Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво ділянки для легкового автотранспорту та автобусів у пункті пропуску для автомобільного сполучення «Краківець» та відновлення інфраструктури української частини існуючого пункту пропуску «Краківець» на українсько-польському кордоні
Очікувана вартість
6 945 000,00 EUR
UA-2017-07-07-000533-c.2 ● ef8458683f6b404da054b1aa86f02e50
Конкурентний діалог з публікацією англійською мовою 2-ий етап
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Найменування: | Державна фіскальна служба України |
Код ЄДРПОУ: | 39292197 |
Вебсайт: | http://sfs.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Львівська площа, 8 |
Контактна особа: |
Мазін Володимир Олександрович +380442472654 zakupivli@sfs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2018 |
Очікувана вартість: | 6 945 000,00 EUR без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 69 450,00 EUR |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2018 21:00 |
Дата та час розкриття тендерних пропозицій: | 27 лютого 2018 21:00 |
Інформація про предмет закупівлі
ДСТУ Б Д.1.1 - 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво ділянки для легкового автотранспорту та автобусів у пункті пропуску для автомобільного сполучення «Краківець» та відновлення інфраструктури української частини існуючого пункту пропуску «Краківець» на українсько-польському кордоні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81033, Україна, Львівська область, Яворівський район, смт. Краковець, вул. М. Вербицького, 54-61, міжнародний пункт пропуску для автомобільного сполучення «Краківець», розташований на міжнародній автомобільній трасі Е40, ІІІ міжнародний транспортний коридор
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Тендерна документація
20 лютого 2018 20:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2018 20:35 |
TD Krakivets eng.docx | |
20 лютого 2018 20:35 |
Зміни до ТД Краківець.docx | |
20 лютого 2018 20:35 |
ТД Краківець ІІ етап із змінами.docx |
20 лютого 2018 20:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 лютого 2018 20:35 |
TD Krakivets eng.docx
|
|||
20 лютого 2018 20:35 |
Зміни до ТД Краківець.docx
|
|||
20 лютого 2018 20:35 |
ТД Краківець ІІ етап із змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання до проекту договору на виконання робіт з проектування та будівництва: .
Дата подання: 09 лютого 2018 18:16
Дата відповіді: 15 лютого 2018 17:59
Питання до проекту договору на виконання робіт з проектування та будівництва: .
1. Розділ 4. Субпідряд.
Даний розділ відноситься до внутрішньохозяйської діяльності генерального підрядника і тому пропонується його взагалі прибрати, так як вибір субпідрядників претендентів не матеме ніякого впливу на результат тендеру. Згідно умов тендеру “Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є «Ціна тендерної пропозиції (без ПДВ)»”.
2. У разі, якщо Розділ 4 все ж таки буде залишено, то хотілось би висловити наступні зауваження:
2.1. Пункт 4.6.:
“Виконавець зобов’язаний представити Замовнику проект договору субпідряду, предметом якого є виконання будівельних робіт, разом з кількісною специфікацією робіт, оцінкою вартості робіт, які мають бути виконані на підставі договору субпідряду не пізніше, ніж за 14 днів до запланованого терміну його укладення.”
В даному пункті необхідно прибрати вираз “оцінкою вартості робіт”, як такий, що не відповідає праву генерального підрядника на нерозголошення інформації стосовно своєї внутрішньохозяйської діяльності при виконанні своїх зобов’язань та обов’язків по Договору.
2.2. Пункт 4.8.1.:
“невідповідності проекту поданий Виконавцем в тендерній пропозиції інформації щодо залучення до виконання робіт субпідрядника;”
Даний пункт необхідно прибрати на підставі наступного.
По-перше, цей пункт не відповідає вимогам пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації, в якому вказано, що на першому етапі конкурентного діалогу в разі закупівлі робіт учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (інформація може бути уточнена на ІІ етапі конкурентного діалогу). Таким чином субпідрядники з залученням нижчим ніж 20 відсотків можуть бути взагалі не вказані в тендерній пропозиції, а тому одразу попадають під дію даного пункту Довгору.
По-друге: згідно пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації претендент надає довідку про субпідрядників в якій вказує види робіт/послуг, які передбачається доручити субпідрядній організації з орієнтованою вартістю робіт/послуг у відсотках до ціни пропозиції. Таким чином на етапі виконання зобов’язань, після перемоги та підписання договору, задля виконання своїх зобов’язань та спираючись на реальну ситуацію, претендент може змінити вказані орієнтовні показники на реальні, які можуть відрізнятись істотним чином.
2.3. Пункт 4.14.
“Доручення виконання завдання іншому субпідряднику, ніж той, з яким був укладений погоджений Замовником договір субпідряду, або зміна обсягів завдання, передбачених у цьому договорі не допускається.”
Даний пункт необхідно прибрати, так як у разі невиконання своїх зобов’язань якимось з субпідрядеиків, генеральний підрядник може і повинен прикласти усіх зусиль для виконання взятих на себе зобов’язань, а тому вправі змінювати та розподіляти обв’язки серед своїх субпідрядників та залучати нових без ніякої затримки.
