Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)
Очікувана вартість
63 698,40 UAH
UA-2017-07-06-000221-c aab54b5a312c47bea81fea20390d2b9f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Ачкасова

0552420106 inbox@ksa.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Апеляційний суд Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 02894160
Вебсайт: http://ksa.court.gov.ua/sud2190/
Місцезнаходження: Україна , Херсонська обл., 73000, м.Херсон, вул. 295 Херсонської стрілецької дивізії, 1-а
Контактна особа: Людмила Олександрівна Ачкасова
0552420106
inbox@ksa.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до п.4 ч.2 ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2017 11:05
Оскарження наміру укласти договір: 17 липня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6830 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. 295 Херсонської стрілецької дивізії, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

06 липня 2017 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2017 10:38
protokol-peregovori.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Український папір"
#25394112
Переможець 63 698,40
UAH з ПДВ
06 липня 2017 11:05
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Український папір" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

06 липня 2017 11:05
protokol-peregovori.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2017 11:05

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Український папір"
#25394112
63 698,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 липня 2017 11:05
protokol-peregovori.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 липня 2017 09:04
Договір канцелярія.pdf укладений
18 липня 2017 09:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 липня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 63 698,40
UAH з ПДВ