Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автобуси для ВП ЮУАЕС
Buses for SUNPP
Очікувана вартість
13 460 000,00 UAH
UA-2017-07-06-000509-b e6cc6ccd467b413e8521d07630b991e3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апатьєв Олександр Леонідович

206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Апатьєв Олександр Леонідович
206-97-67
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: SE NNEGC “Energoatom” (State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom”)
National ID: 24584661
Contact point: Апатьєв Олександр Леонідович
206-97-67
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 липня 2017 11:20
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2017 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2017 11:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2017 14:17
Очікувана вартість: 13 460 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 460,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 134600 UAH
Publication date: 06 липня 2017 11:20
Enquiries until: 29 вересня 2017 11:00
Complaints submission until: до 05 жовтня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 жовтня 2017 11:00

Information

Estimated total value: 13 460 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 13 460 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Автобуси для ВП ЮУАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська обл., Южноукраїнськ, згідно з ТД
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Buses for SUNPP
CPV: 34120000-4
Період постачання: з 01 грудня 2017 по 25 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2017 09:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2017 09:31
додаток 6 до ТД Технічні, якісні та кількісні характеристики автобуса МАЗ 226063-7.docx
29 вересня 2017 09:31
Додаток 3 до ТД-Проект Договора -7.docx
29 вересня 2017 09:31
ТД - 5068-7.doc
29 вересня 2017 09:31
5068-перелік ЗТД-7.doc
21 вересня 2017 15:09
5068-перелік ЗТД-6.doc
14 вересня 2017 17:32
5068-перелік ЗТД-5.doc
31 серпня 2017 09:42
5068-перелік ЗТД-4.doc
17 серпня 2017 09:22
Додаток 2 до ТД-Іні про тех. як. кіл. хар-к-3.DOCX
17 серпня 2017 09:22
5068-перелік ЗТД-3.doc
09 серпня 2017 14:29
5068-перелік ЗТД-2.doc
02 серпня 2017 14:58
5068-перелік ЗТД-1.doc
06 липня 2017 11:17
витяг 5068.tif
06 липня 2017 11:17
Додаток 5 - досвід виконання.docx
06 липня 2017 11:17
Додаток 4 - ціна за одиницю.docx
06 липня 2017 11:17
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
29 вересня 2017 09:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2017 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2017 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2017 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2017 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2017 09:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2017 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2017 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2017 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2017 09:31
додаток 6 до ТД Технічні, якісні та кількісні характеристики автобуса МАЗ 226063-7.docx
06 липня 2017 11:17
Додаток 6 - Тех характ.pdf
29 вересня 2017 09:31
Додаток 3 до ТД-Проект Договора -7.docx
17 серпня 2017 09:22
Додаток 3 до ТД -Проект договору-3.docx
06 липня 2017 11:17
Додаток 3 - проект договору.pdf
29 вересня 2017 09:31
ТД - 5068-7.doc
21 вересня 2017 15:09
ТД - 5068-6.doc
14 вересня 2017 17:32
ТД - 5068-5.doc
31 серпня 2017 09:42
ТД - 5068-4.doc
17 серпня 2017 09:22
ТД - 5068-3.doc
10 серпня 2017 09:51
ТД - 5068-2.doc
09 серпня 2017 14:29
ТД - 5068-1.doc
02 серпня 2017 14:58
ТД - 5068-1.doc
06 липня 2017 11:17
ТД - 5068.doc
29 вересня 2017 09:31
5068-перелік ЗТД-7.doc
21 вересня 2017 15:09
5068-перелік ЗТД-6.doc
14 вересня 2017 17:32
5068-перелік ЗТД-5.doc
31 серпня 2017 09:42
5068-перелік ЗТД-4.doc
17 серпня 2017 09:22
Додаток 2 до ТД-Іні про тех. як. кіл. хар-к-3.DOCX
06 липня 2017 11:17
Додаток 2 - інформ про тех характ.docx
17 серпня 2017 09:22
5068-перелік ЗТД-3.doc
09 серпня 2017 14:29
5068-перелік ЗТД-2.doc
02 серпня 2017 14:58
5068-перелік ЗТД-1.doc
06 липня 2017 11:17
витяг 5068.tif
06 липня 2017 11:17
Додаток 5 - досвід виконання.docx
06 липня 2017 11:17
Додаток 4 - ціна за одиницю.docx
06 липня 2017 11:17
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Попередня оплата та термін поставки
Дата подання: 27 липня 2017 17:18
Дата відповіді: 03 серпня 2017 14:44
1. Просимо передбачити попередню оплату, згідно постанови КМУ № 117. 2. Технологічний термін виготовлення автобусів даного типу – до 150 днів. Враховуючи це факт, просимо змінити термін поставки автобусів та вказати: «до 31 грудня 2017р.».
Відповідь: Відповідь на запитання підготовлена Виконавчою дирекцією з виробництва ДП "НАЕК "Енергоатом":
- Постанова КМУ від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (на яку посилається потенційний учасник процедури закупівлі) передбачає «Установити, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату. Оскільки, ДП «НАЕК «Енергоатом» не є ані розпорядником ані одержувачем бюджетних коштів в даній закупівлі та, з метою захисту майнових інтересів Кампанії надання авансів заборонено, окрім деяких випадків, у яких передбачається обов’язкове оформлення погодження застосування умов попередньої оплати у президента Компанії з наданням детальних обґрунтувань та передбаченням банківської гарантії або іншим видом забезпечення виконання зобов’язань.


