Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція гідротехнічних споруд захисних масивів дніпровських водосховищ. Діагностика Знам’янської захисної дамби» Стадія – робочий проект
Очікувана вартість
216 000,00 UAH
UA-2017-07-11-000263-a d4f9c407c29d405c896dc4092495056f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бузіян Георгій Дмитрович

+380487669079 direkcia-ukc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 липня 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів»
Код ЄДРПОУ: 36849291
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Гайдара, 13
Контактна особа: Бузіян Георгій Дмитрович
+380487669079
direkcia-ukc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Відповідно до завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція гідротехнічних споруд захисних масивів дніпровських водосховищ. Діагностика Знам’янської захисної дамби» Стадія – робочий проект
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Гайдара, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 липня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Тендерна документація

11 липня 2017 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "УКРПІВДЕНДІПРОВОДГОСП"
#01037904
Переможець 216 000,00
UAH з ПДВ
11 липня 2017 14:27

Документи

11 липня 2017 14:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 серпня 2019 10:50
Електронний підпис укладений
01 вересня 2017 17:49
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
01 вересня 2017 17:48
Електронний підпис укладений
28 липня 2017 17:54
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
28 липня 2017 17:45
Додаткова угода.pdf зміни до договору
27 липня 2017 19:45
Електронний підпис укладений
11 липня 2017 14:31
Договір укладений
11 липня 2017 14:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в Розділ 3. Ціна Робіт і порядок розрахунків в пункті 3.7 та викласти його в наступній редакції: Оплата вартості робіт здійснюється Замовником згідно Календарного плану з авансовим платежем 30% на підставі Постанови КМУ №1404 від 09.10.2006 зі змінами та на підставі виставленого рахунку. Остаточна оплата здійснюється на протязі 10 робочих днів з моменту підписання акту здачі – приймання виконаних робіт.
Номер договору про закупівлю: 17061
Договір:
Номер додаткової угоди: 17061
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з тим, що Постанова КМУ №1404 від 09.10.2006 року «Питання попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» втратила чинність, тому пункт 3.7. в Розділ 3. Ціна Робіт і порядок розрахунків у Договорі № 17104 від 19.07.2017 р. викласти в наступній редакції: Оплата вартості робіт здійснюється Замовником згідно Календарного плану з авансовим платежем 30 % на підставі Постанови КМУ №117 від 23.04.2014 (із змінами та доповненнями) «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» пункту 1. підпункту 3) на строк не більше трьох місяців: робіт із нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення, придбання основних засобів і житла та на підставі виставленого рахунку. Остаточна оплата здійснюється на протязі 10 робочих днів з моменту підписання акту здачі-приймання виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 17061
Договір:
Номер додаткової угоди: 17061
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в Договорі в п. 2.2 та викладено його в наступній редакції «Строки виконання робіт за Договором визначений у календарному плані цього Договору, а саме: закінчення робіт – грудень 2017 року»
Номер договору про закупівлю: 17061
Договір:
Номер додаткової угоди: 17061
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 липня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 216 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 36 000,00 UAH)