Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Oбладнання та інструментарій для операційних блоків
Equipment and tools for operating units
Очікувана вартість
12 691 000,00 UAH
UA-2017-07-04-002110-b ac2e0f525bd346ffbf445775c2dbfd95
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леся Василівна Тітенко

+380442874173 lesyatitenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 02928433
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська область обл., м.Київ, вул.Фізкультури, 1
Контактна особа: Леся Василівна Тітенко
+380442874173
lesyatitenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: National University of Physical Education and Sport of Ukraine
National ID: 02928433
Contact point: Titenko Lesya
+380442874173
lesyatitenko@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 липня 2017 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2017 18:20
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2017 18:20
Початок аукціону: 29 серпня 2017 12:39
Очікувана вартість: 12 691 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 691,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 380700 UAH
Publication date: 04 липня 2017 16:17
Enquiries until: 02 серпня 2017 18:20
Complaints submission until: до 08 серпня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 серпня 2017 18:20

Information

Estimated total value: 12 691 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 12 691 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
обладнання та інструментарій для операційних блоків, відповідає коду 33160000-9 Устаткування для операційних блоків
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Oбладнання та інструментарій для операційних блоків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, Київ, м. Київ, вул. Фізкультури,1
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків

Equipment and tools for operating units
CPV: 33160000-9
Період постачання: з 04 вересня 2017 по 20 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2017 18:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2017 18:21
Додаток 1_33160000-9_нова редакція_04.08.2017.docx
04 серпня 2017 18:21
Додаток 2 _33160000-9_нова редакція_04.08.2017.docx
04 серпня 2017 18:21
Додаток 3_Нова редакція_04.08.2017.docx
04 серпня 2017 18:21
Додаток 4_нова редакція_04.08.2017.docx
04 серпня 2017 18:21
Додаток 5_нова редакція_04.08.2017.docx
04 серпня 2017 18:21
Додаток 6_нова редакція_04.08.2017.docx
04 серпня 2017 18:21
зміни ТД_33160000-9_04.08.2017.docx
04 серпня 2017 18:21
ТД_ 33160000-9_нова редакція_04.08.2017.docx
04 серпня 2017 18:21
ТД_ 33160000-9_нова редакція_04.08.2017_закреслена.docx
24 липня 2017 17:37
Зміни ТД_24.07.2017.docx
24 липня 2017 17:37
Додаток 2 33160000-9_нова редакція.docx
24 липня 2017 17:37
ТД_ 33160000-9_нова редакція.docx
24 липня 2017 17:37
Додаток 1 33160000-9_нова редакція.docx
24 липня 2017 17:37
Додаток 4_нова редакція.docx
24 липня 2017 17:37
Додаток 5 нова редакція.docx
24 липня 2017 17:37
ТД 33160000-9 нова редакція закреслена.docx
24 липня 2017 17:37
Додаток 6_нова редакція.docx
24 липня 2017 17:37
Додаток 3 Нова редакція .docx
24 липня 2017 17:37
Додаток 3 Нова редакція_закреслена-1.docx
04 липня 2017 16:17
Додаток 1 33160000-9 .docx
04 липня 2017 16:17
Додаток 2 33160000-9 .docx
04 липня 2017 16:17
Додаток 3 33160000-9.docx
04 липня 2017 16:17
Додаток 4 .docx
04 липня 2017 16:17
Додаток 5 .docx
04 липня 2017 16:17
Додаток 6 .docx
04 липня 2017 16:17
ТД_ 33160000-9 .docx
04 серпня 2017 18:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2017 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2017 08:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2017 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2017 18:21
Додаток 1_33160000-9_нова редакція_04.08.2017.docx
04 серпня 2017 18:21
Додаток 2 _33160000-9_нова редакція_04.08.2017.docx
04 серпня 2017 18:21
Додаток 3_Нова редакція_04.08.2017.docx
04 серпня 2017 18:21
Додаток 4_нова редакція_04.08.2017.docx
04 серпня 2017 18:21
Додаток 5_нова редакція_04.08.2017.docx
04 серпня 2017 18:21
Додаток 6_нова редакція_04.08.2017.docx
04 серпня 2017 18:21
зміни ТД_33160000-9_04.08.2017.docx
04 серпня 2017 18:21
ТД_ 33160000-9_нова редакція_04.08.2017.docx
04 серпня 2017 18:21
ТД_ 33160000-9_нова редакція_04.08.2017_закреслена.docx
24 липня 2017 17:37
Зміни ТД_24.07.2017.docx
24 липня 2017 17:37
Додаток 2 33160000-9_нова редакція.docx
24 липня 2017 17:37
ТД_ 33160000-9_нова редакція.docx
24 липня 2017 17:37