- переніс терміну поставки на «до 31.12.2017 року» неможливий, оскільки закупівля автобусів здійснюється в рамках затвердженої НКРЕКП Інвестиційної програми на 2017 рік. Відповідно до п.4.1 Постанови НКРЕКП від 30.06.2015 № 1972 ліцензіат зобов’язаний виконати інвестпрограму в повному обсязі в звітному періоді (2017 рік). Відповідно до п.4.2 вищевказаної Постанови виконаним вважається об’єкт, який введено в експлуатацію/прийнято на баланс та здійснено повне фінансування. Оскільки, після проведення поставки в поточному році до оформлення та оплати платежу, ще є проведення вхідного контролю ТМЦ, перевірка реєстрації податкових накладних, підписання сторонами акту приймання-передачі товару тощо, вважаємо доцільним залишити строки поставки, вказані у ТД без змін.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-06-000509-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасні вантажівки", Код ЄДРПОУ:36085246
Дата подання: 10 серпня 2017 18:12
вимоги щодо внесення змін
Ознайомившись з тендерною документацією на закупівлю ДК 021:2015 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Автобуси для ВП ЮУАЕС) ТОВ «Сучасні вантажівки» було виявлено вимоги, які стануть перепоною для повноцінного конкурентного середовища під - час даної закупівлі, а саме:
1. відповідно до п.4.4 Тендерної документації учасник-переможець повинен поставити товар не пізніше 31.10.2017 року. Наразі це є неможливим завданням, адже предмет закупівлі це товар який виробляється штучно під конкретного клієнта. Технологічний процес виготовлення такого товару становить 4 (чотири) місяці. Також необхідно зазначити, що на сьогодні комунальні та державні підприємства реалізують державне завдання на оновлення пасажирського парку, наразі всі конвеєри європейський і СНГ виробників завантажені замовленнями від таких клієнтів.
Зважаючи на вищезазначене просимо Вас розглянути можливість продовження строків поставки до 31.12.2017 року.
2. Як ми зазначали вище товар, що є предметом закупівлі, виробляється штучно під замовлення. Всі заводи-виробники такої продукції працюють лише на умовах 100% попередньої оплати замовлення. Умовами Тендерної документації передбачено відстрочення платежу строком на 45 робочих днів. Таке відтермінування платежу є досить проблематичним для учасників, адже під виконання замовлення учаснику необхідно акумулювати кошти під замовлення товару у сумі яка повернеться не раніше ніж за 5,5 місяців (4 місяці на виготовлення товару + 1,5 місяця на оплату). Зважаючи на це просимо Вас розглянути можливість внесення у Тендерну документації змін в частині надання Замовнику права перераховувати попередню оплату у строки та обсягах, які визначено Постановою КМУ № 117 від 23.04.14.
Внесення вищезазначених змін у Тендерну документацію сприятиме залучення до участі в торгах більшої кількості учасників, що стане запорукою ринкової конкуренції між учасниками та отримання Замовником найвигідніших цінових пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 11 серпня 2017 10:37
Причина: надана повторно з уточненнями
Номер вимоги: UA-2017-07-06-000509-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасні вантажівки", Код ЄДРПОУ:36085246
Дата подання: 11 серпня 2017 10:42
вимоги щодо внесення змін
Ознайомившись з тендерною документацією на закупівлю ДК 021:2015 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Автобуси для ВП ЮУАЕС) ТОВ «Сучасні вантажівки» було виявлено вимоги, які стануть перепоною для повноцінного конкурентного середовища під - час даної закупівлі, а саме:
1. відповідно до п.4.4 Тендерної документації учасник-переможець повинен поставити товар не пізніше 31.10.2017 року. Наразі це є неможливим завданням, адже предмет закупівлі це товар який технічно вузькоспеціалізованим, та виробляється виключно на замовлення під конкретного клієнта. Мінімальний строк виготовлення такого товару становить 4 (чотири) місяці. Також необхідно зазначити, що на сьогодні всі конвеєри європейських виробників завантажені замовленнями комунальних та державних підприємств, які реалізують державні програми по оновленню пасажирського парку.
Зважаючи на вищезазначене просимо Вас розглянути можливість продовження строків поставки до 25.12.2017 року.
2. Як ми зазначали вище товар, що є предметом закупівлі, виробляється виключно під замовлення. Всі заводи-виробники такої продукції працюють лише на умовах 100% попередньої оплати замовлення. Умовами Тендерної документації передбачено відстрочення платежу строком на 45 робочих днів. Таке відтермінування платежу є досить проблематичним для учасників, адже під виконання замовлення учаснику необхідно акумулювати кошти під замовлення товару у сумі яка повернеться не раніше ніж за 5,5 місяців (4 місяці на виготовлення товару + 1,5 місяця на оплату). Відсутність попередньої оплати, для будь-якого учасника-переможця, може привести до зриву виробництва продукції, яка є предметом закупівлі. Зважаючи на це просимо внести у Тендерну документацію зміни в частині надання Замовнику права перераховувати попередню оплату, у тому числі відповідно до Постанови КМУ № 117 від 23.04.14, і визначити її у розмірі 70% без додаткових вимог (банківських гарантій тощо).
Внесення вищезазначених змін у Тендерну документацію сприятиме залучення до участі в торгах більшої кількості учасників, що стане запорукою ринкової конкуренції між учасниками та отримання Замовником найвигідніших цінових пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 вересня 2017 17:41
Рішеннями тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" від 16.08.2017 та 13.09.2017 внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 жовтня 2017
UA-2017-07-06-000509-be6cc6ccd467b413e8521d07630b991e3
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ ДИНАТ ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Сучасні вантажівки" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

