Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт корпусу №2 і №3 СШ-інтернат І-ІІІ ступенів м.Рава-Руська (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
7 801 614,60 UAH
UA-2017-07-04-002317-b 0cfbcb28b7cf4ca0a6512f55a825c4bf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Ярославович Солтис

+380968137888 rawa-internat61@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізована школа-інтернат І-ІІІ ступенів м. Рава-Руська Жовківської районної ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 22357335
Місцезнаходження: 80316, Україна , Львівська обл., Жовківський район, м. Рава-Руська, вул. Львівська, буд. 68
Контактна особа: Андрій Ярославович Солтис
+380968137888
rawa-internat61@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2017 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2017 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2017 16:00
Початок аукціону: 24 липня 2017 11:24
Очікувана вартість: 7 801 614,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 802,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт корпусу №2 і №3 СШ-інтернат І-ІІІ ступенів м.Рава-Руська (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт корпусу №2 і №3 СШ-інтернат І-ІІІ ступенів м.Рава-Руська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80316, Україна, Львівська область, Жовківський район, м.Рава-Руська, вул. Львівська, буд. 68 (корпуси №2 і №3)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 липня 2017 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2017 16:59
Тендерна документація.doc
04 липня 2017 16:58
Додаток 1.doc
04 липня 2017 16:58
Додаток 3.doc
04 липня 2017 16:58
Додаток 2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2017 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЛИБІДЬ" 7 599 981,00
UAH з ПДВ
7 599 981,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Ріпак Юлія Олексіївна 7 790 000,00
UAH з ПДВ
7 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЛИБІДЬ"

Фізична особа-підприємець Ріпак Юлія Олексіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЛИБІДЬ"
#22402868
Переможець 7 599 981,00
UAH з ПДВ
31 липня 2017 13:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2017 13:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЛИБІДЬ"
#22402868
7 599 981,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 13:30
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 14:43
Додаткова угода 7 Либідь.pdf зміни до договору
20 грудня 2018 18:16
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2018 12:22
додаткова угода 6 Кап.рем № 2 і 3.pdf зміни до договору
13 грудня 2018 12:14
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2018 16:53
додаткова угода 5 від 12.11.2018.pdf зміни до договору
12 листопада 2018 16:52
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2018 10:58
Додаткова угода № 4 Либідь.pdf зміни до договору
09 жовтня 2018 10:54
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2018 16:08
додаткова угода 3 до договору.pdf зміни до договору
12 вересня 2018 15:56
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2018 11:13
Додаткова угода 2 Либідь нова.pdf зміни до договору
20 квітня 2018 11:11
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2018 17:39
додаткова угода 2 Либідь.pdf зміни до договору
19 квітня 2018 17:36
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2017 10:15
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
14 серпня 2017 10:13
Електронний підпис укладений
11 серпня 2017 13:04
Договір.rar укладений
11 серпня 2017 13:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторонами досягнуто згоди щодо розміру договірної ціни на 2017 рік та узгоджено календарний графік виконання робіт на 2017 рік. Договірна ціна робіт у 2017 році складає 404129,00 грн. з ПДВ. Замовник сплачує Підряднику аванс у розмірі не більше 30% від вартості річного обсягу робіт, що становить 121238,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору згідно пункту 19.1 Основного договору та згідно графіка виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у звязку з фінансуванням на 2018 рік згідно п 19.1 Основного договору
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатково у 2018 році згідно річного обсягу робіт. буде виконано робітна суму 100000.00 грн згідно локального кошторису на основі твердого кошторису
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2017 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 529 095,00
UAH (в тому числі ПДВ 254 849,00 UAH)