Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33140000-3 Медичні матеріали (Затискач для пуповини, катетори, леза, скарифікатори, шприци,)
Очікувана вартість
381 995,30 UAH
UA-2017-07-03-001909-b 60aacec4c36342a49fdf31ee8cfd3c1e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анжела Онищук

+380965442944 anzhelaonushchuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Тернопільської обласної ради "Тернопільський обласний клінічний перинатальний центр "Мати і дитина"
Код ЄДРПОУ: 35492401
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., місто Тернопіль, ВУЛИЦЯ ЗАМКОВА, будинок 10
Контактна особа: Анжела Онищук
+380965442944
anzhelaonushchuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно п.2 частина 4 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі"
Через відсутність конкуренції було двічі відмінено відкриті торги.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2017 17:09
Оскарження наміру укласти договір: 14 липня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
158428 штуки
Затиск. для пуп. Катетер Леза Cкарифікатори Трубка ендотрахеальна Шприц Пристрій для вл.кровозам.Гель УЗД Індик.хім. Рукавички Термометр Однораз.сист. Тонометр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, місто Тернопіль, Замкова, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 липня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

03 липня 2017 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2017 17:02
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
03 липня 2017 17:01
протокол проведення переговорів.pdf
03 липня 2017 17:01
повідомлення про намір укласти договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Соляр М.М,
#2762418360
Переможець 381 995,30
UAH з ПДВ
03 липня 2017 17:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2017 17:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Соляр М.М,
#2762418360
381 995,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2018 10:43
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2018 12:08
Соляр 20%.pdf зміни до договору
03 квітня 2018 12:05
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 10:18
дод.угода на 20%.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 10:16
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2017 09:33
дод.угода Соляр М.М..pdf зміни до договору
22 грудня 2017 09:32
Електронний підпис укладений
14 липня 2017 11:45
договір Соляр.pdf укладений
14 липня 2017 11:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Загальна вартість договору становить 369529,30 грн. (триста шістдесят дев'ять тисяч п'ятсот двадцять дев'ять гривень 30 копійок)
Номер договору про закупівлю: 5/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/07
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми визначеної у Договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 5/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/07
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ст.36 п.5 Закону України (про публічні закупівлі), Продовжити дію договору на строк, достатній для проведення працедури закупівлі, в обсязі що не перевищує 20 % суми визначеної у договорі , укладено у попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 5/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/07
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 408 550,30
UAH з ПДВ