3. Пункт 10.3.
“Рахунок-фактура Виконавця щодо прийняття проектних робіт повинен становити 100 відсотків вартості проектних робіт, визначених актом прийняття виконаних проектних робіт.”
Даний пункт необхідно розбити на три етапи:
• 40% вартості проектних робіт після виконання/завершення вишукувальних робіт та передачі матеріалів замовнику
• 30% вартості проектних робіт після закінчення проектування та передачі документації до державної експертизи
• 30% вартості проектних робіт після отримання позитивного висновку державної експертизи
4. Пункт 10.5.
“Після отримання документів на оплату Банк повинен передати представлені документи до Міністерства фінансів України, яке передає ці документи Замовнику.
Після отримання від Замовника підтвердження представлених документів Мінфін надає дозвіл Банку здійснити оплату Виконавцю.”
Задля нормального планування та виконання сторонами умов Договору та взятих на себе зобов’язань цей пункт необхідно викласти у наступній формі:
“Після отримання документів на оплату Банк повинен передати представлені документи до Міністерства фінансів України, яке передає ці документи Замовнику.
Після отримання від Замовника підтвердження представлених документів Мінфін на протязі 5 робочих днів надає дозвіл Банку здійснити оплату Виконавцю.”
5. Пункт 10.7.
“Платіж має бути здійснений не пізніше 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після отримання Банком дозволу Міністерства фінансів України.”
Даний пункт безпідставно затягує на три тиждні момент перерахування грошей банком після уже отриманих всіх погоджень, а тому пропонуємо викласти його в наступній редакції:
“Платіж має бути здійснений не пізніше 5 (п’яти) робочих днів після отримання Банком дозволу Міністерства фінансів України.”
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розділ 4 «Субпідряд» включено до проекту договору на виконання робіт з проектування і будівництва (далі – контракт) виключно для моніторингу країни походження товарів, робіт та послуг відповідно до вимог пункту 4 статті 4 Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги (далі – Договір).
Відповідно до вимог цього пункту Договору вартість товарів, робіт та послуг польського походження не може бути меншою ніж 60% від вартості за контрактом. Вартість субпідрядних робіт необхідна замовнику для моніторингу виконання вимог Договору.
Пункт 4.8.1 буде виключений із проекту контракту.
Пункт 4.14. буде викладений в редакції «Доручення виконання завдання іншому субпідряднику, ніж той, з яким був укладений погоджений Замовником договір субпідряду, або зміна обсягів завдання, передбачених у цьому договорі допускається за погодженням із Замовником».
Наразі умови проекту контракту не є остаточними і вичерпними і можуть бути скориговані під час укладання контракту.
Зміни до пункту 10.3 контракту можуть бути внесені під час укладання контракту шляхом переговорів.
Зміни до пункту 10.5 та 10.7 контракту можуть бути внесені під час укладання контракту шляхом переговорів та за погодженням з Міністерством фінансів Республіки Польща.
Відповідно до вимог цього пункту Договору вартість товарів, робіт та послуг польського походження не може бути меншою ніж 60% від вартості за контрактом. Вартість субпідрядних робіт необхідна замовнику для моніторингу виконання вимог Договору.
Пункт 4.8.1 буде виключений із проекту контракту.
Пункт 4.14. буде викладений в редакції «Доручення виконання завдання іншому субпідряднику, ніж той, з яким був укладений погоджений Замовником договір субпідряду, або зміна обсягів завдання, передбачених у цьому договорі допускається за погодженням із Замовником».
Наразі умови проекту контракту не є остаточними і вичерпними і можуть бути скориговані під час укладання контракту.
Зміни до пункту 10.3 контракту можуть бути внесені під час укладання контракту шляхом переговорів.
Зміни до пункту 10.5 та 10.7 контракту можуть бути внесені під час укладання контракту шляхом переговорів та за погодженням з Міністерством фінансів Республіки Польща.
Тендерна Документація
Дата подання: 09 лютого 2018 18:29
Дата відповіді: 15 лютого 2018 18:00
1. Розділ ІІІ, пункт 1, Другий етап підпункт 4: "4. інформацією про учасника згідно з Додатком № 5 до тендерної документації*" текст має зірочку, що говорить про те, що можуть бути використані документи, які надавались на першому етапі у разі, якщо інформація, яка міститься в цих документах, не зазнала змін з часу їх надання. Але сам Додаток 5 у заголовку не має зірочки на відміну від інших додатків, які не зазанали змін. Питання полягає в тому чи все ж таки необхідно надавати нові документи згідно Додатку 5 чи достатньо документів, які надавались на першому етапі у разі, якщо інформація, яка міститься в цих документах, не зазнала змін з часу їх надання?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до примітки до переліку документів, що надаються учасниками на другому етапі конкурентного діалогу (п. 1 розділу ІІІ тендерної документації), інформацію про учасника, згідно з Додатком № 5 до тендерної документації, необхідно подати у складі тендерної пропозиції на другому етапі конкурентного діалогу у разі наявності змін у тендерній пропозиції учасника, поданій на першому етапі конкурентного діалогу.
