Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція Нікопольської компресорної станції»
Очікувана вартість
39 915 097,20 UAH
UA-2017-07-12-000576-c f41f8e92aa324a839625553787f2b413
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бузіян Георгій Дмитрович

+380487669079 direkcia-ukc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів»
Код ЄДРПОУ: 36849291
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Гайдара, 13
Контактна особа: Бузіян Георгій Дмитрович
+380487669079
direkcia-ukc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2017 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2017 16:21
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2017 16:21
Початок аукціону: 01 серпня 2017 14:59
Очікувана вартість: 39 915 097,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 399 150,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 199575.49 UAH

Інформація про предмет закупівлі

У зв’язку із технічними особливостями майданчика строк виконання робіт є орієнтованим та може мінятися за результатами укладеного договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція Нікопольської компресорної станції»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53204, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Курська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2017  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2017 11:58
Додаток 6.doc
14 липня 2017 11:58
Додаток 5.doc
14 липня 2017 11:58
Додаток 4.doc
14 липня 2017 11:58
Додаток 3.doc
14 липня 2017 11:58
Додаток 2.doc
14 липня 2017 11:58
Додаток 1.doc
14 липня 2017 11:58
Тендерна документація.doc
12 липня 2017 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 13 липня 2017 11:40
Дата відповіді: 14 липня 2017 11:57
Шановні панове! Підскажіть,як можна ознайомитись,з начібто наданою Вами ,тендерною документацією?
Відповідь: Шановний учасник!
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником надіслано на оприлюднення тендерну документацію. Таким чином, для підготовки тендерної пропозиції учасник ознайомлюється з оприлюдненою тендерною документацію

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2017 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП УНІВЕРСАЛГАЗБУД 39 308 820,00
UAH з ПДВ
39 308 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАСТ ІМПОРТ" 39 859 416,00
UAH з ПДВ
39 859 416,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2017 11:37
довідка про корупцію
07 серпня 2017 16:33
довідка МВС
07 серпня 2017 16:33
довідка ДФС
31 липня 2017 16:17
Електронний підпис
31 липня 2017 16:16
Файл 3.pdf
31 липня 2017 16:15
Файл 2.pdf
31 липня 2017 16:15
дог субподряд.pdf
31 липня 2017 16:15
Файл 2-3.pdf
31 липня 2017 16:15
Файл 2-2.pdf
31 липня 2017 16:15
Файл 2-1.pdf
31 липня 2017 16:15
Файл 1.pdf
31 липня 2017 16:15
Файл 4.pdf
31 липня 2017 16:15
Файл 5.pdf
31 липня 2017 16:15
Файл 5-1.rar
31 липня 2017 16:15
Файл 6.pdf

Публічні документи

31 липня 2017 16:17
Електронний підпис
31 липня 2017 15:02
Файл 2.pdf
31 липня 2017 15:01
ППР.pdf
31 липня 2017 15:01
Файл 5.PDF
31 липня 2017 15:01
файл 4(2).pdf
31 липня 2017 15:01
Файл 4 (ч.1).pdf
31 липня 2017 15:01
Файл 3.PDF
31 липня 2017 15:01
Файл 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП УНІВЕРСАЛГАЗБУД

ТОВ "ТРАСТ ІМПОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП УНІВЕРСАЛГАЗБУД
#34195762
Переможець 39 308 820,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2017 12:26