Додаток 1 33160000-9_нова редакція.docx
24 липня 2017 17:37
Додаток 4_нова редакція.docx
24 липня 2017 17:37
Додаток 5 нова редакція.docx
24 липня 2017 17:37
ТД 33160000-9 нова редакція закреслена.docx
24 липня 2017 17:37
Додаток 6_нова редакція.docx
24 липня 2017 17:37
Додаток 3 Нова редакція .docx
24 липня 2017 17:37
Додаток 3 Нова редакція_закреслена-1.docx
04 липня 2017 16:17
Додаток 1 33160000-9 .docx
04 липня 2017 16:17
Додаток 2 33160000-9 .docx
04 липня 2017 16:17
Додаток 3 33160000-9.docx
04 липня 2017 16:17
Додаток 4 .docx
04 липня 2017 16:17
Додаток 5 .docx
04 липня 2017 16:17
Додаток 6 .docx
04 липня 2017 16:17
ТД_ 33160000-9 .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендерна документація
Дата подання: 25 липня 2017 13:07
Дата відповіді: 28 липня 2017 08:39
Відповідно до п.п. 12 п. 1 розділу 3 тендерної документації Замовник вимагає від учасників надання копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди. Звертаємо увагу, що Закон України "Про публічні закупівлі" не містить вимог щодо підтвердження учасниками їх фінансової спроможності. Більше того, такий кваліфікаційний критерій як "наявність фінансової спроможності" відійшов у минуле разом із попереднім корупційним Законом про здійснення державних закупівель. Враховуючи зазначене, вважаємо цю вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує участь потенційних постачальників, та просимо внексти зміни до документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п.2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Перелік кваліфікаційних критеріїв визначений у частині 2 статті 16 Закону.
На виконання вказаних вимог Закону у п. 5 розділу 3 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» міститься пп.5.1., відповідно до якого перелік документів, що підтверджує інформацію учасника, щодо відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям наведено у Додатку 2.
Згідно з положеннями Додатку 2 тендерної документації при проведенні торгів замовник висуває до учасника наступні кваліфікаційні критерії з їх документальним підтвердженням:
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
1.1. Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідні для доставки предмету закупівлі. Додатково учасник повинен надати документи, що підтверджують правомірність використання обладнання та матеріально-технічної бази, указаних у вищезазначеній довідці.
1.2. Довідка про наявність в учасника або організації, яка фактично по договору з учасником буде здійснювати гарантійне сервісне обслуговування обладнання, що є предметом закупівлі, сервісного центру в Україні (вказати адресу, контактний телефон, режим роботи) для виконання гарантійного сервісного обслуговування вказаного обладнання. У довідці повинно бути зазначено про приналежність сервісного центру учаснику або організації (вказати назву), яка фактично по договору з учасником буде здійснювати гарантійне сервісне обслуговування обладнання, що є предметом закупівлі.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
2.1. Довідка у довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для проведення інсталяції, наладки (пуску) обладнання, навчання (технічного інструктажу) на місці встановлення обладнання, гарантійного та післягарантійного сервісного обслуговування (довідка повинна містити наступну інформацію про працівника: ПІБ, посаду в організації або підстави взаємодії з учасником, інформацію про освіту, спеціальність, стаж роботи).
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
3.1. Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 до тендерної документації, які повинні свідчити про те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів).
Аналогічним(и) договором(ами) є договір(ори) на закупівлю медичного обладнання.
Для підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договорам, вказаним у формі, підготовленій відповідно до Додатку 6 тендерної документації, копії договорів та копії актів приймання-передачі/копії накладних/копії інших документів, що підтверджують факт передачі товару згідно аналогічного договору замовнику та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі, або оригінали відгуків про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі від замовників. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (договору), кількість предмету закупівлі, рік(роки) виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.
Зважаючи на викладене, умовами тендерної документації не передбачено надання з боку учасника саме для підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди.
Отже, замовником не було порушено вимоги чинного законодавства при встановленні кваліфікаційних критеріїв та способу їх документального підтвердження.
Разом з тим, відповідно до вимог частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
З огляду на викладене, вимога тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди не суперечить Закону.
тендерна пропозиція
Дата подання: 25 липня 2017 13:14
Дата відповіді: 28 липня 2017 08:39
Замовник п.п. 1 п. 1 розділу 3 тендерної документації вимагає від учасників надавати заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації. Дана форма містить вимогу вказувати ціну та в ній зазначено, що учасник не повинен відступати від даної форми. Враховуючи, що ціна закупівлі в системі електронних закупівель формується за результатами аукціону, вищезазначена вимога замовника абсурдна та така, що провокує порушення з боку учасників, оскільки якщо учасник в тендерній пропозиції зазначить одну ціну, а на аукціоні погодиться на пониження ціни, то в результаті його тендерна пропозиції буде суперечити результатам аукціону. Враховуючи зазначене, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додатком 1 до тендерної документації не передбачено заповнення жодного цінового показника.
Заповнення цінових показників передбачено формою Додатку 1.1 до тендерної документації, яка заповнюється та надається за результатами торгів переможцем торгів
З огляду на викладене, тендерна документація не потребує внесення змін в цій частині.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 25 липня 2017 13:24
Дата відповіді: 28 липня 2017 08:40
В п. 1 розділу 1 додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу до учасників надавати довідку про наявність в учасника або організації, яка фактично по договору з учасником буде здійснювати гарантійне сервісне обслуговування обладнання, що є предметом закупівлі, сервісного центру в Україні (вказати адресу, контактний телефон, режим роботи) для виконання гарантійного сервісного обслуговування вказаного обладнання. У довідці повинно бути зазначено про приналежність сервісного центру учаснику або організації (вказати назву), яка фактично по договору з учасником буде здійснювати гарантійне сервісне обслуговування обладнання, що є предметом закупівлі. Важаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що "заточена" під конкретного учасника. Сервісні центри прив'язані до виробника обладнання і учаснику не обов'язково мати із ними договори щоб офіційне обладнання виробника в них обслуговувалось. Учасник може бути просто постачальником обладнання за якість якого відповідає і обслуговує виробник. Просимо врахувати дану інформацію та внести відповідні зміни до тендерної документації. У разі відмови, дана інформація буде направлена до контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.6.2 проекту Договору, викладеного у Додатку 6 тендерної документації, постачальник забезпечує гарантійне обслуговування Товару протягом Гарантійного строку.
Зважаючи на викладене, послуги з гарантійного обслуговування є складовою предмету закупівлі, що у свою чергу повністю узгоджується з визначенням поняття «товар» у п.32 частини 1 статті 1 Закону та п.5 розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454.
Оскільки умовами тендерної документації передбачено забезпечення гарантійного обслуговування товару саме постачальником, то замовник вправі висувати вимоги щодо підтвердження з боку учасника можливості забезпечити таке гарантійне обслуговування. При цьому, положеннями тендерної документації не передбачено укладення договорів безпосередньо з виробниками обладнання, що є предметом закупівлі, з метою гарантійного обслуговування.
Додатково доводимо до відома потенційних учасників торгів, що під сервісним центром мається на увазі: або підрозділ, відділ, відділення учасника, фахівці (спеціалісти) якого будуть здійснювати гарантійне сервісне обслуговування обладнання, що є предметом закупівлі, або окрема організація (підприємство, установа тощо), яка фактично по договору з учасником буде здійснювати гарантійне сервісне обслуговування обладнання, що є предметом закупівлі.
При цьому, умовами тендерної документації не передбачено необхідності авторизації сервісного центру виробником(ами) обладнання, що є предметом закупівлі, та/або приналежності такого сервісного центру виробнику(ам) обладнання, що є предметом закупівлі.
З огляду на викладене, тендерна документація не потребує внесення змін в цій частині.

Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 серпня 2017
UA-2017-07-04-002110-bac2e0f525bd346ffbf445775c2dbfd95
Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 02928433
Місцезнаходження: 03680, Україна, Київська область обл., м.Київ, вул.Фізкультури, 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ ВІАС ПЛЮС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Євромедпроект" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

11 серпня 2017 17:40
Електронний підпис
11 серпня 2017 17:40
Електронний підпис
11 серпня 2017 17:23
5. Від-сть МТВ част. 3.pdf
11 серпня 2017 17:23
2. Документи по ст. 16 17.pdf
11 серпня 2017 17:23
Тендерна пропозиція
03 серпня 2017 19:58
Електронний підпис
03 серпня 2017 19:58
Електронний підпис
03 серпня 2017 19:57
Ліцензія.zip
03 серпня 2017 19:57
Довіреність Рижий О.В.zip
03 серпня 2017 19:57
8. Від-сть МТВ част. 6.pdf
03 серпня 2017 19:57
7. Від-сть МТВ част. 5.pdf
03 серпня 2017 19:57
6. Від-сть МТВ част. 4.pdf
03 серпня 2017 19:57
5. Від-сть МТВ част. 3.pdf
03 серпня 2017 19:57
4. Від-сть МТВ част. 2.pdf
03 серпня 2017 19:57
3. ВІд-сть МТВ част. 1.pdf
03 серпня 2017 19:57
2. Документи по ст. 16 17.pdf
03 серпня 2017 19:57
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 вересня 2017 23:35
Щодо Розрахунку ціни.pdf
08 вересня 2017 16:04
документи переможця.pdf
11 серпня 2017 16:23
Електронний підпис
11 серпня 2017 16:19
Додаток 3. Частина 8.pdf
11 серпня 2017 16:19
Додаток 3. Частина 7.pdf
11 серпня 2017 16:19
Додаток 3. Частина 6.pdf
11 серпня 2017 16:19
Додаток 3. Частина 5.pdf
11 серпня 2017 16:19
Додаток 3. Частина 3.pdf
11 серпня 2017 16:19
Додаток 3. Частина 1.pdf
11 серпня 2017 16:19
Додаток 2.pdf
11 серпня 2017 16:19
Додаток 3. Частина 4.pdf
11 серпня 2017 16:19
Додаток 3. Частина 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВІАС ПЛЮС

ТОВ "Євромедпроект"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2017 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Євромедпроект" 12 604 000,00
UAH з ПДВ
12 604 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВІАС ПЛЮС 12 659 000,00
UAH з ПДВ
12 659 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2017 23:35
Щодо Розрахунку ціни.pdf
08 вересня 2017 16:04
документи переможця.pdf
11 серпня 2017 16:23
Електронний підпис
11 серпня 2017 16:19
Додаток 3. Частина 8.pdf
11 серпня 2017 16:19
Додаток 3. Частина 7.pdf
11 серпня 2017 16:19
Додаток 3. Частина 6.pdf
11 серпня 2017 16:19
Додаток 3. Частина 5.pdf
11 серпня 2017 16:19
Додаток 3. Частина 3.pdf
11 серпня 2017 16:19
Додаток 3. Частина 1.pdf
11 серпня 2017 16:19
Додаток 2.pdf
11 серпня 2017 16:19
Додаток 3. Частина 4.pdf
11 серпня 2017 16:19
Додаток 3. Частина 2.pdf

Публічні документи

11 серпня 2017 17:40
Електронний підпис
11 серпня 2017 17:40
Електронний підпис
11 серпня 2017 17:23
5. Від-сть МТВ част. 3.pdf
11 серпня 2017 17:23
2. Документи по ст. 16 17.pdf
11 серпня 2017 17:23
Тендерна пропозиція
03 серпня 2017 19:58
Електронний підпис
03 серпня 2017 19:58
Електронний підпис
03 серпня 2017 19:57
Ліцензія.zip
03 серпня 2017 19:57
Довіреність Рижий О.В.zip
03 серпня 2017 19:57
8. Від-сть МТВ част. 6.pdf
03 серпня 2017 19:57
7. Від-сть МТВ част. 5.pdf
03 серпня 2017 19:57
6. Від-сть МТВ част. 4.pdf
03 серпня 2017 19:57
5. Від-сть МТВ част. 3.pdf
03 серпня 2017 19:57
4. Від-сть МТВ част. 2.pdf
03 серпня 2017 19:57
3. ВІд-сть МТВ част. 1.pdf
03 серпня 2017 19:57
2. Документи по ст. 16 17.pdf
03 серпня 2017 19:57
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Євромедпроект"

ТОВ ВІАС ПЛЮС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Євромедпроект"
#36589145
Переможець 12 604 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2017 17:00

Документи

04 вересня 2017 17:00
Електронний підпис
04 вересня 2017 16:58
Переможець 3316 .docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2017 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Євромедпроект"
#36589145
12 604 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 вересня 2017 17:00
Електронний підпис
04 вересня 2017 16:58
Переможець 3316 .docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2019 20:35
Електронний підпис укладений
20 вересня 2017 18:01
Договор 332 від 20.09.2017 008.jpg укладений
20 вересня 2017 17:36
Договор 332 від 20.09.2017 007.jpg укладений
20 вересня 2017 17:36
Договор 332 від 20.09.2017 006.jpg укладений
20 вересня 2017 17:35
Договор 332 від 20.09.2017 005.jpg укладений
20 вересня 2017 17:35
Договор 332 від 20.09.2017 004.jpg укладений
20 вересня 2017 17:35
Договор 332 від 20.09.2017 003.jpg укладений
20 вересня 2017 17:35
Договор 332 від 20.09.2017 002.jpg укладений
20 вересня 2017 17:35
Договор 332 від 20.09.2017 001.jpg укладений
20 вересня 2017 17:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 12 604 000,00
UAH з ПДВ