Тендерна Документація
Дата подання: 09 лютого 2018 18:38
Дата відповіді: 15 лютого 2018 18:01
В примітках з зірочкою вказано: "Примітка:
* - зазначені інформацію та документи необхідно подати у складі тендерної пропозиції на другому етапі конкурентного діалогу у разі наявності змін у тендерній пропозиції учасника, поданій на першому етапі конкурентного діалогу." Питання: чи означає це те, що у разі відсутності змін зазначені зірочкою документи можуть взагалі не подаватись на другому етапі конкурентного діалогу та претендент разом з ціною зобов'язаний надати тільки ті документи, що зазнали змін, та документи, які не відмічені зірочкою на другому етапі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформацію та документи, що надаються учасниками на другому етапі конкурентного діалогу, зазначені у п.п. 1, 2, 4, 5, 6 (п. 1 розділу ІІІ тендерної документації), необхідно подати у складі тендерної пропозиції на другому етапі конкурентного діалогу у разі наявності змін у тендерній пропозиції учасника, поданій на першому етапі конкурентного діалогу. У разі відсутності змін, повторно подавати зазначену інформацію і документи на другому етапі конкурентного діалогу не обов’язково.
Тендерна Документація
Дата подання: 12 лютого 2018 14:39
Дата відповіді: 15 лютого 2018 18:01
Чи повинен переможець, відповідно до Додатку 2 ТД, разом з документами, передбаченими п.2, 3, 6, 8 ч.1. ст. 17 Закону та ч.2 цієї ж Статті подати також документи, що підтверджують відсутність обставин, передбачених п. 1, 4, 7, 9 ч. 1 ст 17 Закону?
Якщо так, то у якій формі?
Відповідь: Відповідно до вимог частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», переможець торгів надає документальне підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті. Інформація щодо відсутності підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, зокрема передбачених п.п. 1, 4, 7, 9 частини першої цієї статті, надаються всіма учасниками в довільній формі у складі тендерної пропозиції.
Тендерна Документація
Дата подання: 12 лютого 2018 14:40
Дата відповіді: 15 лютого 2018 18:02
Оскільки учасники на другому етапі є виключно юридичні особи, то чи повинен переможець торгів надавати підтвердження відсутності обставин, передбачених п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону?
Якщо так, то в якій формі?
Відповідь: Документальне підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 5 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається лише переможцем торгів, який є фізичною особою-підприємцем. Юридичним особам надавати підтвердження відсутності обставин, передбачених пунктом 5 частини першої статті 17 Закону не потрібно.
Тендерна Документація
Дата подання: 12 лютого 2018 14:40
Дата відповіді: 15 лютого 2018 18:02
Зважаючи на те, що в Республіці Польща не надається документ, що підтверджує невнесення фізичної або юридичної особи до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, то яким чином мають бути виконані вимоги п. 2, 3 ч. 1 ст 17 Закону щодо нерезидентів?
Відповідь: Документальне підтвердження відсутності підстав, передбачених п.п. 2, 3 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається переможцем торгів в довільній формі (довідка, гарантійний лист тощо).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-07-07-000533-c.2.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: UNIBEP S.A., Код ЄДРПОУ: 0000231271
Дата подання: 16 березня 2018 14:19
Дата подання: 16 березня 2018 14:19
Скарга на дії Замовника торгів, які порушують вимоги Закону України
В результаті проведення аукціону переможцем було визнано IDS-BUD SA.
Скаржник вважає дії Замовника з визнання учасника тендеру IDS-BUD SA переможцем незаконним, а рішення про визнання переможця таким, що підлягає скасуванню. Підстави наведено у доданому документі.
Подання скарги оплачено.
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: КОМПАНІЯ «UNIBEP SPÓŁKA AKCYJNA» (учасник) в особі Директора «Представництва «УНІБЕП СПУЛКА АКЦИЙНА» (Unibep S.A.) Петровського Олега Валентиновича повідомляє про те, що відкликає Скаргу на дії Замовника торгів, які порушують вимоги Закону України «Про здійснення державних закупівель» № 16/03-18 від 16.03.2018 року.
Дата: 23 березня 2018 17:15
Повідомлення про перенесення дати розгляду скарги UA-2017-07-07-000533-c.2.c1.pdf
Дата публікації: 26 березня 2018 17:30
Рішення від 20.03.2018 № 2462, лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 березня 2018 14:43
Рішення від 27.03.2018 № 2780.pdf
Дата публікації: 27 березня 2018 14:49
Протокол розгляду
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
UNIBEP S.A. | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
"T4B" SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
IDS-BUD S.A. | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
IDS-BUD S.A. #892-14-59-849 |
Переможець |
6 900 000,00
EUR
|
07 березня 2018 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2020 16:11
|
30 березня 2018 N 19 дод уг 2.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2020 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2019 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2019 16:36
|
Договір | зміни до договору |
26 липня 2019 16:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |