Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір формату А4
Очікувана вартість
183 792,00 UAH
UA-2017-07-07-000494-c 1294a7b992a64d889bfec4aafdab14df
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леписієнко Ірина Олегівна

+380482492580 appeal_court2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Апеляційний суд Одеської області
Код ЄДРПОУ: 02892913
Вебсайт: http://oda.court.gov.ua/sud1590/
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул Івана та Юрія Лип,24-а
Контактна особа: Леписієнко Ірина Олегівна
+380482492580
appeal_court2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Оскільки було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, відповідно до Закону України від 25.12.2015, № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) окремими законами України закупівлю паперу формату А4 здійснюємо на підставі пункту 4 частини 2 статті 35 Закону може бути застосована переговорна процедура закупівлі, яка для укладення договору з обраним учасником вимагає попередньо проведення з ним переговорів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2017 16:51
Оскарження наміру укласти договір: 13 липня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2735 пач
Ціна за одиницю: 67.2UAH з ПДВ
Папір формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Івана та Юрія Лип, 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 липня 2017  —  04 жовтня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

07 липня 2017 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Український папір"
#25394112
Переможець 183 792,00
UAH з ПДВ
07 липня 2017 16:51
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Український папір" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

07 липня 2017 16:51
Електронний підпис
07 липня 2017 16:49
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2017 16:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Український папір"
#25394112
183 792,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 липня 2017 16:51
Електронний підпис
07 липня 2017 16:49
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 11:16
Електронний підпис укладений
14 серпня 2017 12:18
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
14 серпня 2017 12:17
Електронний підпис укладений
08 серпня 2017 17:35
Протокол про внесення змін у звіт.pdf зміни до договору
08 серпня 2017 17:34
Електронний підпис укладений
02 серпня 2017 12:39
Додаткова угода.pdf зміни до договору
02 серпня 2017 12:37
Електронний підпис укладений
21 липня 2017 16:45
Договір укладений
21 липня 2017 16:42

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір формату А4 2735 пач 67,20
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до специфікації до договору, шляхом зміни дати останньої поставки
Номер договору про закупівлю: 21/07-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 21/07-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Орієнований початок поставки товарів відрізняється від фактичного, передбаченого в договорі на постачання товару № 21/07-17 від 21.07.2017 року, у зв’язку із тим, що не вбачається можливим визначити дату початку поставки як таку, що передує дню підписання договору
Номер договору про закупівлю: 21/07-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 21/07-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із допущеною механічною помилкою при зазначені прописом загальної суми товару, Сторони дійшли згоди внести зміни до п.2.1.
Номер договору про закупівлю: 21/07-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 21/07-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір формату А4 2735 пач 67,20
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 183 792,00
UAH з ПДВ