Документи

07 серпня 2017 12:26
Електронний підпис
07 серпня 2017 12:25
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2017 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП УНІВЕРСАЛГАЗБУД
#34195762
39 308 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2017 12:26
Електронний підпис
07 серпня 2017 12:25
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 12:30
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
27 серпня 2019 12:26
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 14:11
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
16 серпня 2019 14:06
Електронний підпис укладений
28 листопада 2018 11:59
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
28 листопада 2018 11:54
Електронний підпис укладений
17 травня 2018 12:37
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
16 травня 2018 14:13
Електронний підпис укладений
23 листопада 2017 10:49
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
23 листопада 2017 10:48
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2017 13:13
Додаткова угода.pdf зміни до договору
06 жовтня 2017 13:12
Електронний підпис укладений
22 серпня 2017 15:28
Договір укладений
22 серпня 2017 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в Договорі в пункті 13.1 та викласти його в наступній редакції: Замовник зобов’язаний забезпечити безперервне і своєчасне фінансування робіт з реконструкції доручених для виконання Генпідряднику, на підставі договірної ціни, згідно з п. 3.1 цього Договору, яка уточнюється по фактичних витратах та графіка виконання робіт (додаток №2), графік фінансування робіт (додаток №3) та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. Сума фінансування на 2017 рік – 4 163,02 тис.грн., на 2018 рік – 35 145,80 тис. грн.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до пункту 3.2. Договору та викласти його в наступній редакції: Договірна ціна робіт є динамічною та періодичною і підлягає коригуванню (може змінюватись якщо): а) зміною умов; б) коригуванням Замовником проектних рішень, яке зумовило зміну в обсягах робіт і витратах на їх виконання; в) виявленням безперечних помилок у проектно-кошторисній документації; г) ухваленням нових нормативних і законодавчих актів, які впливають на вартість робіт; г) обставинами непереборної сили; д) відбулася зміна кон’юктури ринку на товари, послуги, що повинно бути підтверджено документально; е) наявні підстави, передбачені порядком, визначеним будівельними нормами, встановленими органами державної влади; є) зміною, після укладення договору підряду, цін на ресурси, які забезпечує Генпідрядник при виконанні робіт; ж) на підставі положень ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII та у випадках передбачених п. 20.3. Договору»
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2. Внести зміни в Договорі в пункті 13.1. та викласти його в наступній редакції: Замовник зобов'язаний забезпечити безперервне і своєчасне фінансування робіт з реконструкції, доручених для виконання Генпідряднику, на підставі договірної ціни, згідно з п.3.1. цього Договору, яка уточнюється по фактичних витратах та графіка виконання робіт (додаток №2), графік фінансування робіт (додаток №3) та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. Сума фінансування на 2017 рік - 4 163,02 тис. грн., на 2018 рік – 35145,800 тис. грн.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною банківських рахунків Генерального підрядника (ПП «УНІВЕРСАЛГАЗБУД»), Сторони дійшли згоди змінити пункт «Розрахункові рахунки і адреси сторін» в Договорі № 4 від 22.08.2017 року у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода складена на підставі Плану виконання природоохоронних заходів по напрямкам та об’єктах, що фінансуються з державного бюджету по КПКВ 2407800 «Реконструкція гідротехнічних споруд захисних масивів дніпровських водосховищ» на 2019 рік, затвердженого Держводагентством України №378 від 05.07.2018 р. Внести зміни в Договорі в пункті 13.1. та викласти його в наступній редакції: Замовник зобов'язаний забезпечити безперервне і своєчасне фінансування робіт з реконструкції, доручених для виконання Генпідряднику, на підставі договірної ціни, згідно з п.3.1. цього Договору, яка уточнюється по фактичних витратах та графіка виконання робіт (додаток №2), графік фінансування робіт (додаток №3) та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. Сума фінансування на 2017 рік - 4 163,02 тис. грн., на 2018 рік - 33 424,5824 тис. грн., на 2019 рік - 1721,2176 тис. грн.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода складена на підставі Плану виконання природоохоронних заходів по напрямкам та об’єктах, що фінансуються з державного бюджету по КПКВ 2407800 «Реконструкція гідротехнічних споруд захисних масивів дніпровських водосховищ» на 2019 рік, затвердженого Держводагентством України №378 від 05.07.2019 р. Внести зміни в Договорі в пункті 13.1. та викласти його в наступній редакції: Замовник зобов'язаний забезпечити безперервне і своєчасне фінансування робіт з реконструкції, доручених для виконання Генпідряднику, на підставі договірної ціни, згідно з п.3.1. цього Договору, яка уточнюється по фактичних витратах та графіка виконання робіт (додаток №2), графік фінансування робіт (додаток №3) та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. Сума фінансування на 2017 рік - 4 163,02 тис. грн., на 2018 рік – 33 424 , 5824 тис. грн., на 2019 рік – 1 721,2176 тис. грн.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML