДП Укрголовмостоекспертиза,
ПП НВФ "Мостопроект".
За результатами електронного аукціону Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект» надало найнижчу за ціною пропозицію.
Відповідно до Протоколу №208 від 03.08.2017 р. засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Житомирській області про відхилення пропозиції кандидата (надалі – «Протокол»), пропозиція Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект» відхилена з наступних підстав:
«Згідно пункту 6.1 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами) ціну пропозиції учасника торгів на виконання проектно-вишукувальних робіт визначають виходячи з кошторисної вартості цих робіт, обгрунтовуючих розрахунків складових структури витрат.
Учасником ПВКП «Технотранспроект» не обґрунтована розрахунком вартість 1 людино- дня, яка примінена в поданій пропозиції.
Вартість проектно-вишукувальних робіт, не врахованих у збірниках цін, або визначених шляхом застосування усереднених відсоткових показників вартості проектних робіт до розрахункової бази визначається методом калькулювання витрат, виходячи з обґрунтованих розрахунків трудомісткості та усіх елементів витрат шляхом складання кошторису за формою №3-П (ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 із змінами Додаток К пункт 1, пункт 2). Для цього методу розрахунку кошторис складається за формою №3-П згідно ДСТУ Б Д.1.1- 7:2013 із змінами Додаток Д (обов’язковий).
Згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами) Додаток К пункт 3 кошторисна вартість «обчислена цим методом, в розрахунку на людино-день може бути порівняна з усередненими показниками, що наведені в табл. Ж.З» при перевірці пропозиції.
Усереднений показник вартості в розрахунку на 1 люд.-день без розрахунку може прийматись тільки в інвесторському кошторисі для визначення Замовником очікуваної вартості послуг.»
10.08.2017р. Замовник прийняв рішення про визначення переможця за результатами оцінки пропозицій (Протокол №246) - Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна".
Вимагаємо скасувати Протокол щодо визначення переможця №246 від 10.08.2017р. та переглянути рішення про відхилення пропозиції Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект» (Протокол №208 від 03.08.2017р.) з наступних підстав:
1. За умовами п.1 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю послуг 71330000-0. Інженерні послуги різні. (Послуги з паспортизації мостів на автомобільних дорогах загального користування державного значення Житомирської області) (надалі – «Тендерна документація») – «Учасник визначає ціну тендерної пропозиції (договірну ціну) згідно з нормами і правилами ДСТУ Б Д.1.1-7:2013(зі змінами), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-097:2012 ( зміна 3), як динамічну, яка може бути переглянута згідно з умовами Проекту договору (Додаток 9), який завантажений окремим файлом як додаток до цієї тендерної документації».
В п.5 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації – «Учасник, пропозиція якого найбільш економічно вигідна, протягом одного робочого дня після аукціону, надає тендерну пропозицію (Додаток 2) на суму останнього (переможного) раунду та розрахунки згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-097:2012 (зміна 3), відповідно до технічного завдання (Додаток 8) завантаженням файлів в сканованому вигляді»
В переліку Документів, що надаються переможцем торгів, визначеному в п.5 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації присутні – «Розрахунки до пропозиції на суму останнього (переможного) раунду (договірна ціна та локальні кошториси), згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013(зі змінами), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-097:2012 ( зміна 3), відповідно до технічного завдання (Додаток 8)».
В п.5 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовник в двох вимогах надання автентичного документу – Розрахунків ціни пропозиції наводить уточнення - (договірна ціна та локальні кошториси) – дані документи надані учасником Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект» в складі тендерної пропозиції та протягом одного робочого дня після аукціону завантажені разом з тендерною пропозицією на суму останнього (переможного) раунду, які складені згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-097:2012 ( зміна 3), відповідно до технічного завдання (Додаток 8).
Згідно посилань на пункт 1, пункт 2 Додатку К ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 із змінами, Замовник не звернув уваги на абз.2 пункту 1 Додатку К, відповідно до якого: «Кошторис за формою «3-П» може складатися також виходячи з обгрунтованої трудомісткості робіт (розрахованої і встановленої нормативним документом - СОУ 42.1-37641918-109:2013(зі змінами), СОУ 42.1-37641918-097:2012 ( зміна 3)) та усередненого показника (вартості 1 людино-дня, розрахованого і встановленого нормативним документом - ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами)) кошторисної вартості проектних та вишукувальних робіт в розрахунку на один людино-день, наведеного у таблиці Ж.3.», що і було враховано та прийнято учасником Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект» при підготовці розрахунків (кошторисів) ціни тендерної пропозиції.
2. Також п.3.1. Проекту Договору, доданого до Тендерної документації встановлено: «Вартість послуг (Договірна ціна) за цим Договором, визначена зведеним і локальними кошторисами (Додаток №2), які складені згідно з ДСТУ Б Д. 1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» зі змінами, СОУ 42.1-37641918-097:2012 (зміна №3), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами) та іншими чинними законодавчими актами і відомчими нормативними документами щодо вартості послуг»,
– що також вкотре підтверджує встановлену Замовником достатню вимогу надання для підтвердження ціни пропозиції при визначенні переможця та укладання договору - Договірної ціни та локальних кошторисів;
а в 7.5. Проекту Договору встановлено: «Акти на виконання послуг, підтверджені виконавчими кошторисами та технічними звітами до кожного етапу виконаних послуг, готує Підрядник і передає Замовнику для підписання у строк не пізніше 25 числа звітного місяця.».
3. 10.08.2017р. Замовник за результатами оцінки пропозицій (Протокол №246) визначив переможцем учасника - Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна", який окрім зведеного кошторису і локальних кошторисів не надав ні Договірної ціни, ні тим більше будь-яких ще розрахунків!
4. Звертаємо увагу на вимоги ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.»,
порушення яких допущено Замовником закупівлі.
З урахуванням вищевикладеного, враховуючи достатній підтверджений кваліфікаційний рівень учасника Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект», відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону, наявність виконання всіх інших вимог, встановлених Замовником в Тендерній документації, зокрема підтвердження ціни пропозиції кошторисами (складеними виходячи з обґрунтованої трудомісткості робіт та усередненого показника кошторисної вартості проектних та вишукувальних робіт в розрахунку на один людино-день, наведеного у таблиці Ж.3. Додатку Ж ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 із змінами) до договірної ціни, вимагаємо:
1. Скасувати Протокол №246 від 10.08.2017 р. засідання тендерного комітету Служба автомобільних доріг у Житомирській області щодо визначення переможця.
2. Скасувати Протокол №208 від 03.08.2017 р. засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Житомирській області про відхилення пропозиції кандидата;
3. Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII щодо максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, - визнати переможцем учасника, пропозиція якого є найнижчою і відповідає всім вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII та Тендерної документації, Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 серпня 2017 17:09
Рішення від 18.08.2017 № 5637 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2017 17:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.09.2017 № 6167.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2017 11:46
рішення від 06.09.2017 № 6167.PDF
Дата публікації: 11 вересня 2017 15:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2017 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Технотранспроект" |
520 883,00
UAH з ПДВ
|
359 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна" |
592 636,80
UAH з ПДВ
|
360 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП Укрголовмостоекспертиза |
663 346,77
UAH з ПДВ
|
475 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП НВФ "Мостопроект" |
754 923,12
UAH з ПДВ
|
662 010,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Технотранспроект" #30096823 |
Відхилено |
359 900,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2017 16:36
|
Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна" #03450778 |
Переможець |
360 000,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2017 14:25
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 10 серпня 2017 14:25
Учасник | Пропозиція | Документи |
Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна" #03450778 |
360 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 26 вересня 2017 17:23 |
Коментар щодо відміни: | ст. 31 ч. 1 аб. 2 Закону «Про публічні закупівлі» №922-VIІІ від 25.12.2015 року (зі змінами) – відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. |
Документи:
26 вересня 2017 17:22
|
протокол №372 від 26.09.17 відміна паспортизація.pdf |
26 вересня 2017 17:19
|
повідомлення про відміну торгів паспортизація.pdf |