13 жовтня 2017 12:31
Електронний підпис

Публічні документи

09 жовтня 2017 09:18
Електронний підпис
09 жовтня 2017 09:18
Авторизація.pdf
09 жовтня 2017 09:17
Довідка про виробника.PDF
09 жовтня 2017 09:17
Договор ЮУ гарантія.PDF
09 жовтня 2017 09:17
Додаток 2.PDF
09 жовтня 2017 09:17
Додаток 6.PDF
09 жовтня 2017 09:17
Інші документи.PDF
09 жовтня 2017 09:17
кваліфікація.rar
09 жовтня 2017 09:17
платіжне доручення.PDF
09 жовтня 2017 09:17
Проект договору.PDF
09 жовтня 2017 09:17
ст 17.PDF
09 жовтня 2017 09:17
ТУ 206.pdf
09 жовтня 2017 09:17
Ціна за одиницю.PDF

Документи

13 жовтня 2017 12:33
Електронний підпис

Публічні документи

24 жовтня 2017 18:44
Електронний підпис
24 жовтня 2017 18:43
довідка МВС.pdf
24 жовтня 2017 18:43
довідка з податкової.pdf
09 жовтня 2017 10:39
Електронний підпис
09 жовтня 2017 10:26
ТУ МАЗ 206085.pdf
09 жовтня 2017 10:26
Статут учасника.pdf
09 жовтня 2017 10:26
Платіжне доручення.pdf
09 жовтня 2017 10:26
Договір страхування.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ ДИНАТ ГРУП"

ТОВ "Сучасні вантажівки"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2017 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Сучасні вантажівки" 13 452 000,00
UAH з ПДВ
13 452 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ ДИНАТ ГРУП" 13 459 500,00
UAH з ПДВ
13 459 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2017 18:44
Електронний підпис
24 жовтня 2017 18:43
довідка МВС.pdf
24 жовтня 2017 18:43
довідка з податкової.pdf
09 жовтня 2017 10:39
Електронний підпис
09 жовтня 2017 10:26
ТУ МАЗ 206085.pdf
09 жовтня 2017 10:26
Статут учасника.pdf
09 жовтня 2017 10:26
Платіжне доручення.pdf
09 жовтня 2017 10:26
Договір страхування.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2017 09:18
Електронний підпис
09 жовтня 2017 09:18
Авторизація.pdf
09 жовтня 2017 09:17
Довідка про виробника.PDF
09 жовтня 2017 09:17
Договор ЮУ гарантія.PDF
09 жовтня 2017 09:17
Додаток 2.PDF
09 жовтня 2017 09:17
Додаток 6.PDF
09 жовтня 2017 09:17
Інші документи.PDF
09 жовтня 2017 09:17
кваліфікація.rar
09 жовтня 2017 09:17
платіжне доручення.PDF
09 жовтня 2017 09:17
Проект договору.PDF
09 жовтня 2017 09:17
ст 17.PDF
09 жовтня 2017 09:17
ТУ 206.pdf
09 жовтня 2017 09:17
Ціна за одиницю.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Сучасні вантажівки"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ ДИНАТ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Сучасні вантажівки"
#36085246
Переможець 13 452 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2017 14:33

Документи

20 жовтня 2017 14:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2017 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Сучасні вантажівки"
#36085246
13 452 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 жовтня 2017 14:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 15:18
Електронний підпис укладений
09 листопада 2017 15:53
53-129-01-17-01206.pdf укладений
09 листопада 2017 15:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2017 — 31 січня 2018
Сума оплати за договором: 13 452 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 242 000,00 UAH)